- Liittynyt
- 03.07.2023
- Viestejä
- 4
Onko uudempaa tietoa milloin noi 4x MSI RTX 4090 Suprim X tulee varastoon? Piti saapua 1.8 ja oli jo ennen sitä pitkään toimituksessa. Vai onko enää edes tulossa?
Tarkistellaan näiden hinnat tuotevastaavan kautta!Miksi harmaa maksaa enemmän kuin hopeinen?
Samsung 256GB BAR Plus, USB 3.1 -muistitikku, 400 MB/s, Champagne Silver - 41,90€
Ominaisuudet :BAR Plus Design USB 3.1 -väylä Jopa 400 MB/s tiedonsiirtonopeus Veden-, iskun-, magneetin-, lämpötila- ja röntgensäwww.jimms.fiSamsung 256GB BAR Plus, USB 3.1 -muistitikku, 400 MB/s, Titan Grey - 41,90€
Ominaisuudet :BAR Plus Design USB 3.1 -väylä Jopa 400 MB/s tiedonsiirtonopeus Veden-, iskun-, magneetin-, lämpötila- ja röntgensäwww.jimms.fi
EDIT: Dustinissa ja Proshopissa muuten halvemmalla
Samsung BAR Plus Titan - 256GB - USB-tikku | Varastossa | Edullinen
29,76 € USB-stick, 256 GB, USB 3.1 Gen 1 USB-A Yhteys, siirtonopeus enintään 400MB/s (lukea), avaimenperän lenkki, väri: harmaa • shockproof • waterproof • x-ray-proof.www.proshop.fi
MSI RTX 4090 Suprim X
Moi! Uusimman tiedon mukaan GEFORCE-RTX-4090-SUPRIM-X-24G erä saapuu meille noin kahden viikon kuluttua.Onko uudempaa tietoa milloin noi 4x MSI RTX 4090 Suprim X tulee varastoon? Piti saapua 1.8 ja oli jo ennen sitä pitkään toimituksessa. Vai onko enää edes tulossa?
Teidän pitäis lisätä tilaukseen myös nappi "Tällä tilauksella ei ole kiire" meille ei niin hosujille niin hoppuilijat sais tuotteensa nopeamminVarastotilanteesta ja lähetysajoista, päällä oleva lomakausi sekä veronpalautukset ovat kieltämättä pinonnut tilauksia keräysjonoon aika isosti, mutta vielä pysytään siellä luvatussa 1-4 työpäivän käsittelyajassa varastotavaralle. Kirjautuneena tehdyissä tilauksissa kannattaa muistaa hyödyntää pikatoimitus-ominaisuutta mikäli hätä on iso ja tarve on akuutti. Näin tilaus saadaan ripeämmin liikkeelle.
Mikäli alkaa näyttämään siltä ettei tilausta näy eikä kuulu tuon arvion puitteissa, kannattaa ottaa ehdottomasti yhteyttä aspaan, niin kurkataan mikä on tilanne
Ja tilattuTarkistellaan näiden hinnat tuotevastaavan kautta!
Ikävä kyllä emme saa Kolinkin koteloiden mukana tulevia tuulettimia erikseen myyntiin.@Jimm's
Onko teillä mahdollisuutta tilata suoraan valmistajalta (tässä tapauksessa Kolink) RGB kotelotuulettimia mitä esim. Kolink Observatory Lite Mesh RGB kotelossa tulee mukana?
Noita em. tuulettimia ei näytä erikseen olevan kenenkään listoilla myytävänä.
Ompas erikoista. Tuossa tilanteessa kannattaa olla yhteydessä vielä sähköpostin välityksellä --> asiakaspalvelu@jimms.fi ja välittää mukaan tuo tammikuussa aikaisemmin lähettämäsi viesti meille uudestaan.Palautusoikeudesta puheenollen, tilasin tammikuussa väärän kaapelin, ja laitoin palautussähköpostin vetämään ko. tuotteen osalta (Paketti noudettu torstaina ja sähköposti seuraavana tiistaina).
Vielä ei ole kuulunut takaisin . Kävin joskus chätissäkin asian esittämässä muttei ole kuulunut takaisinpäin, chättiin tai muualle.
Toive välitetty eteenpäin!Logitech G915 TKL, langaton mekaaninen LIGHTSPEED-RGB, GL Tactile, valkoinen - 228,90€
G915 TKL on uudenlainen langaton ja mekaaninen pelinäppäimistö, josta on saatavilla kaksi eri matalaprofilista GL- kytkintä sekä ammattwww.jimms.fi
Logitech G915 TKL, langaton mekaaninen LIGHTSPEED-RGB, GL Tactile, must/harm (Tarjous! Norm. 229,90€) - 138,90€
G915 TKL on uudenlainen langaton ja mekaaninen pelinäppäimistö, josta on saatavilla kaksi eri matalaprofilista GL- kytkintä sekä ammattwww.jimms.fi
Pistäkääpäs tämä sama valkoinenkin versio mukaan back to school kampanjaan, niin lähtee tilaukseen, kiitoksia!
Ja myös tämä toive välitetty eteenpäin!Laittakaas tämä seuraaviin paahtotarjouksiin: Logitech G502 X Lightspeed, langaton pelihiiri, 25 600 DPI, musta
Vaihtoehtoisesti Logitech G502 LIGHTSPEED, langaton pelihiiri, HERO 25k -sensori, musta
Sama juttu, viikko tilauksesta mennyt, seurantakoodi tuli kyllä toissapäivänä (siihen meni se 4 pv), mutta syystä tai toisesta ei kama ole vieläkään siirtynyt putiikista kuljetukseenTilaus meni tänään peruutukseen kun ei sovitussa ajassa saada sitä postitettua. Tuotetta oli varastossa ja lähetettävisså eikä ois vaatinut muuta kuin postituksen.
Verkkokaupasta tuli tiistaina tilattu tuote eilen iltapäivä viiden aikoihin, ei ole todellakaan totuttu liian hyvään. Liki viikon mittainen aika pelkästään tuotteen lähettämiseen on ala-arvoista, oli sitten kuinka kiirettä tahansa, vai onko siellä jimm's:in takahuoneessa yksi tyyppi joka ei ole lomalla ja vastailee tänne foorumille sekä samalla toisella kädellä paketoi lähetyksiä?Tilasin maanantaina kello 12 varastossa olevaa tavaraa, ja ei tosiaan ole vielä käsitelty. Edelleen ollaan 4 työpäivän sisällä (sillä ilmeisesti tämä tarkoittaa 4 työpäivän sisällä lähetys, eikä vastaanottajalla perillä), mutta onhan tämä aika hidasta. Olisi ollut kiva saada viikonlopuksi tuotteet, mutta en kuitenkaan mitään pikatoimituksia pyytänyt, kun en odottanut sen näin kauan kestävän. Hieman eroa siihen, kun tilasin telialta pari viikkoa sitten uuden puhelimen kello 18:30 maanantai-iltana ja tuote oli postin noutolokerikossa haettavissa seuraavana päivänä Onko sitä sitten tottunut liian hyvään, ehkä.
Telia käyttää Postia tuotevarastonaan (tarkemmin Transval, joka on Postin tytäryhtiö), joten kun kerta varastosta ja toimituksesta huolehtii sama firma, niin saadaan erittäin ripeä ketju tilauksesta asiakkaalle.Hieman eroa siihen, kun tilasin telialta pari viikkoa sitten uuden puhelimen kello 18:30 maanantai-iltana ja tuote oli postin noutolokerikossa haettavissa seuraavana päivänä Onko sitä sitten tottunut liian hyvään, ehkä.
Okei, mietinkin, että joku spessukeissi täytyy olla, kun toimitus on noin uskomaton ja vielä illalla tilattuun tuotteeseen. Mutta kiitos tästä tiedosta ^^ En tosiaan ihan nyt noin nopeaa toimitusta olettaisi keneltäkään, mutta tietysti sormien syyhytessä uutta luuria oli tämä miellyttävä yllätysTelia käyttää Postia tuotevarastonaan (tarkemmin Transval, joka on Postin tytäryhtiö), joten kun kerta varastosta ja toimituksesta huolehtii sama firma, niin saadaan erittäin ripeä ketju tilauksesta asiakkaalle.
Parantaako entistä nopeampi toimitus verkkokauppakokemusta?
Telia, Posti ja Transval pilotoivat nopeuden vaikutusta asiakaskokemukseen. Kuluttajat saavat iltayhdeksään mennessä tekemänsä tilaukset pilottialueella jo seuraavana päivänä.www.posti.fi
No juu, siltä vähän vaikuttaa, että kesälomalla ollaan. Harmi sinänsä, koska olisi kiva tukea suomalaista yritystä. Proshopista olisin saanut saman tuotteen postikulujen kanssa yhteensä samaan hintaan, mutta valitsin kuitenkin Jimmsin. Eniten harmittaa, että toisen aiemmin muualta tilaamani tuotteen toiminta riippuu tästä yhdestä käsittelyä odottavasta tuotteesta.Verkkokaupasta tuli tiistaina tilattu tuote eilen iltapäivä viiden aikoihin, ei ole todellakaan totuttu liian hyvään. Liki viikon mittainen aika pelkästään tuotteen lähettämiseen on ala-arvoista, oli sitten kuinka kiirettä tahansa, vai onko siellä jimm's:in takahuoneessa yksi tyyppi joka ei ole lomalla ja vastailee tänne foorumille sekä samalla toisella kädellä paketoi lähetyksiä?
Etkä merkannut pikatoimitusta? Mikähän logiikka tässä on jos ei edes tilausjärjestyksessä käsitellä.tilasin eilen aamu kuuden maissa, toimitusvahvistus tuli muutama tunti myöhemmin ja nyt paketti saapui jo ovelle että sentään osa tilauksista saapuu ihan ajallaan
Aika moneen (verrattaen kalliiseen) tuotteeseen on hintaan sisäänleivottu postikulut, jolloin voidaan tilausprosessissa esittää ilmainen toimitus, tulee asiakkaalle parempi mieli näin.tilaan AINA Jimsiltä, vaikka siellä olisikin kalliimpaa, sillä kaikki takuuseen liittyvät ongelmat ovat olleet ainakin omalla kohdalla erittäin vaivattomia ja nopeita. Sekä aina ilmainen toimitus +1
Jatkakaa samaan malliin! Täällä on yksi erittäin tyytyväinen asiakas.
Halvin tuffin 4070ti jimsillä oli verrattuna muihin verkkokauppoihin mitä tilauspäivänä vertailin. Ei taia olla toista verkkokauppaa, jossa joka tilaukseen silti saa ilmaset toimitukset vai oonko väärässä? Tää oli toinen takuu keissi mitä itellä on jimsin kanssa ja ei oo kun positiivista sanottavaa. Toki ramin kanssa oli pikku pelleilyt kun ei aiemmin ollu niitä ite testaillu mutta verkkokaupan chatistä sai tuolloinkin hyvät ohjeet ja saatiin ne tosiaankin testattua.Aika moneen (verrattaen kalliiseen) tuotteeseen on hintaan sisäänleivottu postikulut, jolloin voidaan tilausprosessissa esittää ilmainen toimitus, tulee asiakkaalle parempi mieli näin.
Onneksi ainakin yhdellä on toiminut hyvin takuuhommat, monen monta tarinaa täällä jaettu, jossa takuuasiat _eivät_ ole menneet niin kuin strömsössä.
Jos tilaat sillä kalliilla kotiinkuljetuksella, etkä ota ilmaisilla posteilla niin se on ikäänkuin pikatoimitus ja lähtee ennen ilmaisia.Etkä merkannut pikatoimitusta? Mikähän logiikka tässä on jos ei edes tilausjärjestyksessä käsitellä.
Jahas sellainen erottelu paremman ja huonomman väen välillä.Jos tilaat sillä kalliilla kotiinkuljetuksella, etkä ota ilmaisilla posteilla niin se on ikäänkuin pikatoimitus ja lähtee ennen ilmaisia.
Millä perusteella tuotteet lähetetään silloin nopeammin? Kotiinkuljetuksen toimitusajat asia erikseen, mutta miksi itse tuotteiden pakkaus ja laittaminen postiin olisi tuolloin nopeampaa ja missä niin kerrotaan?Jos tilaat sillä kalliilla kotiinkuljetuksella, etkä ota ilmaisilla posteilla niin se on ikäänkuin pikatoimitus ja lähtee ennen ilmaisia.
Nyt, kun on uudet hienot sivut ajossa, niin voiskohan tuolla ylhäällä (tai sivulla, tai jossain muualla) pitää ilmoitusta, jos on haastava tilanne toimitusten suhteen? Samassa voi sitten mainostaa tuota pikatoimitus-mahdollisuutta hätähousuille.Varastotilanteesta ja lähetysajoista, päällä oleva lomakausi sekä veronpalautukset ovat kieltämättä pinonnut tilauksia keräysjonoon aika isosti, mutta vielä pysytään siellä luvatussa 1-4 työpäivän käsittelyajassa varastotavaralle. Kirjautuneena tehdyissä tilauksissa kannattaa muistaa hyödyntää pikatoimitus-ominaisuutta mikäli hätä on iso ja tarve on akuutti. Näin tilaus saadaan ripeämmin liikkeelle.
Mikäli alkaa näyttämään siltä ettei tilausta näy eikä kuulu tuon arvion puitteissa, kannattaa ottaa ehdottomasti yhteyttä aspaan, niin kurkataan mikä on tilanne
Eilen aamusta tilasin varastotuotteen, jännä nähdä miten jono hälvenee. Taitaapi mennä ensi viikolle kuitenkin lähetyksenkin suhteen.Tilasin maanantaina kello 12 varastossa olevaa tavaraa, ja ei tosiaan ole vielä käsitelty. Edelleen ollaan 4 työpäivän sisällä (sillä ilmeisesti tämä tarkoittaa 4 työpäivän sisällä lähetys
Koska jimms sanoo niinMillä perusteella tuotteet lähetetään silloin nopeammin? Kotiinkuljetuksen toimitusajat asia erikseen, mutta miksi itse tuotteiden pakkaus ja laittaminen postiin olisi tuolloin nopeampaa ja missä niin kerrotaan?
Moi! Kaikki tavalliset tilaukset pyritään käsittelemään mahdollisimman nopeasti mutta pikatoimitusnappi otettiin käyttöön alunperin juuri foorumilaisten yksäritse esittämien kiirehtimispyyntöjen pohjalta
Käsittelynopeus riippuu tilausten kokonaismäärästä ja maksulliset lisäpalvelut menevät jonon ohi automaattisesti eli esimerkiksi pikakasaus tai paketin kuriirikuljetus ovelle.
Olisi varmaan hyvä, jos lukisi selkeästi myös nettisivuilla, koska itse en ainakaan mitään foorumeiden vuoden 2020 viestejä käy noin tarkasti läpi (saa toki mielellään korjata, jos löytyy nettisivuilta ja olen puusilmä) Mutta kiitos kun jaksoit lainata tuon, aikamoista.Koska jimms sanoo niin
Näissä kannattaisi aina ilmoittaa koska tilaus on tehty, että muut pääsisivät kiinni harmituksen tasoon.Tilasin ensimmäistä kertaa Jimmsiltä tiistaina, kun löytyi vesijäähdytin sopivaan hintaan. En edes osannut aavistaa, että etukäteen maksettu jäähdytin ei olisi torstai-iltaan mennessä liikahtanut hyllystä mihinkään. Ei nyt päässyt viikonloppuna asentamaan, että onhan tässä jonkin verran pettymystä ilmassa.
Ainahan niillä on jotain selityksiä, milloin minkäkin syy. Vuosia ollut asiakkaana ja ikinä ei ole lähtenyt tilaus 3 päivän sisään (paitsi jo ne joita on pyydetty kiirehtimään). Naurettavaa räpellystä.Näissä kannattaisi aina ilmoittaa koska tilaus on tehty, että muut pääsisivät kiinni harmituksen tasoon.
Lisäksi kannattaisi olla tunnus luotuna, niin voisi käydä painamassa pikatilausnappia tilaukselle, jos polttelee.
Mutta tosiaan nyt taas ollaan tilanteessa, jossa Jimmsin tilaukset laahaa monessa kohtaa.
Meriselityksinä lienee Assyt, veronpalautukset, lomat ja varmaan vielä blackfridaykin.
Jännä, että nämä poikkeukset tulee Jimmsille joka vuosi yllätyksenä...
Ei oo kyllä viime päiviltä ollut hyvää sanottavaa Jimmssistä. Chatissa pyysin muuttamaan kuljetustavaksi Postin kotiinkuljetuksen niin ukko lyö Matkahuollon jakopaketin ja laittaa lisämaksupyynnön sähköpostiin. Katson kuittia ja totean et pyysin Postin kotiinkuljetusta. Jätkä toteaa et hänen mielestään Matkahuolto toimii paremmin. Joudun toteamaan et mä olen tässä se maksava asiakas ja jos pyydän Postin kotiinkuljetuksella niin sitten olisi syytä laittaa Postin kotiinkuljetuksella, kun sellainen on vaihtoehto. Vaihtoi sitten lopulta. Posti tuo Jimmssiltä päivässä kotiovelle, kun Matkahuollolla menee yleensä 3-4 päivään, jos edes ikinä ovelle päätyy.
Samaten nyt kun pitäisi 4 tuotetta palauttaa. Laitoin ilmoituksen sähköpostilla, kuten Jimmssin peruutusehdoissa sanotaan olevan yksi vaihtoehto. Tulee vastaus et pitäisi jokaisesta 4 tuotteesta täyttää RMA-lomake heidän sivuiltaan. Vastasin takaisin et peruutusehdoissa selvästi lukee että sähköposti on yksi vaihtoehdoista peruutusilmoituksen tekemiseen. Nyt ei sitten mitään vastausta enää kuulukkaan. Surkeaksi on mennyt tuo Jimmssin palvelu nykyisin. Tiedänpähän viedä rahani jatkossa yrityksiin, jossa palvellaan.
Lisätään tähän tuo entisestään hidastunut postitus. Ilman kiirehtimispyyntöä ei ole yksikään tilaus lähtenyt ikinä 3 päivän sisään Jimmssiltä.
Hei,Ainahan niillä on jotain selityksiä, milloin minkäkin syy. Vuosia ollut asiakkaana ja ikinä ei ole lähtenyt tilaus 3 päivän sisään (paitsi jo ne joita on pyydetty kiirehtimään). Naurettavaa räpellystä.
27 tuntia sitten tehty tilaus, katotaan milloin viitsivät lähettää ilman kiirehtimistä. Tilasin hetki sitten saman tuotteen Datatronicista, 2€ kalliimmalla. Testataan kumpi lähettää aikasemmin (veikkaan Datatronicia).
RIP Bulldog. Pari kertaa tuossa Tampereen Jimm'sissä ehdin käymään ennen kuin sulkivat.Vähän Jimms historiaa.
Muutaman kerran tuli käytyä myös jimmssin helsingin arabian myymälässä.
Se ei kovinkaan kauaa ollut toiminnassa,kun siirtyi turkuun.
Sitten tampereen Bulldog-netstore meni jimssille,kun jimms laajensi toimintaansa.
Joskus 1990 luvun alussa toiminta alkanut.Hyvin näyttää jatkuvan.
Jimm’s 20v historiikki, osa 1: Coolputer - Jimm's Blog - Jimms.fi
Ilmeisesti tuohon kotiinkuljetus keissiin en saa vastata sillä tämä foorumi rajoittaa sitä ja edellinen vastaukseni poistettiin, joten jätetään se asia sitten keskeneräiseksi.Hei,
tutkimme asiaa palautteesi perusteella, ja tapaukseen liittyvän chat-keskustelun perusteella emme ikävä kyllä voi allekirjoittaa täällä kertomaasi. Sähköpostien käsittelyssä vasteaikamme on tällä hetkellä alle 24h viestin vastaanottamisesta ja vastaamme kaikkiin viesteihin.
Väitettäsi toimitusaikoihin liittyen emme myöskään voi kyllä allekirjoittaa. Toisinaan toimituksissa on eri tilanteista johtuen enemmän viivettä, mutta normaalitilanteessa tilaukset lähtevät pääsääntöisesti jo saman tai seuraavan arkipäivän aikana matkaan mikäli asiakas on tilannut omasta varastostamme löytyviä tuotteita ilman erillisiä asennuspalveluita.
Mikäli haluat näistä tapauskohtaisemmin kanssamme keskustella, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme joka on 24/7 tavoitettavissa, nopeiten meidät tavoittaa puhelimitse tai chat-palvelussa.
Hei,Ilmeisesti tuohon kotiinkuljetus keissiin en saa vastata sillä tämä foorumi rajoittaa sitä ja edellinen vastaukseni poistettiin, joten jätetään se asia sitten keskeneräiseksi.
Väitteeni toimitusajoista perustuu omiin kokemuksiini ja varmasti saan kertoa täällä omat kokemukseni? Voi olla mahdollista että saatte yleensä lähetettyä tilaukset normaalitilanteessa, mutta omat lähetykseni eivät ole kertaakaan päivässä lähteneet, ilman kiirehtimispyyntöä.
Mutta sitten palataksemme tuohon palautustapaukseen, mihin ette edes ottaneet kantaa. Peruutusehdoissanne sekä sivujenne kohdassa "asiakaspalautus" lukee selvästi että peruuttamisilmoituksen voi tehdä sähköpostitse, mutta sekä ensimmäisessä että toisessa viestissänne ohjasitte täyttämään rma-lomakkeen. Vasta kolmannessa sähköpostiviestissö kun kysyin sana tarkasti "Eli ette siis suostu noudattamaan omia palautusehtojanne, jossa selvästi kerrotaan sähköpostin olevan validi tapa ilmoittaa tilauksen palautuksesta?" suostuittekin noudattamaan omia peruutusehtojanne.
Kun te yrityksenä vetoatte aina ehtoihinne ja olette tässäkin ketjussa vedonnut aiemminkin vedonnut niin voisitteko te myös noudattaa omia itse kirjoittamia ne ehtojanne myös toiseen suuntaan? Jos ehdot eivät ole mieleiset, esimerkiksi haluatte peruutusilmoitukset vain rma-lomaketta käyttäen niin muokkaattehan ehdot myös sitä vastaavaksi. Suostuitte vasta kolmannen viestin jälkeen toimimaan omien ehtojenne mukaisesti, joten koin tarpeelliseksi tehdä ilmoituksen myös KKV:lle, sillä on erittäin harhaanjohtavaa kuluttajan osalta jos yritys itse ei edes noudata omia ehtojaan. Toivon hartaasti että loppu palautusprosessi menee sujuvasti, lähetys on nyt postin hallussa.
Valitettavasti loppunut tavarantoimittajalta eikä kyllä ole minkäänlaista arviota antaa koska olisi tulossa lisää.Onko tietoa saatavuudesta?
Thermalright Peerless Assassin 120 Black -prosessorijäähdytin, musta - 49,90€
Tekniset tiedot: Yleinen Ulkoinen väri: Musta Yhteensopivuus: - Intel: 115x / 2011 / -3 / 2066 / 1200 / 1700 - AMD: AM4 / AM5Mitat (PxLxK): 12www.jimms.fi
Selvitellään saadaanko valikoimaan!Kun MDPC-Xn muutakin kamaa löytyy, niin saisiko MDPC-Xn crimperin (ja muita heidän sivulta löytyviä työkaluja) valikoimaan?
Crimping Tool CTX-4
New since 23rd May 2023: This is the custom CTX-4 MDPC-X crimping tool for our 15th anniversary of MDPC-X. The CTX-4 replaces our CTX-3 crimper. This…www.cable-sleeving.com