Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
03.07.2023
Viestejä
4
Onko uudempaa tietoa milloin noi 4x MSI RTX 4090 Suprim X tulee varastoon? Piti saapua 1.8 ja oli jo ennen sitä pitkään toimituksessa. Vai onko enää edes tulossa?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Miksi harmaa maksaa enemmän kuin hopeinen?

EDIT: Dustinissa ja Proshopissa muuten halvemmalla ;)
Tarkistellaan näiden hinnat tuotevastaavan kautta! :geek:
EDIT: Hinnat päivitetty
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.03.2019
Viestejä
240
@Jimm's

Onko teillä mahdollisuutta tilata suoraan valmistajalta (tässä tapauksessa Kolink) RGB kotelotuulettimia mitä esim. Kolink Observatory Lite Mesh RGB kotelossa tulee mukana?

Noita em. tuulettimia ei näytä erikseen olevan kenenkään listoilla myytävänä.

GEKL_066_01-opti.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 115
Varastotilanteesta ja lähetysajoista, päällä oleva lomakausi sekä veronpalautukset ovat kieltämättä pinonnut tilauksia keräysjonoon aika isosti, mutta vielä pysytään siellä luvatussa 1-4 työpäivän käsittelyajassa varastotavaralle. Kirjautuneena tehdyissä tilauksissa kannattaa muistaa hyödyntää pikatoimitus-ominaisuutta mikäli hätä on iso ja tarve on akuutti. Näin tilaus saadaan ripeämmin liikkeelle.

Mikäli alkaa näyttämään siltä ettei tilausta näy eikä kuulu tuon arvion puitteissa, kannattaa ottaa ehdottomasti yhteyttä aspaan, niin kurkataan mikä on tilanne :thumbsup:
Teidän pitäis lisätä tilaukseen myös nappi "Tällä tilauksella ei ole kiire" meille ei niin hosujille niin hoppuilijat sais tuotteensa nopeammin :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
120
Palautusoikeudesta puheenollen, tilasin tammikuussa väärän kaapelin, ja laitoin palautussähköpostin vetämään ko. tuotteen osalta (Paketti noudettu torstaina ja sähköposti seuraavana tiistaina).
Vielä ei ole kuulunut takaisin :D. Kävin joskus chätissäkin asian esittämässä muttei ole kuulunut takaisinpäin, chättiin tai muualle.
 
Liittynyt
02.10.2021
Viestejä
156


Pistäkääpäs tämä sama valkoinenkin versio mukaan back to school kampanjaan, niin lähtee tilaukseen, kiitoksia!
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 705
Tilaus meni tänään peruutukseen kun ei sovitussa ajassa saada sitä postitettua. Tuotetta oli varastossa ja lähetettävisså eikä ois vaatinut muuta kuin postituksen.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
@Jimm's

Onko teillä mahdollisuutta tilata suoraan valmistajalta (tässä tapauksessa Kolink) RGB kotelotuulettimia mitä esim. Kolink Observatory Lite Mesh RGB kotelossa tulee mukana?

Noita em. tuulettimia ei näytä erikseen olevan kenenkään listoilla myytävänä.

Ikävä kyllä emme saa Kolinkin koteloiden mukana tulevia tuulettimia erikseen myyntiin.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Palautusoikeudesta puheenollen, tilasin tammikuussa väärän kaapelin, ja laitoin palautussähköpostin vetämään ko. tuotteen osalta (Paketti noudettu torstaina ja sähköposti seuraavana tiistaina).
Vielä ei ole kuulunut takaisin :D. Kävin joskus chätissäkin asian esittämässä muttei ole kuulunut takaisinpäin, chättiin tai muualle.
Ompas erikoista. Tuossa tilanteessa kannattaa olla yhteydessä vielä sähköpostin välityksellä --> asiakaspalvelu@jimms.fi ja välittää mukaan tuo tammikuussa aikaisemmin lähettämäsi viesti meille uudestaan.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983


Pistäkääpäs tämä sama valkoinenkin versio mukaan back to school kampanjaan, niin lähtee tilaukseen, kiitoksia!
Toive välitetty eteenpäin!
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
72
Tilaus meni tänään peruutukseen kun ei sovitussa ajassa saada sitä postitettua. Tuotetta oli varastossa ja lähetettävisså eikä ois vaatinut muuta kuin postituksen.
Sama juttu, viikko tilauksesta mennyt, seurantakoodi tuli kyllä toissapäivänä (siihen meni se 4 pv), mutta syystä tai toisesta ei kama ole vieläkään siirtynyt putiikista kuljetukseen :(
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
1 895
Toimitus 1-4 työpäivää.
Tilattua tavaraa oli hyllyssä,toimitettavana heti.
Edelleen lukee toimitustiedoissa.Odottaa käsittelyä.
Onko jimmssin homma livennyt lapasesta.
Ennen tuli tavarat 2-3 työpäivässä.
Vai onko nallekarkit loppuneet. :interested:
No odotellaan,odotellaan,eiköhän se sieltä joskus tule.:whistling:
.
 

skm

Tukijäsen
Liittynyt
10.08.2023
Viestejä
10
Tilasin maanantaina kello 12 varastossa olevaa tavaraa, ja ei tosiaan ole vielä käsitelty. Edelleen ollaan 4 työpäivän sisällä (sillä ilmeisesti tämä tarkoittaa 4 työpäivän sisällä lähetys, eikä vastaanottajalla perillä), mutta onhan tämä aika hidasta. Olisi ollut kiva saada viikonlopuksi tuotteet, mutta en kuitenkaan mitään pikatoimituksia pyytänyt, kun en odottanut sen näin kauan kestävän. Hieman eroa siihen, kun tilasin telialta pari viikkoa sitten uuden puhelimen kello 18:30 maanantai-iltana ja tuote oli postin noutolokerikossa haettavissa seuraavana päivänä :D Onko sitä sitten tottunut liian hyvään, ehkä.
 
Liittynyt
13.02.2020
Viestejä
68
Tilasin maanantaina kello 12 varastossa olevaa tavaraa, ja ei tosiaan ole vielä käsitelty. Edelleen ollaan 4 työpäivän sisällä (sillä ilmeisesti tämä tarkoittaa 4 työpäivän sisällä lähetys, eikä vastaanottajalla perillä), mutta onhan tämä aika hidasta. Olisi ollut kiva saada viikonlopuksi tuotteet, mutta en kuitenkaan mitään pikatoimituksia pyytänyt, kun en odottanut sen näin kauan kestävän. Hieman eroa siihen, kun tilasin telialta pari viikkoa sitten uuden puhelimen kello 18:30 maanantai-iltana ja tuote oli postin noutolokerikossa haettavissa seuraavana päivänä :D Onko sitä sitten tottunut liian hyvään, ehkä.
Verkkokaupasta tuli tiistaina tilattu tuote eilen iltapäivä viiden aikoihin, ei ole todellakaan totuttu liian hyvään. Liki viikon mittainen aika pelkästään tuotteen lähettämiseen on ala-arvoista, oli sitten kuinka kiirettä tahansa, vai onko siellä jimm's:in takahuoneessa yksi tyyppi joka ei ole lomalla ja vastailee tänne foorumille sekä samalla toisella kädellä paketoi lähetyksiä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 489
Hieman eroa siihen, kun tilasin telialta pari viikkoa sitten uuden puhelimen kello 18:30 maanantai-iltana ja tuote oli postin noutolokerikossa haettavissa seuraavana päivänä :D Onko sitä sitten tottunut liian hyvään, ehkä.
Telia käyttää Postia tuotevarastonaan (tarkemmin Transval, joka on Postin tytäryhtiö), joten kun kerta varastosta ja toimituksesta huolehtii sama firma, niin saadaan erittäin ripeä ketju tilauksesta asiakkaalle.
 

skm

Tukijäsen
Liittynyt
10.08.2023
Viestejä
10
Telia käyttää Postia tuotevarastonaan (tarkemmin Transval, joka on Postin tytäryhtiö), joten kun kerta varastosta ja toimituksesta huolehtii sama firma, niin saadaan erittäin ripeä ketju tilauksesta asiakkaalle.
Okei, mietinkin, että joku spessukeissi täytyy olla, kun toimitus on noin uskomaton ja vielä illalla tilattuun tuotteeseen. Mutta kiitos tästä tiedosta ^^ En tosiaan ihan nyt noin nopeaa toimitusta olettaisi keneltäkään, mutta tietysti sormien syyhytessä uutta luuria oli tämä miellyttävä yllätys :D
 

skm

Tukijäsen
Liittynyt
10.08.2023
Viestejä
10
Verkkokaupasta tuli tiistaina tilattu tuote eilen iltapäivä viiden aikoihin, ei ole todellakaan totuttu liian hyvään. Liki viikon mittainen aika pelkästään tuotteen lähettämiseen on ala-arvoista, oli sitten kuinka kiirettä tahansa, vai onko siellä jimm's:in takahuoneessa yksi tyyppi joka ei ole lomalla ja vastailee tänne foorumille sekä samalla toisella kädellä paketoi lähetyksiä?
No juu, siltä vähän vaikuttaa, että kesälomalla ollaan. Harmi sinänsä, koska olisi kiva tukea suomalaista yritystä. Proshopista olisin saanut saman tuotteen postikulujen kanssa yhteensä samaan hintaan, mutta valitsin kuitenkin Jimmsin. Eniten harmittaa, että toisen aiemmin muualta tilaamani tuotteen toiminta riippuu tästä yhdestä käsittelyä odottavasta tuotteesta.
 
Liittynyt
08.08.2023
Viestejä
1
tilasin eilen aamu kuuden maissa, toimitusvahvistus tuli muutama tunti myöhemmin ja nyt paketti saapui jo ovelle että sentään osa tilauksista saapuu ihan ajallaan :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 209
tilasin eilen aamu kuuden maissa, toimitusvahvistus tuli muutama tunti myöhemmin ja nyt paketti saapui jo ovelle että sentään osa tilauksista saapuu ihan ajallaan :D
Etkä merkannut pikatoimitusta? Mikähän logiikka tässä on jos ei edes tilausjärjestyksessä käsitellä.
 
Liittynyt
21.05.2021
Viestejä
19
Pakko antaa iso plussa taas jimsille. Tilasin TUF:filta 4070ti, jossa ilmeni parin päivän käytön jälkeen tuuletin vika. Noh... Lähetin kortin Jimsille ja uusi tuli parissa päivässä(jos viikonloppua ei lasketa) tilalle nallekarkkien kera. Kokonaisuudessaan tähän taisi mennä hieman alle viikko.

Viallinen kortti oli Jimsillä perjantaina, Se oli testattu ja vika todennettu perjantaina sekä uusi tuote oli tilattu minulle samana perjantaina. Uusi tuote saapui postiin noudettavaksi tiistaina.
Juuri tämän takia tilaan AINA Jimsiltä, vaikka siellä olisikin kalliimpaa, sillä kaikki takuuseen liittyvät ongelmat ovat olleet ainakin omalla kohdalla erittäin vaivattomia ja nopeita. Sekä aina ilmainen toimitus +1

Jatkakaa samaan malliin! Täällä on yksi erittäin tyytyväinen asiakas.
 
Liittynyt
21.09.2021
Viestejä
73
tilaan AINA Jimsiltä, vaikka siellä olisikin kalliimpaa, sillä kaikki takuuseen liittyvät ongelmat ovat olleet ainakin omalla kohdalla erittäin vaivattomia ja nopeita. Sekä aina ilmainen toimitus +1

Jatkakaa samaan malliin! Täällä on yksi erittäin tyytyväinen asiakas.
Aika moneen (verrattaen kalliiseen) tuotteeseen on hintaan sisäänleivottu postikulut, jolloin voidaan tilausprosessissa esittää ilmainen toimitus, tulee asiakkaalle parempi mieli näin. ;)

Onneksi ainakin yhdellä on toiminut hyvin takuuhommat, monen monta tarinaa täällä jaettu, jossa takuuasiat _eivät_ ole menneet niin kuin strömsössä.
 
Liittynyt
21.05.2021
Viestejä
19
Aika moneen (verrattaen kalliiseen) tuotteeseen on hintaan sisäänleivottu postikulut, jolloin voidaan tilausprosessissa esittää ilmainen toimitus, tulee asiakkaalle parempi mieli näin. ;)

Onneksi ainakin yhdellä on toiminut hyvin takuuhommat, monen monta tarinaa täällä jaettu, jossa takuuasiat _eivät_ ole menneet niin kuin strömsössä.
Halvin tuffin 4070ti jimsillä oli verrattuna muihin verkkokauppoihin mitä tilauspäivänä vertailin. Ei taia olla toista verkkokauppaa, jossa joka tilaukseen silti saa ilmaset toimitukset vai oonko väärässä? Tää oli toinen takuu keissi mitä itellä on jimsin kanssa ja ei oo kun positiivista sanottavaa. Toki ramin kanssa oli pikku pelleilyt kun ei aiemmin ollu niitä ite testaillu mutta verkkokaupan chatistä sai tuolloinkin hyvät ohjeet ja saatiin ne tosiaankin testattua.

Tosin se express homma pahimmassa tapauksessa kuluttajan silmissä vaikutti vähän kusetukselta mitä ne alussa koitti tuputtaa :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 383
Etkä merkannut pikatoimitusta? Mikähän logiikka tässä on jos ei edes tilausjärjestyksessä käsitellä.
Jos tilaat sillä kalliilla kotiinkuljetuksella, etkä ota ilmaisilla posteilla niin se on ikäänkuin pikatoimitus ja lähtee ennen ilmaisia.
 

skm

Tukijäsen
Liittynyt
10.08.2023
Viestejä
10
Jos tilaat sillä kalliilla kotiinkuljetuksella, etkä ota ilmaisilla posteilla niin se on ikäänkuin pikatoimitus ja lähtee ennen ilmaisia.
Millä perusteella tuotteet lähetetään silloin nopeammin? Kotiinkuljetuksen toimitusajat asia erikseen, mutta miksi itse tuotteiden pakkaus ja laittaminen postiin olisi tuolloin nopeampaa ja missä niin kerrotaan?
 
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
52
Varastotilanteesta ja lähetysajoista, päällä oleva lomakausi sekä veronpalautukset ovat kieltämättä pinonnut tilauksia keräysjonoon aika isosti, mutta vielä pysytään siellä luvatussa 1-4 työpäivän käsittelyajassa varastotavaralle. Kirjautuneena tehdyissä tilauksissa kannattaa muistaa hyödyntää pikatoimitus-ominaisuutta mikäli hätä on iso ja tarve on akuutti. Näin tilaus saadaan ripeämmin liikkeelle.

Mikäli alkaa näyttämään siltä ettei tilausta näy eikä kuulu tuon arvion puitteissa, kannattaa ottaa ehdottomasti yhteyttä aspaan, niin kurkataan mikä on tilanne :thumbsup:
Nyt, kun on uudet hienot sivut ajossa, niin voiskohan tuolla ylhäällä (tai sivulla, tai jossain muualla) pitää ilmoitusta, jos on haastava tilanne toimitusten suhteen? Samassa voi sitten mainostaa tuota pikatoimitus-mahdollisuutta hätähousuille.

Tilasin maanantaina kello 12 varastossa olevaa tavaraa, ja ei tosiaan ole vielä käsitelty. Edelleen ollaan 4 työpäivän sisällä (sillä ilmeisesti tämä tarkoittaa 4 työpäivän sisällä lähetys
Eilen aamusta tilasin varastotuotteen, jännä nähdä miten jono hälvenee. Taitaapi mennä ensi viikolle kuitenkin lähetyksenkin suhteen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 383
Millä perusteella tuotteet lähetetään silloin nopeammin? Kotiinkuljetuksen toimitusajat asia erikseen, mutta miksi itse tuotteiden pakkaus ja laittaminen postiin olisi tuolloin nopeampaa ja missä niin kerrotaan?
Koska jimms sanoo niin

Moi! Kaikki tavalliset tilaukset pyritään käsittelemään mahdollisimman nopeasti mutta pikatoimitusnappi otettiin käyttöön alunperin juuri foorumilaisten yksäritse esittämien kiirehtimispyyntöjen pohjalta :)
Käsittelynopeus riippuu tilausten kokonaismäärästä ja maksulliset lisäpalvelut menevät jonon ohi automaattisesti eli esimerkiksi pikakasaus tai paketin kuriirikuljetus ovelle.
 
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
190
Ei oo kyllä viime päiviltä ollut hyvää sanottavaa Jimmssistä. Chatissa pyysin muuttamaan kuljetustavaksi Postin kotiinkuljetuksen niin ukko lyö Matkahuollon jakopaketin ja laittaa lisämaksupyynnön sähköpostiin. Katson kuittia ja totean et pyysin Postin kotiinkuljetusta. Jätkä toteaa et hänen mielestään Matkahuolto toimii paremmin. Joudun toteamaan et mä olen tässä se maksava asiakas ja jos pyydän Postin kotiinkuljetuksella niin sitten olisi syytä laittaa Postin kotiinkuljetuksella, kun sellainen on vaihtoehto. Vaihtoi sitten lopulta. Posti tuo Jimmssiltä päivässä kotiovelle, kun Matkahuollolla menee yleensä 3-4 päivään, jos edes ikinä ovelle päätyy.

Samaten nyt kun pitäisi 4 tuotetta palauttaa. Laitoin ilmoituksen sähköpostilla, kuten Jimmssin peruutusehdoissa sanotaan olevan yksi vaihtoehto. Tulee vastaus et pitäisi jokaisesta 4 tuotteesta täyttää RMA-lomake heidän sivuiltaan. Vastasin takaisin et peruutusehdoissa selvästi lukee että sähköposti on yksi vaihtoehdoista peruutusilmoituksen tekemiseen. Nyt ei sitten mitään vastausta enää kuulukkaan. Surkeaksi on mennyt tuo Jimmssin palvelu nykyisin. Tiedänpähän viedä rahani jatkossa yrityksiin, jossa palvellaan.

Lisätään tähän tuo entisestään hidastunut postitus. Ilman kiirehtimispyyntöä ei ole yksikään tilaus lähtenyt ikinä 3 päivän sisään Jimmssiltä.
 

skm

Tukijäsen
Liittynyt
10.08.2023
Viestejä
10
Koska jimms sanoo niin
Olisi varmaan hyvä, jos lukisi selkeästi myös nettisivuilla, koska itse en ainakaan mitään foorumeiden vuoden 2020 viestejä käy noin tarkasti läpi (saa toki mielellään korjata, jos löytyy nettisivuilta ja olen puusilmä) :D Mutta kiitos kun jaksoit lainata tuon, aikamoista.
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
33
Tilasin ensimmäistä kertaa Jimmsiltä tiistaina, kun löytyi vesijäähdytin sopivaan hintaan. En edes osannut aavistaa, että etukäteen maksettu jäähdytin ei olisi torstai-iltaan mennessä liikahtanut hyllystä mihinkään. Ei nyt päässyt viikonloppuna asentamaan, että onhan tässä jonkin verran pettymystä ilmassa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 298
Tilasin ensimmäistä kertaa Jimmsiltä tiistaina, kun löytyi vesijäähdytin sopivaan hintaan. En edes osannut aavistaa, että etukäteen maksettu jäähdytin ei olisi torstai-iltaan mennessä liikahtanut hyllystä mihinkään. Ei nyt päässyt viikonloppuna asentamaan, että onhan tässä jonkin verran pettymystä ilmassa.
Näissä kannattaisi aina ilmoittaa koska tilaus on tehty, että muut pääsisivät kiinni harmituksen tasoon.
Lisäksi kannattaisi olla tunnus luotuna, niin voisi käydä painamassa pikatilausnappia tilaukselle, jos polttelee.

Mutta tosiaan nyt taas ollaan tilanteessa, jossa Jimmsin tilaukset laahaa monessa kohtaa.
Meriselityksinä lienee Assyt, veronpalautukset, lomat ja varmaan vielä blackfridaykin.

Jännä, että nämä poikkeukset tulee Jimmsille joka vuosi yllätyksenä...
 
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
190
Näissä kannattaisi aina ilmoittaa koska tilaus on tehty, että muut pääsisivät kiinni harmituksen tasoon.
Lisäksi kannattaisi olla tunnus luotuna, niin voisi käydä painamassa pikatilausnappia tilaukselle, jos polttelee.

Mutta tosiaan nyt taas ollaan tilanteessa, jossa Jimmsin tilaukset laahaa monessa kohtaa.
Meriselityksinä lienee Assyt, veronpalautukset, lomat ja varmaan vielä blackfridaykin.

Jännä, että nämä poikkeukset tulee Jimmsille joka vuosi yllätyksenä...
Ainahan niillä on jotain selityksiä, milloin minkäkin syy. Vuosia ollut asiakkaana ja ikinä ei ole lähtenyt tilaus 3 päivän sisään (paitsi jo ne joita on pyydetty kiirehtimään). Naurettavaa räpellystä.

27 tuntia sitten tehty tilaus, katotaan milloin viitsivät lähettää ilman kiirehtimistä. Tilasin hetki sitten saman tuotteen Datatronicista, 2€ kalliimmalla. Testataan kumpi lähettää aikasemmin (veikkaan Datatronicia).
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 732
Siellähän lukee varastotuotteissa lähetysaika 1-4 päivää, eihän tuo tarkoita mitään automaattista "postitus vuorokaudessa" lupausta. Ei vaikka monesti se paketti lähteekin saman vuorokauden sisällä. Jos tosiaan jonkun kaman kanssa olisi tulipalokiire, ei muuta kuin pikatoimitusta klikaten.

Ainakin itselleni tuo lähetysaika tarkoittaa sitä, että jos jotain tilaisin tiistaina ja haluaisin sen ehdottomasti ennen viikonloppua, pyytäisin kyllä pikatoimituksen varmuuden vuoksi. En tiedä miten hyvin tuo pikatoimitus-pyyntö käytännössä toimii, mutta nopeahan sitä on klikata.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Kiitos aktiivisesta keskustelusta.

Toimituksissa on pientä ruuhkaa edelleen eli ihan tuossa ihannetilanteessa ei vielä olla, mutta olemme tuota jonoa saaneetkin jo purettua ja tämä myös jatkuu koko ajan hyvään tahtiin!

Akuutteihin raudantarpeisiin tosiaan kirjautuneille tuo pikatoimitus-valintakin käytettävissä kuten yllä oltiinkin jo mainittu :tup:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Ei oo kyllä viime päiviltä ollut hyvää sanottavaa Jimmssistä. Chatissa pyysin muuttamaan kuljetustavaksi Postin kotiinkuljetuksen niin ukko lyö Matkahuollon jakopaketin ja laittaa lisämaksupyynnön sähköpostiin. Katson kuittia ja totean et pyysin Postin kotiinkuljetusta. Jätkä toteaa et hänen mielestään Matkahuolto toimii paremmin. Joudun toteamaan et mä olen tässä se maksava asiakas ja jos pyydän Postin kotiinkuljetuksella niin sitten olisi syytä laittaa Postin kotiinkuljetuksella, kun sellainen on vaihtoehto. Vaihtoi sitten lopulta. Posti tuo Jimmssiltä päivässä kotiovelle, kun Matkahuollolla menee yleensä 3-4 päivään, jos edes ikinä ovelle päätyy.

Samaten nyt kun pitäisi 4 tuotetta palauttaa. Laitoin ilmoituksen sähköpostilla, kuten Jimmssin peruutusehdoissa sanotaan olevan yksi vaihtoehto. Tulee vastaus et pitäisi jokaisesta 4 tuotteesta täyttää RMA-lomake heidän sivuiltaan. Vastasin takaisin et peruutusehdoissa selvästi lukee että sähköposti on yksi vaihtoehdoista peruutusilmoituksen tekemiseen. Nyt ei sitten mitään vastausta enää kuulukkaan. Surkeaksi on mennyt tuo Jimmssin palvelu nykyisin. Tiedänpähän viedä rahani jatkossa yrityksiin, jossa palvellaan.

Lisätään tähän tuo entisestään hidastunut postitus. Ilman kiirehtimispyyntöä ei ole yksikään tilaus lähtenyt ikinä 3 päivän sisään Jimmssiltä.
Ainahan niillä on jotain selityksiä, milloin minkäkin syy. Vuosia ollut asiakkaana ja ikinä ei ole lähtenyt tilaus 3 päivän sisään (paitsi jo ne joita on pyydetty kiirehtimään). Naurettavaa räpellystä.

27 tuntia sitten tehty tilaus, katotaan milloin viitsivät lähettää ilman kiirehtimistä. Tilasin hetki sitten saman tuotteen Datatronicista, 2€ kalliimmalla. Testataan kumpi lähettää aikasemmin (veikkaan Datatronicia).
Hei,

tutkimme asiaa palautteesi perusteella, ja tapaukseen liittyvän chat-keskustelun perusteella emme ikävä kyllä voi allekirjoittaa täällä kertomaasi. Sähköpostien käsittelyssä vasteaikamme on tällä hetkellä alle 24h viestin vastaanottamisesta ja vastaamme kaikkiin viesteihin.

Väitettäsi toimitusaikoihin liittyen emme myöskään voi kyllä allekirjoittaa. Toisinaan toimituksissa on eri tilanteista johtuen enemmän viivettä, mutta normaalitilanteessa tilaukset lähtevät pääsääntöisesti jo saman tai seuraavan arkipäivän aikana matkaan mikäli asiakas on tilannut omasta varastostamme löytyviä tuotteita ilman erillisiä asennuspalveluita.

Mikäli haluat näistä tapauskohtaisemmin kanssamme keskustella, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme joka on 24/7 tavoitettavissa, nopeiten meidät tavoittaa puhelimitse tai chat-palvelussa.
 

skm

Tukijäsen
Liittynyt
10.08.2023
Viestejä
10
Maanantaina ja tiistaina tilaamani tuotteet lähtivät/lähtevät tänään matkaan, eli pysyttiin 4 päivän sisällä, hyvä homma! Mielestäni toimitusaika on kuitenkin uusille asiakkaille aika harhaanjohtava ilmaisu, koska itse ainakin oletin, että tuo tarkoittaisi 4 päivän sisällä perillä täällä pk-seudulla. Ja tästä syystä en tosiaan sitä pikatoimitusnappulaa painanut, koska oletin kerkeävän kuitenkin viikonlopuksi tuon maanantaina päivällä tilatun tuotteen (kuten yleensä poikkeuksetta, kun Suomen sisällä tavaraa tilaa). Kuten aiemmassa viestissäni mainitsin, olisi myös hyvä olla läpinäkyvä siitä, että maksetut postitukset laitetaan jonon ohi (esim. lähetysaika-arvio 1-2 päivää tms vs ilmainen toimitus 1-4 pv). Pikatoimitusnappi on toki kiva mahdollisuus, mutta näen sen enemmän tyylillä "tarvitsen tavaran huomiseksi apua", eikä siten, että painamatta jättäminen tarkoittaa, että ihan sama milloin tulee. Tämä kaikki palaute nyt uuden asiakkaan näkökulmasta - toimitusaika on varmasti selkeä vanhoille asiakkaille, samoin ilmeisesti maksettujen postien ohitse meneminen ja mikä pikatoimitusnapin tarkoitus on. Jimms kuitenkin halunnee myös uusia asiakkaita, joten kannattaa ehkä myös sillä silmällä näitä miettiä. Mutta mukavaa perjantaita - hyvä, että olette saaneet jonoja purettua :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 209
Vähän Jimms historiaa.
Muutaman kerran tuli käytyä myös jimmssin helsingin arabian myymälässä.
Se ei kovinkaan kauaa ollut toiminnassa,kun siirtyi turkuun.
Sitten tampereen Bulldog-netstore meni jimssille,kun jimms laajensi toimintaansa.
Joskus 1990 luvun alussa toiminta alkanut.Hyvin näyttää jatkuvan.


Jimm’s 20v historiikki, osa 1: Coolputer - Jimm's Blog - Jimms.fi




RIP Bulldog. Pari kertaa tuossa Tampereen Jimm'sissä ehdin käymään ennen kuin sulkivat.
 
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
190
Hei,

tutkimme asiaa palautteesi perusteella, ja tapaukseen liittyvän chat-keskustelun perusteella emme ikävä kyllä voi allekirjoittaa täällä kertomaasi. Sähköpostien käsittelyssä vasteaikamme on tällä hetkellä alle 24h viestin vastaanottamisesta ja vastaamme kaikkiin viesteihin.

Väitettäsi toimitusaikoihin liittyen emme myöskään voi kyllä allekirjoittaa. Toisinaan toimituksissa on eri tilanteista johtuen enemmän viivettä, mutta normaalitilanteessa tilaukset lähtevät pääsääntöisesti jo saman tai seuraavan arkipäivän aikana matkaan mikäli asiakas on tilannut omasta varastostamme löytyviä tuotteita ilman erillisiä asennuspalveluita.

Mikäli haluat näistä tapauskohtaisemmin kanssamme keskustella, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme joka on 24/7 tavoitettavissa, nopeiten meidät tavoittaa puhelimitse tai chat-palvelussa.
Ilmeisesti tuohon kotiinkuljetus keissiin en saa vastata sillä tämä foorumi rajoittaa sitä ja edellinen vastaukseni poistettiin, joten jätetään se asia sitten keskeneräiseksi.

Väitteeni toimitusajoista perustuu omiin kokemuksiini ja varmasti saan kertoa täällä omat kokemukseni? Voi olla mahdollista että saatte yleensä lähetettyä tilaukset normaalitilanteessa, mutta omat lähetykseni eivät ole kertaakaan päivässä lähteneet, ilman kiirehtimispyyntöä.

Mutta sitten palataksemme tuohon palautustapaukseen, mihin ette edes ottaneet kantaa. Peruutusehdoissanne sekä sivujenne kohdassa "asiakaspalautus" lukee selvästi että peruuttamisilmoituksen voi tehdä sähköpostitse, mutta sekä ensimmäisessä että toisessa viestissänne ohjasitte täyttämään rma-lomakkeen. Vasta kolmannessa sähköpostiviestissö kun kysyin sana tarkasti "Eli ette siis suostu noudattamaan omia palautusehtojanne, jossa selvästi kerrotaan sähköpostin olevan validi tapa ilmoittaa tilauksen palautuksesta?" suostuittekin noudattamaan omia peruutusehtojanne.

Kun te yrityksenä vetoatte aina ehtoihinne ja olette tässäkin ketjussa vedonnut aiemminkin vedonnut niin voisitteko te myös noudattaa omia itse kirjoittamia ne ehtojanne myös toiseen suuntaan? Jos ehdot eivät ole mieleiset, esimerkiksi haluatte peruutusilmoitukset vain rma-lomaketta käyttäen niin muokkaattehan ehdot myös sitä vastaavaksi. Suostuitte vasta kolmannen viestin jälkeen toimimaan omien ehtojenne mukaisesti, joten koin tarpeelliseksi tehdä ilmoituksen myös KKV:lle, sillä on erittäin harhaanjohtavaa kuluttajan osalta jos yritys itse ei edes noudata omia ehtojaan. Toivon hartaasti että loppu palautusprosessi menee sujuvasti, lähetys on nyt postin hallussa.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
663
Kun MDPC-Xn muutakin kamaa löytyy, niin saisiko MDPC-Xn crimperin (ja muita heidän sivulta löytyviä työkaluja) valikoimaan?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Ilmeisesti tuohon kotiinkuljetus keissiin en saa vastata sillä tämä foorumi rajoittaa sitä ja edellinen vastaukseni poistettiin, joten jätetään se asia sitten keskeneräiseksi.

Väitteeni toimitusajoista perustuu omiin kokemuksiini ja varmasti saan kertoa täällä omat kokemukseni? Voi olla mahdollista että saatte yleensä lähetettyä tilaukset normaalitilanteessa, mutta omat lähetykseni eivät ole kertaakaan päivässä lähteneet, ilman kiirehtimispyyntöä.

Mutta sitten palataksemme tuohon palautustapaukseen, mihin ette edes ottaneet kantaa. Peruutusehdoissanne sekä sivujenne kohdassa "asiakaspalautus" lukee selvästi että peruuttamisilmoituksen voi tehdä sähköpostitse, mutta sekä ensimmäisessä että toisessa viestissänne ohjasitte täyttämään rma-lomakkeen. Vasta kolmannessa sähköpostiviestissö kun kysyin sana tarkasti "Eli ette siis suostu noudattamaan omia palautusehtojanne, jossa selvästi kerrotaan sähköpostin olevan validi tapa ilmoittaa tilauksen palautuksesta?" suostuittekin noudattamaan omia peruutusehtojanne.

Kun te yrityksenä vetoatte aina ehtoihinne ja olette tässäkin ketjussa vedonnut aiemminkin vedonnut niin voisitteko te myös noudattaa omia itse kirjoittamia ne ehtojanne myös toiseen suuntaan? Jos ehdot eivät ole mieleiset, esimerkiksi haluatte peruutusilmoitukset vain rma-lomaketta käyttäen niin muokkaattehan ehdot myös sitä vastaavaksi. Suostuitte vasta kolmannen viestin jälkeen toimimaan omien ehtojenne mukaisesti, joten koin tarpeelliseksi tehdä ilmoituksen myös KKV:lle, sillä on erittäin harhaanjohtavaa kuluttajan osalta jos yritys itse ei edes noudata omia ehtojaan. Toivon hartaasti että loppu palautusprosessi menee sujuvasti, lähetys on nyt postin hallussa.
Hei,

Ensisijaisesti ohjaamme aina tuon RMA -hakemuksen kautta selkeyden vuoksi. Sähköpostitse palautusilmoitus on toki myös käypä tapa. Näissä tapauksessa meidän oman seurannan vuoksi sitten täällä tuo RMA tapaus luodaan ja palautusohjeet laitetaan tulemaan. Tässä toki olisi asiakaspalvelija kieltämättä voinut tuolla toisella kerralla jo RMA tapauksen teille avata palautusta varten, eikä toistamiseen enää ohjata täyttämään tuota sivuillamme olevaa lomaketta. Pahoittelut tapahtuneesta.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Kun MDPC-Xn muutakin kamaa löytyy, niin saisiko MDPC-Xn crimperin (ja muita heidän sivulta löytyviä työkaluja) valikoimaan?
Selvitellään saadaanko valikoimaan!

Muoks. Ei valitettavasti tuota CTX-4 versiota ole toimittajillamme laisinkaan listattuna ja vastaavasti aiemmin meillä myynnissä jo ollut CTX-3 valitettavasti jo poistunut myynnistä. Ainakaan toistaiseksi ei siis harmillisesti saada :cry:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 209
Juuri pääsi siihen 4 päivän aikaan kun tiistai-iltana tilattu tavara lähetettiin tänä aamuna. Mutta viikonloppu välissä niin pitkäksi tuo meni silti.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 824
Viestejä
4 242 296
Jäsenet
71 248
Uusin jäsen
seemo

Hinta.fi

Ylös Bottom