- Liittynyt
- 18.01.2019
- Viestejä
- 2 079
Pakko kehua todella nopiasta toimituksesta (ilman pikatilausnappulaa) n. 40 min tilauksesta ja lähetystunnus saapui! Ja useampi tuote kuitenkin tilauksessa
Heippa!
Olisiko mahdollista saada valikoimaan Asuksen 100W Type C PD laturi? Kyseessä oleva laturi tulee välillä eri tietokonevarianttien kanssa bundlena, mutten ole nähnyt yksittäin myynnissä.
Asuksen sivuilta kuva laturista:
Tuotenumero saattaa olla tämä: 0A001-01090100
Tämä on nyt tuotteistettu: Asus Kannettavan tietokoneen virta-adapteri, 100W, Type-C, PD - 86,00€Tämä kiinnostaisi itseäkin kovasti! Adapterin mallinumero on A20-100P1A eikä tunnu saavan mistään irrallisena. Tuli siis tämän siguni koneen mukana moinen, mutta toiselle olisi tarvetta.
Loistavaa, kiitos Onko vielä toimitusajasta mitään valistunutta arvausta, puhutaanko päivistä, viikoista vaiko kuukausista?Tämä on nyt tuotteistettu: Asus Kannettavan tietokoneen virta-adapteri, 100W, Type-C, PD - 86,00€
Tää oli vasta tullut tukkurimme valikoimiin eli eivät toistaiseksi osanneet antaa tälle toimitusaikaa. :/Loistavaa, kiitos Onko vielä toimitusajasta mitään valistunutta arvausta, puhutaanko päivistä, viikoista vaiko kuukausista?
Yleensä kyllä Jimms toimittaa salamana, mutta nyt tuli tilattua maanantaina tuotteita, joita kaikkia oli varastossa ja olisi ollut tarve viikonlopulle, mutta ei ole seurannan mukaan edes saapunut Matkahuollolle vaikka lähetystunnus tuli keskiviikkona.Pakko kehua todella nopiasta toimituksesta (ilman pikatilausnappulaa) n. 40 min tilauksesta ja lähetystunnus saapui! Ja useampi tuote kuitenkin tilauksessa
Jos laitan Jousto-laskulla tilauksen tulemaan niin lähteekö tuo 30pv koroton ja kuluton maksuaika juoksemaan tilauspäivästä vai siitä, kun tuote teiltä lähtee? Vai laitanko suosiolla postiennakkonaTää oli vasta tullut tukkurimme valikoimiin eli eivät toistaiseksi osanneet antaa tälle toimitusaikaa. :/
Ei pysty! Kun tuppaa tilaamaan erikoishintaisia tarjoustuotteita (foorumitarjoukset, valvojaistarjoukset, black friday -tarjoukset jne.), ei tuotetta myöhemmin enää ole olemassa jotta sen voisi arvostella.Muistakaa hei edelleen arvostella ostamianne tuotteita! Myös toukokuussa arvotaan spessupalkinto, eli ASUS RTX 3060 DUAL -näytönohjain!
Tähän nähtävästi osallistuu vaan toukokuussa arvostellut tuotteet?Muistakaa hei edelleen arvostella ostamianne tuotteita! Myös toukokuussa arvotaan spessupalkinto, eli ASUS RTX 3060 DUAL -näytönohjain!
Ilmeisesti Joustossa laskutus lähtee nykyisellään käyntiin heti, eli Klarna tai Postiennakko lienee tässä parempi vaihtoehto.Jos laitan Jousto-laskulla tilauksen tulemaan niin lähteekö tuo 30pv koroton ja kuluton maksuaika juoksemaan tilauspäivästä vai siitä, kun tuote teiltä lähtee? Vai laitanko suosiolla postiennakkona
Kyllä, toukokuun arvontaan osallistuvat toukokuussa lähetetyt arvostelut.Tähän nähtävästi osallistuu vaan toukokuussa arvostellut tuotteet?
Näkeekö tuolla tilaussivuilla missään, mihin olen jo kirjoittanut arvostelun? On ehkä mahdollista, että arvostelin viime kuussa maksimimäärän tuotteita voiton kiiltäessä silmissä ja osaa arvosteluista ei julkaista, kun niissä on niin vähän tekstiä.
Ei tarvitse nähdä missään koostetusti, käyn vaan painelemassa arvostelunappia sitten niistä, joissa sitä voi painaa..Kyllä, toukokuun arvontaan osallistuvat toukokuussa lähetetyt arvostelut.
Kootusti et varmaan näe tätä mistään, laitan palautetta eteenpäin. Tilaus/tuoteohtaisesti näet onko tuote arvosteltu, sillä arvostelunappi katoaa arvostelemisen jälkeen.
Miksei arvonnoista ole mitään tietoa nettisivuilla? Aika monet arvonnat jäänyt väliin, koska en ole ollut niistä tietoinen.Muistakaa hei edelleen arvostella ostamianne tuotteita! Myös toukokuussa arvotaan spessupalkinto, eli ASUS RTX 3060 DUAL -näytönohjain!
Arvonnoista tiedotetaan yleensä someissamme sekä täällä, kannattaa siis vilkuilla ketjua tasaisin väliajoinMiksei arvonnoista ole mitään tietoa nettisivuilla? Aika monet arvonnat jäänyt väliin, koska en ole ollut niistä tietoinen.
Joku pieni tekstilaatikko etusivulla: "arvostele tuote voita palkinto" voisi olla melko tehokas. Itse en juurikaan sosiaalista mediaa käytä, mutta sitäkin enemmän tulee selattua tuotesivuja ja kytättyä toimitusaika-arvioita.Arvonnoista tiedotetaan yleensä someissamme sekä täällä, kannattaa siis vilkuilla ketjua tasaisin väliajoin
Somekanavissa monet arvonnat ovat kanavakohtaisia joten sosiaalisen median kanavamme kannattaa myös ottaa seurantaan tästä syystä.
Validi pointti kyllä, että arvostelutoimintoa kannattaisi nostaa paremmin sivuillamme esille. Välitän tämän osalta tiedon eteenpäin.
Lue enemmän foorumia!Joku pieni tekstilaatikko etusivulla: "arvostele tuote voita palkinto" voisi olla melko tehokas. Itse en juurikaan sosiaalista mediaa käytä, mutta sitäkin enemmän tulee selattua tuotesivuja ja kytättyä toimitusaika-arvioita.
Klarnalla laitettu tulemaan, kiitoksia vastauksestaIlmeisesti Joustossa laskutus lähtee nykyisellään käyntiin heti, eli Klarna tai Postiennakko lienee tässä parempi vaihtoehto.
Eli pitäisi olla aika kätevä ja turvallinen tapa tilata tavaraa minkä saapumisajasta ei ole mitään tarkempaa tietoa ilman, että makuuttaa rahojaan muuallaKlarna sanoi:Klarnan lasku on turvallinen ja helppo maksutapa. Maksat ostohinnan ilman korkoa tai muita maksuja vasta, kun tuotteet on toimitettu sinulle. Yleensä lasku erääntyy viimeistään 14 päivän kuluttua tuotteiden lähettämisestä.
Joo, siviilissä oon joskus tauottanut yhtä Klarnan laskua 5kk ilman ongelmia joten sitä pystyin melko turvallisin mielin suosittelemaanKlarnalla laitettu tulemaan, kiitoksia vastauksesta
Eli pitäisi olla aika kätevä ja turvallinen tapa tilata tavaraa minkä saapumisajasta ei ole mitään tarkempaa tietoa ilman, että makuuttaa rahojaan muualla
Välitetään kehitysehdotukset eteenpäin! Aspasta saat nämäkin tiedot kyllä tarvittaessa.Ois muuten kiva jos omista tilauksista vois etsiä tiettyä tuotetta nimellä SEKÄ nähdä kokonais summan tilauksista per vuosi + kokonais summan yhteensä kun se summa kun on jokaisen tilauksen vieressä joka tapauksessa.
Varsinkin toi näytönohjainten ulostulojen mukaan filtteröinti ois kyllä tosi kätevä. Nimimerkillä, yritä siinä etsiä näyttistä kovin helposti missä on 3 x DP sekä HDMI. Kovin hankalaa usein on.Muuten ssd ja kovalevyjä jos etsii(haulla tai valikosta), niin olisi kiva jos niitä voisi rajata tallennuskapasiteetin mukaan. Myös emolevyjä pitäisi voida rajata erilaisten liitäntöjen mukaan mm. Usb versiot ja lukumäärät takapanelissa, m.2 paikkojen määrä emolevyllä, muistin maksimi kellotaajuudet, yms. Nämä kaikki tiedot löytyy tuotesivulta, joten miksei näitä voisi hyödyntää emolevyjen rajaamisessa. Sama juttu virtalähteiden osalta pitäisi saada rajattua 80-plus luokilla(Bronze, gold, ...) ja wateilla 50 w tarkkuudella.
Tätä samaa voisi soveltaa myös muihin osastoihin, kuten näytöt( hertzeillä, tuumakoolla, paneelityypillä) ja näytönohjaimet (ulostulojen mukaan sekä ulkomittojen mukaan)
Kappas ne olikin tuolla, kun valitsee levyn tyypin. Mutta kun puhelimella oli tarkoitus etsiä halvimpia teran ssd levyjä(sata tai m.2 molemmat käy) niin suodattimien takaa ei löytynyt tuota.
Niitähän voi hakea kapasiteetin mukaan..? Vai ymmärsinkö nyt jotain väärin?
Löytyy ne sieltäkin. Klikkaa siitä yläpuolelta vaikkapa "SSD-levyt m.2" niin sen takaa löytyy kokovalinnat.Kappas ne olikin tuolla, kun valitsee levyn tyypin. Mutta kun puhelimella oli tarkoitus etsiä halvimpia teran ssd levyjä(sata tai m.2 molemmat käy) niin suodattimien takaa ei löytynyt tuota.
Ei ainakaan mobiilisivuilla. Pystyn valitsemaan tuossa eri tuoteryhmiä ja minimi sekä maksimi hintaa sekä valitsemaan valmistajia.Löytyy ne sieltäkin. Klikkaa siitä yläpuolelta vaikkapa "SSD-levyt m.2" niin sen takaa löytyy kokovalinnat.
Ilmaisin itseäni ehkä huonosti, mutta samaan listaukseen ei saa esim kaikkia vähintään 2 tb ssd levyjä, vaan pitää valita m.2 ja sata ssd-levyjen väliltä.
Kas joo, aivan. HuomentaIlmaisin itseäni ehkä huonosti, mutta samaan listaukseen ei saa esim kaikkia vähintään 2 tb ssd levyjä, vaan pitää valita m.2 ja sata ssd-levyjen väliltä.
Aa okei, selvä homma.Kappas ne olikin tuolla, kun valitsee levyn tyypin. Mutta kun puhelimella oli tarkoitus etsiä halvimpia teran ssd levyjä(sata tai m.2 molemmat käy) niin suodattimien takaa ei löytynyt tuota.
Mikä estää käyttämästä hakusanoja? Eikö se aja saman asian?Ilmaisin itseäni ehkä huonosti, mutta samaan listaukseen ei saa esim kaikkia vähintään 2 tb ssd levyjä, vaan pitää valita m.2 ja sata ssd-levyjen väliltä.
Tuossa kun kuitenkin on jo rajattu ssd ja kiintolevyihin näytettävät tuotteet, niin eikö tuohon olisi helppo lisätä suodatin myös tallennuskapasiteetille. Myös nopeuderajaaminen olisi hyvä kyetä tekemään. Puhun siis MB/s nopeudesta, en pci-e 3.0 vs 4.0, joka ei myöskään olisi huono idea.
Eli mitä enemmän mahdollisuuksia rajata vapaasti tuotteita sen parempi.
Tulee varmasti heti kun jostain saadaan!Onko Roccatin uusia Kone Pro ja Kone Pro Air hiiriä tulossa saataville Jimmyn kautta?
Saako Roccatin Vulcan Pro näppäimistöä täysikokoisena saldoille? Ei tuo TKL oikein napostele. On ilmeisen kiven alla kaikkialla. Jopa Roccatin omat sivut näyttivät pitkään eioota.
Haku toimii täydellisesti, kuten alta huomaatMikä estää käyttämästä hakusanoja? Eikö se aja saman asian?
joo toimii näköjään täydellisesti, kuten alta näkee.Ota tuo turha väli pois niin toimii hienosti
Pitäisikö sitten tarkentaa hakua? Teet tästä kyllä kovin hankalaa itselles.250 gb ssd levyä ja teran kiintolevyjähän olin ilman muuta hakemassa.
Eli haku ei ole kovin kätevä.
Paljon helmpompaa rajata vapaasti kategorioilla ja liukusäätimillä, kuin alkaa leikkimään hakusanojen ja tuoterajausten yhdistelmillä.Pitäisikö sitten tarkentaa hakua? Teet tästä kyllä kovin hankalaa itselles.
Nii ja edelleen tuonne tulee 500GB levyjä sekaan vaikka kuinka laittaisi "-sata". Kyllä tossa on Timolla nyt vahva pointti, toivottavasti Jimm's saa lisää sorttimahdollisuuksia tuonne.Pitäisikö sitten tarkentaa hakua? Teet tästä kyllä kovin hankalaa itselles.
Vinkki: Jos lisäät sanan eteen - merkin jättää hakukone kaikki tuotteet pois jossa esiintyy se sana.
Entä jos NVME:n kuvauksessa sattuu löytymään esimerkiksi mainoslause "Monta kertaa sata-levyjä nopeampi!", niin jättääkö se myös nämä tuotteet pois?Pitäisikö sitten tarkentaa hakua? Teet tästä kyllä kovin hankalaa itselles.
Vinkki: Jos lisäät sanan eteen - merkin jättää hakukone kaikki tuotteet pois jossa esiintyy se sana.
Puhumattakaan siitä, että tuolla "-sata":lla jää ne SATA SSD -levyt näkymättä, joita alkuperäisessä esimerkissä oli tarkoitus sisällyttää vertailuun (oltiin vailla halvinta SSD:tä - ei väliä onko M.2 vai SATA)..Entä jos NVME:n kuvauksessa sattuu löytymään esimerkiksi mainoslause "Monta kertaa sata-levyjä nopeampi!", niin jättääkö se myös nämä tuotteet pois?
Ehkä helpompi juurikin kun yritys itse tekee nuo rajaukset.
Kysynnän ja tarjonnan laki vieras?Jimmskin päässyt kansainväliseen mediaan... Vastaa aikalailla omia kokemuksia puljun toiminnasta...
Villi veikkaus: vahingoittuneena saapunut paketti on lähes aina ollut ehjä lähtiessään ja vahinko on tapahtunut kuljetuksessa. Tällaisesta vähän vaikea kauppaa syyttää.Jimmskin päässyt kansainväliseen mediaan... Vastaa aikalailla omia kokemuksia puljun toiminnasta...
Tuossa toki oikeassa, tuli vain eteen ja koska itsellä on uhm... mielenkiintoista episodia taustalla puljun kanssa ja tullut todettua että viimeisimmän virtalähde takuusopan jälkeen en kyllä enää puljusta mitään tilaa niin en voinut vastustaa kiusausta laittaa . Viatonta vittuilua siis vain.Villi veikkaus: vahingoittuneena saapunut paketti on lähes aina ollut ehjä lähtiessään ja vahinko on tapahtunut kuljetuksessa. Tällaisesta vähän vaikea kauppaa syyttää.
Jimmskin päässyt kansainväliseen mediaan... Vastaa aikalailla omia kokemuksia puljun toiminnasta...
Haa, tää on klassikko! Näemmä se nousee tasaisin väliajoin pintaan, milloin missäkin reddit-palstoilla ja instagramin meemitileillä. Korttiparka oli vuosia sitten jäänyt lajitteluhihnan väliin postin käsittelyssä. Asiakas teki vahinkoilmoituksen heti postissa ja palautti sitten kortin meille. Käsittämätöntä kyllä, että posti päästi tuollaisen loppuasiakkaalle asti :oVilli veikkaus: vahingoittuneena saapunut paketti on lähes aina ollut ehjä lähtiessään ja vahinko on tapahtunut kuljetuksessa. Tällaisesta vähän vaikea kauppaa syyttää.
Posti mikä ihana yritys. Vaikka en puljuanne enää käytä ja tue niin pakko sanoa että ei ole kyllä takuulla herkkua toimia postin kanssa ottaen huomioon nuo säädöt mitä Posti onnistuu välillä.Haa, tää on klassikko! Näemmä se nousee tasaisin väliajoin pintaan, milloin missäkin reddit-palstoilla ja instagramin meemitileillä. Korttiparka oli vuosia sitten jäänyt lajitteluhihnan väliin postin käsittelyssä. Asiakas teki vahinkoilmoituksen heti postissa ja palautti sitten kortin meille. Käsittämätöntä kyllä, että posti päästi tuollaisen loppuasiakkaalle asti :o
Asiakas sai uuden kortin ja nallekarkit myös, sillä niiden kohtalosta ei ollut varmuutta!