Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Signa

Vettähän siinä vain oli
Premium-jäsen
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 240
Tämä ketju täyttää huomenna 4 vuotta, joten onnittelut ja kiitos siitä @Jimm's väelle!

Keräilin tästä huvikseni pientä numeerista historiikkia sisältäen myös alkuperäisen ketjun lukemia.

Murobbs-ketju, luotu 19.4.2011: viestejä kirjoitushetkellä: 54 796 kpl
TechBBS-ketju, luotu 18.10.2016: viestejä kirjoitushetkellä: 19 201 kpl

Yhteensä 73 997 viestiä!


MuroBBS:
Ensimmäisen puolen vuoden aikana eli 18.10.2011 mennessä: 3421 viestiä ja ensimmäisen kokonaisen vuoden aikana 7685 viestiä.

18.10.2012: 12 829 viestiä (+9408/v)
18.10.2013: 18 732 viestiä (+5903/v)
18.10.2014: 27 529 viestiä (+8797/v) 1000. sivu 14.6.2014
18.10.2015: 37 567 viestiä (+10038/v)
Viimeiset "murovalvojaiset" 14.10.2016: 2279 viestiä yhden päivän aikana! eli enemmän kuin esim. 13.4.2017-17.10.2020 välisenä aikana yhteensä.
18.10.2016: 49 205 viestiä (+11638/v) 2000. sivu 25.11.2016
18.10.2017: 53 624 viestiä (+4419/v)
18.10.2018: 54 336 viestiä (+712/v)
18.10.2019: 54 661 viestiä (+325/v)
18.10.2020: 54 796 viestiä (+135/v, joista enää alle puolet muita kuin Jimmsin omia)

IO-TechBBS
Ensimmäisen vuoden aikana eli 18.10.2017 mennessä: 6967 viestiä
18.10.2018: 11 917 viestiä (+4950/v)
18.10.2019: 15 904 viestiä (+3987/v)
18.10.2020: 19 201 viestiä (+3297/v)
 

Rxd

Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
148
Onko tosiaan näin että hintaeroja erikoistarjouksiin ei hyvitetä vaikka tuote on tilattu parin viikon sisällä ja vielä palautusoikeus löytyy? Ei edes lahjakortteina?
Tarjoustuotetta vielä löytyy niin pitää tilata se erikseen ja palautella muoveissa oleva normaalihintainen tuote kun odottaa muita osia.
Minulla sama tilanne. Noin 10-15€ erosta kyse, joten en tuon takia rupea palauttamaan. Muissa kaupoissa kyllä onnistuu erotuksen hyvitys.
Jep, itse pistin jo asiakaspalautus lomakkeen sisään kun ero 20€, saa tuonkin käytettyä muissa osissa kyllä niin olisi kiva jos onnistuisi ilman palautteluja tuo erotuksen hyvitys edes lahjakorttina.
Kysyin eilen chätissä koskien omaa tilaustani ja sanoivat vain ettei hyvityksiä tehdä jälkikäteen. Eli ei pisteitä minulta ainakaan tuota palvelua koskien.

Edit:
Tarkalleen ottaen näin: ”Valitettavasti toimitetuihin tilauksiin en saa noita tarjouksia muokattua tai hyvitettyä jälkikäteen”.
Tilanne näyttää sitten muuttuneen huonompaan suuntaan :(
Luulisi tosiaan, että tulee hyvin äkkiä kalliimmaksi lähettä tuote asiakkaalle, palautus ja vastaavan tuotteen lähettäminen uudestaan. Ainakin, jos puhutaan muutamien kymppien tuotteista.
Luulisi että Jimm'sinkin kannalta parempi tuo että käyvät manuaalisesti yhden sieltä ottamassa pois kuin maksellaan useaan kertaan postikulut asiakkaalle? 24€ kuitenkin sen verran iso raha että helppo jättää se paketti kaupassa käydessä Postille asiakaspalautuksena.
Niinhän se olisi.. Ei mahda mitään jos heidän systeeminsä eivät mukamas taivu järkevästi tehtäväksi.
Ainaki itse en enään Jimmsiä oikein välitä pitää ykköspaikkana.
 
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
762
Joko on nallekarkit tullu takasin?
Emäntä kyselee, kun on tilaamassa uutta ulkosta kovoa, mutta ei arvosta vegaanitikkareita. :D
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
91
Joko on nallekarkit tullu takasin?
Emäntä kyselee, kun on tilaamassa uutta ulkosta kovoa, mutta ei arvosta vegaanitikkareita. :D
Täytyy kyl sanoa, että en kyl oikee mäkään noista tikkareista oikee välitä mut onhan se tyhjää parempi.
~2 tilausta, molemmissa tikkareita.
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
91
Funny, you cannot use a +41 phone number when creating an account at Jimms.fi. That sounds odd. It errors saying "Uuden asiakkaan luonti epäonnistui, virhe tietojen tallennuksessa".

The phone number was in the format +41<space><rest of numbers>.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 419
Funny, you cannot use a +41 phone number when creating an account at Jimms.fi. That sounds odd. It errors saying "Uuden asiakkaan luonti epäonnistui, virhe tietojen tallennuksessa".

The phone number was in the format +41<space><rest of numbers>.
Try "041rest of numbers" if that number is finnish. And no space between.

Edit. Äh näköjään osaatkin suomea niin miksi tuollaista kyselet?
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Tukijäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
5 363
Voi olla että Jimms ei hyväksy Sveitsin puhelinnumeroita. +41 on sveitsistä, +358 (0) 41 on Dna:n alunperin myöntämä suomalainen numero
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 579
Voi olla että Jimms ei hyväksy Sveitsin puhelinnumeroita. +41 on sveitsistä, +358 (0) 41 on Dna:n alunperin myöntämä suomalainen numero
Moikka! On luultavasti juurikin siitä kyse, että maatunnus on muu kuin suomi. Aspan kautta yhteyttä niin kyllä se saadaan sinne vaihdettua :)
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
644
On kyllä pakko kirjoittaa tännekin kun tulee niin hyvä mieli hyvistä toimitusajoista! Pistin n. puolisen tuntia sitten pikatoimituspyynnön prossu-emo tilauksesta niin että kerkeäisin huomenna räpeltelemään niin kas kummaa nyt no toimitettu! :tup: Harmi vain kun jimssin nopeus ei siirry tukkureille/valmistajille :sori: heidän takia toista tilautta toista kuukautta odotettu
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 579
"Keksi blogille nimi" - kilpailu on päättynyt ja palkinnot arvotaan tänään. Voittajille ilmoitetaan sähköpostilla.
Kiitokset kaikille osallistuneille mainioista nimiehdotuksista, sekä hurjasta määrästä postaustoiveita ja -ideoita! :comp:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 579
Joko on nallekarkit tullu takasin?
Emäntä kyselee, kun on tilaamassa uutta ulkosta kovoa, mutta ei arvosta vegaanitikkareita. :D
Vielä on tikkareita "laarissa" mutta toivottavasti nallekarkkien tiimoilta kuuluisi lähiaikoina jotain :)
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
91
Try "041rest of numbers" if that number is finnish. And no space between.

Edit. Äh näköjään osaatkin suomea niin miksi tuollaista kyselet?
Pointti tossa oli, että kaverilla ongelmia luoda edes asiakastiliä juuri Sveitsin puhelin numerosta johtuen ja vaikka osaan Suomea niin kaveri ei osaa jonka vuoksi viesti oli Englanniksi. Aspa myös ei oikein osannut sanoa miten se tulee tehdä, että sinne tietoihin saa oikean numeron mutta itse tilaus pitäisi mennä läpi myös Sveitsiläisen numeron kanssa.
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
91
Minkälainen jono takuuhuolloissa on?
Mun RMA GPU saapui Teille tänään ja odottaa käsittelyä.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 579
Onko tosiaan näin että hintaeroja erikoistarjouksiin ei hyvitetä vaikka tuote on tilattu parin viikon sisällä ja vielä palautusoikeus löytyy? Ei edes lahjakortteina?
Tarjoustuotetta vielä löytyy niin pitää tilata se erikseen ja palautella muoveissa oleva normaalihintainen tuote kun odottaa muita osia.
Tapahtumien tarjoustuotteet ovat aiemmin olleet ostettavissa vain paikan päältä tapahtumista, esimerkiksi Assemblyilla olleesta myyntipisteestä. Nyt toimintamallien muuttuessa ja tapahtuman ollessa ensimmäistä kertaa verkossa, omaksuimme uudenlaisia toimintatapoja ja toimme ensimmäistä kertaa tarjoukset verkkoon kaikkien saataville. Tuotteissa on kuitenkin ilmaistu, että kyseessä on rajallinen tarjouserä, ja niihin sovelletaan samoja käytäntöjä kuin messutarjouksiinkin. Näin ollen tapahtumien tarjouksiin ei ole valitettavasti mahdollista soveltaa tuota hintahyvitystä aiemmin toimitettuun tilaukseen. Tarjoustuotteet ovat rajattuja eriä, ja ostettavissa tarjoushinnalla vain tapahtuman aikana.

Foorumitarjouksissa käytäntömme on kuitenkin ollut se, että tapauskohtaisesti hntahyvityksiä on tehty, ja tähän käytäntöön ei ole tullut muutoksia.

Toimittamattomaan tilaukseen pystymme toki vaihtamaan tuotteen tarjoushintaiseen, mikäli tuotetta on sillä hetkellä vapaana tilattavissa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 579
Pointti tossa oli, että kaverilla ongelmia luoda edes asiakastiliä juuri Sveitsin puhelin numerosta johtuen ja vaikka osaan Suomea niin kaveri ei osaa jonka vuoksi viesti oli Englanniksi. Aspa myös ei oikein osannut sanoa miten se tulee tehdä, että sinne tietoihin saa oikean numeron mutta itse tilaus pitäisi mennä läpi myös Sveitsiläisen numeron kanssa.
Moikka! Tämä hoituu sillä että kaverisi laittaa rekkarointivaiheessa jonkun placeholder-numeron (esimerkiksi sinun numerosi?) ja ilmoittaa sitten vaikka chatissa aspalle sen oikean numeronsa :)
 
Liittynyt
13.06.2019
Viestejä
23
Miten tämä parikin kertaa mainittu "pikatoimitusnappi" toimii tai mistä sellaisen löytää? Koskeeko se vain jotain tiettyjä tilaustyyppejä?
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
926
Miten tämä parikin kertaa mainittu "pikatoimitusnappi" toimii tai mistä sellaisen löytää? Koskeeko se vain jotain tiettyjä tilaustyyppejä?
Pitää olla kirjautuneena Jimm'sin sivuille, tilaussivua tarkastellessa pitäisi näkyä oranssi pikatoimitus -nappi, ja tarkoitushan tätä olisi käyttää vain ja kun on oikeasti kiire.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
709
Tapahtumien tarjoustuotteet ovat aiemmin olleet ostettavissa vain paikan päältä tapahtumista, esimerkiksi Assemblyilla olleesta myyntipisteestä. Nyt toimintamallien muuttuessa ja tapahtuman ollessa ensimmäistä kertaa verkossa, omaksuimme uudenlaisia toimintatapoja ja toimme ensimmäistä kertaa tarjoukset verkkoon kaikkien saataville. Tuotteissa on kuitenkin ilmaistu, että kyseessä on rajallinen tarjouserä, ja niihin sovelletaan samoja käytäntöjä kuin messutarjouksiinkin. Näin ollen tapahtumien tarjouksiin ei ole valitettavasti mahdollista soveltaa tuota hintahyvitystä aiemmin toimitettuun tilaukseen. Tarjoustuotteet ovat rajattuja eriä, ja ostettavissa tarjoushinnalla vain tapahtuman aikana.

Foorumitarjouksissa käytäntömme on kuitenkin ollut se, että tapauskohtaisesti hntahyvityksiä on tehty, ja tähän käytäntöön ei ole tullut muutoksia.

Toimittamattomaan tilaukseen pystymme toki vaihtamaan tuotteen tarjoushintaiseen, mikäli tuotetta on sillä hetkellä vapaana tilattavissa.
Elikkä ainut keino oikeasti on vain tilata uudestaan ja palauttaa? Noh, kyllä se näinkin toimii, en aio kertoa teille miten tehdä asioita mutta juurikin streamissa kun mietittiin miten tulevaa Amazonia vastaan aiotaan varustautua niin odotin ainakin että Jimm'sin suunnalla asiakastyytyväisyys olisi listan numero 1, kun teillä muuten asiat sillä saralla pelaa niin hyvin.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 579
Jaa niin! Konepaikkakisan osallistujat käydään läpi tässä ihan lähiaikoina ja julkistetaan sitten vielä tämän viikon aikana :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 579
Elikkä ainut keino oikeasti on vain tilata uudestaan ja palauttaa? Noh, kyllä se näinkin toimii, en aio kertoa teille miten tehdä asioita mutta juurikin streamissa kun mietittiin miten tulevaa Amazonia vastaan aiotaan varustautua niin odotin ainakin että Jimm'sin suunnalla asiakastyytyväisyys olisi listan numero 1, kun teillä muuten asiat sillä saralla pelaa niin hyvin.
Hei! Siis eikö ollutkaan kyse foorumitarjouksesta? :o
Laitatko vaikka sen tilausnumerosi yksärillä niin päästään paremmin kärryille tästä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
709
Hei! Siis eikö ollutkaan kyse foorumitarjouksesta? :o
Foorumitarjous/Valvojaistarjous, en tiedä miksi nuo luokitellaan :hmm: Assemblyjen kanssa yhteistyössähän tuo taisi olla niin voisi olla myös että tapahtumatarjoukseksi luokiteltu.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 579
Foorumitarjous/Valvojaistarjous, en tiedä miksi nuo luokitellaan :hmm: Assemblyjen kanssa yhteistyössähän tuo taisi olla niin voisi olla myös että tapahtumatarjoukseksi luokiteltu.
Jos saldoa on kyselyhetkellä niin tosiaan foorumitarjousten kohdalla voidaan erotus hyvittää, kuten yllä mielestämme ilmaisimme :)
Laita se tilausnumero yksärillä niin voidaan ottaa tsekkailla!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
709
Jos saldoa on kyselyhetkellä niin tosiaan foorumitarjousten kohdalla voidaan erotus hyvittää, kuten yllä mielestämme ilmaisimme :)
Laita se tilausnumero yksärillä niin voidaan ottaa tsekkailla!
Oli kuin olikin niin vähän oudolta tuntui.
Nopeaa toimintaa teidän suunnalta niin uusi paketti on jo kerennyt lähteä tulemaan ja palautus nykyiselle kanssa menossa postiin pikimmiten niin ei varmaan sen kummemmin tarvitse asiaa osaltani selvitellä, mutta hyvä tietää tulevaisuuden tilauksia varten että pitäisi toimia ihan chatinkin kautta :tup:
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
91
Moikka! Tämä hoituu sillä että kaverisi laittaa rekkarointivaiheessa jonkun placeholder-numeron (esimerkiksi sinun numerosi?) ja ilmoittaa sitten vaikka chatissa aspalle sen oikean numeronsa :)
Mutta miksei rekkausvaihde hyväksy kuin Suomlaisia numeroita? Mikä idea sen takana on?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 579
Oli kuin olikin niin vähän oudolta tuntui.
Nopeaa toimintaa teidän suunnalta niin uusi paketti on jo kerennyt lähteä tulemaan ja palautus nykyiselle kanssa menossa postiin pikimmiten niin ei varmaan sen kummemmin tarvitse asiaa osaltani selvitellä, mutta hyvä tietää tulevaisuuden tilauksia varten että pitäisi toimia ihan chatinkin kautta :tup:
Chattiaspalle laitettu muikkaria että miten homma toimii :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 579
Mutta miksei rekkausvaihde hyväksy kuin Suomlaisia numeroita? Mikä idea sen takana on?
Meidän nettikaupan kautta ei pysty tekemään tilauksia kuin suomeen, siksi varmaan oletuksena myös suomen maatunnus puhelinnumeroissa. Ahvenanmaan ja ulkomaan tilaukset pitää tehdä manuaalisesti asiakaspalvelun kautta. Kehitysehdotus puhelinnumeroita koskien on välitetty eteenpäin!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.07.2020
Viestejä
154

@Jimm's Saisko tuohon hintatarkistuksen?
@Jimm's jäikö kyseinen viesti huomaamatta valvojaisten jälkeisin viikonloppuhälinän jalkoihin? :D Kyselen vaan, kun mielellään ostaisin teiltä samalla kun muunkin koneen osat. Virtalähde on hinta.fi mukaan yksi kalleimmista, 30€ kalliimpi kuin halvin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 180
Ei tässä hoppua ole, kun jimmssilläkin oli kaapeli maininnalla että ensi viikolla tulee lisää (ehkä). Verkkokauppa.comilta kun on odotettu jo kolme kuukautta ilman edistymistä.
Kyllä nyt ropisi pisteet Jimmykaupan laariin. Paketti tuli perille päivää ennen ennustetta ja sillävälin Verkkiksen vastaava kaapeli möllöttää jälkitoimituksessa ilman mitään ennustetta. Jätän sen kyllä piruuttani sinne kun on postiennakko. Jos toimittavat niin eipä se hukkaan mene, mutta Jimmyllä homma pelas :thumbsup:
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
91
Kuinkas yleinen ongelma on AsRock Taichi X570 emolevyssä, että chipsetin (SouthBridge) tuuletin kuolee ja mistäs repäsen uuden siihen ilman koko emolevyn lähetystä?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.06.2020
Viestejä
254
Semmoista rakentavaa palautetta olisi tarjota että olisi kiva jos tuotteiden perus-specsit olisivat aina samassa järjestyksessä. Katselen juuri pienikokoisia koteloita ja on aika puuduttavaa etsiä aina ne mitat kun välillä ne on siellä ensimmäisten tietojen joukossa, välillä keskellä ja välillä siellä viimeisten joukossa.

Olisi huomattavasti helpompaa jos ensimmäisellä rivillä olisi kerran kerrasta tuotteen malli ja suluissa vaikka väri, toisella rivillä kotelon tyyppi ja yhteensopivuus(ATX, mATX, ITX jne.) ja kolmannella mitat samassa formaatissa, esimerkiksi Pituus x Leveys x Korkeus. Sitten vielä neljännelle riville GPU:n maksimimitta ja tässä aletaan jo olemaan tilanteessa jossa tärkeimmät universaalit tiedot ovat luettavissa muutamassa sekunnissa. Olisi huomattavasti nopeampaa ihmisille jotka etsivät vaikkapa tietyn kokoista koteloa, koska esimerkiksia ATXissä ja mATXissä on huomattavia kokoeroja mallien välillä ja juurikin mATX saattaa olla joko melkein normi ATX:n kokoinen tankki tai lähes Mini-ITX kokoa joka ei juuri pöytätilaa vie.

Hinnat ovat hyvät, palvelu on aina ollut hyvää ja valikoimaa riittää. Mutta tässä olisi kehitysidea.
 
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 579
@Jimm's jäikö kyseinen viesti huomaamatta valvojaisten jälkeisin viikonloppuhälinän jalkoihin? :D Kyselen vaan, kun mielellään ostaisin teiltä samalla kun muunkin koneen osat. Virtalähde on hinta.fi mukaan yksi kalleimmista, 30€ kalliimpi kuin halvin.
Tsekkauspyyntö välitetty! Saatavuus tuossa on kyllä haastava.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 579
Semmoista rakentavaa palautetta olisi tarjota että olisi kiva jos tuotteiden perus-specsit olisivat aina samassa järjestyksessä. Katselen juuri pienikokoisia koteloita ja on aika puuduttavaa etsiä aina ne mitat kun välillä ne on siellä ensimmäisten tietojen joukossa, välillä keskellä ja välillä siellä viimeisten joukossa.

Olisi huomattavasti helpompaa jos ensimmäisellä rivillä olisi kerran kerrasta tuotteen malli ja suluissa vaikka väri, toisella rivillä kotelon tyyppi ja yhteensopivuus(ATX, mATX, ITX jne.) ja kolmannella mitat samassa formaatissa, esimerkiksi Pituus x Leveys x Korkeus. Sitten vielä neljännelle riville GPU:n maksimimitta ja tässä aletaan jo olemaan tilanteessa jossa tärkeimmät universaalit tiedot ovat luettavissa muutamassa sekunnissa. Olisi huomattavasti nopeampaa ihmisille jotka etsivät vaikkapa tietyn kokoista koteloa, koska esimerkiksia ATXissä ja mATXissä on huomattavia kokoeroja mallien välillä ja juurikin mATX saattaa olla joko melkein normi ATX:n kokoinen tankki tai lähes Mini-ITX kokoa joka ei juuri pöytätilaa vie.

Hinnat ovat hyvät, palvelu on aina ollut hyvää ja valikoimaa riittää. Mutta tässä olisi kehitysidea.
Moikka! Ainakin toistaiseksi tuotteistus taitaa aika pitkälti olla sen varassa, mitä tuotteen valmistaja tai tukkuri milloinin kunkin tuotteen kohdalla ilmoittaa. Välitetään kuitenkin kehitysehdotus eteenpäin :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 579
Kuinkas yleinen ongelma on AsRock Taichi X570 emolevyssä, että chipsetin (SouthBridge) tuuletin kuolee ja mistäs repäsen uuden siihen ilman koko emolevyn lähetystä?
Moikka! Kyllä se valitettavasti menee koko emolevyn lähettämiseksi jos tuon haluaa kuntoon, ei ole ainakaan meidän kautta saatavilla varaosana. :/
Täyttele takuulomake täältä: RMA Hakemuslomake - Jimms.fi
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
5
Onko syytä huolestua, kun eilen aamusta tilattu kotelo ei ole vielä lähtenyt liikkeelle? Olen vissiin tottunut jo liiaksi nopeaan palveluun, kun päivän viivekin tuntuu pitkältä :D
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 579
Onko syytä huolestua, kun eilen aamusta tilattu kotelo ei ole vielä lähtenyt liikkeelle? Olen vissiin tottunut jo liiaksi nopeaan palveluun, kun päivän viivekin tuntuu pitkältä :D
Ei pitäisi olla syytä huoleen, mutta halutessasi voit tsekata statuksen asiakaspalvelustamme - chatista saat nopeinten vastauksen!
 
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
442
No ei ole todellista, viikon ollut Lenovo Legion Y27q-20 käytössä ja nyt tarjouksessa 150e hinnasta pois.
Olisiko tätä mahdollista korjailla @Jimm's
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 579
No ei ole todellista, viikon ollut Lenovo Legion Y27q-20 käytössä ja nyt tarjouksessa 150e hinnasta pois.
Olisiko tätä mahdollista korjailla @Jimm's
Moikka! Ole yhteydessä asiakaspalveluun tilausnumerosi kanssa :)
Edit: nopeinten tavoitat chatista tai puhelimella!
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
77
Menee vähän ohi aiheen mutta kyllä ottaa päähän kun jo näkyy torissa tarjousprossuja myynnissä, itsellä oli jo korissa mutta en saanut. Uskaltaa myydä (ehkä?) omalla nimellä joten kaveri sietäisi joutaa mustalle listalle!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
102 883
Viestejä
2 065 895
Jäsenet
42 376
Uusin jäsen
Kivuntappaja

Hinta.fi

Ylös Bottom