Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Moi! Valitettavasti tämänlainen palvelu ei ole mahdollista. Jos tuote ei jostain syystä sovellu käyttöön tai miellytä, voi tuotteen palauttaa jos tuote ja myyntipaketti ovat täysin myyntikunnossa. :geek:

Tämä ois muuten todella loistava bisnesidea. Eihän siinä mene kuin puoli tuntia työaikaa ja siitä voi helposti laskuttaa muutaman kympin. Itse ainakin maksaisin!
 
Tarjoatteko mahdollisuutta tarkistaa uuden näytön ainakin kuolleiden pikseleiden varalta ennen toimitusta? Kammoan nykyään uusien monitoreiden ostamista aiempien kokemuksien vuoksi ja odotan hakemaani mallia foorumin kauppa-alueelle...

Voisiko tätä vaatia tilauksen viestikentässä?
Moi! Valitettavasti tämänlainen palvelu ei ole mahdollista. Jos tuote ei jostain syystä sovellu käyttöön tai miellytä, voi tuotteen palauttaa jos tuote ja myyntipaketti ovat täysin myyntikunnossa. :geek:
Tarkoitin viallisia tuotteita. Paketin myyntikunnolla tuskin on varsinaisesti tässä tilanteessa merkitystä.

Harmi. Palauttaminen on mielestäni vaivalloista ja "takuutoimivan" näytön ostaminen olisi ollut hyvin miellyttävää.

Tämä ois muuten todella loistava bisnesidea. Eihän siinä mene kuin puoli tuntia työaikaa ja siitä voi helposti laskuttaa muutaman kympin. Itse ainakin maksaisin!
"Muutama" kymppi tuntuu liialta, mutta parikymmentä euroa maksaisin.
 
Kuinka nopeasti Jimmsin asiakaspalvelu yleensä vastaa? Eilen lähetetty kysely tuotteesta jota olen tilaamassa ja jota on varastossa, mutta mitään vastausta ei ole kuulunut..
 
Kuinka nopeasti Jimmsin asiakaspalvelu yleensä vastaa? Eilen lähetetty kysely tuotteesta jota olen tilaamassa ja jota on varastossa, mutta mitään vastausta ei ole kuulunut..

Niillä voi olla hieman ruuhkaa kun tuhat ihmistä kyselee samaan aikaan näytönohjaintensa perään. Chatti varmaan nopein tapa.

Yleensä ovat vastailleet päivässä tai parissa sähköposteihin.
 
Chatissa on myös se hyvä puoli, ettei ole pakko jäädä päivystämään vaan palata myöhemmin katsomaan vastaus.
Jep. Oon pitäny chattia kaikin puolin parhaana tapana tiedustella asioita/muuten ottaa yhteyttä aspaan verkkokaupoissa. Ei tarvitse roikkua puhelimessa ja odotella välillä pitkiäkin aikoja, toisinaan vielä maksullisenakin (esim. Gigantti). Vastauksen saa myös nopeammin kuin sähköpostilla. Samalla voi touhuta muuta, jos joutuu jonottelemaan.
 
Itse pidän sähköpostista, kun siitä jää "mustaa valkoiselle" muistiin jos asiaan pitää palata myöhemmin. Kyllähän asioita toki chatissakin kysyy ja joihinkin tilanteisiin se on hyvä, mutta usein tuntuu että sitä kautta ei saa sitä asiantuntevinta ja pisimmälle mietittyä vastausta.
 
Toki, jos asian kanssa jaksaa odotella (yleensä joitakin päiviä?) ja haluaa, että jää muistiinpanot, niin sähköposti varmaan siihen paras. Chatistäkin löytyy "Aiemmat viestit" -kohta, mistä löytyy aiemmat keskustelut ja screenshotinkin voi napata, jos siltä tuntuu. Sähköposti tietysti tän kannalta helpoin. Jos siis on aikaa odotella.
 
Ei ole mitään syytä miksi sähköpostia pitäisi joutua odottelemaan päiväkausia, jos firmalla on hyvin toimiva asiakaspalvelu.
 
Olishan se ideaalitilanne, että sähköpostiin vastattaisiin muutaman tunnin sisään tai edes saman päivän aikana. Todellisuus taitaa kuitenkin olla se, että menee 1-3 päivää, ennen kuin keritään viesteihin vastaamaan. Etenkin kuluneen 6kk aikana. Pointsit Jimm'sille, jos pystyy saman päivän aikana viesteihin vastaamaan :thumbsup: koitappa Giganttia:rolleyes:
 
Itse pidän sähköpostista, kun siitä jää "mustaa valkoiselle" muistiin jos asiaan pitää palata myöhemmin. Kyllähän asioita toki chatissakin kysyy ja joihinkin tilanteisiin se on hyvä, mutta usein tuntuu että sitä kautta ei saa sitä asiantuntevinta ja pisimmälle mietittyä vastausta.
Myös chättiin jää viestihistoria talteen.
 
Olishan se ideaalitilanne, että sähköpostiin vastattaisiin muutaman tunnin sisään tai edes saman päivän aikana. Todellisuus taitaa kuitenkin olla se, että menee 1-3 päivää, ennen kuin keritään viesteihin vastaamaan. Etenkin kuluneen 6kk aikana. Pointsit Jimm'sille, jos pystyy saman päivän aikana viesteihin vastaamaan :thumbsup: koitappa Giganttia:rolleyes:

Moikka! Pääsääntöisesti vastaus tulee meillä sähköpostiinkin nopeasti, mutta nyt on tosiaan hieman tavallista enemmän "painetta" postilaatikossa. Yövuoro pystyy yleensä hyvin kirimään kun puhelin ei pirise samaan malliin kuin päivällä. Keskiviikko-iltapäivän maileissa mennään tällä hetkellä.
 
Kannattaako edes yrittää rämpätä F5sta klo 16 vai koittaa onneaan jonkun muun myyjän sivuilla. Tuleeko 3090:ä kymmenen vai viiskymmentä, voiko tätä valottaa vai onko hyshys.
 
Saataisiinkohan ensi kuussa vihdoin tarjousta Gloriouksen hiiristä? Mieluusti ilmaisella toimituksella.
 
RTX 3080-launchi yllätti massiivisuudellaan koko toimitusketjun!

NVIDIA:n uuden näytönohjainsukupolven julkistuksesta asti kiinnostus RTX 30-sarjan tuotteita kohtaan on ollut ennennäkemätöntä. Vaikka olimme varautuneet RTX 3080-näytönohjaimien hurjaan kysyntään sen myynnin alkaessa, webbisivuillemme tullut liikennemäärä onnistui silti ylittämään suurimmatkin odotuksemme. Samassa tilanteessa ovat myös muut merkittävät NVIDIA:n jälleenmyyjät.

Uusien näytönohjainten saatavuus on tällä hetkellä erittäin rajallinen ympäri maailman. Korttien valmistus on onneksi tehtailla täydessä vauhdissa ja omalta osaltamme teemme jatkuvasti töitä, jotta pystymme pitämään asiakkaamme ajan tasalla näytönohjainten saatavuuksista. Eri valmistajilta saamiemme tietojen mukaan tuotteiden saatavuus paranee viikko viikolta ja uusia eriä saapuu jo nyt varastoomme viikottain. Lokakuun aikana saatavuuksien pitäisi tämänhetkisten tietojen perusteella parantua entisestään.

Olemme sanoinkuvaamattoman innoissamme ja vilpittömän kiitollisia osoittamastanne luottamuksesta josta ryntäys sivuillemme kertoo. Olemme varmoja siitä, että saamme tuotteita lisää ensimmäisten joukossa sekä lupaamme, että teemme kaikkemme sen eteen, jotta pystyisimme toimittamaan tilatut näytönohjaimet asiakkaillenne niin pian kuin se vain on mahdollista.
PS – parin tunnin päästä tulee uusi jytky, kun RTX 3090 -mallien myynti alkaa!
 
RTX 3080-launchi yllätti massiivisuudellaan koko toimitusketjun!

NVIDIA:n uuden näytönohjainsukupolven julkistuksesta asti kiinnostus RTX 30-sarjan tuotteita kohtaan on ollut ennennäkemätöntä. Vaikka olimme varautuneet RTX 3080-näytönohjaimien hurjaan kysyntään sen myynnin alkaessa, webbisivuillemme tullut liikennemäärä onnistui silti ylittämään suurimmatkin odotuksemme. Samassa tilanteessa ovat myös muut merkittävät NVIDIA:n jälleenmyyjät.

Uusien näytönohjainten saatavuus on tällä hetkellä erittäin rajallinen ympäri maailman. Korttien valmistus on onneksi tehtailla täydessä vauhdissa ja omalta osaltamme teemme jatkuvasti töitä, jotta pystymme pitämään asiakkaamme ajan tasalla näytönohjainten saatavuuksista. Eri valmistajilta saamiemme tietojen mukaan tuotteiden saatavuus paranee viikko viikolta ja uusia eriä saapuu jo nyt varastoomme viikottain. Lokakuun aikana saatavuuksien pitäisi tämänhetkisten tietojen perusteella parantua entisestään.

Olemme sanoinkuvaamattoman innoissamme ja vilpittömän kiitollisia osoittamastanne luottamuksesta josta ryntäys sivuillemme kertoo. Olemme varmoja siitä, että saamme tuotteita lisää ensimmäisten joukossa sekä lupaamme, että teemme kaikkemme sen eteen, jotta pystyisimme toimittamaan tilatut näytönohjaimet asiakkaillenne niin pian kuin se vain on mahdollista.
PS – parin tunnin päästä tulee uusi jytky, kun RTX 3090 -mallien myynti alkaa!
Mitenkäs jos kaikki nyt tilanneet ei ehdi saamaan kortteja ennen kuin Nvidian kamppis päättyy. Jatkaako ne sitä vai onko tilanne henkilökohtainen voivoi?
 
RTX 3080-launchi yllätti massiivisuudellaan koko toimitusketjun!

NVIDIA:n uuden näytönohjainsukupolven julkistuksesta asti kiinnostus RTX 30-sarjan tuotteita kohtaan on ollut ennennäkemätöntä. Vaikka olimme varautuneet RTX 3080-näytönohjaimien hurjaan kysyntään sen myynnin alkaessa, webbisivuillemme tullut liikennemäärä onnistui silti ylittämään suurimmatkin odotuksemme. Samassa tilanteessa ovat myös muut merkittävät NVIDIA:n jälleenmyyjät.

Uusien näytönohjainten saatavuus on tällä hetkellä erittäin rajallinen ympäri maailman. Korttien valmistus on onneksi tehtailla täydessä vauhdissa ja omalta osaltamme teemme jatkuvasti töitä, jotta pystymme pitämään asiakkaamme ajan tasalla näytönohjainten saatavuuksista. Eri valmistajilta saamiemme tietojen mukaan tuotteiden saatavuus paranee viikko viikolta ja uusia eriä saapuu jo nyt varastoomme viikottain. Lokakuun aikana saatavuuksien pitäisi tämänhetkisten tietojen perusteella parantua entisestään.

Olemme sanoinkuvaamattoman innoissamme ja vilpittömän kiitollisia osoittamastanne luottamuksesta josta ryntäys sivuillemme kertoo. Olemme varmoja siitä, että saamme tuotteita lisää ensimmäisten joukossa sekä lupaamme, että teemme kaikkemme sen eteen, jotta pystyisimme toimittamaan tilatut näytönohjaimet asiakkaillenne niin pian kuin se vain on mahdollista.
PS – parin tunnin päästä tulee uusi jytky, kun RTX 3090 -mallien myynti alkaa!
Kiitos väliaikatiedoista! Jimmsin palvelun taso jaksaa aina ilahduttaa.

Voisitteko muuten hieman selventää, että kun tuotesivulla on merkattu tuotetta olevan tulossa tietty määrä, mutta toimitusaikaa ei arvioida, niin mihin tämä tieto tulossa olevista perustuu? Toki varmasti vaihtelee tapauskohtaisesti, mutta miten nyt esimerkiksi näiden 3080:n kohdalla on?
 
Kiitos väliaikatiedoista! Jimmsin palvelun taso jaksaa aina ilahduttaa.

Voisitteko muuten hieman selventää, että kun tuotesivulla on merkattu, että tuotetta on tulossa tietty määrä, mutta toimitusaikaa ei arvioida, niin mihin tämä tieto tulossa olevista perustuu? Toki varmasti vaihtelee tapauskohtaisesti, mutta miten nyt esimerkiksi näiden 3080:n kohdalla on?

Kyllä me pyritään siihen että tietoa annetaan silloin kun sitä vaan on antaa :)
Jos sivuilla on eräkoko ilmoitettu muttei saapumisaikaa, niin se tarkoittaa sitä että toimittaja on vahvistanut alustavan määrän, mutta ei vielä sitä milloin pystyvät sen meille asti toimittamaan.
 
Mitenkäs jos kaikki nyt tilanneet ei ehdi saamaan kortteja ennen kuin Nvidian kamppis päättyy. Jatkaako ne sitä vai onko tilanne henkilökohtainen voivoi?

Kysellään!

Edit:
Tästä on kuulemma jo alustavasti keskusteltu NVIDIA:n kanssa. Tahtotila ja tavoite on, ettei kukaan jää ilman pelikoodia. Seuraamme tilannetta ja informoimme asiasta lisää heti kun mahdollista!
 
No ei sivut kovinkaan jumissa olleet tämän 3090 kanssa mutta silti onnistuin saamaan tuon "too many requests from this ip" virheviestin vaikka päivitin sivun vain kolmesti (korttia ei voinut lisätä ostoskoriin heti tasan 16:00)

Onneksi tällä kertaa ei koriin ilmestynyt kahta korttia ja ehkä ehdin jopa ensimmäisten joukkoon..

Järkyttävän kallis kortti mutta ei vaan malta odottaa 3080aa o_O
 
Tuli kämmellettyä vauhdissa ja koriin ehti molemmat palitit, OC ja tavallinen. Nyt jonossa aspaan että tilausta voidaan hieman edata... tarkoittanee että tuo non-OC palit vapautuu vielä kohta jos joku haluaa hakata F5:ta.. (Asiakkaita edelläsi 24.. että tovi voi mennä)

Sanoo sille itseasiassa saldoksi nolla eli pelivinkki; joku muu jos haluaa non-OC palitin niin kannattaa pistää tilaus sisään NYT :D
 
Viimeksi muokattu:
Ihan kyllä käsipelillä vedin... tosin vauhti oli sen verran nopea etten huomannut että molemman ikkunan lisää koriin oli sittenkin mennyt läpi

:ssweat:
 
20-30 sekkaa latas mulla sivua 16:00 ni kerkes menee kortit :rofl2:
Onneks ei nyt ollut mitään todellista tarvettakaan tuolle niin jään odottelemaan 3080.
 
Kysellään!

Edit:
Tästä on kuulemma jo alustavasti keskusteltu NVIDIA:n kanssa. Tahtotila ja tavoite on, ettei kukaan jää ilman pelikoodia. Seuraamme tilannetta ja informoimme asiasta lisää heti kun mahdollista!
Ongelma ei taida olla se että jäätäisiin ilman koodia, vaan se että koodin voimassaoloaika päättyy 30. marraskuuta eli kortin pitää olla tuolloin koneessa.
 
Ongelma ei taida olla se että jäätäisiin ilman koodia, vaan se että koodin voimassaoloaika päättyy 30. marraskuuta eli kortin pitää olla tuolloin koneessa.

Eiköhän NVIDIAlla oo kuitenkin ajatuksena että sen pelikoodin pitäisi olla toimivakin :)
 
16:01 oma tilaus valmis ja sija alle 10 kuulemma. 16:02 kaikki meni.

Joskin ilmeisesti asuksen kortteja ei edes ollut varastossa joten odotteluksi silti menee. Milloinkohan niitä uskaltaa ehkä odotella saapuvaksi? Veikkauksia tai faktaa kellään?
 
16:01 oma tilaus valmis ja sija alle 10 kuulemma. 16:02 kaikki meni.

Joskin ilmeisesti asuksen kortteja ei edes ollut varastossa joten odotteluksi silti menee. Milloinkohan niitä uskaltaa ehkä odotella saapuvaksi? Veikkauksia tai faktaa kellään?
Pelkkii veikkauksia varmasti tässä vaiheessa. Aika yllättäen noi tuntuu tulevan, sillä ite eilen kyselin 3080 Gaming OC:n perään ja sanoivat et 15.10 arvio edelleen. Lähettivät kuitenkin tänään kortin matkaan.
 
Noniin Jimms onnistuneesti korjasi kämmini ja näyttää tuosta kämmistä vapautunut non-OC Palit kadonneen myös jonkin muun tassuihin - onnittelut sille joka ehti napsia. Sitten odottelemaan että posti-pete kantaa muutaman kilon edestä 3090:a tänne asti...
 
16:01 oma tilaus valmis ja sija alle 10 kuulemma. 16:02 kaikki meni.

Joskin ilmeisesti asuksen kortteja ei edes ollut varastossa joten odotteluksi silti menee. Milloinkohan niitä uskaltaa ehkä odotella saapuvaksi? Veikkauksia tai faktaa kellään?

TUF OC?

Itsellä hieman ennen 16:02 tilaus valmis ja jonotus numero alle 20. Jonkinlainen realistinen mahdollisuus jopa ehkä saada joskus. Ilmottelehan jos shippaa.

Saikohan kukaan vielä mitään korttia suorilta vai onkohan kaikki vasta tulossa?
 
zzzznallekarkki.jpg
Mä yritän hillitä tilausintoa ja hankin omat varastot :rofl2:
 
TUF OC?

Itsellä hieman ennen 16:02 tilaus valmis ja jonotus numero alle 20. Jonkinlainen realistinen mahdollisuus jopa ehkä saada joskus. Ilmottelehan jos shippaa.

Saikohan kukaan vielä mitään korttia suorilta vai onkohan kaikki vasta tulossa?

Valitettavasti kyseessä Strix OC kortti. Aiemmin täällä oli linkattu joku video Asuksen puolesta koskien 3080 kortteja ja siinä ainakin muistaakseni kerrottiin että Strix OC:t tulevat vasta kaikkien muiden jälkeen, joten veikkaan että saatat saada korttisi jopa ennen minua. Mutta toivon että sentääs ekasta erästä lähtee kortti mulle jos ekan kymmenen joukossa olen .. vaikka Jimms ei erien koko kerro, toivoa sopii että erän koko olisi isompi kuin vain pari kpl.

Joku obsessio itellä et pakko olla Strix OC kortti ku aina ennenki ollu. Vaikka jonkun muunmallisen oiskin saanut justhetinyt .. :rofl2:
 
Valitettavasti kyseessä Strix OC kortti. Aiemmin täällä oli linkattu joku video Asuksen puolesta koskien 3080 kortteja ja siinä ainakin muistaakseni kerrottiin että Strix OC:t tulevat vasta kaikkien muiden jälkeen, joten veikkaan että saatat saada korttisi jopa ennen minua. Mutta toivon että sentääs ekasta erästä lähtee kortti mulle jos ekan kymmenen joukossa olen .. vaikka Jimms ei erien koko kerro, toivoa sopii että erän koko olisi isompi kuin vain pari kpl.

Joku obsessio itellä et pakko olla Strix OC kortti ku aina ennenki ollu. Vaikka jonkun muunmallisen oiskin saanut justhetinyt .. :rofl2:

STRIX OC julkasu on ensi viikolla.

STRIX non-OC sit joskus X viikon päästä.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 387
Viestejä
4 536 643
Jäsenet
74 794
Uusin jäsen
kurrexd

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom