MLID on roska kanava. Kaveri vetää juttuja hatusta ja tekee itsestäänselvyyksiä "insider ennusteina" jotta muut sadut saa uskottavuutta.
En linkkailis tota kaveria.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun mielestäni kaverilla on todella hyvät tietolähteet ja oikea asenne informaation jakoon.MLID on roska kanava. Kaveri vetää juttuja hatusta ja tekee itsestäänselvyyksiä "insider ennusteina" jotta muut sadut saa uskottavuutta.
En linkkailis tota kaveria.
Joo ei tämä ole missään nimessä Jimssin vika, ettei Rtx 3080 ollut edes suurimalle osalle tarjolla. Tuo on täysin Nvidian oma vika/ongelma, kyllä on Nvidian päässä pahoja ongelmia jos myydään eioota! Mitäs julkaisevat niin kiireellä näitä 3000 sarjalaisia myyntiin.
Ymmärsinkö oikein, tuo kuulostaa ajatuksissa samalta asialta kun esim ``menisi vaikka prismaan ostaa viimeistä ps4 pelikonsolia ja joku vie sen kassalla omista käsistä``, vai?Ei mutta se on Jimmsin vika, että lisäät tuotteen onnistuneesti ostoskoriin. Ja kun on maksun aika päättää sivusto tyhjentää ostoskorisi ja joudut lisäämään tuotteen uudestaan jolloin saldo on jo miinuksella.
Itse tyhmyyksissäni ja ilmeisesti sitten naiviuttani luotin Jimmyn sanaan siitä, että tähän on varauduttu ja kaistaa riittää, kun Jimmyn lausuman mukaan "Ainakin webmaster oli itsevarmalla tuulella" kun asiaa tiedusteltiin..Mielestäni on erikoista ja vähän naiivia olettaa, että Jimmsiltä löytyisi resursseja pyörittää sivustoja kunnolla tuollaisessa ruuhkassa. Jimm's on kuitenkin hyvin keskeinen sivu Suomessa tämän alan toimijoista, joten myöskin ruuhkat keskittyy paljolti heidän sivuilleen. Huomioikaahan se, että monet muut satoja miljoonia pyörittävät bisneksetkään ei pysty pitämään ruuhkatilanteissa omia sivustojaan pystyssä.
Ehkä tässä nyt ei ihan noin vakavasta asiasta ole kyse. Käytännössä kaikkialla ympäri nettiä meni sivut solmuun, kun ruuhka oli melkoinen. Siihen on oikeasti vaikea varautua riittävällä tavalla.Te mihinkään ole varautumassa paremmin. Joka kerta sama homma.
Välillä sitä ihmettelee minkä takia teiltä edes yrittää tilailla, kun monesti muualta (suomesta) saa halvemmalla ja yleensä nopeamminkin.
Ei ne muutama nallekarkki pakettissa paljoa lämmitä kun palvelu muuten on perseestä.
Itse tyhmyyksissäni ja ilmeisesti sitten naiviuttani luotin Jimmyn sanaan siitä, että tähän on varauduttu ja kaistaa riittää, kun Jimmyn lausuman mukaan "Ainakin webmaster oli itsevarmalla tuulella" kun asiaa tiedusteltiin..
En siis ole pettynyt sivujen kaatuiluun, vaan noihin katteettomien lupauksiin.
No, opinpahan ainakin sen, että ei suomalaisiinkaan kauppoihin voi luottaa sen enempää kuin poliitikkojen vaalilupauksiin.
Voi Jeesus.. Tässä nyt ole kyse siitä, että nettisivut kaatu, vaan siitä, että ennakkoon vakuuteltiin, ettei näin käy!Ehkä tässä nyt ei ihan noin vakavasta asiasta ole kyse. Käytännössä kaikkialla ympäri nettiä meni sivut solmuun, kun ruuhka oli melkoinen. Siihen on oikeasti vaikea varautua riittävällä tavalla.
Jimmsin palvelu on omalla kohdallani ollut aina ensiluokkaista. En minä ainakaan koko yritystä tuomitse sen vuoksi, että tällaisessa tilanteessa sivut vetävät hetkeksi solmuun.
Eihän se ole Jimmssin vika, että saldot on miinuksella, vaan toimittajan ja sitä kautta valmistajan. Mikäli olisi Jimmsisstä kiinni niin varmaan mielellään olisivat ottaneet tavaraa niin, että kaikille riittää.Ei mutta se on Jimmsin vika, että lisäät tuotteen onnistuneesti ostoskoriin. Ja kun on maksun aika päättää sivusto tyhjentää ostoskorisi ja joudut lisäämään tuotteen uudestaan jolloin saldo on jo miinuksella.
Harmitus on ymmärrettävä ja olemme tästä vilpittömän pahoillamme. Webmaster oli tänään aamulla hyvin nöyrää poikaa.
Ei se silti erityisen vakavaa ole. Kokemuksesta tiedän, että ruuhkatilanteisiin varautuminen on oikeasti vaikeaa. Monesti ajatellaan, että on varauduttu riittävästi, mutta se hetkellinen kuorma voi olla niin kova, ettei siihen oikein järjevästi lopulta pysty varautumaan.Voi Jeesus.. Tässä nyt ole kyse siitä, että nettisivut kaatu, vaan siitä, että ennakkoon vakuuteltiin, ettei näin käy!
Ei se silti erityisen vakavaa ole. Kokemuksesta tiedän, että ruuhkatilanteisiin varautuminen on oikeasti vaikeaa. Monesti ajatellaan, että on varauduttu riittävästi, mutta se hetkellinen kuorma voi olla niin kova, ettei siihen oikein järjevästi lopulta pysty varautumaan.
Pahin ruuhka oli muutamassa minuutissa ohi ja sen jälkeen sivut toimivat ainakin itselläni varsin hyvin. Eli vain sen pahimman piikin aikana käytiin alhaalla.
Pitääpä itekkin kysellä chatin auettua paikkaa jonossa, 16:06 on tilausvahvistus tullut ASUS Tuffista. Onneksi ei hirveä kiire itsellä ole, kortti ei mene koneeseen kiinni ennen zen3 prossua
10 minuuttia on todella lyhyt aika ja käsittää juurikin sen pahimman piikin. Tuskin kovin paljoa pidempään takkuili kellään.Aika tuurista kiinni miten kauan sivu oli kyykyssä. Itselle sivu oli aivan käyttökelvoton 10 minuuttia ja ilmeisesti joillakin vieläkin pidempään.
Mielestäni on erikoista ja vähän naiivia olettaa, että Jimmsiltä löytyisi resursseja pyörittää sivustoja kunnolla tuollaisessa ruuhkassa. Jimm's on kuitenkin hyvin keskeinen sivu Suomessa tämän alan toimijoista, joten myöskin ruuhkat keskittyy paljolti heidän sivuilleen.
Samaa mieltä, olisi pitänyt itsekin tajuta tehdä tilaus joltain pienemmältä ja vähemmän ruuhkaiselta sivustolta. Ehkä sitten olisi myös aspasta voinut saada edes jonkinlaisen arvauksen siitä että onko tuotetta mahdollisesti tulossa lisää viikon, kuukauden vai vuoden päästä niin olisi ollut edes joku syy lepuuttaa rahoja firman tilillä.
Saisiko se teidän webmaster koodattua kyseisen tuotteen jonotilanteen näkyviin tuonne asiakastilillä oleviin tilaustietoihin? Voisi "hieman" vähentää teidän aspan työkuormaa, kun ei tarvi kaikille kaivaa sitä tietoa yksitellen.Harmitus on ymmärrettävä ja olemme tästä vilpittömän pahoillamme. Webmaster oli tänään aamulla hyvin nöyrää poikaa.
Tämä olisi tietty kova jos mahdollista. Myös gigabyten 3080 gaming oc:n tuotesivun voisi palautta niin olisi jokin paikka mistä väijyä saatavuustietoja.Saisiko se teidän webmaster koodattua kyseisen tuotteen jonotilanteen näkyviin tuonne asiakastilillä oleviin tilaustietoihin? Voisi "hieman" vähentää teidän aspan työkuormaa, kun ei tarvi kaikille kaivaa sitä tietoa yksitellen.
Saisiko se teidän webmaster koodattua kyseisen tuotteen jonotilanteen näkyviin tuonne asiakastilillä oleviin tilaustietoihin? Voisi "hieman" vähentää teidän aspan työkuormaa, kun ei tarvi kaikille kaivaa sitä tietoa yksitellen.
Tämä olisi tietty kova jos mahdollista. Myös gigabyten 3080 gaming oc:n tuotesivun voisi palautta niin olisi jokin paikka mistä väijyä saatavuustietoja.
Eipä sinne turhaan kannata ajella, sivuillakin mainittu et RTX:t myydään pelkästään netistä, noudolla voit toki ottaa mut kortin saat vaan jos käy tuuri tilatessa ja saat siitä pienestä ekasta erästä. Eli klo 16 ens to armotonta kisaamista, jos käy tuuri niin alle parissa tunnissahan tollasen 200km matkan ajelee, ja Jimmsillä ollaan kuitenkin 19 asti aukiPitäisiköhän ottaa riski ottaen ..
Ensi viikon torstai töistä vapaaksi, iltapäivästä ajaen 200km Turkuun.
Sormet ristissä toivoen ja odottaen, että voittaisi tulevassa arvonnassa, hmm, päätöksiä, päätöksiä
Joo, tää 3080 Gaming OC ois kiva saada takas listoille. Viimesin arvio oli öööh, 15.10? Aspan mukaan ens kuun puoliväli on edelleen nykynenkin arvio, mutta voispahan tärinöissään päivittäin käydä tuotesivun kattomassa josko sais hyviä uutisia.Tämä olisi tietty kova jos mahdollista. Myös gigabyten 3080 gaming oc:n tuotesivun voisi palautta niin olisi jokin paikka mistä väijyä saatavuustietoja.
Joo, tää 3080 Gaming OC ois kiva saada takas listoille. Viimesin arvio oli öööh, 15.10? Aspan mukaan ens kuun puoliväli on edelleen nykynenkin arvio, mutta voispahan tärinöissään päivittäin käydä tuotesivun kattomassa josko sais hyviä uutisia.
Joo, tää 3080 Gaming OC ois kiva saada takas listoille. Viimesin arvio oli öööh, 15.10? Aspan mukaan ens kuun puoliväli on edelleen nykynenkin arvio, mutta voispahan tärinöissään päivittäin käydä tuotesivun kattomassa josko sais hyviä uutisia.
Toivottavasti kommunikoidaan myös muiden korttien tilaajille sitä mukaa kun tietoa tulee. Tämmösestä massatapahtumasta kun on kyse niin olisi helppoa sitten laittaa mailia kun vahvistuu, mistä erästä kullekin riittää tai venyykö kauas.Tämän mallin kohdalla saatavuus on rajattu joten siitä ei ole tällä hetkellä mahdollista tehdä uusia tilauksia, siksi se on kadonnut sivuilta. 15.10. on tämänhetkinen arvio seuraavalle erälle. Tuotevastaava kommunikoi aspan välityksellä asiakkaille, jos ja kun saatavuustilanne tarkentuu.
Toivottavasti kommunikoidaan myös muiden korttien tilaajille sitä mukaa kun tietoa tulee. Tämmösestä massatapahtumasta kun on kyse niin olisi helppoa sitten laittaa mailia kun vahvistuu, mistä erästä kullekin riittää tai venyykö kauas.
Eikös noi kaikki oo aika rajattuja saatavuudeltansaTämän mallin kohdalla saatavuus on rajattu joten siitä ei ole tällä hetkellä mahdollista tehdä uusia tilauksia, siksi se on kadonnut sivuilta. 15.10. on tämänhetkinen arvio seuraavalle erälle. Tuotevastaava kommunikoi aspan välityksellä asiakkaille, jos ja kun saatavuustilanne tarkentuu.
Eikös noi kaikki oo aika rajattuja saatavuudeltansa
Mut jees, kiitos selvennyksestä. Jäädään odottelemaan jospa tollasen sais kotiakkin joskus, tuli vaan ihmeteltyä et tuli sit tilattua se ainut kortti mikä häviää listoilta heti.
Itse tyhmyyksissäni ja ilmeisesti sitten naiviuttani luotin Jimmyn sanaan siitä, että tähän on varauduttu ja kaistaa riittää, kun Jimmyn lausuman mukaan "Ainakin webmaster oli itsevarmalla tuulella" kun asiaa tiedusteltiin..
Ymmärrän täysin sen, että sivut ruuhkautuu, mutta jos ennakkoon annetaan em. kaltaista infoa, niin itse haluaisin uskoa siihen, että firman sanomisiin voi luottaa. Tämähän ei kuitenkaan ollut ensimmäinen kerta kun Jimmssin sivut ruuhkautumisen takia kaatuilee, niin senkin puolesta oletin, että aiemmista kerroista ois jotain opittu, mutta nähtävästi ei, vaikka muuta väitettiin.
En siis ole pettynyt sivujen kaatuiluun, vaan noihin katteettomien lupauksiin.
No, opinpahan ainakin sen, että ei suomalaisiinkaan kauppoihin voi luottaa sen enempää kuin poliitikkojen vaalilupauksiin.
Jos tänään iltapäivällä on tilannut varastossa olevia tuotteita niin lähteekö postiin vielä tänään?
Just tämmösten neropatti -tulkintojen takia mikään firma ei voi koskaan sanoa mistään vähänkään epävarmasta mitään tilannekohtaista tietoa julkisuuteen ja voivat vain vastailla kaikkeen vain geneerisillä "selvitellään" tai "emme tiedä" -tyyppisillä auto reply vastauksilla tai jättää kokonaan vastaamatta. Käytännössähän kaikki tämmöiset asiat ovat epävarmoja ja en edes ymmärrä miten tuon kommentin, joka on itsessään selvästi täysin epävarma voi tulkita joksikin lupaukseksi mistään.
Tää kaavahan toistuu melkein jokasissa valvojaisissa, black fridayna yms. Kaikki missä on rajattu määrä kamaa jaossa ja tajuttomat määrät porukkaa linjoilla. Kyllähän se palvelin alkaa polvistumaan kun porukka alkaa takomaan F5 jo 15:59. Ainut mitä huomasin oli se et tää 3080 launchi oli kyllä pahin mihin itellä tullu osallistua, valvojaisten pommitarjoukset ja 2017 Black Friday ei läheskään näin maihin sivustoa oo koskaan saanu.Nimenomaan näin. Tältä foorumilta löytyy kyllä harvinaisen lapsellista porukkaa, kun keskustelun aiheena on minkä tahansa yrityksen palvelut ja tuotteet. Oli varmaan itse asiassa hyvä, että se tilaus ei onnistunut, koska myös se tuote olisi varmaan osoittautunut jollain tavalla virheellisesti markkinoiduksi. Tästäkin olisi voinut sitten syyttää sekä jälleenmyyjää, joka myy ala-arvoisia tuotteita ja tietenkin itse valmistajaa.
Tuohon olisi vielä voinut kyllä lisätä uhkailut kuluttajaneuvontaan tai omaan lakimieheen lähetetyistä yhteydenotoista ja jotain omaa kuluttajansuojalain tulkintaa, jonka mukaan Jimms on nyt jollakin tavalla korvausvelvollinen
Onko nuo Gigabyten Aorus sarjan 3080 kortit tulossa jossain kohtaa valikoimaan?
Tuskinpa sitä tarvii päivittäin kysellä. Eiköhän siitä tälläkin foorumilla kuule jos se arvio muuttuu. Kelasin ite kysyä viikon tai kahen välein arviota, kerta tuotesivuilta tai tilauksista sitä ei näeGigabyten Eagle OC:kin kadonnut tuotelistasta, ilmeisesti sama syy kun Gaming-mallin kanssa? Olis kuitenkin kiva tietää että onko kortteja tulossa sen verran, että ne kellä on tilaukset sisällä ois jossain vaiheessa saamassa?
Nyt ei oo paikkaa mistä edes jollain tasolla vois seurata saatavuutta kun tuotesivu on kokonaan poissa. Eikö ois ollut parempi että tuote ois säilyetty listassa, mutta laitettu nappi harmaaks jos ette halua vastaanottaa lisätilauksia?
Varmaan teidän oma intressikin ois saada kuormaa pois saatavuustiedusteluista joihin joudutte yksittäin vastailemaan.
Olisin melko ihmeissäni, jos tuon saisi julkisesti sanoa...Montako korttia teillä oli fyysisesti varastossa muuten tuota julkaisua varten? Ihan vain mielenkiinnosta, että paljonko niitä tänne suomenmantereelle tarjottiin. Voiko tätä tietoa julkaista vaiko ei, en sitten tiedä mutta itseä ainakin uteliaisuudesta kiinnostaa, että suhteutettuna kuinka monta korttia vs. ostajaa oli eilen
Montako korttia teillä oli fyysisesti varastossa muuten tuota julkaisua varten? Ihan vain mielenkiinnosta, että paljonko niitä tänne suomenmantereelle tarjottiin. Voiko tätä tietoa julkaista vaiko ei, en sitten tiedä mutta itseä ainakin uteliaisuudesta kiinnostaa, että suhteutettuna kuinka monta korttia vs. ostajaa oli eilen
Olisin melko ihmeissäni, jos tuon saisi julkisesti sanoa...
No, nyt puhutaan NvidiastaEikös siitä tullut julkista tietoa sillä hetkellä kun myynti alkoi, ihan niinkuin kaikkien muidenkin tuotteiden varastosaldot ovat Jimmsissä näkyvillä.
Ei tarvita kovinkaan kirkasta kristallipalloa kertomaan, että tuo tuo varastosaldojen "yli 25kpl" on tarkoitettu piilottamaan todellinen myyjän varastosaldo.Eikös siitä tullut julkista tietoa sillä hetkellä kun myynti alkoi, ihan niinkuin kaikkien muidenkin tuotteiden varastosaldot ovat Jimmsissä näkyvillä.