Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Milloin olisi mahdollista saada

Valkoinen Phanteks Eclipse P400 Air etupaneli.

Sis ei koko koteloa vaan pelkkkä etupaneli, oletan että se sopii vanhaan P400 koteloon.
 
Mikäli paketissa ei tule mukana, niin saat ne ilmaiseksi Cryorigilta. ~viikon taisi kestää toimitus.
Joo löysin jotain tuollaista, mutta kyseinen sivu ei näköjään enää aukea. :oops:
http://www.cryorig.com/getam4.php

Pitäisi tuohon C1:n kylkeen ilmeisesti saada "Cryorig AM4 Upgrade Kit Type A". Mahtaisko @Jimm's löytyä joltain toimittajalta?

E: Tai siis toki paras vaihtoehto on jos saatte tuota C1:sta AM4-kiinnikkeillä, niin ei tarvitse erikseen hankkia niitä :)
 
Milloin olisi mahdollista saada

Valkoinen Phanteks Eclipse P400 Air etupaneli.

Sis ei koko koteloa vaan pelkkkä etupaneli, oletan että se sopii vanhaan P400 koteloon.
EDIT: Ikävä kyllä ei ole saatavissa meidän kauttamme
 
Mahtaako tuossa teidän Cryorig C1:ssa olla sopivat palikat AM4:lle?
Cryorig Prosessorijäähdytin C1 Low Profile, LGA2011(-3)/1366/115x/775, AM3(+)/2(+), FM1/2(+) - 69,90€
Cryorigin omien sivujen mukaan sellaiset tulee mukaan, mutta kaupan tuotekuvauksesta tuo AM4 puuttuu :)
Käytiin kurkkaamassa varastolla, tällä hetkellä hyllyssä olevan Cyorig C1-paketissa ei ole AM4-tukea.

Selvitellään tuota Cryorig AM4 Upgrade Kit Type A saatavuutta. :)

EDIT: Cryorig AM4 Upgrade Kit Type A nyt tilattavissa
 
Viimeksi muokattu:
Mitähän tuo "kokoonpanossa" tilatieto mahtaa tarkoittaa? Tänään meni tuohon tilaan. Lähteekö paketti vielä tänään, että kerkeää ennen viikonloppua perille?

Vissin vähän ruuhkaa siellä, ite tilannu osia + emolevyn bios päivityksen puoltoista viikkoa sitten ja tänään sain tiedon, että ehkä lähtee tällä viikolla, mutta viimeistään ensi viikon maanantaina, johtuen ruuhkasta bios-päivityksessä. En sitten tiedä, että onko bios-päivitys ja kokoonpano saman porukan takana.
 
yli 2 viikkoa odotellu osia(kerkiää kolmaskin viikko täyttyä tällä menolla), toimitusaika tosiaan pomppailee vaan aina eteenpäin kun katsoo noita tilattuja juttuja...no, ehkä ne joskus tulee. Jännä vaan tuo miten nuo toimitusarviot menee päin honkia, kun ensteki oli joku 6-10pv ja sen 10 jälkeen tulee uus 7-12pv tjmsp..Tietysti tuossa on ollu viikonloput välissä enkä varmasti ole ainoa asiakas mutta kunhan ihmettelen ...

yhteen tavaraan oli jo ilmestyny "ei vahvistettu" toimitusaika täytyykö tässä alkaa jännittämään saako tavaroita ollenkaan ja tehdä plan-b ?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomasin juuri että tänään kahden tunnin sisään yhteen tuotteeseen on nyt luvattu kahta eri toimitusaikaa, "ei vahvistettu" && "5-7 työpäivää".
Tuota juuri ihmettelen että miksi tuonne päivitetään noinkin aktiivisesti jotain sinnepäin tietoa ?

Tuo 5-7 työpäivää on mennny jo aika monta kertaa..

Hinnatki pomppii melkosesti ylöspäin , toivottavasti tilaushetkellä oleva hinta jää voimaan ettei tule ikävämpää yllätystä kun hakee postia.

Muttajoo, ei sitä toimitusarviota varmaan kannata ihan näin aktiivisesti päivitellä kun joka sivupäivityksellä päivän mittaan on melkein eri arvio..


Muttaei, kyllä tässä positiivisellä mielellä jatksetaan odotella vielä eiköhän se tästä vielä kun enimät ryzen fanipojat on saanu tuotteensa kotia :) Ei teillä työt ainakaan lopu hetkeen
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkaa pikkuhiljaa usko loppumaan, tilaus on ollut kohta kuukauden vetämässä ja sama aika on pitänyt olla ilman pöytäkonetta. Statuksena on nyt kolmatta päivää "keräilyssä", olisin halunnut päästä tällä viikolla jo kasailemaan mutta synkältä näyttää.
 
Alkaa pikkuhiljaa usko loppumaan, tilaus on ollut kohta kuukauden vetämässä ja sama aika on pitänyt olla ilman pöytäkonetta. Statuksena on nyt kolmatta päivää "keräilyssä", olisin halunnut päästä tällä viikolla jo kasailemaan mutta synkältä näyttää.
näissä on aina ohjeistus: mene sivuille, kirjaudu, klikkaa chat auki, valita sinne. henkilökohtainen keskustelu auttaa liki aina.
Esim. itse tilailin väsyneenä kiirellistä aateekoota ja löin pakettiin vahingossa yhden "tulossa joskus" -tuotteen. chatissa 5min ja tuote pudotettu siitä tilauksesta pois ja tilasin sen erillisenä tulee-kun-tulee pakettinaan.
 
näissä on aina ohjeistus: mene sivuille, kirjaudu, klikkaa chat auki, valita sinne. henkilökohtainen keskustelu auttaa liki aina.
Esim. itse tilailin väsyneenä kiirellistä aateekoota ja löin pakettiin vahingossa yhden "tulossa joskus" -tuotteen. chatissa 5min ja tuote pudotettu siitä tilauksesta pois ja tilasin sen erillisenä tulee-kun-tulee pakettinaan.

Joo aspan kanssa kommunikointi on onnistunut varsin mallikkaasti ja heikosti saatavilla olevat tuotteet vaihdettu / ei-kiireelliset sovittu tulemaan myöhemmin. Lähinnä sitä ihmettelen, että varastossa oleat tuotteet eivät lähde liikkeelle. Näinköhän biospäivitys -palvelussa on edelleen ruuhkaa tms
 
Joo aspan kanssa kommunikointi on onnistunut varsin mallikkaasti ja heikosti saatavilla olevat tuotteet vaihdettu / ei-kiireelliset sovittu tulemaan myöhemmin. Lähinnä sitä ihmettelen, että varastossa oleat tuotteet eivät lähde liikkeelle. Näinköhän biospäivitys -palvelussa on edelleen ruuhkaa tms

Just eilen otin samasta syystä yhteyttä chatissa kun alkuperäinen toimitusaika oli 5-7 arkipäivää ja se ylittyi yhdellä, chatin ensimmäinen vastaus oli että kasauspalvelussa kova ruuhka ja "ensi viikolla pitäisi tavarat olla sinulla" no ei oikein puolen viikon venähdys luvattuun toimitusaikaan napannut kun edellisen kolmen tilauksen kanssa sama asia, toimitusajat aina venähtäneet ja joka kerta chatissa aiheesta muistuttanut niin seuraavana päivänä ollut toimitus matkalla.

Eilen selailin sivuja niin nyt on varastossa oleville tuotteille lähtökohtainen toimitusaika jo 1-6 päivää mikä on jo ihan naurettava heitto. Ei seuraava rautaostos enää valitettavasti tähän putiikkiin kohdistu jos ei radikaalia parannusta ole luvassa.

Luulisi Jimm`sinkin kokemuksella esimerkiksi tällaisista isoista julkaisuista aiheutuvat ruuhkat olevan melko hyvin ennustettavissa mutta ei näköjään, tai sitten uutta omistajaa ei kiinnosta mutta minkään ei pitänyt muuttua?
 
Just eilen otin samasta syystä yhteyttä chatissa kun alkuperäinen toimitusaika oli 5-7 arkipäivää ja se ylittyi yhdellä, chatin ensimmäinen vastaus oli että kasauspalvelussa kova ruuhka ja "ensi viikolla pitäisi tavarat olla sinulla" no ei oikein puolen viikon venähdys luvattuun toimitusaikaan napannut kun edellisen kolmen tilauksen kanssa sama asia, toimitusajat aina venähtäneet ja joka kerta chatissa aiheesta muistuttanut niin seuraavana päivänä ollut toimitus matkalla.

Eilen selailin sivuja niin nyt on varastossa oleville tuotteille lähtökohtainen toimitusaika jo 1-6 päivää mikä on jo ihan naurettava heitto. Ei seuraava rautaostos enää valitettavasti tähän putiikkiin kohdistu jos ei radikaalia parannusta ole luvassa.

Luulisi Jimm`sinkin kokemuksella esimerkiksi tällaisista isoista julkaisuista aiheutuvat ruuhkat olevan melko hyvin ennustettavissa mutta ei näköjään, tai sitten uutta omistajaa ei kiinnosta mutta minkään ei pitänyt muuttua?

Jos palkkaa suurten julkaisujen aikaan lisätyövoimaa, niin sitten ei voi kilpailla hinnalla. Aika moni ostaa hinta edellä ja kun hintaan on leivottu jo postikulut, niin ei yritys (tarpeeksi) paljoa voittoa tee. Varsinkin, kun kysyntää ei voi ennakoida tarkasti ja uudet työntekijät yleensä tarvitsee jotain opastusta.
 
Toimitusaika arvio sivuilla on näköjään noussut kaikille varastossa oleville tuotteille 1-4 työpäivästä 1-6 työpäivään.
 
Eli ilmeisesti siis omistajanvaihdoksessa syntyneet toimitusaika ongelmat kaikkien tuotteiden kohdalla jatkuvat edelleen? Vaikka vuoden vaihteessa taidettiin puhua että uutta henkilökuntaa koulutetaan ja jotain _väliaikaisia_ ongelmia oli tukkurin kanssa jne.. Siltikään homma ei vieläkään toimi vaikka pian mennään jo syksyssä
 
Tilaus tehty 27.7 (Ryzen 5 3600, bios-päivitettävä emolevy, muistia + muuta rompetta)

Muisteja ei varastossa, toimitusaika-arvio heittelee -> 5.8 vaihto toisiin muisteihin joita varastossa -> Odottelemaan bios-päivitystä -> 8.8 tänään lähti paketit matkaan.

Tilauksesta 9 työpäivää toimitukseen, ei älyttömän huono siihen nähen, että vasta 5.8 tuli vaihdettua nuo muistit.
 
Jos palkkaa suurten julkaisujen aikaan lisätyövoimaa, niin sitten ei voi kilpailla hinnalla. Aika moni ostaa hinta edellä ja kun hintaan on leivottu jo postikulut, niin ei yritys (tarpeeksi) paljoa voittoa tee. Varsinkin, kun kysyntää ei voi ennakoida tarkasti ja uudet työntekijät yleensä tarvitsee jotain opastusta.

Selvähän se, mutta ei se tämmöinenkään meininki oikein hyvää vaikutelmaa anna, varsinkin kun luvattu on että hommaan tulee parannusta.
 
Mua kanssa jäänyt vähän mietityttämään kun kolmatta kokonaista työpäivää tilaus on "Toimitettavissa, odottaa käsittelyä" ja kaikkia tuotteita löytyy saldon mukaan roppakaupalla. Miksei varastossa olevat tuotteet liiku???
 
No ei se muillakaan tapahu sen nopsempaa, kikantista tilattu kovo 1.8 ja tavaraa ollu varastossa mutta tila vieläkin vaan että "vastaanotettu"...
 
No ei se muillakaan tapahu sen nopsempaa, kikantista tilattu kovo 1.8 ja tavaraa ollu varastossa mutta tila vieläkin vaan että "vastaanotettu"...
Gigantista en osaa sanoa mutta verkkokaupassa tilaus aina käsitelty samana päivänä jos tuotetta on ollut varastossa, ja useimmiten paketti tullut postissa seuraavana päivänä jos tilaus tehty aamupäivällä :)
 
Miten se posti on syyllinen siihen, että Jimms ei saa paketteja lähetettyä vaan käsittelevät tilauksia päiväkaupalla?
Ei mitenkään, mutta se on seuraava asia mistä täällä sitten itkette kun paketti ei tule perille heti tässä ja nyt.

Onhan tuo kuukausi kyllä pitkä aika mitä tuolla yhdellä on kestänyt.
 
No ei se muillakaan tapahu sen nopsempaa, kikantista tilattu kovo 1.8 ja tavaraa ollu varastossa mutta tila vieläkin vaan että "vastaanotettu"...
Niin no kyllä verkkokauppacomin tilaukset käsitellään yleensä tunneissa ja pakettia ollaan toimittamassa seuraavana arkipäivänä. Onhan tuo nyt aivan täysin eri luokkaa kun jimssillä nykypäivänä saada viikossa edes pakattua ja lyötyä tarroja paketin päälle
 
Toisaalta on myös kuorossa itketty että voisi sitten päivittää sen sivuston vastaamaan todellisuutta. Nyt päivitys tullut 1-6vrk, joten mennään sillä. Kiireisen tavaran tarvitsijan kauppa jims ei varmaan enää ole, vaikka siihen on totuttu.
 
Juu varastossa olevaa tavaraa tilattu maanantaina kolmesta eri paikasta, kahdesta tavara tuli jo, itseasiassa tuli muuten tiistainkin tilaukset. Teiltä tilaus odottaa käsittelyä.
 
Toisaalta on myös kuorossa itketty että voisi sitten päivittää sen sivuston vastaamaan todellisuutta. Nyt päivitys tullut 1-6vrk, joten mennään sillä. Kiireisen tavaran tarvitsijan kauppa jims ei varmaan enää ole, vaikka siihen on totuttu.
No eipä tuossa mennytkään kuin mitä.. 9kk tai jotain että edes tuo päivittyi sivuille. Toisekseen tuo on edelleen täyttä valehtelua vai onko joku muka saanut viime aikoina vuorokaudessa tilauksensa jimssiltä? Voisi ihan rehellisesti laittaa että toimitusaika on 6vrk+

Enitenhän tässä kyrsii kun kauppa oli ennen hyvä ja homma toimi. Sitten tuli uusi omistaja ja homma meni niin sanotusti häneen
 
No eipä tuossa mennytkään kuin mitä.. 9kk tai jotain että edes tuo päivittyi sivuille. Toisekseen tuo on edelleen täyttä valehtelua vai onko joku muka saanut viime aikoina vuorokaudessa tilauksensa jimssiltä? Voisi ihan rehellisesti laittaa että toimitusaika on 6vrk+

Enitenhän tässä kyrsii kun kauppa oli ennen hyvä ja homma toimi. Sitten tuli uusi omistaja ja homma meni niin sanotusti häneen

Ainakin jossain aikaisemmassa postauksessa oli, että posti 21 menee jonon kärkeen. Sillä vois saada päivässä lähtemään ehkä. :vihellys:
 
En oikein ymmärrä tätä hidastuneen palvelun puolustelua kun tämän päivän verkkokaupassa tavara lähtee useimmiten samana tai viimeistään seuraavana päivänä liikenteeseen ja se trendi on ollu useissa kaupoissa, myös Jimm'sillä tähän asti jo useita vuosia. Nopea toimitus on yksi verkkokaupan kulmakivistä tänä päivänä niin on todella outoa pitää 1-2 viikon toimitusaikoja jotenkin normaalina tai hyväksyttävänä, varsinkin kun tavara on melko tavallista ja kysyntä suhteellisen kovaa. Toimitusajoista sen verran, että tuo toimitusaika lasketaan yleensä ainakin tilausta seuraavasta työpäivästä ja tarkoittaa arkipäivinä, eli toimitusaika vaikkapa 1-6 päivää ja perjantaina tilattu tuote voi tarkoittaa sitä, että tuote on asiakkaalla viimeistään viikon päästä tulevana maanantaina. Ei mielestäni ihan tätä päivää varsinkaan varastosta heti löytyville tuotteille.

Mutta jos tätä linjaa halutaan jatkaa niin ainakin oman harrastustilini tyhjentelen jatkossa muualle.
 
En oikein ymmärrä tätä hidastuneen palvelun puolustelua kun tämän päivän verkkokaupassa tavara lähtee useimmiten samana tai viimeistään seuraavana päivänä liikenteeseen ja se trendi on ollu useissa kaupoissa, myös Jimm'sillä tähän asti jo useita vuosia. Nopea toimitus on yksi verkkokaupan kulmakivistä tänä päivänä niin on todella outoa pitää 1-2 viikon toimitusaikoja jotenkin normaalina tai hyväksyttävänä, varsinkin kun tavara on melko tavallista ja kysyntä suhteellisen kovaa. Toimitusajoista sen verran, että tuo toimitusaika lasketaan yleensä ainakin tilausta seuraavasta työpäivästä ja tarkoittaa arkipäivinä, eli toimitusaika vaikkapa 1-6 päivää ja perjantaina tilattu tuote voi tarkoittaa sitä, että tuote on asiakkaalla viimeistään viikon päästä tulevana maanantaina. Ei mielestäni ihan tätä päivää varsinkaan varastosta heti löytyville tuotteille.

Mutta jos tätä linjaa halutaan jatkaa niin ainakin oman harrastustilini tyhjentelen jatkossa muualle.

Tämä on kyllä täysin totta. Nopeudella, täsmällisyydellä ja luotettavuudella verkkokauppa voi kilpailla Suomessa. Toimitusaika 1-6 vrk varastossa oleville tuotteille kertoo, että prosessissa ehkä jotain häikkää.

Toisaalta asiakaspalvelu näyttää toimivan hyvin ja vastaukset tulee nopeasti ja rehellisesti.
 
Njoo, itellä kun ei oo niin hoppu näiden romppeiden kanssa niin ei nosta verenpainetta toimitusajat lähes ollenkaan verrattuna sitten kikantin ja powerin hinta/saatavuus -kikkailuihin, huonompiin 1-2 vuoden takuisiin kun täältä saa sen valmistajan antaman 3v jos ovat sen luvanneet jota myös harrastaa myös prooshop jne. Sitten jos on joku kampanja niin muissa putiikeissa saa verkkistä myöten yleensä vääntää että tuleeko nyt tässä valmistajan se ja tämä kuponki/peli yms mukana.

Postikuluttomuuskin on harvinaista herkkua kun aina tarvii jotain pikkusälää mutta hinnat kyllä heittelee joskus paljonkin joten ei mikään putiikki täysin puhtain paperein pääse. (kirjoitettu haribon nallekarkkien vaikutuksen alaisena;)
 
Tämä on kyllä täysin totta. Nopeudella, täsmällisyydellä ja luotettavuudella verkkokauppa voi kilpailla Suomessa. Toimitusaika 1-6 vrk varastossa oleville tuotteille kertoo, että prosessissa ehkä jotain häikkää.

Toisaalta asiakaspalvelu näyttää toimivan hyvin ja vastaukset tulee nopeasti ja rehellisesti.

Jep, jotain häikkää on kun tiistaina tehty tilaus varastosta olevasta tuotteesta lähtee liikkeelle ehkä lauantaina. Kun tuotteissa lukee, että toimitusaika-arvio on jopa 1 päivä, niin sitä vähän olettaisi tuotteen lähtevän viimeistään seuraavana arkipäivänä liikkeelle kun otetaan vielä huomioon postin viiveet.

Nyt viimeaikaisten tilausten perusteella se varastotuotteen tilaus lähtee liikkelle noin 4 päivän päästä. Mielestäni tuota toimitusaika-arvion alarajaa pitäisi pistää taaksepäin, kun 1-2 päivän arvio ei vaikuta nykyisessä tilanteessa lainkaan realistiselta.

Asiakaspalvelun laatu ja tilausten postikuluttomuus pitää vielä kokonaiskuvan plussan puolella, mutta tuo tilausten saapumisen arvaamattomuus pistää vähän ärsyttämään.
 
Msi:n Max emoja koska tulossa? B450 maxit erityisemmin kiinnostais (tomahawk, gaming plus etc).
 
Nyt jännätään, jotta onko arvioitu toimitusaika kuinka lähellä. Tänään sivujen mukaan 3900x:ää varastoon (arvio), niin hyvällä tuurilla itellä osat ensi viikon alussa.
 
Pahoittelemme tilapäistä ruuhkaa tilauksien käsittelyssä. Kirimme kokoajan tilauksia kiinni. Tähän aikaan vuodesta kesälomakausi sekä aikaistuneet veronpalautukset ovat aiheuttaneet toimituksissa valitettavasti pientä viivettä. Pyrimme mahdollisimman pikaisesti pääsemään normaaliin rytmiin. Kiireellisissä tapauksissa kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme esimerkiksi chat-palvelun välityksellä.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 356
Viestejä
4 505 381
Jäsenet
74 386
Uusin jäsen
Juize

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom