Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Klikkaamalla neljänneksen sivusta peittävää banneria jossa lukee PÄÄSIÄISTARJOUKSET.Miten pääsiäistarjouksiin pääsee etusivulta?
Joo, oli se tuolla vaihtuvassa bannerissa. Kumma kun luulin katsoneeni senkin, kai se sitten oli siellä..Klikkaamalla neljänneksen sivusta peittävää banneria jossa lukee PÄÄSIÄISTARJOUKSET.
Tätä samaa odotellaan täälläkin.Laittakaas nyt vähä parempia tarjouksia Ryzeneist, tiiän et haluutte niistä eroon ku uudet kolkuttaa jo ovella
Oliko tämän mahdollisuudesta tietoa? Casekingillä näyttää olevan Saksassa TKL:ää silent redeillä juurikin listattuna.Olisikohan tulossa Ducky One 2 TKL:ää silent kytkimillä?
Oliko tämän mahdollisuudesta tietoa? Casekingillä näyttää olevan Saksassa TKL:ää silent redeillä juurikin listattuna.
Kyllähän sitä Nordicia mieluiten haettaisiin. Voisihan sen toki kiertää, jos mukaan niihin saisi vaikka lisäoptiona suomalaisen Y ja Z hatun?Kelpaako sulle siis saksalainen layout? Duckyn euroopan ja varsinkin pohjoismaiden saatavuudet ovat olleet vähintäänkin haastavat.
Kyllähän sitä Nordicia mieluiten haettaisiin. Voisihan sen toki kiertää, jos mukaan niihin saisi vaikka lisäoptiona suomalaisen Y ja Z hatun?
Erimuotoiset näppäinhatut ylä ja alarivillä?Mikä estää vaihtamasta Z ja Y -näppäimet päittäin?
Erimuotoiset näppäinhatut ylä ja alarivillä?
Kaikki normaalit (ei läppärin taitsamannäköiset) mitä itse viimeisen 10 vuoden aikana oon läyttäny on ollu tämmöisiä kuperia.No siinä tapauksessa toki jos nuo ovat erilaisia. Tullut vaan itse aina käyteltyä näppiksiä, jossa kirjaimien hatut on aikalailla samoja, niin ei tullut mieleen![]()
Kumma juttu kun ei saada kahdessa arkipäivässä pakettia edes postiin tiputettua. Olen täällä raivonvallassa
1-4 päivässä luvattiin toimitus
Kyllähän sitä Nordicia mieluiten haettaisiin. Voisihan sen toki kiertää, jos mukaan niihin saisi vaikka lisäoptiona suomalaisen Y ja Z hatun?
Totta, aavistuksen erilainen kallistus kullakin rivillä. Selvästi tuntui, kun Duckyssä vaihtoi hatut Dvorak-järjestykseen. Mutta, ... siihen tottuu.Kaikki normaalit (ei läppärin taitsamannäköiset) mitä itse viimeisen 10 vuoden aikana oon läyttäny on ollu tämmöisiä koveria.
Tuleeko näitä tarjouksia viikon aikana lisää? Vai onko kaikki tarjoukset jo julkaistu? Vähän tuhnuja oli koneen päivittämistä toivovalle![]()
Thermal Grizzly Carbonaut -lämpötahnankorvikkeet eli nämä uudelleenkäytettävät jutskat prossun ja tuulettimen väliin tulevat varmaan listoille sitten kun niitä saa?
Tuleeko näitä tarjouksia viikon aikana lisää? Vai onko kaikki tarjoukset jo julkaistu? Vähän tuhnuja oli koneen päivittämistä toivovalle![]()
Olipa jytky, tilattu'dPari tärppiä lisätty!
Pari tärppiä lisätty!
Kevätsiivoustarvikkeita lisätty![]()
Kevätsiivoustarvikkeita lisätty![]()
Kiitos, CompuCleaneria on harkittu jo tovi ja nyt kun se taas tuli alennukseen, niin pitihän se napata.
Ajoitus on sikälikin sopiva, että tässähän on ilmapalloajat tulossa, niin tuolla varmaan saa aika äkäisesti puhalleltua muutamat palleroisetkin.![]()
Tuollainen 2600x Ryzen vois tulla tarjoukseen![]()
Tulossa näkyvän erän on arvioitu saapuvan varastoomme ensi viikolla!Osaatteko yhtään sanoa millä aikataululla ARCTIC Z3 Pro (Gen 3) -monitorivarsi kolmelle monitorille, musta (ARCTIC Z3 Pro (Gen 3) -monitorivarsi kolmelle monitorille, musta - 99,90€) olisi tulossa varastoon?
Tä on syy miksi tilaan teiltä. Aspa toimiiTulossa näkyvän erän on arvioitu saapuvan varastoomme ensi viikolla!
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.