Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siltikin kyllä parraiten sijoittamani rahelit oli joskus näytön jalkaan, tuollainen pöydän takareunaan kiinnitettävä "kurottava käsivarsi". Saa pöytäpinnan vapaaksi.
Nehän on vain kasattuja koneita iha normi osista johon kanssa asennetaan windows ja esitestataan ja päivitetään. Jos tuntuu ylitsepääsemättömältä kasata itse niin miksi ei tilais. Tuolla konepaketit osiolla saa kysyä neuvoa millaisen kokoonpanon rahalla x saa. Itse kokoamalla ja windows hankkiminen jostain muualta säästäisi jokusen kympin.Onko kokemuksia kellään jimm's gamer sarjan koneen ostosta kiinostas tietää ja uskaltaako ostaa?
Nyt linkkivinkkiä kehiin, olen moista etsinyt mutten ole uskaltanut vielä tilata kun ei ole sattumut suosituksia silmiini
Nyt linkkivinkkiä kehiin, olen moista etsinyt mutten ole uskaltanut vielä tilata kun ei ole sattumut suosituksia silmiini
Väännät mihin asentoon haluat: SilverStone SST-ARM11BC monitorivarsi, musta - 110,00€Onko noissa monitorivarsissa pivot toiminto? (jotkin bullet hell shmupit toimivat paremmin monitori pystyssä). Tuollainen pöydän reunaan sijoitettava varsi olisi hyvä siitä että saisi sitten myös isomman hiirimaton sopimaan pöydälle Apex Legendsiä varten. Nykyisen näytön jalat (tai toinen niistä) kun törröttävät ärsyttävästi etuviistoon hiirimatolle asti.
Onko kokemuksia kellään jimm's gamer sarjan koneen ostosta kiinostas tietää ja uskaltaako ostaa?
Käärmeöljysynteettisistä benchmarketing luvuista on hyvin vähän hyötyä kotikäytössä.Itse ottaisin koneen SSD levyksi enemmin huimasti nopeamman M.2 NVME väyläsen levyn esim:
Samsung 500GB 970 EVO Plus SSD-levy, M.2 2280, PCIe 3.0 x4, NVMe, 3500/3200 MB/s 139,00 €
(siis olettaen, että budjettisi ei ole niin tiukka, että pakon edessä joudut ottamaan SATA väyläisen hitaammaan SSD levyn koneen päälevyksi)
Eikö tämä alekoodi pitänyt olla voimassa puolen yön asti mutta ei toimi enään.. Jäi sitten tuoli tilaamatta
Laita heille vaikka yv jos kiire ? Laitoin itse tilauksen lisätietoihin "kiire" kun tilasin valvojaisista, aamu 6:lta tänään seurantakoodi putkahti meiliin.Samsung 1TB 970 EVO Plus SSD-levy, M.2 2280, PCIe 3.0 x4, NVMe, 3500/3300 MB/s - 219,00€ Aika hyvä tarjous toi Lähti tilaukseen ihan heräte ostoksena. Menee tosin varmaan pari viikkoa tulla kun muutenkin lukemani perusteella tilaukset junnaa eikä valvojaiset varmasti helpota tilannetta.
Samsung 1TB 970 EVO Plus SSD-levy, M.2 2280, PCIe 3.0 x4, NVMe, 3500/3300 MB/s - 219,00€ Aika hyvä tarjous toi Lähti tilaukseen ihan heräte ostoksena. Menee tosin varmaan pari viikkoa tulla kun muutenkin lukemani perusteella tilaukset junnaa eikä valvojaiset varmasti helpota tilannetta.
Samsung 1TB 970 EVO Plus SSD-levy, M.2 2280, PCIe 3.0 x4, NVMe, 3500/3300 MB/s - 219,00€ Aika hyvä tarjous toi Lähti tilaukseen ihan heräte ostoksena. Menee tosin varmaan pari viikkoa tulla kun muutenkin lukemani perusteella tilaukset junnaa eikä valvojaiset varmasti helpota tilannetta.
Se puolen teran SATA SSD maksaa alle 75€.
Ja teratavuinen 135€.
Siitä lisätallennustilasta on helkutisti enemmän hyötyä siinä pitemmässä juoksussa, kuin siitä että pelejä joutuu poistelemaan ja asentamaan uudestaan.
ASRock DeskMini A300, MiniPC-barebone, musta - 169,90€
Ihan veikkauksena tuo Intelin piirisarja ei luultavasti ole oikein näin Ryzen alustalla.
Sama vika, on tää langattomuuteen siirtyminen kyl nannaaLauantai yönä tilattu G Pro Wireless ilmestyi smartpostiin tänään, nopeaa toimintaa ja nallekarkeista aina plussaa
+1Joo, plussaa täältäkin. Perjantaina tilattu tavara oli jo tänään noudettavissa
En mä omaani noutanu, väärin ilmasin varmaan tossa viestissä. Tuli ihan postin kyydissä yhen arkipäivän sisällä lähettämisestä, pointtina oli vaan se et viime tilauksissa on päässy venailemaan lähetystä usean arkipäivän ajan, mutta nyt lähti heti seuraavana arkipäivänä ja saapui sitä seuraavana. Eli se normikäytäntö mihin kerkes jo tottumaan ennenkun alko noi hidastelut toimitusten suhteen, toivottavasti homma on nyt tosin hanskassa.+1
Allaoleva resepti on toiminut nopeasti ja toistettavasti. Ei tietenkään sovi kuin murto-osalle asiakkaista.
1. Tilaa tavaraa, jota on hyllyssä
2. Nouda itse
3. Anna rahat vasta kun tuote on hyppysissä
Lauantaina 1.4. tehty yhden tuotteen tilaus ei ole vielä lähtenyt edes postiin, vaikka pitäisi olla varastossa. Samana päivänä Liettuasta tilattu paketti tuli jo perille. Ei voi ainakaan nopeaksi kehua.
Tulikin jo perille, ei vaan tullut sitä lähetysilmoitusta. Pahoittelut turhasta möyhöämisestä.Voidaan tarkistaa mikä meininki, jos laitat ysärillä tilausnumeron.
Tulikin jo perille, ei vaan tullut sitä lähetysilmoitusta. Pahoittelut turhasta möyhöämisestä.
Todennäköisesti laitetaan mitä sattuu hyllystä löytymään tarpeeksi halvalla.Saisko tarkempaa komponenttilistausta tästä?
Jimm's Powered by ASUS - GtG Andromeda, pelitietokone (Tarjous! norm. 2379€) - 2 149,00€
Asus Gtg Andromeda keskusyksikkö.
Lähinnä kiinnostaa onko näytönohjain blower tyylinen ja onko ramit CL18 vai mitkä?
Juu tietysti mutta kun nämä koneet on kasattuina odottamassa toimitusta niin olisin hiukka faktaa halunnutTodennäköisesti laitetaan mitä sattuu hyllystä löytymään tarpeeksi halvalla.
Elikkäst näyttiksenä olisi Asuksen Dual Asus GeForce RTX 2080 DUAL 8G -näytönohjain, 8GB GDDR6 - 789,00€Saisko tarkempaa komponenttilistausta tästä?
Jimm's Powered by ASUS - GtG Andromeda, pelitietokone (Tarjous! norm. 2379€) - 2 149,00€
Asus Gtg Andromeda keskusyksikkö.
Lähinnä kiinnostaa onko näytönohjain blower tyylinen ja onko ramit CL18 vai mitkä?
Saatteko isompia (3TB ja yli) 2,5" levyjä valikoimiin? Ei löytynyt teiltä hinta.fi kautta yhtään isompaa vaikka seagate barracuda levyä.