Itselläni oli kesällä vasta sama juttu. Asuksen näyttö joka oli suoraan tullut Asuksen tehtaalta korvaavana tuotteena vialliselle näytölle. UPS oli nähtävästi jossain vaiheessa jotain tehnyt. Paketti sinäänsä oli ehjän näköinen päällisesti, mutta sisältä yksi nurkka oli styroksista halennut ja huomasin näytön oikeassa alakulmassa vähän pientä jälkeä. Näyttöön virta ja samanmoiset halkeamat ja säröt. Näyttö oli täysin rikki. Sitemmin tutkimalla huomasin että paketin nurkka on siististi saanut jonkun painavan iskun jossain vaiheessa, ja kuitenkin onnistuttu palauttamaan lähes normaaliin olomuotoon. Ainoa seikka oli uurteet paketin pahvissa josta kulma on taittunut jossain vaiheessa. Omassa keississä sain taas uuden korvaavan näytön Asukselta 1.5 viikon odottelun jälkeen, ja sitten pari kuukautta sain vastailla puolin ja toisin kyselyihin koska UPS oli hävittänyt rikkinäisen näytön matkalla takaisin Asukselle, ja kyselivät minulta siitä. Asus muuten omalla politiikalla vaihtaa noita näyttöjä vaihto-politiikalla, joten saat uuden näytön ja vaihdat laatikot päittäin ovella UPS kuskin kanssa, joten uuden saa vain jos antaa vanhan vaihdossa.
Pääasiassa hyviä kokemuksia sen suhteen Asuksen kanssa, mutta jos teette RMA Asuksen suuntaan, varmistakaan että viestikentässä ja muissa on tarkalleen mitä on ensin sähköpostilla sovittu asiakaspalvelun kanssa, koska heidän oma prosessinsa on todella sekava ja viestit eivät kulje rajojen yli kovin selkeästi. Homma toimii pääpiirteittäin, mutta kommunikaatio on firman sisäisesti tosi kankeaa ja heidän lomakkeensa ovat jääneet ajasta jälkeen.
Pääasiassa hyviä kokemuksia sen suhteen Asuksen kanssa, mutta jos teette RMA Asuksen suuntaan, varmistakaan että viestikentässä ja muissa on tarkalleen mitä on ensin sähköpostilla sovittu asiakaspalvelun kanssa, koska heidän oma prosessinsa on todella sekava ja viestit eivät kulje rajojen yli kovin selkeästi. Homma toimii pääpiirteittäin, mutta kommunikaatio on firman sisäisesti tosi kankeaa ja heidän lomakkeensa ovat jääneet ajasta jälkeen.