Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo sieltähän se löyty. Harmi tosiaan ku itse taas tarttisin tuplasti tuon verran itx settiin, niin jää nyt tällä kertaa tarjous hyödyntämättä.
Ei varmaan ole toista pähkinää tänään tulossa? Edelleen jäi hieman askarruttamaan tuo jo viime viikolla bongaamani pähkinävinkki yhdestä etusivun tuotteesta, vai liekö unohtunut jotain vanhoja sinne
Löydettiin hei Jimm's -hiirimattoja pikkuerä! QPAD CT Small, Jimm's Edition - 19,90€
Kyseinen maton tilanneille pikkuylläri mukaan kirjoittamalla lisätiedot-kenttään sana PERJANTAI
Mulla toimi ainakin hyvin Android viitosella ja Chromella. Tosin mobiili voi tässä tapauksessa tarkoittaa montaa eri alusta ja selain komboa.Yleensä pähkinöiden löytymättömyys on ollut ihan vain oman tajuamattomuuden tulosta, mutta nyt pitää sanoa, että tämänkertaisen pähkinän ratkaisu mobiililaitteella ei olisi tainnut onnistua, ehkä tähän voisi kiinnittää pientä huomiota Harmi että tuli just ostettua saman tyypin SERiä
Mulla toimi ainakin hyvin Android viitosella ja Chromella. Tosin mobiili voi tässä tapauksessa tarkoittaa montaa eri alusta ja selain komboa.
Joku kuitenkin kysyy mitä oli niin: G.Skill 16GB (2x8GB) Trident Z, DDR4 3000MHz, CL14, 1.35V - 189,00€ 5 kpl hintaan 169e (vai oliko se 159e - ei enää omakaan muisti pelaa!)
Piti käydä mutka ensin siellä alemmassa gaming proossa, josta sitten löytyi piilotettu huomautus että ollaan väärässä paikassa.
Mitäs muisteja tuolla nyt sitten oli? Ihan hyvä vaan että oon vasta tähän aikaan liikenteessä, ois muuten lähteny ehkä ostoon.
Kuuluuko tämä MSI GTX 1080 Gaming X -bundle tuohon cashback-kampanjaan, kun tuotteen kuvauksessa ei ole mainintaa siitä?
Hetken aikaa taisi näin olla .Teillä vissiin chatti matalana niin pistän YV:tä, ihan vaan että yhdistäisi kaksi tilausta.
Täytyy laittaa tuotepäälllikölle pohdittavaksi.
Tuleeko tässä Intelin levyssä mukana korkeampi PCI-slot-levy mukana? Vain onko vain pelkästään matalalla profiililla?Jimmyntaispessu päivitetty!
Tuleeko tässä Intelin levyssä mukana korkeampi PCI-slot-levy mukana? Vain onko vain pelkästään matalalla profiililla?
Täytyy laittaa tuotepäälllikölle pohdittavaksi.
Tuottaako pohdinta hedelmää?
Jos on rahaa hankkia GTX 1080 niin luulisi olevan varaa hankkia myös kunnollinen poweri. Meinaan että se on juurikin se komponentti mistä ei kannata kitsastella, kun vie posahtaessaan muutkin osat mukanaan jos käy huonosti.eikö toi ja 6pin riitä virrat sitten gtx 1080. 550w virtalähde
Maanantaita! Nopeat syövät, hitaat eivät!
G.Skill 16GB (2x8GB) Trident Z, DDR4 3000MHz, CL14, 1.35V (Io-tarjous!) - 159,90€
Tuossa quote perjantaipähkinöihin liittyen (johon ei ole vastattu?)
Tuossa quote perjantaipähkinöihin liittyen (johon ei ole vastattu?)