Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos tästä, tilattu!niinku NYT!
Moro!
Thermal Grizzly Minus Pad 8 -lämpötyyny, 8W/mk, 30 x 30 x 1,0mm - 6,90€
Onko näille mitään aikataulua saatavilla? Tietysti jos on jotain 0,5-1mm samalla (tai paremmalla) w/mk niin semmoistakin voisi yrittää tyrkyttää. Pitäisi puhelimeen räplätä tommonen.
noctua nh-d15 tulossa lähiaikoina?
Saakos ton Ulti-mat RS6F tuolin istuinosan keinun lukittua useaan asentoon vai vaan alas?
Kiitos tiedosta vaikka tilasinkin sen jo.Saa useampaan asentoon
Kiitos tiedosta vaikka tilasinkin sen jo.
Just kun pyydettii kiltisti tänne kans tuolia tarjoukseen ja toiveita ja ehdotuksia oli ja sit muroon ilmestyikin mutta tänne ei
Juu mulla on tällä hetkellä toi ak racing premium v2 ja siinä ei muuta vikaa ollutkaan paitsi että tota keinua ei saa lukittua kuin alas.Murosta tuli noukittua ja eilenä hain kikkareen postista. Erittäin hyvän tuntuinen ja oikein laajat säätömahdollisuudet. Jopa makuuasento mahdollinen vaikka sitä epäilin. Kiva että asiakkaita kuunnellaan, vaikka vähän ruikutteluksi meneekin!
Lähetin keskiviikkona hiiren takuuseen ja eilen tuli mailia että "ilmoitettua vikaa ei ole pystytty toistamaan". Pistin sitten takaisin vähän tarkemman selostuksen viasta, koska tuo alkuperäinen vikaselitykseni oli ehkä vähän huonosti selitetty, ja nyt minulla pieni epäilys että siellä takuun puolella on testailtu väärää vikaa Voihan se toki olla että onkin alkanut toimia yhtäkkiä...
Ei ole kuitenkaan mailattu takaisin mitään, niin onnistuuko tätä kautta selvittämään että missä vaiheessa tuo minun RMA-juttu menee? Jos laitan vaikka RMA-numeron yksityisviestillä? @Jimm's
Moi, mitä maksaisi emon z270f firmiksen päivitys?
Löytyy tuotteistettuna palvelut -osiosta: Jimm's Bios-päivitys emolevyille - 15,00€Moi, mitä maksaisi emon z270f firmiksen päivitys?
Sillä on 7700 siinä ja niin vanha bios että ei ilmeisesti tue sitä. Kone pysyy päällä täysin satunnaisen ajan ja ei uskalla / pysty sitä biosia päivittämään. Varmin tapa kaataa se laite on mennä biosiin. (olettaen että on sama mitä ketjua oon seuraillu.)Löytyy tuotteistettuna palvelut -osiosta: Jimm's Bios-päivitys emolevyille - 15,00€
Ei ole hankalaa tosin tehdä itsekään, BIOS-manuaalin sivulta 70 alkaen esitellään sekä USB- että verkkopäivitys: http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/mb/LGA1151/STRIX_Z270F_GAMING/E12350_Z270F_GAMING_BIOS_EM_WEB.pdf
Ettei emossa sitten jotain muuta vikaa olisi, sillä CPU support listin mukaan since PCB all ja bios 0604, joka taitaa olla kyseisen laudan ihan ensimmäinen julkaisuversio (vanhin ladattava 0701): ROG STRIX Z270F GAMING | Motherboards | ASUS GlobalSillä on 7700 siinä ja niin vanha bios että ei ilmeisesti tue sitä. Kone pysyy päällä täysin satunnaisen ajan ja ei uskalla / pysty sitä biosia päivittämään. Varmin tapa kaataa se laite on mennä biosiin. (olettaen että on sama mitä ketjua oon seuraillu.)
Oli itse katsonut että 0505 bios olis sisällä (taas ulkomuistista numeroita)Ettei emossa sitten jotain muuta vikaa olisi, sillä CPU support listin mukaan since PCB all ja bios 0604, joka taitaa olla kyseisen laudan ihan ensimmäinen julkaisuversio (vanhin ladattava 0701): ROG STRIX Z270F GAMING | Motherboards | ASUS Global
Voihan tuota manuaalin sivun 72 crashfree bios ominaisuutta kokeilla, eli tiedosto tikulle ja bootissa koneeseen kiinni (vastaavalla käytännöllä aikoinaan oman emoni pelastin).
Jep, 0505 lukee järjestelmätiedoissa.Oli itse katsonut että 0505 bios olis sisällä (taas ulkomuistista numeroita)
Tulossa kentän saapumisaika-arvio on aina viimeisimmän meille tulossa olevan erän mukaan. Näitä meillepäin tulossa useammassa erässä. Osa tulossa saldosta arvion mukaan meillä ennen tuota 10.5.Superlux HD-662 BK Evo -studiokuulokkeet, valkoinen
Superluxeilla näköjään saatavuus arvio pidentynyt. Mistä lienee nihkeä tilanne?
Kehitysehdotus on välitetty eteenpäinOnko mitenkään mahdollista saada tuotelistauksen kohtaan "näytetään:" lisää valintoja? Kuten "200", "400", "kaikki". Itse luultavasi käyttäisin aina tuota "kaikki" vaihtoehtoa.
Suoraan varastossa ei ole, mutta tilaamalla saadaan. Esimerkiksi ainakin Seagate 2TB FireCuda, SSHD, 2.5Hei onko teille koska tulossa 2TB sshd asemia?
Esim
Seagate FireCuda Gaming SSHD 2TB?
Pitäisi nimenomaan olla 2.5"
Suoraan varastossa ei ole, mutta tilaamalla saadaan. Esimerkiksi ainakin Seagate 2TB FireCuda, SSHD, 2.5
Sopisiko tämä tarpeisiin?
Milloinka mahtaa ryzen 5 1600 prossuja tulla?
Hyvä, kerkee syntymäpäiväksi sopivastiSaadaan uusiin tilauksiin parin viikon sisään tilauksesta
Löytyy tuotteistettuna palvelut -osiosta: Jimm's Bios-päivitys emolevyille - 15,00€
Ei ole hankalaa tosin tehdä itsekään, BIOS-manuaalin sivulta 70 alkaen esitellään sekä USB- että verkkopäivitys: http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/mb/LGA1151/STRIX_Z270F_GAMING/E12350_Z270F_GAMING_BIOS_EM_WEB.pdf
Onks RMA käsittelyssä ja takuu huolossa millainen "ruuhka" atm ?
Miksi lähes kaikissa pelituoleissa joutuu istumaan polvet yhdessä? Nakertaa nuo istuinosan korotetut reunat.Joku kyseli taannoin Vertagearin tuoleja, nyt on listoilla: Tuotehaku - Jimms.fi
Ei näytä kyseistä sarjaa ainakaan vielä löytyvän. Spekseissäsi mainiset SF virtalähteen, jolloin mustana olisi tarjolla tämä Corsair SF Series Premium PSU Cable Kit -kaapelisarja, musta - 49,00€Moro, onkos teidän kautta saatavilla toimionen tuote: Premium Individually Sleeved PSU Cable Kit Starter Package, Type 4 (Generation 3) - White
Mitenkäs kun on tilattu viime maanantaina, onko niille Ryzeneille sama ennuste?Saadaan uusiin tilauksiin parin viikon sisään tilauksesta
Joku kyseli taannoin Vertagearin tuoleja, nyt on listoilla: Tuotehaku - Jimms.fi
Tämä kiinnostaisi myös täälläOnko jimmyllä menossa MSI:n cashback camppis vai listaako tuo MSI:n camppis sivusto muuten vaan kaikki MSI:tä myyvät kaupat Suomessa?
Qualifying Retailers - MSI Promotions