Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää tarjous on kyl aika lol . Ei siinä mitään hyvät muistit mutta... tässä 3000MHz muistit 13 eurolla lisää, mieluummin ostasin nämä:
Mulla näkyi adblockista huolimatta bannerit mutta kieltämättä tuo on kisailun kannalta hieman huono, jos osalta menee mahiksen adblockin takia (ilman mitään ennakkovaroitusta että ota pois). Ilmeisesti osalla taas estänyt joten vaihtelevaa on ollut.
Eipä tosin Jimmssilläkään voida kaikkien ajatusmaailmaa ja käyttötyylejä tajuta. Tuskin on edes tajuttu Adblockin vaikutuksia asiaan, joten ei voi mitään.
En oo ihan varma, mutta mun mielestä toi oli Asuksen sivulla listattuna Cashbackkiin, mutta Jimmsin sivuilta jo poistuneet maininnat kampanjasta (tänään viiminen päivä)Mihin tuon sitten saa? Osaatko sanoa saako tähän cashbackiä ja paljonko se voisi olla?
Miksi sinua haittaa se että joku muu esittää näkemyksiään ja kritiikkiä? Ei pitäisi vaikuttaa elämääsi millään tavalla.Meni jo, anna olla.
Täällä poistetaan loppuunmyydyt tuotteet.Juuri kurkkasin sitten muropakettiin murobbs puolelle, taisin viimekuussa viimeksi vierailla kyseisellä sivulla ja näköjään oli murossa 20 tuotetta + uutta pukkaa kokoajan, kun täällä oli 14 tuotetta.
Ihmetystä hieman herättää, ei oikeastaan muuta.
Ihan mukava oli aarre jahti vaikka linkit tulisikin tänne minuutteja myöhemmin.
Noin 100% sivuista, yrityksistä ja sivujen tekijöistäkin suunnittelee sivunsa toimimaan suurella osalla selaimia ilman että niissä on esim. noscriptit, adblockit ja vastaavat päällä. Sama kuin valittaisi että hieman ikävä kun amigalla ja 2400 modeemilla kävin ilman mitään grafiikkaa sisältävällä selaimella katsomassa niin ei oikein auennut nuo kisan vinkit...
voi olla että tuo on vanhempi malli. Ei esim bluetoothia tai 3,5mm jack paikkaa, mutta en ole varma.Onko tuo tarjous sama kuin tämä?
Microsoft Xbox One Wired Controller for Windows, USB - 46,90€
Näin. Itseäni ei kiinnosta, koska AMDAsus 15,6
Heh. Tulee 1-2min aiemmin Muroon kuin tänne. Ja saldoja kun ~15kpl niin aika alakynnessä täällä noiden nopeasti menevien kanssa.
Noin 100% sivuista, yrityksistä ja sivujen tekijöistäkin suunnittelee sivunsa toimimaan suurella osalla selaimia ilman että niissä on esim. noscriptit, adblockit ja vastaavat päällä. Sama kuin valittaisi että hieman ikävä kun amigalla ja 2400 modeemilla kävin ilman mitään grafiikkaa sisältävällä selaimella katsomassa niin ei oikein auennut nuo kisan vinkit...
Voit itse arvella mikä prosentti porukasta käyttää Amigaa ja 2400 modeemia selaamiseen.Quora sanoi:
- On average, 9.26% of impressions were found to be ad-blocked, with some sites reaching as high as 50%
- Findings point to the estimation that ad-blocking will significantly increase in consumer adoption
Varmaan käyttäjien toimesta heitetään linkkejä edes takaisin.Oliko näille foorumeille nyt siis omia räätälöityjä tarjouksia? Esim. tuossa ohjaimessa on "IO Tech" mutta silti listattu Muroon? Ei siis mitään sitä vastaan, että tarjotaan tuota Murossa mutta tämä kahden foorumin systeemi samoilla karkeloilla on hieman tönkkö.
Ihan ekasta postista löytyy murossakinVarmaan käyttäjien toimesta heitetään linkkejä edes takaisin.
Cooler Master MasterKeys Pro S RGB mekaaninen näppäimistö, musta (Muro) - 119,00€
Tulee sentään tännekin jotain ennen kuin möröön
Varmaan käyttäjien toimesta heitetään linkkejä edes takaisin.
https://www.quora.com/What-is-the-p...y-AdBlock-Plus-or-similar-ad-blocking-plugins
Voit itse arvella mikä prosentti porukasta käyttää Amigaa ja 2400 modeemia selaamiseen.
just katoin sieltä ja 40€ oliPaljonko Z270F emosta saa cashback? Asuksen kampanjasivulla noita emoja ei edes mainita
Herran vuosi 2017, ja 1080p monitori...Hym..... BenQ 24
Missä mun housut on?
Olis nyt edes ultrabookkia tullu . Muita läppäreitä onkin jo ollu.
Kelpaiskos tämä Asus 13,3 jos tehdään siitä tarjous?Olis nyt edes ultrabookkia tullu . Muita läppäreitä onkin jo ilmestyny illan aikana tarjoukseen.
Oikeesti kovat kuulokkeet kun saa tarjoukseen, siis kuulokkeet, ei mikkiä niissä kiitos, niin tilaus tuloo!
Kelpaiskos tämä Asus 13,3 jos tehdään siitä tarjous?
Hym..... BenQ 24
Missä mun housut on?
Tuleeko Mr RT TechBBS:n hätiin pelastamaan päivän?Kelpaiskos tämä Asus 13,3 jos tehdään siitä tarjous?