No nyt tuli! (y)Tää oli kyl ihan paskaa. 0/5 ja satikutia sille kuka tämän idean keksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt tuli! (y)Tää oli kyl ihan paskaa. 0/5 ja satikutia sille kuka tämän idean keksi.
Jimm's Aarrejahti:
Suuntaa Jimmsin sivuilla Asuksen suosituimpiin tuotteisiin ja klikkaa mustaa hevosta päästäksesi alkuun
No nyt tuli! (y)
Liittykö nuo punaset hyperx cloudit nyt vai ei?
Liittyy.Liittykö nuo punaset hyperx cloudit nyt vai ei?
Kingstonilla on punainen pää.Etusivun punainen pää... omat tiedot kuvake on kyllä oranssi ainakin minun ips näytöllä.
Etusivun punainen pää... omat tiedot kuvake on kyllä oranssi ainakin minun ips näytöllä.
Edellisestä vinkistä.No mutta mistä toi koko punainen pää vinkki löytyi?
Joo, ens kerralla en vaivaudu edes saitille. Arvonta olisi hauskempi, kun siinä olisi mahdollisuus voittaakkin jotain.
Deltacon joku adapteri sinne oli näyttisten sekaan listattu ja sieltä löyty seuraavaa.Fractalin näytönohjain?
No mutta mistä toi koko punainen pää vinkki löytyi?
Like jos et vieläkään ole tajunnut edes ekaa vihjettä. Itsehän olen ihan pihalla että mikä vitun hevonen?
Ihan täyttä hepreaa nämä lisävihjeetkin täällä.
Tietokoneet osiolla on mainosbanneri "ASUS - Musta hevonen", jonka tuote: Asus 15,6
Tuolla CTRL+A paljastaa "Vinkki! Punainen pää etusivulla vie paikkaan missä kannattaa klikata pilveen ja siellä punainen on väri"
Perus-Jimmsiä, vähän ja sinnepäin, se riittää. Mitä välii ettei kaikilla näyTää oli kyl ihan paskaa. 0/5 ja satikutia sille kuka tämän idean keksi.
Tietokoneet osiolla on mainosbanneri "ASUS - Musta hevonen", jonka tuote: Asus 15,6
Tuolla CTRL+A paljastaa "Vinkki! Punainen pää etusivulla vie paikkaan missä kannattaa klikata pilveen ja siellä punainen on väri"