Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Ja sieltä löytyi facebookista Encen päivitys
 

Liitteet

  • FB_IMG_1712674589874.jpg
    FB_IMG_1712674589874.jpg
    59,3 KB · Luettu: 565
Ja sieltä löytyi facebookista Encen päivitys
:thumbsup: Siinäkin on sitten jälleen yksi esimerkkitapaus sekä seuranta- ja vedonlyöntikohde, että milloinka mahtaa "J-Z-porukka" saada asian ajan tasalle myös sivuilleen (jimms.fi , jimms.fi/fi/Pages/Ence).
 
Kiitos tämän selkkauksen tulin tietoiseksi kannatusjäsenyys-himmelistä.

Omat ja fiman ostot kohdistuu jatkossa muualle. Harmillista sillä bulldogista(ysäriltä) lähtien jimmssiltä tehnyt hankintoja ja suositellut laajasti muillekin. Yrityksen vaikea päästä tästä leimasta, mutta jos omistajuus ja johto muuttuu suomalaiseksi ja vastuu kannetaan voin asiaa uudelleenharkita myöhemmin. Työntekijöille ketkä ette olleet mukana hässäkässä toivon parempaa uutta duunipaikkaa.
 
Jahas, joku moderaattori poisti viestini tästä keskustelusta. Siinä ei ollut mitään muuta kuin "Myyntihuumassa 2024" -leimakuva, mielestäni ihan asiallisen huumorin tasolla vielä.

Jahas, oletko sä vähän eksynyt?

Allaolevat kaksi ketjua ovat ne joissa on tarkoitus ulista moderoinnista. Sun viestisi ei kosketa tätä, nyttemmin ilmeisesti JimmsPC muisteluketjuksi muuttunutta ketjua.


 
Onkohan suunnitelmissa poistaa Jimms Hinta.fi-palvelusta? Se voisi olla merkittävä kolaus, koska varmasti todella monelle se on ihan keskeinen työkalu kamojen hankkimisessa.
Eikö hinta.fi-palvelussa näkyminen ole maksullinen palvelu yrityksille? Voisi kuvitella, että vaatii nykyisen sopimuksen umpeutumisen.
 
Toivottavasti ketju jää joidenkin yritysmainetutkijoiden ulottuville aineistoksi siitä, miten tunnettu pk-firma tuhosi itse, omilla teoillaan ja viestinnällään, brändinsä suuren asiakasjoukon silmissä. Tapaus osoitti, että yritysvastuullisuus on kuin onkin tietyin edellytyksin erittäin tärkeää sidosryhmille.

Ja totta kai laitoin itsekin Jimm'sin boikottiin. Kiitokseksi yhteistyön päättämisestä ostin myös foorumin tukijäsenyyden.
 
Hyvä määrä droneja. Jos tuon myyntimäärän jakaa viikoille, niin se on 115-160 dronea viikossa. Kuinkahan paljon noita meni aiemmin vuodessa. 100? 200?

On siellä jonkun tai kaikkien täytynyt ihmetellä kun kerran viikossa tulee pari kuormalavallista Droneja yhdelle asiakkaalle. Tietämättömyyteen tai myyntihuumaan on ihan turha vedota.
 
Toivottavasti ketju jää joidenkin yritysmainetutkijoiden ulottuville aineistoksi siitä, miten tunnettu pk-firma tuhosi itse, omilla teoillaan ja viestinnällään, brändinsä suuren asiakasjoukon silmissä. Tapaus osoitti, että yritysvastuullisuus on kuin onkin tietyin edellytyksin erittäin tärkeää sidosryhmille.

Ja totta kai laitoin itsekin Jimm'sin boikottiin. Kiitokseksi yhteistyön päättämisestä ostin myös foorumin tukijäsenyyden.
Eipä täältä pahemmin ole ollut keskusteluketjuja tapana poistaa nähtäviltä, vaan korkeintaan lukita niitä uusien viestien osalta jossain vaiheessa joissain tapauksissa.
 
Huhhuh mikä keissi, tuli kyllä aivan puskista ja vielä sen kokoluokan mokaus, etten yhtään ihmettelisi vaikka olisi koko yhtiön tulevaisuus vaakalaudalla. Toivottavasti jotenkin yrittäisivät konkreettisesti korjata tilannetta vaikka aivan varmasti ovat menettäneet lopullisesti yhteistyökumppaneita ja asiakkaita.

Tämmöisen euron kuvat silmillä "myyntihuuman" voisin ehkä ymmärtää jos on firmassa koronan jälkeen olleet varat tiukilla, mutta ihan ilmiselvästi sotaan lähteneet nuo dronet ja mahdollisesti aiheuttaneet kuolemaa, niin ei tämän luokan perseilyä pysty ymmärtämään.

Viime kesänä tuli justiinsa Jimm's Pc:ltä tilattua osat uuteen koneeseen. :facepalm: Jatkossa sitten Datatronicista/Proshopista. Itselläni ei aiemmin ole ollut ongelmia Jimm'sin kanssa.

Todella harmillinen juttu kaiken kaikkiaan.
 
Suomalaisia on aivopesty niin vahvasti Venäjävastaisiksi ja kuvittelevat etteivät kaikki kävisi edelleen kauppaa Venäjän kanssa, ettei tässä ole Jimmsillä mitään tehtävää. Parempi kun ovat vain hiljaa kunnes kohu menee ohi. Voi olla että joutuvat potkimaan jonkun teatraalisesti tai sen lisäksi vaihtamaan firman nimeä ettei sitä enää tunnisteta.
 
Suomalaisia on aivopesty niin vahvasti Venäjävastaisiksi ja kuvittelevat etteivät kaikki kävisi edelleen kauppaa Venäjän kanssa, ettei tässä ole Jimmsillä mitään tehtävää. Parempi kun ovat vain hiljaa kunnes kohu menee ohi. Voi olla että joutuvat potkimaan jonkun teatraalisesti tai sen lisäksi vaihtamaan firman nimeä ettei sitä enää tunnisteta.
Menee tämä jo anti-isänmaallisuudenkin puolelle: jos Ukrainassa menee hommat reisille voi jonkun vuoden päästä olla Jimmsin droonit suomen (tai Liettuan tai Viron) rajalla spottaamassa tykistölle kohteita…
 
Jos olisi kristallipallo ollut, niin viime vuodeltakin olisi jäänyt sekä oma että kaverin konehankinta tästä puljusta tekemättä. Puhumattakaan pienemmistä ostoista.

Mielenkiinnolla odotan, mikä on Jimm'sin vastaus päättyneisiin yhteistöihin ja siihen, kuinka moni tällä foorumilla on ilmoittanut ostavansa tietokoneosansa jatkossa muualta.

Luottamus on toki monen asiakkaan ja yhteistyökumppanin osalta jo menetetty tai ainakin säröillä, kuten tästä ketjustakin tulee ilmi.
 
Suomalaisia on aivopesty niin vahvasti Venäjävastaisiksi ja kuvittelevat etteivät kaikki kävisi edelleen kauppaa Venäjän kanssa, ettei tässä ole Jimmsillä mitään tehtävää. Parempi kun ovat vain hiljaa kunnes kohu menee ohi. Voi olla että joutuvat potkimaan jonkun teatraalisesti tai sen lisäksi vaihtamaan firman nimeä ettei sitä enää tunnisteta.
Eiköhän sitä aivopesua hoideta lähinnä itärajan tuolla puolen. Suurin osa miehistä nyt vaan sattuu kuulumaan reserviin, joka on olemassa tuota yhtä paskavaltiota varten. Tarviiko miettiä miksi herättää pientä vitutusta kansassa kun yritys jää kiinni housut nilkoissa sellaisenaan rintamalle kelpaavien vehkeiden myymisestä.

Mutta ehkä tuo pitää antaa anteeksi "koska kaikki muutkin".
 
Suomalaisia on aivopesty niin vahvasti Venäjävastaisiksi ja kuvittelevat etteivät kaikki kävisi edelleen kauppaa Venäjän kanssa, ettei tässä ole Jimmsillä mitään tehtävää. Parempi kun ovat vain hiljaa kunnes kohu menee ohi. Voi olla että joutuvat potkimaan jonkun teatraalisesti tai sen lisäksi vaihtamaan firman nimeä ettei sitä enää tunnisteta.

Itse en käy ainakaan tietoisesti kauppaa Venäjän kanssa yksityishenkilönä enkä yrittäjänä. Toki oma toimiala ei ole sellainen, missä myyntihuumassa pääsisi edes tekemään kauppaa 3500 droonilla. Saatika saisi edes sitä myyntihuumaa päälle.
 
Täällä monet heittelee tyyliin "Jimmsin pitäis ainakin tuotot laittaa Ukrainaa, tai vähintäänkin droneja lähettää"... Menkää sanomaan tämä sille 7v tyttöselle, jonka isä räjähti päreiks siinä APC vehkeessä, jonka Jimssin toimittama drone jysäytti....Kuus kuoli yks menetti näkönsä ja yks on neliraajahalvautunu... Mut jos Jimms droneja lähettäis?... Ei kuulkaas tää on sen laatunen moka, jota ei rahalla enää paikatakkaan....
 
14 vuorokauden palautusoikeus yksityisasiakkailla. Itse käyttäisin sitä ja tilaisin jostain muualta.
Eivät vastanneet tilaukseni peruutuspyyntöön vaan tökkäsivät seuraavana aamuna aggressiivisen nopeasti tulemaan. Jos annan lojua automaatissa palautumiseen asti, niin tuleeko sieltä rahat automaattisesti takaisin vai pitääkö erikseen viestiä...?
 
Eivät vastanneet tilaukseni peruutuspyyntöön vaan tökkäsivät seuraavana aamuna aggressiivisen nopeasti tulemaan. Jos annan lojua automaatissa palautumiseen asti, niin tuleeko sieltä rahat automaattisesti takaisin vai pitääkö erikseen viestiä...?

"Kuluttajansuojalain mukaan pelkkä tilauksen noutamatta jättäminen ei riitä, vaan kuluttajan täytyy tehdä peruuttamisilmoitus." Toki olet ilmoittanut jo peruutuksesta, eivät ole reagoineet. Antaisin paketin palautua takaisin. :D


Hidasta tuntuu olevan asiakaspalvelu muutenkin, chatissa sai vastauksen kun laittoi pari kertaa saman kysymyksen :lol:

edit: parempi linkki & teksti
 
Viimeksi muokattu:
Täällä monet heittelee tyyliin "Jimmsin pitäis ainakin tuotot laittaa Ukrainaa, tai vähintäänkin droneja lähettää"... Menkää sanomaan tämä sille 7v tyttöselle, jonka isä räjähti päreiks siinä APC vehkeessä, jonka Jimssin toimittama drone jysäytti....Kuus kuoli yks menetti näkönsä ja yks on neliraajahalvautunu... Mut jos Jimms droneja lähettäis?... Ei kuulkaas tää on sen laatunen moka, jota ei rahalla enää paikatakkaan....
Ihmiset ja yritykset tekee virheitä. Virheistä opitaan ja ne yritetään korjata ja tällä osoitetaan aito katumusta. Jimms ei edes yrittänyt korjata virhettään.. Jos olisi yrittänyt korjata virheensä esim toimittamalla tuo sama määrä droneja ukrainan armeijalle sekä avannut kunnolla mitä kävi, niin reaktio olisi ollut toinen ja se olisi ollut ihan oikein. Kukaan meistä ei ole virheetön ja ne tulee voida antaa anteeksi, jos on aitoa katumusta ja aidosti pyrkii korjaamaan tilanteen.
 
Vallan erikoinen näkemys hyvästä yrityksestä. :facepalm:

Mikä boolean tämä on? Jimssi on palvellut moitteettomasti 20 vuotta. Varsinkin alussa heillä oli tuotteita joita ei vaan saanut muualta. Hinnat ja saatavuus ovat olleet hyvät viime vuosinakin ja 3000-sarjan näyttisrumba toteutettiin reilulla tavalla.

Hyvä yritys Jimms oli, mitä nyt vähän myi tappamiseen työkaluja Venäjälle.

Ei mitään asiaa voi käsitellä vain ääripäillä. Hyvä, paha. Tosi, epätosi.
 
Ihmiset ja yritykset tekee virheitä. Virheistä opitaan ja ne yritetään korjata ja tällä osoitetaan aito katumusta. Jimms ei edes yrittänyt korjata virhettään.. Jos olisi yrittänyt korjata virheensä esim toimittamalla tuo sama määrä droneja ukrainan armeijalle sekä avannut kunnolla mitä kävi, niin reaktio olisi ollut toinen ja se olisi ollut ihan oikein. Kukaan meistä ei ole virheetön ja ne tulee voida antaa anteeksi, jos on aitoa katumusta ja aidosti pyrkii korjaamaan tilanteen.
Juu, virheitä tekee kaikki, mutta miten korjaat tolle 7v tyttöselle tapahtuneen virheen? Jollain netti anteekspyynnöllä vai? Kuule sen faija on kuollu lopullisesti tän yhen "virheen" takia ja niitä virheitä tehtailtiin 3466kpl... Luuletko että sillä tyttösellä on kauheesti anteeks antoa tyyliin "nooh, virheitähän aina tapahtuu" jne...??????
 
"Kuluttajansuojalain mukaan pelkkä tilauksen noutamatta jättäminen ei riitä, vaan kuluttajan täytyy tehdä peruuttamisilmoitus." Toki olet ilmoittanut jo peruutuksesta, eivät ole reagoineet. Antaisin paketin palautua takaisin. :D


Hidasta tuntuu olevan asiakaspalvelu muutenkin, chatissa sai vastauksen kun laittoi pari kertaa saman kysymyksen :lol:

edit: parempi linkki & teksti
Siinä tapauksessa odottelen palautumiseen asti ja laitan uuden peruutusilmoituksen.
 
Rekisteröidyin tälle sivustolle uutisen myötä. Suuri peukku ja arvostus läpinäkyvästä viestinnästä! Jimmsin puolelta minkäänlainen hyvesignalointi ei tässä kohtaa valitettavasti auta - heidän myymänsä tuotteet ovat elinikäisessä bannissa. Markkinat onneksi korjaavat tämän aukon nopeasti ja mielelläni ostan vaikka ylihinnalla, kunhan tietää ettei yhtiö kuse Euroopan yhteisen turvallisuuden muroihin.
 
Ihmiset ja yritykset tekee virheitä. Virheistä opitaan ja ne yritetään korjata ja tällä osoitetaan aito katumusta. Jimms ei edes yrittänyt korjata virhettään.. Jos olisi yrittänyt korjata virheensä esim toimittamalla tuo sama määrä droneja ukrainan armeijalle sekä avannut kunnolla mitä kävi, niin reaktio olisi ollut toinen ja se olisi ollut ihan oikein. Kukaan meistä ei ole virheetön ja ne tulee voida antaa anteeksi, jos on aitoa katumusta ja aidosti pyrkii korjaamaan tilanteen.

Tuplat tai kuitti.

7000 droonia Ukrainaan tai lappu luukulle.

Valitsivat jälkemmäisen.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
265 989
Viestejä
4 601 849
Jäsenet
75 745
Uusin jäsen
Juokkis

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom