Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Kakkospalikka tuottaa ongelmia. Uskon, että 1. Ja 3. On oikein

Veikkaan että ongelma jossain muualla. Ykkönen ja kakkonen oli nimittäin itsellä suoraan oikein, ja kolmas oli sitten se joka oli alussa väärin. Ja tosissaan helppoja oli nuo 1 ja 2.
 
Mulla taas ehkä vähän liian vilkas mielikuvitus kun saan näihin 1 ja 2 vaihtoehtoon enemmän kun tuohon kolmoseen. ;)
 
värikäs-pelaamiseen liittyvä-"Distinctive atmosphere or quality associated with something."

Oooh.. Nyt pitää miettiä. Kiinnostaisi kovastikin.

edit: tilasin yhden, kolme jäljellä.

edit2: vika ei ole aurinko, niinkuin itse kuvittelin

edit3: nyt muutkin keksi, enää yksi jäljellä

edit4: kaikki meni, vika oli "aura"
 
Viimeksi muokattu:
Tänne tuli viimeinen kappale. Kiitokset tästä. Eipähän tarvi enää arpoa i7 vs Ryzen.
 
Itse hoksasin vastauksen kun selailin noita emolevyjen nimiä. :think: rgb ja gaming tuli heti ekana mieleen, mutta aura löytyi vasta myöhemmin.
 
Tulin nyt jälkeenpäin vasta kattomaan, mutta ekana tuli gigabyten mainos nähtyä sivuilla, niin rgb-gaming-aorea tuli mieleen, mutta mutta.
 
66% oikein arvattu omin voimin (en oo ehkä ikinä päässy näin pitkälle näissä) ja melkein olis voinutki päivittää, mutta ei muistanut että tää siirty maanantaille... :(
 
Jaa onko nuo harmaana olevat kortit mukana vain josta ostaa emon kanssa :think: Jimmy vois selventää tyhjentävästi :confused2:
* Only available as a bundled cashback in combination with a mainboard.
ASUS │ Cashback

Tuolla ASUS │ Cashback lukee, että
"SELECTED MOTHERBOARD AND/OR GRAPHIC CARD"
eli jompikumpi riittää ja alhaalla cashbackien määrät ilmoitettu. Bundlesta sitten +5/10€ vielä extraa (max. 50+50+10€) @Jezme
 
^ Tämäpä mielenkiintoista! Onneksi olen viivästyttänyt oman Asus 1060:n ostoa. Toivottavasti tulee tuo OC-versio tarjolle cashbackiin.

Edit: siellähän se lukee, huikeat 20 eur cashbackia!
 
Jimmsille: meneekö tilaussysteemi ihan solmuun jos tilaa tuotteen eikä maksakaan sitä heti kun tilaus on lähetetty? Eli ennakkomaksuvaihtoehtolla (Verifone).
 
Milloin näitä 22.2.2017 tilattuja C6H-emoja + muita romppeita uskaltaa odottaa?

Tänään oli muuttunut C6H:sta Tulossa (arvio 13.3.2017) muotoon -> Tulossa. Eli arvio lähtenyt pois. Veikkaisin että levyt on nyt liikkumassa tukkurilta Jimmsille, ja heti kun ne saapuu perille Jimms postittaa niitä edelleen. Oma toive on että olisi perillä jo tämän viikon aikana, mutta tiukille menee :|

EDIT: Huomenna pitäisi olla postituksessa ainakin omalta osalta, jotta perjantaiksi lankku olisi perillä. Toivotaan parasta.
 
Onko noita 1800x ryzeneitä postiteltu tuolta tukkurin varastosta suoraan? 2-4 työpäivää näyttäs saatavuudeksi.
 
Milloin näitä 22.2.2017 tilattuja C6H-emoja + muita romppeita uskaltaa odottaa?

Tänään oli muuttunut C6H:sta Tulossa (arvio 13.3.2017) muotoon -> Tulossa. Eli arvio lähtenyt pois. Veikkaisin että levyt on nyt liikkumassa tukkurilta Jimmsille, ja heti kun ne saapuu perille Jimms postittaa niitä edelleen. Oma toive on että olisi perillä jo tämän viikon aikana, mutta tiukille menee :|

EDIT: Huomenna pitäisi olla postituksessa ainakin omalta osalta, jotta perjantaiksi lankku olisi perillä. Toivotaan parasta.

Laittakaa tilausnumerot yksärillä, niin katsotaan missä mennään :)
 
Jimmsille: meneekö tilaussysteemi ihan solmuun jos tilaa tuotteen eikä maksakaan sitä heti kun tilaus on lähetetty? Eli ennakkomaksuvaihtoehtolla (Verifone).

Nyt en oikein ymmärtänyt, mitä ajat kysymyksellä takaa, mutta;
Jos valitset ennakkomaksun niin maksu- ja tilausprosessi ei etene ennen kuin olet suorittanut maksun. Tilaus ei myöskään mene läpi, jos suljet selaimen tai muutoin keskeytät tilauksen kesken maksuprosessin.
 
Nyt täytyy sanoa, että vauhti on kohdallaan ja hommassa selvästi tekemisen meininki: Sain vastauksen kyselyyni tilauksen edistymisestä yhdessä minuutissa.
 
Jaa onko nuo harmaana olevat kortit mukana vain josta ostaa emon kanssa :think: Jimmy vois selventää tyhjentävästi :confused2:

* Only available as a bundled cashback in combination with a mainboard.

ASUS │ Cashback

Kanssakeskustelija tästä osasi jo kertoa varsin tyhjentävästi, eli Asuksen kamppissivulla kerrotaan millainen hyvitys mistäkin tuotteesta maksetaan. Jos sama henkilö ostaa kamppisaikana emolevyn ja näyttiksen jotka on kamppiksen piirissä, niin saa vielä lisähyvityksen. Ei tarvitse olla samalla kuitilla, eikä tarvita mitään ohjelmistoja kylkeen :)
 
Keskitetty
CROSSHAIR VI HERO -päivitys: menossa olevat lähteneet tukkurilta meillepäin tänään. Saataneen varastoon perjantaihin mennessä, kunhan rekka ei aja ojaan :p
Uusiin tilauksiin saadaan tuotekortin mukaisesti 3-10 työpäivän toimitusaika-arviolla.
 
Liittyen Crosshair 6 Heroon.
Luin tämän viestin , eli päivitättekö ne biossit ennen lähetystä teillä?
Tietenkin se vähentäis varmaan rma lähetyksiä jos ostajien ei itse tarvi niitä brikata ja lähettää takasin vai?

Edit: Tuosta vois kyllä ymmärtää, että ne päivitettäis keskusvarastolla?
 
Pääsen näköjään testaamaan teidän takuupalvelua. Tietokone päätti lahota. Oma ymmärrys riitti eristämään vian cpu:hun tai emoon. Koneeseen ei saa mitään eloa lisätuulettimien pyörimistä lukuunottamatta. Emolevy polttaa cpu:n vikavaloa. Onko vika nyt siis cpu:sta löydettävissä? Prossu on I5-6600k ja emo MSI B150M Mortar.
Ja vielä itse takuupalautus lomakkeesta kysymys. Laitanko siihen uuden osoitteen, kun osoitteeni tulee muuttumaan käsittelyn aikana? Osoitteella ei taida olla väliä teille päin lähettämiseen?

E: Vika ilmeni siis kun olin sammuttanut koneen normaalisti ja palasin pari tuntia myöhemmin kotiin. Kone ei aikaisemmin oireillut omasta mielestä mitenkään. Ei ollut mitään sammuilua tai vastaavaa. Aikaisemmin win 10 jäätyili satunnaisesti, mutta pidin win 10 bugina. Eli näissä jäätyilyissä kone sattuman varaisesti työpöytä idlestä jääty. Mitään ohjelmia ei voinut avata eikä sulkea, mutta hiiri toimi normaalisti. Ainoa keino oli virtanapista sammuttaminen.
 
Viimeksi muokattu:
Tilasin Asuksen Z270i-emon päivää ennen (9.3.17) cashback-kamppista... Jäänkö ilman tuota 40€???

edit. Kampanjasta oli tilatessa maininta tuotteen sivulla, päivää ennen kuin kampanja oli käynnissä. Eikös tuo kampanja alkanut vasta 10. päivä?
 
Viimeksi muokattu:
Pääsen näköjään testaamaan teidän takuupalvelua. Tietokone päätti lahota. Oma ymmärrys riitti eristämään vian cpu:hun tai emoon. Koneeseen ei saa mitään eloa lisätuulettimien pyörimistä lukuunottamatta. Emolevy polttaa cpu:n vikavaloa. Onko vika nyt siis cpu:sta löydettävissä? Prossu on I5-6600k ja emo MSI B150M Mortar.
Ja vielä itse takuupalautus lomakkeesta kysymys. Laitanko siihen uuden osoitteen, kun osoitteeni tulee muuttumaan käsittelyn aikana? Osoitteella ei taida olla väliä teille päin lähettämiseen?

E: Vika ilmeni siis kun olin sammuttanut koneen normaalisti ja palasin pari tuntia myöhemmin kotiin. Kone ei aikaisemmin oireillut omasta mielestä mitenkään. Ei ollut mitään sammuilua tai vastaavaa. Aikaisemmin win 10 jäätyili satunnaisesti, mutta pidin win 10 bugina. Eli näissä jäätyilyissä kone sattuman varaisesti työpöytä idlestä jääty. Mitään ohjelmia ei voinut avata eikä sulkea, mutta hiiri toimi normaalisti. Ainoa keino oli virtanapista sammuttaminen.

Mahdolliset helposti testattavissa olevat komponentit kannattaa testata, vaikka ihan varmuuden vuoksi. Virtalähde, muistit jne. Saatko esim. kaverilta toimivat lainaan?
Prosessorit hajoavat melko harvoin "itsekseen". Muistathan, että tarvittaessa vikaselvitys onnistuu meilläkin, maksua vastaan.

Jos täyttelet RMA:n voit laittaa siihen uuden osoitteesi mikäli se on tiedossa. Ilmoittele sitten vaikka saatteesssa tai hakemuksen vian kuvaus-kentässä, että kyseinen osoite on voimassa x.x.2017 alkaen. :)
 
Laittakaahan foorumivalvojaisiin yksi GTX 1080 Ti - pähkinä niin saadaan vipinää oraviin. ;)
 
@Jimm's, onko teillä selvyyttä tuohon minun caseen?

Tilasin Asuksen Z270i-emon päivää ennen (9.3.17) cashback-kamppista... Jäänkö ilman tuota 40€???

edit. Kampanjasta oli tilatessa maininta tuotteen sivulla, päivää ennen kuin kampanja oli käynnissä. Eikös tuo kampanja alkanut vasta 10. päivä?
 
Laitoin mailia asiasta Asukselle, katsotaan mitä vastaavat.

Jos huonosti menee, joudunko palauttamaan tuotteen ja tilaamaan sen uudestaan? Siihen olen valmis kyllä.
 
Hello,
unfortunately in this Promotion it is not possible to participate with products that has been bought earlier. We are sorry.

Best Regards,
Your ASUS Promotion-Team!

Eipä onnistu, päivän myöhässä. :btooth:

Voiko @Jimm's auttaa asiassa? En olisi tuota tilannut jos olisi ollut tiedossa kampanjan ajankohta. Nyt siitä oli vain epämääräinen maininta ja ei muuta. Emo seisoo edelleen pöydällä laatikossa.
 
Eipä onnistu, päivän myöhässä. :btooth:

Voiko @Jimm's auttaa asiassa? En olisi tuota tilannut jos olisi ollut tiedossa kampanjan ajankohta. Nyt siitä oli vain epämääräinen maininta ja ei muuta. Emo seisoo edelleen pöydällä laatikossa.

Laitahan mailia asiakaspalveluumme, niin katsotaan onnistuuko jokin sirkustemppu!
 
Ai niin, aiemmin kun ilmoitin noista Akasan kumisista tuuletinkiinnikkeistä ja niiden katkeilusta, ni eilen uusia tuulettimia asennellesani otin kuvan semmoisesta:

katso liitettä 11164

Ihan käsittämätöntä, miten noi on voinu mennä vähän päältä vuodessa jo tuommoisiksi. :D Varmaan voitte lähettää Akasalle infoa tästä, että tämmöistä tapahtunut.

Välitän viestin tuotevastaavalle!
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
256 198
Viestejä
4 451 056
Jäsenet
73 707
Uusin jäsen
vartokal

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom