Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Hyvää palvelua Jimmssiltä saanut aina. Ja kiva, että sama meno jatkuu, vaikka omistaja on vaihtunut. Takuupalautus käsiteltiin kahdessa päivässä siitä, kun Jimms vastaanotti viallisen tuotteen. Kolmantena päivänä sain jo korvaavan tuotteen tilalle Postilla. Olin varautunut johonkin 2-3 viikon käsittelyyn.
 
Hyvää palvelua Jimmssiltä saanut aina. Ja kiva, että sama meno jatkuu, vaikka omistaja on vaihtunut. Takuupalautus käsiteltiin kahdessa päivässä siitä, kun Jimms vastaanotti viallisen tuotteen. Kolmantena päivänä sain jo korvaavan tuotteen tilalle Postilla. Olin varautunut johonkin 2-3 viikon käsittelyyn.
Aluksi tosiaan Jimm'sin sisälläkin hieman tuo vaihdos pelotti osaa työntekijöistä. Tämän yhteisen 4,5 vuoden aikana on tullut selväksi, että oikeaan osoitteeseen päädyttiin. Vapaat kädet olemme saaneet toimintaan, mutta paljon myös uuden omistajan ammattitaitoa ja tuotekokemuksia on huomioitu. Ideoista on valittu suomalaisia asiakkaita silmällä pitäen mielestämme parhaat palat. ;)

Monelle myös tuo Casekingin toiminta on hieman tuntematonta ja varmasti se aiheuttanut huolta mihin suuntaan tuttu "luottokauppa" on menossa. Mikäli pitäisi tuo toiminta pähkinänkuoreen laittaa niin heidän youtube kanavallaan on ihan hyvä video. Saman henkistä toimintaa heillä ja eritoten modauksen saralla monet projektit herättävät jopa kateutta täällä pohjoisen perukoilla. :geek:

 
Emännän pojalla on käyttämätön marraskuusta lähtien Liquid freezer II. Pitääkö nyt tosiaan lähettää valmistajalle vai voiko sen teidän kautta hoitaa?
 
Onko varaston Liquid Freezerit fiksattuja versioita?
Varastoa kolutaan vielä läpi ja tehdään tuplatsekkauksia, mutta mitä luultavammin meillä on uudempaa erää hyllyssä. EDIT: Saatiin varmistus varastolta - kaikki hyllyssä olevat on uudempaa valmistuserää.

Emännän pojalla on käyttämätön marraskuusta lähtien Liquid freezer II. Pitääkö nyt tosiaan lähettää valmistajalle vai voiko sen teidän kautta hoitaa?
Kannattaa käydä Arcticin sivuilta tsekkaamassa, kuuluuko teidän mallinne tähän valmistusvialliseen erään vai ei:

Samasta osotteesta voi sitten tarvittaessa pyytää valmistajalta korjaussarjaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kannattaa käydä Arcticin sivuilta tsekkaamassa, kuuluuko teidän mallinne tähän valmistusvialliseen erään vai ei:

Samasta osotteesta voi sitten tarvittaessa pyytää valmistajalta korjaussarjaa.
Jos varastossa on korjattua sarjaa, niin paketissa on pyöreä tarra, jossa lukee QC. Voitteko tämän käydän tarkistamassa
 
Täytyy palautetta antaa, kun siihen on aihetta. Mulla meni myös takuupalautus uskomattoman mukavasti, kiitoksia!

Täältä myös erittäin positiivinen palaute takuukeissin hoidosta. Kiitokset Jimmsille ja mukava asioida myös uudelleen.
 
Jos puran jimmsiltä ostetun näyttiksen vaihtaakseni lämpötahnat, meneekö mahdolliset takuuasiat vaikeaksi? sellanen "warranty if void" tarra komeilee tuolla ruuvin päällä.
 
Jos puran jimmsiltä ostetun näyttiksen vaihtaakseni lämpötahnat, meneekö mahdolliset takuuasiat vaikeaksi? sellanen "warranty if void" tarra komeilee tuolla ruuvin päällä.
Helpottaisi myös jos kertoisi mistä tuotteesta on kyse kun eikös eri merkeillä ole aika paljon eroja takuu asioissa
 
Melko varmuudella tulee suoraan bumerangina tarkastusmaksun kanssa takaisin jos itse availtu ja sinettitarrat rikki.. valmistajan kanssa suoraan voi toki yrittää neuvotella mutta luultavasti pesevät samalla tavalla kätensä. Jos kortissa on selkeä vika, jonka koet tahojen vaihdolla korjaantuvan (liian korkeat lämmöt / tuuletinmelu tuolle kortille normaalin verrattuna) niin RMA
:ta kehiin. Vaihtoehtoisesti jos tietää mitä tekee niin vaihtaa vaan ne tahnat ja hyväksyy takuun raukeamisen..
 
Melko varmuudella tulee suoraan bumerangina tarkastusmaksun kanssa takaisin jos itse availtu ja sinettitarrat rikki.. valmistajan kanssa suoraan voi toki yrittää neuvotella mutta luultavasti pesevät samalla tavalla kätensä. Jos kortissa on selkeä vika, jonka koet tahojen vaihdolla korjaantuvan (liian korkeat lämmöt / tuuletinmelu tuolle kortille normaalin verrattuna) niin RMA
:ta kehiin. Vaihtoehtoisesti jos tietää mitä tekee niin vaihtaa vaan ne tahnat ja hyväksyy takuun raukeamisen..
Juu takuu menee, jos sinetin rikkoo, mutta virhevastuuta se ei poista.
 
Jos puran jimmsiltä ostetun näyttiksen vaihtaakseni lämpötahnat, meneekö mahdolliset takuuasiat vaikeaksi? sellanen "warranty if void" tarra komeilee tuolla ruuvin päällä.
Hei, ohessa takuu ja toimitusehtomme:


Uskoisin tuon takuuehtojen kohdan 5 koskevan tätä.
 
Taas oli positiivinen asiointikerta jimm's kanssa. Käyttäjätunnus oli unohtunut ja nopeasti tuli vastaus. Nyt tilaus tehty.
 
Ilmeisesti AM5 emolevyt ilmestyy kans listoille tässä kuussa samalla kuin uudet ryzenit? Mites DDR5 muistien laita saatavuuden kannalta?
 


Syyskuulle paahtoon?


Syyskuulle paahtoon?
Nämä toiveet välitetty eteenpäin. :thumbsup:
 
Olikohan tämä tuote etsinnässä? :hmm:

Kyllähän se, jota ei kyllä vielä aamuyöllä ollut listalla ainakaan mielestäni. :D
Harmillisesti näyttää siltä, että paras hinta vs kapasiteetti suhde ei oo noissa isoissa levyissä. :(
 
Ilmeisesti AM5 emolevyt ilmestyy kans listoille tässä kuussa samalla kuin uudet ryzenit? Mites DDR5 muistien laita saatavuuden kannalta?
Todennäköisesti tulee saataville samassa julkaisussa
Ilmeisesti AM5 emolevyt ilmestyy kans listoille tässä kuussa samalla kuin uudet ryzenit? Mites DDR5 muistien laita saatavuuden kannalta?
Aikaisemmin on julkaisuissa ollut myös yhteensopivia emolevyjä- toivon mukaan saadaan nytkin.

DDR5 muisteja näyttäisi ainakin tällä hetkellä olevan hyvin varastosta heti saatavilla: DDR5 - Muistit - Jimms.fi :cool:
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
263 984
Viestejä
4 572 087
Jäsenet
75 341
Uusin jäsen
pekkeri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom