Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
(Yritin käyttää hakua kysymykseeni, mutta en onnistunut löytämään vastausta)

Onko täällä minkälaisia kokemuksia konepaketin postituksesta? Entä henkilökunnan omat suositukset?
Tilasin äsken parin tonnin koneen ja epäilen vähän postin käsittelyä, siksi valitsin noudon Turusta (asun Helsingissä). Tällä hetkellä tuntuu siltä että vietän mielummin iltapäivän autossa kuin saan rikkinäisen koneen. Onko pelkoni täysin turha?
Koneet toimitetaan meillä Postilla aina erikoiskäsiteltävänä ja osat tuetaan aina mahdollisimman hyvin kotelon sisältä pehmusteella. Eli pitäisi tulla kyllä normaalisti ehjänä perille! :)
 
Tilasin eilen tuon i9900k-kombon ja rtx 2080 superin, kuuluuhan niihin bundletarjoukset myös? Eivät tulleet ostoskoriin automaattisesti.

Edit: chatin kautta sai tiedon, etteivät kuulu tarjouksiin.
 
Viimeksi muokattu:
Tänne kans tuli tieto että paketti tulossa mullepäin vaikka aamulla katoin niin kotelon arvioitu saapuminen vasta 1.10... Mistä varastonperältä noi ne sitten repiikään, en tiedä mutta en valita.

(sitten kyllä murisen jos ne tulee kahtena eri pakettina ja saan ravata kaks eri keikkaa....)
 
Tässäpä pieni avautuminen omasta Jimm's kokemuksesta:

Tilasin koneen 7.9 bios päivityksen kanssa. Kuten aiemmin todettu niin mitään viestiä tilausvahvistuksessa ei ollut ruuhkasta ja toimitusaika kaikille tavaroille oli 1-4 työpäivää. Paketit lähti matkaan perjantaina 20.9 ja tänään sen kävin noutamassa.

Kotelo oli eri paketissa ja heti näin sen olevan väärän värinen. Toinen paketti kun availtiin niin sisältä paljastuikin täysin eri tuotteet jotka tilattu. Keräyslista/lähete oli oikein kuten myös pakettikortti, tuotteet vaan jokaista komponenttia möyten väärät. Aspaan heti soitto ja nyt kolme tuntia myöhemmin mitään vastausta ei ole kuulunut.. "Selvitellään pikaisesti" kuului vastaus.

Saa nähdä kuinka tilanne etenee vaan tähän asti kohtuu paskainen maku jäänyt tästä firmasta. :/

ps. Vitutus saattaa olla kova myös hänellä jonka noin 3k€ paketti tuli minulle..
 
Tässäpä pieni avautuminen omasta Jimm's kokemuksesta:

Tilasin koneen 7.9 bios päivityksen kanssa. Kuten aiemmin todettu niin mitään viestiä tilausvahvistuksessa ei ollut ruuhkasta ja toimitusaika kaikille tavaroille oli 1-4 työpäivää. Paketit lähti matkaan perjantaina 20.9 ja tänään sen kävin noutamassa.

Kotelo oli eri paketissa ja heti näin sen olevan väärän värinen. Toinen paketti kun availtiin niin sisältä paljastuikin täysin eri tuotteet jotka tilattu. Keräyslista/lähete oli oikein kuten myös pakettikortti, tuotteet vaan jokaista komponenttia möyten väärät. Aspaan heti soitto ja nyt kolme tuntia myöhemmin mitään vastausta ei ole kuulunut.. "Selvitellään pikaisesti" kuului vastaus.

Saa nähdä kuinka tilanne etenee vaan tähän asti kohtuu paskainen maku jäänyt tästä firmasta. :/

ps. Vitutus saattaa olla kova myös hänellä jonka noin 3k€ paketti tuli minulle..

Moikka! Pahoittelut, että viestiisi ei oltu täällä reagoitu eilisen puolella, ilmeisesti aspassa on ruuhkaa - kuten viestisi perusteellakin voisi päätellä :(
Tovottavasti aspa on ehtinyt tässä vaiheessa palata asiaan - ilmeisesti siis pakettikortit menneet pakkaamossa sekaisin.
Laittaisitko kuitenkin yksärillä tilausnumeron mahdollisimman pikaisesti, niin tsekkailen mikä tilanne tässä?
 
Tänään saapui valvojaisprossu. Mutta ne Haribon lämpötyynyt unohtui paketista, mitäs nyt sitten IHS:n alle laitetaan? :bored:
 
Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.
 
Toivottavasti ei mene taas kahta viikkoa osia odotellessa :sori:
Olisi ollut saikulla hyvää aikaa roplata :vihellys:
 
Nopeasti lähetetty kotelo, tällä kertaa jopa hiukan liiankin nopea, oletin että kotiutuu vasta huomenna, ja pääsen kuitenkin noutamaan vasta ensi viikolla itsestä johtumattomista syistä.

Mites muuten toimitaan jos huomataan että se kotelo on ottanut damagea kuljetuksessa ja se lasi on päreinä?
 
Mites muuten toimitaan jos huomataan että se kotelo on ottanut damagea kuljetuksessa ja se lasi on päreinä?
Hei!
Tällöin tuota koteloa ei kannata vastaanottaa, vaan kieltäytyä siitä Postilla suoraan.

Edit: tarkennetaan vielä iltavuoron vastausta sen verran, että kuljetusvahingon sattuessa pitää aina vastaanottopaikassa täyttää lähetyksestä vahinkoilmoitus postin virkailijan kanssa. Tästä vahinkoilmoituksesta liitetään sitten kopio RMA-lomakkeeseen, kun ilmoitat sattuneesta vahingosta meille.

Käytämme tuota vahinkoilmoitusta sitten vuorostamme, kun vaadimme postilta korvausta.
 
Viimeksi muokattu:
Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.
Itselle tullut ihan mitättömissäkin paketeissa vaikka en noita edes syö.
 
Tänään saapui valvojaisprossu. Mutta ne Haribon lämpötyynyt unohtui paketista, mitäs nyt sitten IHS:n alle laitetaan? :bored:

Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.

Nallekarkkeja ollaan laitettu tilauksiin mukaan jo muutama vuosi ja niitä pitäisi tosiaan tulla kaikenlaisissa paketeissa (oikeastaan vain pois lukien tuotteet, jotka lähetetään suoraan omassa laatikossaan). Joskus nallekarkit kuitenkin unohtuvat pakkaajalta tai pääsevät loppumaan. Jos aikaisemmin puuttumaan jääneet nallekarkit ovat oman tilauksen kohdalla kynnyskysymys, niin niistä kannattaa laittaa yksäriä tai vaikka maininta seuraavan tilauksen viestikenttään :)
 
Nallekarkkeja ollaan laitettu tilauksiin mukaan jo muutama vuosi ja niitä pitäisi tosiaan tulla kaikenlaisissa paketeissa (oikeastaan vain pois lukien tuotteet, jotka lähetetään suoraan omassa laatikossaan). Joskus nallekarkit kuitenkin unohtuvat pakkaajalta tai pääsevät loppumaan. Jos aikaisemmin puuttumaan jääneet nallekarkit ovat oman tilauksen kohdalla kynnyskysymys, niin niistä kannattaa laittaa yksäriä tai vaikka maininta seuraavan tilauksen viestikenttään :)
Saako dieetillä olevat, vaikka Jimssin tarran mukaan erillisestä pyynnöstä? :vihellys:
 
Hei!
Tällöin tuota koteloa ei kannata vastaanottaa, vaan kieltäytyä siitä Postilla suoraan.

Edit: tarkennetaan vielä iltavuoron vastausta sen verran, että kuljetusvahingon sattuessa pitää aina vastaanottopaikassa täyttää lähetyksestä vahinkoilmoitus postin virkailijan kanssa. Tästä vahinkoilmoituksesta liitetään sitten kopio RMA-lomakkeeseen, kun ilmoitat sattuneesta vahingosta meille.

Käytämme tuota vahinkoilmoitusta sitten vuorostamme, kun vaadimme postilta korvausta.

Asia harvinaisen selvä :) Tiesinkin kyllä että mun pitää kieltäytyä vastaanottamasta sitä mutta tuosta kaavakkeesta en tiennytkään että pitää täytellä, hyödyllinen tieto varmaan ihan laittaa tuonne etusivulle vaikka "kuljetuksessa vahingoittunut tuote, miten toimin"

Ja ps. Nallekarkit on so last season, näitä mukaan mieluummin:
Haribo Mega-Roulette 45 g karkkipatukka | Karkkainen.com verkkokauppa
 
Viimeksi muokattu:
Ei niitä postin rikkomisia voi laittaa Jimm'sin piikkiin.. Vähän nysviä olivat kyllä postissa, kun sen vahinkoilmoituslomakkeen täyttelin rikkimenneestä prossujäähystä. En kuullut asiasta sen jälkeen mitään, mutta sain uuden tuotteen tilalle.
 
Asia harvinaisen selvä :) Tiesinkin kyllä että mun pitää kieltäytyä vastaanottamasta sitä mutta tuosta kaavakkeesta en tiennytkään että pitää täytellä, hyödyllinen tieto varmaan ihan laittaa tuonne etusivulle vaikka "kuljetuksessa vahingoittunut tuote, miten toimin"

Ja ps. Nallekarkit on so last season, näitä mukaan mieluummin:
Haribo Mega-Roulette 45 g karkkipatukka | Karkkainen.com verkkokauppa

Takuu- ja toimitusehdoista pitäisi löytyä tätäkin koskeva maininta!
 
Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.
Ne ei kiireiden takia varmaan päästä pakkaajia ruokatauolle, niin joutuvat nälkäkuoleman kielissä ns. syömään kuormasta :P
 
Nallekarkkeja ollaan laitettu tilauksiin mukaan jo muutama vuosi ja niitä pitäisi tosiaan tulla kaikenlaisissa paketeissa (oikeastaan vain pois lukien tuotteet, jotka lähetetään suoraan omassa laatikossaan). Joskus nallekarkit kuitenkin unohtuvat pakkaajalta tai pääsevät loppumaan. Jos aikaisemmin puuttumaan jääneet nallekarkit ovat oman tilauksen kohdalla kynnyskysymys, niin niistä kannattaa laittaa yksäriä tai vaikka maininta seuraavan tilauksen viestikenttään :)

Ei hätää, tuo oli lähinnä (surkea) yritys harjoittaa vitsihuumoria. :beye:
 
Ei hätää, tuo oli lähinnä (surkea) yritys harjoittaa vitsihuumoria. :beye:

Njoo ei vissiin tuo hymiö nyt riittävän selkeästi tuonut esille, että ei mekään nyt ihan haudanvakavina täällä olla :D Joillekin kuitenkin ne nallekarkit on tosi tärkeitä, niin kirjoitettiin niistäkin nyt ns. "toimintaohje" :hungry:
 
Hei!
Tällöin tuota koteloa ei kannata vastaanottaa, vaan kieltäytyä siitä Postilla suoraan.

Edit: tarkennetaan vielä iltavuoron vastausta sen verran, että kuljetusvahingon sattuessa pitää aina vastaanottopaikassa täyttää lähetyksestä vahinkoilmoitus postin virkailijan kanssa. Tästä vahinkoilmoituksesta liitetään sitten kopio RMA-lomakkeeseen, kun ilmoitat sattuneesta vahingosta meille.

Käytämme tuota vahinkoilmoitusta sitten vuorostamme, kun vaadimme postilta korvausta.

Mikä tuo vahinkoilmoitus on? Nimittäin itse seisoin postissa 20min kun yrittivät selvittää mistä lomakkeesta puhun, näytin suoraan teidän rma viestin mukana tulleita ohjeita virkailijalle ja sitä pällisteli parikin tyyppiä siinä, mutta ei kukaan tuollaisesta lomakkeesta tiennyt. Täytin verkossa vahinkoilmoituksen postille kun en muuta keksinyt, mutta ei siellä ollut mitään tulostusvaihtoehtoa ja sieltä tuli parin päivän päästä vastaus että pitää olla myyjään yhteydessä.
 
Mikä tuo vahinkoilmoitus on? Nimittäin itse seisoin postissa 20min kun yrittivät selvittää mistä lomakkeesta puhun, näytin suoraan teidän rma viestin mukana tulleita ohjeita virkailijalle ja sitä pällisteli parikin tyyppiä siinä, mutta ei kukaan tuollaisesta lomakkeesta tiennyt. Täytin verkossa vahinkoilmoituksen postille kun en muuta keksinyt, mutta ei siellä ollut mitään tulostusvaihtoehtoa ja sieltä tuli parin päivän päästä vastaus että pitää olla myyjään yhteydessä.

Moi! Tuosta toimihenkilön tietämättömyydestä sun kannattaa reklamoida postille suoraan, heidän lomakkeesta/käytännöstä kuitenkin kyse ja postin virkailijan pitäisi se asiakkaan kanssa siinä tiskillä täyttää.

Henkilöasiakkaana reklamoida voi näemmä Postille puhelimitse (ehkä chatissakin voi?) 8-16 numerossa 0100 85160 (pvm/mpm).
 
Nallekarkkeja ollaan laitettu tilauksiin mukaan jo muutama vuosi ja niitä pitäisi tosiaan tulla kaikenlaisissa paketeissa (oikeastaan vain pois lukien tuotteet, jotka lähetetään suoraan omassa laatikossaan). Joskus nallekarkit kuitenkin unohtuvat pakkaajalta tai pääsevät loppumaan. Jos aikaisemmin puuttumaan jääneet nallekarkit ovat oman tilauksen kohdalla kynnyskysymys, niin niistä kannattaa laittaa yksäriä tai vaikka maininta seuraavan tilauksen viestikenttään :)

Saako halutessaan sokerittomia nallekarkkeja?
 
Moi! Tuosta toimihenkilön tietämättömyydestä sun kannattaa reklamoida postille suoraan, heidän lomakkeesta/käytännöstä kuitenkin kyse ja postin virkailijan pitäisi se asiakkaan kanssa siinä tiskillä täyttää.

Henkilöasiakkaana reklamoida voi näemmä Postille puhelimitse (ehkä chatissakin voi?) 8-16 numerossa 0100 85160 (pvm/mpm).

Kyseessä oli siis tuollainen asiamiesposti joten johtunee siitä, soittivat kyllä johonkin helppariin myös kun käskin, mutta turhaan.
 
Terve, hakusessa olis fractal desing Nano s koteloon pölysuodatin magneettikiinnityksellä kattoon, mutta listoilta ei löydy. Olisiko mahdollista saada tilattua? Ilmeisesti sama suodatin kuin Meshify C, Mini C ja Define C koteloissa.
 
Terve, hakusessa olis fractal desing Nano s koteloon pölysuodatin magneettikiinnityksellä kattoon, mutta listoilta ei löydy. Olisiko mahdollista saada tilattua? Ilmeisesti sama suodatin kuin Meshify C, Mini C ja Define C koteloissa.
Toimittajalta löytyy Meshify C yhteensopivaa suodatinta, mutta tämä eroaa kuitenkin hieman mitoiltaan tuon Nano S:n vastaavan kanssa: DF1032.
 
Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.

Tasan ei mene nallekarkit! :sori:

Firmalle tilaillut Jimssistä paketin jos toisenkin ja nallekarkit ovat vahva kilpailuetu silloin kun saman tavaran voi myös tilata jätkäsaaresta ja molemmilla on varastossa... :hungry:
 
Nyt täytyy heittää kehut Jimm'sille. Pari päivää sitten tilattu club3d:n dp-kaapeli saapui tänään matkahuollon kuljettamana ja nallekarkit maistui asentaessa. Oli vissiin tuoretta erää kun oli niin makeita ja pehmeitä että jäi oikeen hyvä mieli. Ja jos karkkinälkä tässä taas yllättää niin varmaan taas lähtee jotain tilaukseen. (Asiaan vaikuttaa myös se että on lahjakortin creditissä vielä noin 40€ käyttämättä)
 
Tilasin kuun alussa uuden koneen valmiiksi kasattuna ja olen nyt odottanut pyöreesti neljä viikkoa, eli sen maksimi ajan mitä teiltä lupailtiin. Voisiko saada mitään selvempää tietoa että kauanko enää tarvis odottaa ennen kuin paketti lähtee postiin? Laitoin viestiä tuonne teidän chattipalveluun joku päivä sitten ja sieltä vain tuli se perus purkitettu vastaus että 3-4 viikkoa, ja sitten tarjotaan 100e:llä mahdollisuutta hypätä jonon kärkeen, ja että kaikki tarvittavat osat ovat teillä jo varastossa. Tilausnumero on #xxxxxxx. Ois mukava saada jotain vähän selvempää ennustusta että kauanko tässä pitää vielä odotella.


Laita tilausnumerot @Jimm's yv:llä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt täytyy heittää kehut Jimm'sille. Pari päivää sitten tilattu club3d:n dp-kaapeli saapui tänään matkahuollon kuljettamana ja nallekarkit maistui asentaessa. Oli vissiin tuoretta erää kun oli niin makeita ja pehmeitä että jäi oikeen hyvä mieli. Ja jos karkkinälkä tässä taas yllättää niin varmaan taas lähtee jotain tilaukseen. (Asiaan vaikuttaa myös se että on lahjakortin creditissä vielä noin 40€ käyttämättä)

Aina on olleet täällä Jimmsin haribonallet tuoreita ja maistuvia, mikä ei toki ole ihme kun jos joka lähetykseen mukaan tungetaan, ei kauaa varastossa homehdu :hungry:
 
Viime tilauksessa ei ollut nallekarkkeja mukana :sori: Tilaus tosin tuli neljässä arkipäivässä perille niin eipä tuon niin väliä :tup:
 
Viimeisimmät viestit saivat minut kauhunsekaiseen tilaan, tilasin muutaman muistitikun kirjeenä ja entä jos nallekarkit puuttuvatkin :nb: tähän asti itselle tullut kyllä vuosikaudet pienimpienkin tilausten mukana pieni pussi haribon hyvää :tup: vaimon suuhun nuo tosin ovat lähes poikkeuksetta päätyneet. Jostain syystä hän on suopeampi SER-harrastustani kohtaan jos tilaan välineet Jimm'siltä :comp:
 
Tilasin kuun alussa uuden koneen valmiiksi kasattuna ja olen nyt odottanut pyöreesti neljä viikkoa, eli sen maksimi ajan mitä teiltä lupailtiin. Voisiko saada mitään selvempää tietoa että kauanko enää tarvis odottaa ennen kuin paketti lähtee postiin? Laitoin viestiä tuonne teidän chattipalveluun joku päivä sitten ja sieltä vain tuli se perus purkitettu vastaus että 3-4 viikkoa, ja sitten tarjotaan 100e:llä mahdollisuutta hypätä jonon kärkeen, ja että kaikki tarvittavat osat ovat teillä jo varastossa. Tilausnumero on #xxxxxxx. Ois mukava saada jotain vähän selvempää ennustusta että kauanko tässä pitää vielä odotella.

Moikka! Vastattiin sulle yksäriin. Tuo "purkitetuksi" mainitsemasi vastaus on kaikesta huolimatta varsin paikkaansa pitävä, sillä tilaus on näillä näppäimillä menossa työn alle. Kaksi viikkoa sitten tosiaan chatissa tarjottu maksullista pikapalvelua käsittelyn nopeuttamiseksi, mutta sitä ei siis enää kannata tehdä. :)
 
Onko hinta tiukka vai löytyykö vitosen viilausvara?
Corsair 450W VS450, ATX-virtalähde, 80 Plus White, musta - 44,90€
Corsair VS450, hinta 40€
Mieluummin teille kantaisin rahani, kuin Gigantille :)
Toimituskulut Gigantilla alkaen 3,90€.
upload_2019-9-27_9-46-33.png
 
Mitenkäs tuo eilen saapunut Ryzen 3900x erä, pitäsikö tuotteen näkyä jo tilauksella jos erästä on riittänyt prossu mun tilaukselle?
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
254 966
Viestejä
4 430 397
Jäsenet
73 460
Uusin jäsen
jorggi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom