Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Nallekarkkeja ollaan laitettu tilauksiin mukaan jo muutama vuosi ja niitä pitäisi tosiaan tulla kaikenlaisissa paketeissa (oikeastaan vain pois lukien tuotteet, jotka lähetetään suoraan omassa laatikossaan). Joskus nallekarkit kuitenkin unohtuvat pakkaajalta tai pääsevät loppumaan. Jos aikaisemmin puuttumaan jääneet nallekarkit ovat oman tilauksen kohdalla kynnyskysymys, niin niistä kannattaa laittaa yksäriä tai vaikka maininta seuraavan tilauksen viestikenttään :)
Saako dieetillä olevat, vaikka Jimssin tarran mukaan erillisestä pyynnöstä? :vihellys:
 
Hei!
Tällöin tuota koteloa ei kannata vastaanottaa, vaan kieltäytyä siitä Postilla suoraan.

Edit: tarkennetaan vielä iltavuoron vastausta sen verran, että kuljetusvahingon sattuessa pitää aina vastaanottopaikassa täyttää lähetyksestä vahinkoilmoitus postin virkailijan kanssa. Tästä vahinkoilmoituksesta liitetään sitten kopio RMA-lomakkeeseen, kun ilmoitat sattuneesta vahingosta meille.

Käytämme tuota vahinkoilmoitusta sitten vuorostamme, kun vaadimme postilta korvausta.

Asia harvinaisen selvä :) Tiesinkin kyllä että mun pitää kieltäytyä vastaanottamasta sitä mutta tuosta kaavakkeesta en tiennytkään että pitää täytellä, hyödyllinen tieto varmaan ihan laittaa tuonne etusivulle vaikka "kuljetuksessa vahingoittunut tuote, miten toimin"

Ja ps. Nallekarkit on so last season, näitä mukaan mieluummin:
Haribo Mega-Roulette 45 g karkkipatukka | Karkkainen.com verkkokauppa
 
Viimeksi muokattu:
Ei niitä postin rikkomisia voi laittaa Jimm'sin piikkiin.. Vähän nysviä olivat kyllä postissa, kun sen vahinkoilmoituslomakkeen täyttelin rikkimenneestä prossujäähystä. En kuullut asiasta sen jälkeen mitään, mutta sain uuden tuotteen tilalle.
 
Asia harvinaisen selvä :) Tiesinkin kyllä että mun pitää kieltäytyä vastaanottamasta sitä mutta tuosta kaavakkeesta en tiennytkään että pitää täytellä, hyödyllinen tieto varmaan ihan laittaa tuonne etusivulle vaikka "kuljetuksessa vahingoittunut tuote, miten toimin"

Ja ps. Nallekarkit on so last season, näitä mukaan mieluummin:
Haribo Mega-Roulette 45 g karkkipatukka | Karkkainen.com verkkokauppa

Takuu- ja toimitusehdoista pitäisi löytyä tätäkin koskeva maininta!
 
Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.
Ne ei kiireiden takia varmaan päästä pakkaajia ruokatauolle, niin joutuvat nälkäkuoleman kielissä ns. syömään kuormasta :P
 
Nallekarkkeja ollaan laitettu tilauksiin mukaan jo muutama vuosi ja niitä pitäisi tosiaan tulla kaikenlaisissa paketeissa (oikeastaan vain pois lukien tuotteet, jotka lähetetään suoraan omassa laatikossaan). Joskus nallekarkit kuitenkin unohtuvat pakkaajalta tai pääsevät loppumaan. Jos aikaisemmin puuttumaan jääneet nallekarkit ovat oman tilauksen kohdalla kynnyskysymys, niin niistä kannattaa laittaa yksäriä tai vaikka maininta seuraavan tilauksen viestikenttään :)

Ei hätää, tuo oli lähinnä (surkea) yritys harjoittaa vitsihuumoria. :beye:
 
Ei hätää, tuo oli lähinnä (surkea) yritys harjoittaa vitsihuumoria. :beye:

Njoo ei vissiin tuo hymiö nyt riittävän selkeästi tuonut esille, että ei mekään nyt ihan haudanvakavina täällä olla :D Joillekin kuitenkin ne nallekarkit on tosi tärkeitä, niin kirjoitettiin niistäkin nyt ns. "toimintaohje" :hungry:
 
Hei!
Tällöin tuota koteloa ei kannata vastaanottaa, vaan kieltäytyä siitä Postilla suoraan.

Edit: tarkennetaan vielä iltavuoron vastausta sen verran, että kuljetusvahingon sattuessa pitää aina vastaanottopaikassa täyttää lähetyksestä vahinkoilmoitus postin virkailijan kanssa. Tästä vahinkoilmoituksesta liitetään sitten kopio RMA-lomakkeeseen, kun ilmoitat sattuneesta vahingosta meille.

Käytämme tuota vahinkoilmoitusta sitten vuorostamme, kun vaadimme postilta korvausta.

Mikä tuo vahinkoilmoitus on? Nimittäin itse seisoin postissa 20min kun yrittivät selvittää mistä lomakkeesta puhun, näytin suoraan teidän rma viestin mukana tulleita ohjeita virkailijalle ja sitä pällisteli parikin tyyppiä siinä, mutta ei kukaan tuollaisesta lomakkeesta tiennyt. Täytin verkossa vahinkoilmoituksen postille kun en muuta keksinyt, mutta ei siellä ollut mitään tulostusvaihtoehtoa ja sieltä tuli parin päivän päästä vastaus että pitää olla myyjään yhteydessä.
 
Mikä tuo vahinkoilmoitus on? Nimittäin itse seisoin postissa 20min kun yrittivät selvittää mistä lomakkeesta puhun, näytin suoraan teidän rma viestin mukana tulleita ohjeita virkailijalle ja sitä pällisteli parikin tyyppiä siinä, mutta ei kukaan tuollaisesta lomakkeesta tiennyt. Täytin verkossa vahinkoilmoituksen postille kun en muuta keksinyt, mutta ei siellä ollut mitään tulostusvaihtoehtoa ja sieltä tuli parin päivän päästä vastaus että pitää olla myyjään yhteydessä.

Moi! Tuosta toimihenkilön tietämättömyydestä sun kannattaa reklamoida postille suoraan, heidän lomakkeesta/käytännöstä kuitenkin kyse ja postin virkailijan pitäisi se asiakkaan kanssa siinä tiskillä täyttää.

Henkilöasiakkaana reklamoida voi näemmä Postille puhelimitse (ehkä chatissakin voi?) 8-16 numerossa 0100 85160 (pvm/mpm).
 
Nallekarkkeja ollaan laitettu tilauksiin mukaan jo muutama vuosi ja niitä pitäisi tosiaan tulla kaikenlaisissa paketeissa (oikeastaan vain pois lukien tuotteet, jotka lähetetään suoraan omassa laatikossaan). Joskus nallekarkit kuitenkin unohtuvat pakkaajalta tai pääsevät loppumaan. Jos aikaisemmin puuttumaan jääneet nallekarkit ovat oman tilauksen kohdalla kynnyskysymys, niin niistä kannattaa laittaa yksäriä tai vaikka maininta seuraavan tilauksen viestikenttään :)

Saako halutessaan sokerittomia nallekarkkeja?
 
Moi! Tuosta toimihenkilön tietämättömyydestä sun kannattaa reklamoida postille suoraan, heidän lomakkeesta/käytännöstä kuitenkin kyse ja postin virkailijan pitäisi se asiakkaan kanssa siinä tiskillä täyttää.

Henkilöasiakkaana reklamoida voi näemmä Postille puhelimitse (ehkä chatissakin voi?) 8-16 numerossa 0100 85160 (pvm/mpm).

Kyseessä oli siis tuollainen asiamiesposti joten johtunee siitä, soittivat kyllä johonkin helppariin myös kun käskin, mutta turhaan.
 
Terve, hakusessa olis fractal desing Nano s koteloon pölysuodatin magneettikiinnityksellä kattoon, mutta listoilta ei löydy. Olisiko mahdollista saada tilattua? Ilmeisesti sama suodatin kuin Meshify C, Mini C ja Define C koteloissa.
 
Terve, hakusessa olis fractal desing Nano s koteloon pölysuodatin magneettikiinnityksellä kattoon, mutta listoilta ei löydy. Olisiko mahdollista saada tilattua? Ilmeisesti sama suodatin kuin Meshify C, Mini C ja Define C koteloissa.
Toimittajalta löytyy Meshify C yhteensopivaa suodatinta, mutta tämä eroaa kuitenkin hieman mitoiltaan tuon Nano S:n vastaavan kanssa: DF1032.
 
Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.

Tasan ei mene nallekarkit! :sori:

Firmalle tilaillut Jimssistä paketin jos toisenkin ja nallekarkit ovat vahva kilpailuetu silloin kun saman tavaran voi myös tilata jätkäsaaresta ja molemmilla on varastossa... :hungry:
 
Nyt täytyy heittää kehut Jimm'sille. Pari päivää sitten tilattu club3d:n dp-kaapeli saapui tänään matkahuollon kuljettamana ja nallekarkit maistui asentaessa. Oli vissiin tuoretta erää kun oli niin makeita ja pehmeitä että jäi oikeen hyvä mieli. Ja jos karkkinälkä tässä taas yllättää niin varmaan taas lähtee jotain tilaukseen. (Asiaan vaikuttaa myös se että on lahjakortin creditissä vielä noin 40€ käyttämättä)
 
Tilasin kuun alussa uuden koneen valmiiksi kasattuna ja olen nyt odottanut pyöreesti neljä viikkoa, eli sen maksimi ajan mitä teiltä lupailtiin. Voisiko saada mitään selvempää tietoa että kauanko enää tarvis odottaa ennen kuin paketti lähtee postiin? Laitoin viestiä tuonne teidän chattipalveluun joku päivä sitten ja sieltä vain tuli se perus purkitettu vastaus että 3-4 viikkoa, ja sitten tarjotaan 100e:llä mahdollisuutta hypätä jonon kärkeen, ja että kaikki tarvittavat osat ovat teillä jo varastossa. Tilausnumero on #xxxxxxx. Ois mukava saada jotain vähän selvempää ennustusta että kauanko tässä pitää vielä odotella.


Laita tilausnumerot @Jimm's yv:llä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt täytyy heittää kehut Jimm'sille. Pari päivää sitten tilattu club3d:n dp-kaapeli saapui tänään matkahuollon kuljettamana ja nallekarkit maistui asentaessa. Oli vissiin tuoretta erää kun oli niin makeita ja pehmeitä että jäi oikeen hyvä mieli. Ja jos karkkinälkä tässä taas yllättää niin varmaan taas lähtee jotain tilaukseen. (Asiaan vaikuttaa myös se että on lahjakortin creditissä vielä noin 40€ käyttämättä)

Aina on olleet täällä Jimmsin haribonallet tuoreita ja maistuvia, mikä ei toki ole ihme kun jos joka lähetykseen mukaan tungetaan, ei kauaa varastossa homehdu :hungry:
 
Viime tilauksessa ei ollut nallekarkkeja mukana :sori: Tilaus tosin tuli neljässä arkipäivässä perille niin eipä tuon niin väliä :tup:
 
Viimeisimmät viestit saivat minut kauhunsekaiseen tilaan, tilasin muutaman muistitikun kirjeenä ja entä jos nallekarkit puuttuvatkin :nb: tähän asti itselle tullut kyllä vuosikaudet pienimpienkin tilausten mukana pieni pussi haribon hyvää :tup: vaimon suuhun nuo tosin ovat lähes poikkeuksetta päätyneet. Jostain syystä hän on suopeampi SER-harrastustani kohtaan jos tilaan välineet Jimm'siltä :comp:
 
Tilasin kuun alussa uuden koneen valmiiksi kasattuna ja olen nyt odottanut pyöreesti neljä viikkoa, eli sen maksimi ajan mitä teiltä lupailtiin. Voisiko saada mitään selvempää tietoa että kauanko enää tarvis odottaa ennen kuin paketti lähtee postiin? Laitoin viestiä tuonne teidän chattipalveluun joku päivä sitten ja sieltä vain tuli se perus purkitettu vastaus että 3-4 viikkoa, ja sitten tarjotaan 100e:llä mahdollisuutta hypätä jonon kärkeen, ja että kaikki tarvittavat osat ovat teillä jo varastossa. Tilausnumero on #xxxxxxx. Ois mukava saada jotain vähän selvempää ennustusta että kauanko tässä pitää vielä odotella.

Moikka! Vastattiin sulle yksäriin. Tuo "purkitetuksi" mainitsemasi vastaus on kaikesta huolimatta varsin paikkaansa pitävä, sillä tilaus on näillä näppäimillä menossa työn alle. Kaksi viikkoa sitten tosiaan chatissa tarjottu maksullista pikapalvelua käsittelyn nopeuttamiseksi, mutta sitä ei siis enää kannata tehdä. :)
 
Onko hinta tiukka vai löytyykö vitosen viilausvara?
Corsair 450W VS450, ATX-virtalähde, 80 Plus White, musta - 44,90€
Corsair VS450, hinta 40€
Mieluummin teille kantaisin rahani, kuin Gigantille :)
Toimituskulut Gigantilla alkaen 3,90€.
upload_2019-9-27_9-46-33.png
 
Mitenkäs tuo eilen saapunut Ryzen 3900x erä, pitäsikö tuotteen näkyä jo tilauksella jos erästä on riittänyt prossu mun tilaukselle?
 
Vähän myöhäset kiitokset taas valvojaisista ja oli mukava yllätys kun 2080 super ja valvojaisprossu olivat postissa jo tiistaina:tup:
 
Semmonen, että ostamani AMD-näytönohjaimen mukana tuli se Xbox game pass for PC lappunen 3 kk:deksi, ja rekisteröin yritin rekisteröidä sen koodin AMD Rewards -sivuilla. Se hyväksyi koodin mutta sitten tuli joku pikainen ilmoitus, jota en kerinnyt lukemaan ja Microsoftin tilillä mulla ei näy mitään. Oisko tuo vanhentunut tai jotain?

Toisesta liikkeestä prossun mukana saamani koodi (verkossa) taasen toimi nikottelematta ja näkyy MS tilillä niinku pitäiskin. Eli kyse ei ole siitä, että olisin tehny jotain väärin... onko tietoa, mikä tuossa mättäis?

Semmonenkin jäi arveluttaan, että jos saa kaksi koodia, niin saako siitä sitten 6 kk yhteensä vai voiko niitä useampia lunastaakaan?
 
Semmonen, että ostamani AMD-näytönohjaimen mukana tuli se Xbox game pass for PC lappunen 3 kk:deksi, ja rekisteröin yritin rekisteröidä sen koodin AMD Rewards -sivuilla. Se hyväksyi koodin mutta sitten tuli joku pikainen ilmoitus, jota en kerinnyt lukemaan ja Microsoftin tilillä mulla ei näy mitään. Oisko tuo vanhentunut tai jotain?

Toisesta liikkeestä prossun mukana saamani koodi (verkossa) taasen toimi nikottelematta ja näkyy MS tilillä niinku pitäiskin. Eli kyse ei ole siitä, että olisin tehny jotain väärin... onko tietoa, mikä tuossa mättäis?

Semmonenkin jäi arveluttaan, että jos saa kaksi koodia, niin saako siitä sitten 6 kk yhteensä vai voiko niitä useampia lunastaakaan?
Limit one promotional 3-month subscription per Microsoft account over a 12-month period.

Get Xbox Game Pass with AMD Ryzen CPUs or Radeon RX GPUs | SCAN UK
 
SPD nopeus on eri asia kuin XMP-profiilin mukainen nopeus. Käytännössä kammat siis toimii suoraan tuolla SPD nopeudella, mutta kun XMP:n kliksuttelee BIOSista käyttöön niin saa tuon luvatun 2666 MHz.

Ah... Oon selkeesti ollut pihalla näistä jutuista liian kauan. Silloin kun viimeeksi olin kiinnostunut muistien nopeuksista, XMP oli juuri tulossa. :)
Kiitoksia selvennyksestä.
 
Koppa kotona ja herkkupakettikin mukana :) Nyt vaan jostain motivaatiota että repii tuon vanhan koneen atomeiksi ja siirtää uuteen kiiltävään koteloon...

Kotelo tarkastettu suurennuslasilla Suuren Johtajan tarkassa valvonnassa (pitkäkarvainen maatiaiskollipentu) ja kunto on täydellinen.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli tilattua tavaraa aamulla 5 aikoihin ja 10 maissa oli jo lähetetty tavarat matkahuoltoon :tup: hyvä jimms
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 749
Viestejä
4 515 416
Jäsenet
74 466
Uusin jäsen
riku888

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom