Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Listoilla! SuperMicro X10SRM-TF, mATX-emolevy - 469,00€
Toimitusaika 1-2 viikkoa tilauksesta.
Mahtavaa! Tosin, fiksatkaa tulevaisuutta varten tuo selite :D

Prosessorituki:
Tukee Intel Xeon E5-2600 v4* / v3, E5-1600 v4* / v3 -perheitä (maks. 145W TDP)
Yksi kanta R3 (LGA 2011)
*HUOM! BIOS versio 2.0 tai uudempi vaaditaan.
LGA1151 -kanta
TDP-tuki 80W

TDP tuki on ekaks 145W ja sit onkin vain 80W. Ja se ole 1151 kantaa nähnykkään. Muutenkin tuon yksinäisen emolevyn voisi siirtää tavallisesta 2011-välilehdeltä oikeaan kansioon, tämä emolevyhän on siis 2011-3 standardia :D
 
Mahtavaa! Tosin, fiksatkaa tulevaisuutta varten tuo selite :D

Prosessorituki:
Tukee Intel Xeon E5-2600 v4* / v3, E5-1600 v4* / v3 -perheitä (maks. 145W TDP)
Yksi kanta R3 (LGA 2011)
*HUOM! BIOS versio 2.0 tai uudempi vaaditaan.
LGA1151 -kanta
TDP-tuki 80W

TDP tuki on ekaks 145W ja sit onkin vain 80W. Ja se ole 1151 kantaa nähnykkään. Muutenkin tuon yksinäisen emolevyn voisi siirtää tavallisesta 2011-välilehdeltä oikeaan kansioon, tämä emolevyhän on siis 2011-3 standardia :D

Fiksaillaan....
 
Terve @Jimm's ! Mikä virtalähteitä on teidän Pro Gamer- konepaketeissa? Kuvauksessa on mainittu esimerkiksi
Virtalähde: 750W 80+ Gold
Vaihteleeko se saatavuuden mukaan?
Kaveri tilasi teiltä (muistaakseni) tämän kun entinen kone poltti talon sulakkeen :)
Jimm's Pro Gamer Panzer 2080, pelitietokone - 2 599,00€
Komponentit vaihtelevat konepaketin ja saatavuuksien mukaan. Panzeriin laitetaan tällä hetkellä tätä Seasonic 750W PRIME Ultra 750 Gold, modulaarinen ATX-virtalähde, 80 Plus Gold - 165,00€
 
Hei. Tätä on varmasti kysytty aikaisemminkin, mutta varmistetaanpa silti. Elikkä tilaukseni on "Toimitettavissa, odottaa käsittelyä", mutta osa osista näyttää miinusta saatavuudessa nyt. Tilatessa niitä siis oli saatavilla. Onko tilaukseni tuotteet tallella teillä vielä, ja tuo saatavuus koskee vain uusia tilauksia?
 
Hei. Tätä on varmasti kysytty aikaisemminkin, mutta varmistetaanpa silti. Elikkä tilaukseni on "Toimitettavissa, odottaa käsittelyä", mutta osa osista näyttää miinusta saatavuudessa nyt. Tilatessa niitä siis oli saatavilla. Onko tilaukseni tuotteet tallella teillä vielä, ja tuo saatavuus koskee vain uusia tilauksia?
Koskee vain uusia, ne odottaa vaan keräilyä hyllystä mutta on ne sulle varattu.

Jos on nouto niin voi myös hakeakkin, ainakin omalla kokemuksella. Asiakaspalvelija on sitten vaan keräillyt ne kun odottelet tiskillä.
 
Mikä ihme on ruuhkauttanut varaston / lähetykset? Luulin verkkiksen kolmannelle päivälle venyneen lähetyksen olevan hidas, mutta teiltä tilattu tuote ei liikkunut viiteen (5) päivään. Toivottavasti saatte varastolle sen verran lisäkäsiä edes hetkellisesti, että jonot saadaan purettua. Toimituksen yleinen hitaus kiitos postijärjestelmän on kompensoitu tähän asti erinomaisesti verkkokauppojen ripeällä lähetyksellä. :)
 
Mikä ihme on ruuhkauttanut varaston / lähetykset? Luulin verkkiksen kolmannelle päivälle venyneen lähetyksen olevan hidas, mutta teiltä tilattu tuote ei liikkunut viiteen (5) päivään. Toivottavasti saatte varastolle sen verran lisäkäsiä edes hetkellisesti, että jonot saadaan purettua. Toimituksen yleinen hitaus kiitos postijärjestelmän on kompensoitu tähän asti erinomaisesti verkkokauppojen ripeällä lähetyksellä. :)

Kiitos palautteesta! Laitatko ystävällisesti yksityisviestinä tilausnumeron, niin tarkistellaan hämminkien varalta!
 
Vaikka kaikki tilaukset on mennyt Jims'sin kanssa vuosien varrella itselläni 99% hienosti, on pakko laittaa välillä myös negatiivisempaa kokemusta palautteena.

Puoliso teki elämänsä ensimmäisen tilauksen Jimm'sille 6.12.2018, tilaukseen tuli käytännössä kaikki keskusyksikön osat. Tilauksen arvioitu toimitusaika oli 6-12 arkipäivää, mikä oli vielä ihan siedettävä aika odotella.

Kun tilaus oli viikolla ylittynyt tuosta arviosta, otin yhteyttä yksärillä puolison puolesta ja kyselin että missä mennään, kun mitään ei ollut kuulunut tarkemmin. Siinä vaiheessa oli tiedossa, että yksi tuotteista ei ole jostain syystä saapunut vielä varastolle. Samalla myös sanottiin että tuotetta odotetaan saapuvaksi seuraavalle viikolle. Mitään pahoitteluja ei tässä vaiheessa vielä ilmaistu.

Seuraavalla viikollakaan ei taas kuulunut mitään ja kun viikko oli vierähtänyt, kyselin taas itse tilauksen perään missä mennään. Nyt tuli heti pahoittelut viivästymisestä, ja sanoi tarkastavansa että mikä on vialla. Vastaus tuli suht nopeasti jossa kerrottiin että tämä viivästynyt tuote on kadonnut jonnekkin tilauksesta ja tilaavat uuden tuotteen tilalle. Toimitusajaksi luvattiin seuraavalle tai viimeistään sitä seuraavalle viikolle. Pahoiteltiin uudestaan tapahtunutta.

Tuote saapui lopulta seuraavan viikon torstaina, ja paketti lähti meille siitä sitten heti joten oli perillä päivässä, eli nyt viime perjantaina. Koko toimitukseen meni yhteensä 6 viikkoa, luultavasti olisi mennyt enemmän jos en olisi itse aktiivisesti kysellyt tilauksen perään. Saimme paketin siis 18.1.2019.

Kompensaatioksi tilaukseen oli laitettu 5 pientä pussia nallekarkkeja, aika ruhtinaallista suorastaan, eiku mitä? o_O

Vähän tästä kokonaisuudesta jäi huono maku tällä kertaa, siihen ei edes ne nallekarkit auttaneet. 3 viikkoa yli luvatun, käteen pahoittelut ja parit ylimääräiset nallekarkit. Toki syyllinen sormi osoittaa varmasti Jimmsillä tukkuriin taikka kuljetusfirmaan, mutta viime kädessä se on Jimm's, joka tuotteet on luvannut tiettyyn aikaan toimittaa ja vastaa asiakkaan tyytyväisyydestä.

Itse olen tosiaan sen 99% tyytyväinen ollut, ja tilannut Jimm'siltä tuhansien, ellei kymmenien tuhansien edestä ATK roinaa, mutta puolisolle ensikertalaisena tuli tästä nyt lähes pyöreä 0% onnistuminen, ei tykännyt. Enkä olisi varmaan itsekkään tyytyväinen, jos ekaa kertaa olisin tilannut?! Jos minä en olisi hänen puolestaan kysellyt tilauksesta, olisiko paketti vieläkään tullut taikka siitä mitään hänelle ilmoitettu? Nämä Jimm'sin ruuhkat mistä muutkin täällä valittavat vaikuttavat selkeästi asiakaspalvelun laatuun, ehkä sitä väkeä olisi heidän syytä lisätä.

Surkuhupaisaa tässä oli myös se, että yksi tilauksen tuotteista on viallinen, ja joudumme vielä palautusrumbaan asian tiimoilta. Toivotaan, että edes se sujuu mutkattomasti.

Pahoittelut pitkästä avautumisesta, toivotaan että Jimm's ottaa tästä jotain edes korvansa taakse ja palautuu jatkossa Suomen parhaaksi alan liikkeeksi, mitä se on lähes aina ollut. Jatketaan, kiitos ja näkemiin. :)
 
Mikä ihme on ruuhkauttanut varaston / lähetykset? Luulin verkkiksen kolmannelle päivälle venyneen lähetyksen olevan hidas, mutta teiltä tilattu tuote ei liikkunut viiteen (5) päivään. Toivottavasti saatte varastolle sen verran lisäkäsiä edes hetkellisesti, että jonot saadaan purettua. Toimituksen yleinen hitaus kiitos postijärjestelmän on kompensoitu tähän asti erinomaisesti verkkokauppojen ripeällä lähetyksellä. :)

Vielä pari vuotta sitten edellisenä iltana tilatut paketit lähtivät seuraavan päivän aikana, nyt sain odottaa 7 arkipäivää ennenkuin saivat tilauksen liikkeelle. Tietysti hieno homma jos on tullut tuon parin vuoden aikana paljon lisää asiakkaita, ettei pysty enää lähettämään tuotteita samalla tahdilla mitä ennen. Tosin ei tilauksella mikään kiire ollut, mutta tuntuu vaan että firma kaipaisi vähän lisää työntekijöitä.

Kaikkea hyvää vaan teille ja pitäkää lippu korkealla.
 
Mikä ihme on ruuhkauttanut varaston / lähetykset? Luulin verkkiksen kolmannelle päivälle venyneen lähetyksen olevan hidas, mutta teiltä tilattu tuote ei liikkunut viiteen (5) päivään. Toivottavasti saatte varastolle sen verran lisäkäsiä edes hetkellisesti, että jonot saadaan purettua. Toimituksen yleinen hitaus kiitos postijärjestelmän on kompensoitu tähän asti erinomaisesti verkkokauppojen ripeällä lähetyksellä. :)
Joo, on tossa vuoden 2017 lopun jälkeen tullu tehtyä sellanen havainto, että on nykyään turha edes odottaa että tilaus lähtisi liikkeelle samana päivänä. Pari vuotta sittenhän jos tilauksen teki ennen klo 15 niin oli lähes takuuvarmaa, että paketti lähti samana päivänä matkaankin. Nykyään ei toivoakaan, yleensä menee useampi päivä. Vastikään odottelin varastossa olevaa tuotetta lähetettäväksi, tilauksesta meni 8pv että paketti oli käsissä, sinänsä aika käsittämätöntä kerta tuotetta oli varastossa suoraan saatavilla.

Eihän siinä muuten mitään mut lähtee pahasti yks ainuista valttikorteista mitä on jäljellä, nykyään kun on nopeeta toimitustakaan turha pitää satavarmana juttuna, niin ainut syy minkä takia Jimmsiltä tilaa on takuuasiat. Muutenhan tässä oltais siirrytty jo saksalaisten verkkokauppoihin aikoja sitten.
 
Vieläkö black friday painaa? Vai pitäisikö joku ukko lisätä sinne pakkaamoon..?

Huvitti Facebookissa kun päivittelitte kansikuvaa, eräs herrasmies sieltä huuteli, että pois täältä sivuja päivittelemästä ja pakkaamaan!

Nykyisin sama mistä tilaa, ennen eurot teille laittoi mielellään kun tiesi että paketti nopeasti liikkeellä - nyt kerkeää melkein cdonista tulla paketti hyvällä tuurilla samaa vauhtia.

Kyllähän se on jimmsin valttikortti ennen oli toimituksen nopeus..pitänee teidänkin joku oma Porokara palkata tjsp..nykyinen säästö hlökunnassa hupenee kun porukka äänestää jalalla.
 
Viimeksi muokattu:
Eihän siinä muuten mitään mut lähtee pahasti yks ainuista valttikorteista mitä on jäljellä, nykyään kun on nopeeta toimitustakaan turha pitää satavarmana juttuna, niin ainut syy minkä takia Jimmsiltä tilaa on takuuasiat. Muutenhan tässä oltais siirrytty jo saksalaisten verkkokauppoihin aikoja sitten.


Jimmy on saksalainen :vihellys: Entiä onko uuden omistajan linjaus mutta tarjoukset kyllä vähentyneet huomattavasti, onko tän ketjun tarkoitus enää et kysellään millon tilaukset lähtee tai onko joku tuote kohta varastossa.
 
Vaikka kaikki tilaukset on mennyt Jims'sin kanssa vuosien varrella itselläni 99% hienosti, on pakko laittaa välillä myös negatiivisempaa kokemusta palautteena.

Puoliso teki elämänsä ensimmäisen tilauksen Jimm'sille 6.12.2018, tilaukseen tuli käytännössä kaikki keskusyksikön osat. Tilauksen arvioitu toimitusaika oli 6-12 arkipäivää, mikä oli vielä ihan siedettävä aika odotella.

Kun tilaus oli viikolla ylittynyt tuosta arviosta, otin yhteyttä yksärillä puolison puolesta ja kyselin että missä mennään, kun mitään ei ollut kuulunut tarkemmin. Siinä vaiheessa oli tiedossa, että yksi tuotteista ei ole jostain syystä saapunut vielä varastolle. Samalla myös sanottiin että tuotetta odotetaan saapuvaksi seuraavalle viikolle. Mitään pahoitteluja ei tässä vaiheessa vielä ilmaistu.

Seuraavalla viikollakaan ei taas kuulunut mitään ja kun viikko oli vierähtänyt, kyselin taas itse tilauksen perään missä mennään. Nyt tuli heti pahoittelut viivästymisestä, ja sanoi tarkastavansa että mikä on vialla. Vastaus tuli suht nopeasti jossa kerrottiin että tämä viivästynyt tuote on kadonnut jonnekkin tilauksesta ja tilaavat uuden tuotteen tilalle. Toimitusajaksi luvattiin seuraavalle tai viimeistään sitä seuraavalle viikolle. Pahoiteltiin uudestaan tapahtunutta.

Tuote saapui lopulta seuraavan viikon torstaina, ja paketti lähti meille siitä sitten heti joten oli perillä päivässä, eli nyt viime perjantaina. Koko toimitukseen meni yhteensä 6 viikkoa, luultavasti olisi mennyt enemmän jos en olisi itse aktiivisesti kysellyt tilauksen perään. Saimme paketin siis 18.1.2019.

Kompensaatioksi tilaukseen oli laitettu 5 pientä pussia nallekarkkeja, aika ruhtinaallista suorastaan, eiku mitä? o_O

Vähän tästä kokonaisuudesta jäi huono maku tällä kertaa, siihen ei edes ne nallekarkit auttaneet. 3 viikkoa yli luvatun, käteen pahoittelut ja parit ylimääräiset nallekarkit. Toki syyllinen sormi osoittaa varmasti Jimmsillä tukkuriin taikka kuljetusfirmaan, mutta viime kädessä se on Jimm's, joka tuotteet on luvannut tiettyyn aikaan toimittaa ja vastaa asiakkaan tyytyväisyydestä.

Itse olen tosiaan sen 99% tyytyväinen ollut, ja tilannut Jimm'siltä tuhansien, ellei kymmenien tuhansien edestä ATK roinaa, mutta puolisolle ensikertalaisena tuli tästä nyt lähes pyöreä 0% onnistuminen, ei tykännyt. Enkä olisi varmaan itsekkään tyytyväinen, jos ekaa kertaa olisin tilannut?! Jos minä en olisi hänen puolestaan kysellyt tilauksesta, olisiko paketti vieläkään tullut taikka siitä mitään hänelle ilmoitettu? Nämä Jimm'sin ruuhkat mistä muutkin täällä valittavat vaikuttavat selkeästi asiakaspalvelun laatuun, ehkä sitä väkeä olisi heidän syytä lisätä.

Surkuhupaisaa tässä oli myös se, että yksi tilauksen tuotteista on viallinen, ja joudumme vielä palautusrumbaan asian tiimoilta. Toivotaan, että edes se sujuu mutkattomasti.

Pahoittelut pitkästä avautumisesta, toivotaan että Jimm's ottaa tästä jotain edes korvansa taakse ja palautuu jatkossa Suomen parhaaksi alan liikkeeksi, mitä se on lähes aina ollut. Jatketaan, kiitos ja näkemiin. :)

Moikka! Kiitos tyhjentävästä palautteesta ja vilpittömät pahoittelut, että homma ei ole sujunut niin kuin pitäisi! :/ Sen verran monta mutkaa matkassa, että kiinnostaisi tietää tarkemmin, mistä tilauksesta on kyse. Laittaisitko lisätiedot yksärillä, niin päästään keissiin paremmin kiinni?
 
Jimmy on saksalainen :vihellys: Entiä onko uuden omistajan linjaus mutta tarjoukset kyllä vähentyneet huomattavasti, onko tän ketjun tarkoitus enää et kysellään millon tilaukset lähtee tai onko joku tuote kohta varastossa.

Kiitos palautteesta! Joulukalenteri söi tarjousvarannot joulukuun osalta, mutta kyllä tässä _oli_ tarkoitus laittaa tarjouskaruselliin vauhtia heti vuoden vaihduttua. Potkittiin juuri viime viikolla tarjousvastaavia tästä asiasta, eiköhän tämä tästä.
 
Vielä pari vuotta sitten edellisenä iltana tilatut paketit lähtivät seuraavan päivän aikana, nyt sain odottaa 7 arkipäivää ennenkuin saivat tilauksen liikkeelle. Tietysti hieno homma jos on tullut tuon parin vuoden aikana paljon lisää asiakkaita, ettei pysty enää lähettämään tuotteita samalla tahdilla mitä ennen. Tosin ei tilauksella mikään kiire ollut, mutta tuntuu vaan että firma kaipaisi vähän lisää työntekijöitä.

Kaikkea hyvää vaan teille ja pitäkää lippu korkealla.

Moi ja kiitos palautteesta! Tämäkään ei kuulosta normaalilta, laitatko tilausnumeron yksärillä?
 
Ennen sai odotella postin toimituksia, nyt odotellaan saako jimms pakettia postitettua. Ennen tosiaan lähti seuraavana päivänä tilaukset liikkeelle, ei enää vaikka on kuinka varastossa. Kysäisin sätissä ja kyllä toimitusaikojen edelleen pitäisi pitää paikkansa 1-4 päivää. Kolmas päivä menossa käsittelyssä, kiirettä pitää että tulee tilaukset perille tuossa annetussa toimitusajassa. Tilaukselle on kyllä varattuna tuotteet alusta saakka.
 
Ennen sai odotella postin toimituksia, nyt odotellaan saako jimms pakettia postitettua. Ennen tosiaan lähti seuraavana päivänä tilaukset liikkeelle, ei enää vaikka on kuinka varastossa. Kysäisin sätissä ja kyllä toimitusaikojen edelleen pitäisi pitää paikkansa 1-4 päivää. Kolmas päivä menossa käsittelyssä, kiirettä pitää että tulee tilaukset perille tuossa annetussa toimitusajassa. Tilaukselle on kyllä varattuna tuotteet alusta saakka.

Aivan samat sanat.
Nettikaupan suurin valtti on toimitus nopeus, Jimms on nykyään lipsunut vahvasti väärään suuntaan.
 
Ajattelin lähteä kysymään mitä on mahtanut käydä kun saatavilla oleva kirjekuoreen mahtuva kaapeli ei ole vielä lähtenytkään tässä kahden päivän sisällä, mutta ilmeisesti kyse ei ole yksittäistapausksesta tätä ketjua hieman lukiessa.

Ikävä yhtyä tähän marinaan, mutta pistin tilauksen tulemaan nimenomaan Jimmmsiltä sen luotettavuuden ja nopeuden takia, vaikka hieman edullisemmin olisi saanut toisaalta. Olenko tottunut liian hyvään.

Mahtaako siellä olla vain jokin akuutti tilanne päällä, vai onko tämä hieman aiempaa hitaampi toimitusten lähetystahti uusi standardi?
 
Amazon.de rupeaa saamaan lähes samaan aikaan. Viikko menee jimssin tilauksissa, sääli ;(
Tilatkaa muualta josko se nopeutuisi jimmssillä toimitus.
 
Samat kokemukset, ennen joulua tilattu lähetys ei ymmärrettävästi joulukiireiden vuoksi ehtinyt ennen töihin lähtöä matkaan. Sovittiin lähetyspäivä tapaninpäiväksi. Odottelin lähetyksen postittamista likimain puolitoista viikkoa, eikä mitään kuulunut niin päädyin perumaan koko tilauksen. Ikävä suunta.
 
Mahtaa olla sitten sakemannien omistuksen takia suunta tämä? o_O Täällä kun on tullu niin ikäviä kokemuksia nyt viime aikoina niin pelon takia tilasin kilpailijalta, ainakaan pakettini ei ruuhkauta enempää jos siellä jotain ruuhkaa on...
 
Hieman huvittaa Jimmsin vastaukset tähän ketjuun tästä asiasta. Ympäripyöreitä vastauksia ja tilausnumeron kyselyjä..ikävää.
 
Tilasin uuden näyttiksen viime viikon tiistaina, seuraavana päivänä se oli noudettavissa postista. Otin tosin tätä kautta yksityisviestillä yhteyttä kun oli kysyttävää pelikoodista jota ei sillä hetkellä ollut varastossa. Ei moitittavaa täältä ainakaan
 
Omistaja kun vaihtui niin en ihmettelisi yhtään jos saksan päässä on leikattu jimmsin henkilöstöä heti isolla kädellä, näinhän nää yrityskaupat tuntuu aina menevän et kenkää todennäköisesti tulee uuden omistajan toimesta.
 
Omistaja kun vaihtui niin en ihmettelisi yhtään jos saksan päässä on leikattu jimmsin henkilöstöä heti isolla kädellä, näinhän nää yrityskaupat tuntuu aina menevän et kenkää todennäköisesti tulee uuden omistajan toimesta.

Mulla saattaa olla vähän eri käsitys. :)

Tällä hetkellä koko keskustelun viivästyksistä aiheuttaa yhden tavarantoimittajan todella pahasti viivästyneet toimitukset, jotka joulun jälkeen purkautuessaan aiheuttivat sen, että viivästyneet tilaukset menivät meillä keräilyjonon kärkeen kuten tietty kuuluukin. Se miksi meidän aspa kyselee tilausnumeroa yksärillä on juuri siitä syystä, että meillä on mahdollisuus ohjata selvästi kiireellisiä tilauksia niin, että tilaukset olisivat toivottuun aikaan perillä.

Luonnollisesti meidän mokahan tämä viivästys on ja olen siitä pahoillani! Ongelmaan on olemassa ratkaisu ja toimenpiteet ovat olleet käynnissä jo kahtena edellisenä viikonloppuna ja nyt myös tilapäisresursseilla, että vallitsevasta tilanteesta päästään pikaisesti "normaalitasolle"

Sitten se vastaus tähän kommenttiin: Uudella omistajalla on tarkoitus kehittää Jimm'siä entistä paremmin palvelevaksi lisähenkilökuntaa palkkaamalla, sekä parantamalla tuotteiden saatavuutta. Tästä osoituksena on jo nyt kasvaneet henkilöresurssit, sekä marraskuussa avattu varastomme laajennus ;)
 
Sitten se vastaus tähän kommenttiin: Uudella omistajalla on tarkoitus kehittää Jimm'siä entistä paremmin palvelevaksi lisähenkilökuntaa palkkaamalla, sekä parantamalla tuotteiden saatavuutta. Tästä osoituksena on jo nyt kasvaneet henkilöresurssit, sekä marraskuussa avattu varastomme laajennus ;)

Hieno juttu jos näin on. :tup: Tilaamani tuotetta ei tilaus hetkellä ollut varastossa, eikä ole vieläkään, mutta tässä kun lukenut näitä kommetteja että tavaran saaminen postille asti voi kestää vielä useita päiviä lisää niin olin jo yhden klikkauksen päässä vahvistamassa tilausta toisesta kaupasta, mutta päätin kuitenkin jäädä vielä odottelemaan, mielelläni kun tilaisin teiltä jatkossakin, lähetykset on ollu aina nopeita, rekkulat hoituneet paremmin kuin hyvin ja homma on toiminut kaikin puolin aina hienosti. Toivottavasti saatte ruuhkan purettua nopeasti ja toimitukset kulkemaan entiseen (nopeaan) malliin. :)
 
Nonni, nyt niitä evoja on sit heti tullu varastoon. :eek: olisi todella hienoa jos perjantaiksi ehtisi perille niin päästäis kasaamaan pojan ensimmäistä konetta viikonloppuna. :) cooleri kun vaan enää uupuu kokoonpanosta. :tup:
 
Nonni, nyt niitä evoja on sit heti tullu varastoon. :eek: olisi todella hienoa jos perjantaiksi ehtisi perille niin päästäis kasaamaan pojan ensimmäistä konetta viikonloppuna. :) cooleri kun vaan enää uupuu kokoonpanosta. :tup:
näihin just on nuo ota chatissa yhteys taiu yksäriä täällä niin voit koittaa saada kiirehdittyä.
 
Nähtävästi enemmänkin hämminkiä tilauksissa. Ilmaisen nyt omankin mielipiteen tänne.

Tilasin siis 14.12.2018 Silverstonen kotelon, jota ei valmiiksi varastossa ollut. Ei siinä mitään, luvattiin 10-15 työpäivää toimitusajaksi, koska pitäähän se tukkurilta tilata.
Jossaan vaiheessa tammikuun alkua kuitenkin kerkesin seuraamaan tuotetta senverran, että ei ollut edes arvioitua saapumisaikaa jimmssille ilmoitettu. Turun kohdalla saatavuus oli "-1" Kuitenkin seuraavana päivänä ilmestyi varastosaatavuuteen (turku) "-2" Ja senjälkeisenä päivänä ilmestyi arvioitu saapumispäivämäärä 22.01.19 (jimmssille).

Vähän kävi suomalaisen mielessä pyörimään, että tilasiko jimms tukkureilta tuotteen vasta senjälkeen, kun oli saatu 2 tilausta kasaan, eikä heti minun kohdallani. En tiedä onko tämä normaali käytäntö, mutta ainakaan 10-15 työpäivän arvio ei ole pitänyt, varsinkin kun 22.01.19 raja on saavutettu ja tavara ei ole vielä edes jimmssillä (vika tosin tukkurilla tässäkohtaa). Ja arvioitu saapumisaikakin on poistunut tuotesivulta.

Peruuttaisin tilauksen ja ostaisin jostain muualta, mutta kun menin maksamaan suoraan verkkopankkisiirrolla tuotteen tilauspäivänä.

Senverran suomalainen "kerrasta poikki" mies olen, että tämä ei kannusta käyttämään jimmssin palveluita enää tämänjälkeen.

Harmillista :(
 
Nähtävästi enemmänkin hämminkiä tilauksissa. Ilmaisen nyt omankin mielipiteen tänne.

Tilasin siis 14.12.2018 Silverstonen kotelon, jota ei valmiiksi varastossa ollut. Ei siinä mitään, luvattiin 10-15 työpäivää toimitusajaksi, koska pitäähän se tukkurilta tilata.
Jossaan vaiheessa tammikuun alkua kuitenkin kerkesin seuraamaan tuotetta senverran, että ei ollut edes arvioitua saapumisaikaa jimmssille ilmoitettu. Turun kohdalla saatavuus oli "-1" Kuitenkin seuraavana päivänä ilmestyi varastosaatavuuteen (turku) "-2" Ja senjälkeisenä päivänä ilmestyi arvioitu saapumispäivämäärä 22.01.19 (jimmssille).

Vähän kävi suomalaisen mielessä pyörimään, että tilasiko jimms tukkureilta tuotteen vasta senjälkeen, kun oli saatu 2 tilausta kasaan, eikä heti minun kohdallani. En tiedä onko tämä normaali käytäntö, mutta ainakaan 10-15 työpäivän arvio ei ole pitänyt, varsinkin kun 22.01.19 raja on saavutettu ja tavara ei ole vielä edes jimmssillä (vika tosin tukkurilla tässäkohtaa). Ja arvioitu saapumisaikakin on poistunut tuotesivulta.

Peruuttaisin tilauksen ja ostaisin jostain muualta, mutta kun menin maksamaan suoraan verkkopankkisiirrolla tuotteen tilauspäivänä.

Senverran suomalainen "kerrasta poikki" mies olen, että tämä ei kannusta käyttämään jimmssin palveluita enää tämänjälkeen.

Harmillista :(

Kiitos palautteesta ja harmi, että asia ei ole hoitunut odotusten mukaisesti! Ilman tilausnumeroa on hankala ottaa kantaa, laittaisitko yksäriä?

Näin lonkalta veikkaisimme, että tukkuri ei yksinkertaisesti ole osannut alunperin antaa arviota, mutta seuraavan tilauksen yhteydessä ovat saaneet valmistajalta jonkinlaisen arvion saapumiselle.

Edit: typoja pois
 
Viimeksi muokattu:
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 470
Viestejä
4 497 476
Jäsenet
74 211
Uusin jäsen
merts

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom