Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Uskallan väittää, että tätä ei saa mukana toimitetuilla osilla kiinni LGA2011:een..

ID-Cooling SE-214X 120mm PWM jäähdytyssiili, LGA2011/115x/FM2(+)/FM1/AM4/AM3(+)/AM2(+) - 27,90€

Se backplate on vaan LGA115x:lle.. Nyt pitää keskellä yötä metsästää kiinnikkeitä :(
Piti tonkia oman jäähyn laatikko että oliko siinä mukana tuota backplatea, eipä ollut.. Googlailin hieman niin tuohon vasemmanpuoleiseen pitäis mennä heittämällä, jos taasen on oikeanpuoleisen mallinen niin joutuu virittelemään. Kuvat croppasin huananin x79-emon kuvista.

x79mount.png
 
Piti tonkia oman jäähyn laatikko että oliko siinä mukana tuota backplatea, eipä ollut.. Googlailin hieman niin tuohon vasemmanpuoleiseen pitäis mennä heittämällä, jos taasen on oikeanpuoleisen mallinen niin joutuu virittelemään. Kuvat croppasin huananin x79-emon kuvista.

x79mount.png

Kyseinen Huanan on kyseessä :D
 
Huanan voi odottaa, kun nähtävästi sain elämäni ekan risan Seasonicin. Emolevy ei käynnisty, ja virtalähdetesteri piippailee siihen malliin, että rikki on.. Käynpä täyttelemässä RMA:n.

Tänään paketista avattu, ja kytketty suoraan emolevyyn.

edit: ja... se ei vaan tykännyt maadottamattomasta pistorasiasta.. :confused:
En ole edes humalassa, mutta selvästi unen tarpeessa.. MEMTEST saa jäädä huomiseen..
 
Viimeksi muokattu:
Teiltä 13.2 ostettu Samsung 960 EVO NVMe päätti heittää pyyhkeen kehään, miten on takuun laita jos käytän datan palautuksessa jossain firmassa? Oma moka, varmuuskopiointisoftan lisenssi oli vanhentunut ja ilmoitus oli mennyt ohi.
 
Teiltä 13.2 ostettu Samsung 960 EVO NVMe päätti heittää pyyhkeen kehään, miten on takuun laita jos käytän datan palautuksessa jossain firmassa? Oma moka, varmuuskopiointisoftan lisenssi oli vanhentunut ja ilmoitus oli mennyt ohi.

Luonnollisesti Jimm's ei ole vastuussa kolmansien osapuolten suorittamasta työstä eikä siitä aiheutuvista kuluista tai vahingoista. Mutta noin teoriatasolla, niin kunhan levy on fyysisesti ehjä ja muokkaamaton niin takuu valmistajan suuntaan säilyy.
 
Uskallan väittää, että tätä ei saa mukana toimitetuilla osilla kiinni LGA2011:een..

ID-Cooling SE-214X 120mm PWM jäähdytyssiili, LGA2011/115x/FM2(+)/FM1/AM4/AM3(+)/AM2(+) - 27,90€

Se backplate on vaan LGA115x:lle.. Nyt pitää keskellä yötä metsästää kiinnikkeitä :(

Backplatea ei tässä tapauksessa pitäisi tarvita 2011 -kannalle, vaan jäähy kiinnitetään manuaalissakin mainituilla klipseillä suoraan kantaan. Manuskassa on kuvat! Vai puuttuuko nimenomaan klipsit?
 
Luonnollisesti Jimm's ei ole vastuussa kolmansien osapuolten suorittamasta työstä eikä siitä aiheutuvista kuluista tai vahingoista. Mutta noin teoriatasolla, niin kunhan levy on fyysisesti ehjä ja muokkaamaton niin takuu valmistajan suuntaan säilyy.

Ok, eihän tuo EVO maksanut kuin 130€, joten jos täytyy tunkeilevia keinoja käyttää datan palautukseen niin saavat repiä ohjaimia irti jne. Toivottavasti pääsevät liitännän kautta palauttamaan, ilmeisesti kumminkin Samsungeissa parempi mahdollisuus saada data talteen kuin esim. Sandforcen ohjaimilla varustetuissa levyissä.
 
Backplatea ei tässä tapauksessa pitäisi tarvita 2011 -kannalle, vaan jäähy kiinnitetään manuaalissakin mainituilla klipseillä suoraan kantaan. Manuskassa on kuvat! Vai puuttuuko nimenomaan klipsit?

Kai minun kantani on sitten epästandardi, kun siinä on vaan reiät, jotka on @reivi kuvassa.

Klipsit on tallella, mutta ne tarttisi sen vastakappaleen.

edit: tuommoiseen on kyllä mennyt kiinni Hyper 212 Evo..
 
Viimeksi muokattu:
Kai minun kantani on sitten epästandardi, kun siinä on vaan reiät, jotka on @reivi kuvassa.

Klipsit on tallella, mutta ne tarttisi sen vastakappaleen.

edit: tuommoiseen on kyllä mennyt kiinni Hyper 212 Evo..

LGA2011 coolerien sopivuus ei tosiaan ole turhan helppoa. LGA 2011 compatible leima tarkoittaa ainoastaan että toimii jossain LGA2011 lankussa. Ongelmia ilmenee etenkin esim serveri ja joidenkin asrock lankkujen kanssa joissa ei ole PCBssä läpireikiä kiinnityskierteiden kohdalla nimimerkillä Asuksen serverilankku päreiksi Eisbaerin pitkillä ruuveilla:tup:
 
Onkos Gigabyten Aero-läppäreitä mahdollista tuotteistaa vai myydäänkö edes meillä päin. Amazon.de:stä löysin joten mahtaako olla nordic layouttia lainkaan olemassa?

Osaatte varmaan paremmin ottaa kantaa. :)
 
Jos ostaa useamman esineen Jimmssin verkkokaupasta ja yhtä ostoskorin esineistä ei ole varastossa, tulevatko varastossa olevat esineet ennemmin ja yksi myöhemmin vai tuleeko koko paketti myöhemmin?
 
Onkos Gigabyten Aero-läppäreitä mahdollista tuotteistaa vai myydäänkö edes meillä päin. Amazon.de:stä löysin joten mahtaako olla nordic layouttia lainkaan olemassa?

Osaatte varmaan paremmin ottaa kantaa. :)

Ei valitettavasti saada. Yksi osasyy on varmastikin se Nordic -version puute.
 
Jos ostaa useamman esineen Jimmssin verkkokaupasta ja yhtä ostoskorin esineistä ei ole varastossa, tulevatko varastossa olevat esineet ennemmin ja yksi myöhemmin vai tuleeko koko paketti myöhemmin?

Oletuksena tilaus toimitetaan vasta, kun kaikki tuotteet ovat toimitettavissa. Osatoimituksesta voi kuitenkin sopia asiakaspalvelun kanssa (pois lukien Klarna-tilaukset).
 
noblechairs HERO RL Gaming Chair, nahkaverhoiltu pelituoli, musta - 659,90€

Onko näiden aitojen nahkaversioiden saapumisesta vielä tarkempaa tietoa? Mitenkäs näissä tuo palautusoikeus? Tulevat ilmeisesti paloina että täytyy koota itse, ei ole helppoa ainakaan saada täysin samanlaiseksi palautusta varten. Noita ei kuitenkaan voi testata missään ja jos ostaa 650€ tuolin niin sen olisi pakko olla ainakin hyvin lähellä täydellistä.
 
Maanantaina laitoin takuupalautukseen aiemmin tarjouksessa ostamani Samsung Evo 860 1TB SSD:n, ja tänään tuli tieto että korvaava tuote on matkalla. Kolme kertaa joutunut asioimaan Jimm's:llä takuupalausten kanssa, ja kokemus on ollut aina yhtä omituisen positiivinen. Jotenkin tylsää, kun nykyään ei enää pääse vääntämään myyjien kanssa ongelmatilanteissa. Ehkä ostelen vääristä kaupoista.
 
Maanantaina laitoin takuupalautukseen aiemmin tarjouksessa ostamani Samsung Evo 860 1TB SSD:n, ja tänään tuli tieto että korvaava tuote on matkalla. Kolme kertaa joutunut asioimaan Jimm's:llä takuupalausten kanssa, ja kokemus on ollut aina yhtä omituisen positiivinen. Jotenkin tylsää, kun nykyään ei enää pääse vääntämään myyjien kanssa ongelmatilanteissa. Ehkä ostelen vääristä kaupoista.
En väännön puutteen takia suosittelisi vaihtamaan paskempaan kauppaan! :rofl:
 
noblechairs HERO RL Gaming Chair, nahkaverhoiltu pelituoli, musta - 659,90€

Onko näiden aitojen nahkaversioiden saapumisesta vielä tarkempaa tietoa? Mitenkäs näissä tuo palautusoikeus? Tulevat ilmeisesti paloina että täytyy koota itse, ei ole helppoa ainakaan saada täysin samanlaiseksi palautusta varten. Noita ei kuitenkaan voi testata missään ja jos ostaa 650€ tuolin niin sen olisi pakko olla ainakin hyvin lähellä täydellistä.
Normaalin käytännön mukaan mennään. Eli tuote olisi purettava ja pakattava samaan kuosiin, kun saapuessa. Saatavuudet näiden 650€ jakkaroiden kanssa vielä avoin. Näitä karvan edullisempia Icon mallia olisi muutama varastossa valmiina.
 
Maanantaina laitoin takuupalautukseen aiemmin tarjouksessa ostamani Samsung Evo 860 1TB SSD:n, ja tänään tuli tieto että korvaava tuote on matkalla. Kolme kertaa joutunut asioimaan Jimm's:llä takuupalausten kanssa, ja kokemus on ollut aina yhtä omituisen positiivinen. Jotenkin tylsää, kun nykyään ei enää pääse vääntämään myyjien kanssa ongelmatilanteissa. Ehkä ostelen vääristä kaupoista.
Suorastaan järkyttävä kohtalo. Syvimmät pahoittelut väännön puutteesta. :sori:;)
 
Normaalin käytännön mukaan mennään. Eli tuote olisi purettava ja pakattava samaan kuosiin, kun saapuessa. Saatavuudet näiden 650€ jakkaroiden kanssa vielä avoin. Näitä karvan edullisempia Icon mallia olisi muutama varastossa valmiina.
Mutta miten käy kun tuote palautetaan? Kokeeko tuotteen paketti tai/ja pakkausmateriaali niin kovan kolauksen että "rikkoutuneesta paketista" palautatte ostohinnasta sen 80%, niinkuin aikaisemmin joidenkin tuotteiden kohdalla on sanottu?
 
Mutta miten käy kun tuote palautetaan? Kokeeko tuotteen paketti tai/ja pakkausmateriaali niin kovan kolauksen että "rikkoutuneesta paketista" palautatte ostohinnasta sen 80%, niinkuin aikaisemmin joidenkin tuotteiden kohdalla on sanottu?

Moi! Asiakaspalautustapauksissa tuoli on purettava ja pakattava alkuperäiseen laatikkoonsa niin kuin se on toimitettaessa ollut.
Kunhan tuoli paketteineen ja kaikkine lisätarvikkeineen (myös pussit ja muut oheistilpehöörit) on moitteettomassa ja jälleenmyyntikelpoisessa kunnossa niin täydelle hyvitykselle ei ole estettä. Tuolia kasattaessa ja varsinkin purettaessa kannattaa kuitenkin noudattaa varovaisuutta varsinkin kaasujousen käsittelyssä, jotta osiin ei tule ylimääräisiä jälkiä.

Operaatiota kannattaakin lähestyä siltä kantilta, että tuote olisi niin priima että olisi itse asiakkaana vielä valmis maksamaan siitä täyden hinnan :)

Edit: arvonaleneman yleisin syy taitaa olla väärin pakattu tuoli jolloin osat hankaavat/painautuvat toisiaan vasten kuljetuksessa aiheuttaen toisiinsa näkyviä vaurioita, eli kuvaa vaikka paketin sisältö kun lähdet sitä purkamaan tai kuvaa unboksausvideo niin voit sitten lunttailla miten ne siellä olikaan!
 
Viimeksi muokattu:
Koskas uudet tarjoukset tuloo? Ryzeniä ois odotuksessa.. Eikä ne b-die muistitkaan pahaa tekis :P
 
Ostohousuja revitään jalkaan siihen malliin että uusia tarjouksia kun tulee niin Visa vinkuu että lahkeet lepattaa.
i5-6600k setti joutais jo eläkkeelle :vihellys:
 
Nääh. Emo löytyy ja 3200mhz muistitki menee alkuhätää. mut 2600 ylöspäin ois prossua hakusessa. Ei oo tainnut kukaa myydä ryzen+ b-die comboo tarjuksella ;)
 
HX426C15FBK2/16

2x8GB HyperX Fury DDR4 2666MHz, CL15

Ja 5 vuoden takuulla.



Jep, tosiaan eri tuote tuo mikä lähetettiin takuuseen. Tuli vähän vauhdilla kirjoitettua tuo teksti kun piti lähteä mökille. Lähes vastaava kuitenkin näyttäisi olevan tämä: Kingston 16GB (2x8GB) Hyper X Fury, DDR4 2666MHz, CL16, 1.20V, Musta - 192,00€

Mutta katsotaan miten tämän kanssa käy. Ainakin aikaisemmin Jimm's hoitanut takuut asiallisesti, josta pointsit.

Tämä keissi menee jo hieman kummalliseksi. Eli tuota lähes vastaavaakaan (Eli hieman huonompaa) ei saa tilalle ilman välimaksua, koska tulisi Jimssille liian kalliiksi. Ei kai se nyt asiakkaan ongelma ole jos muistien hinnat nousee? Ei kai tämä nyt ihan oikeasti näin voi mennä?
 
Tämä keissi menee jo hieman kummalliseksi. Eli tuota lähes vastaavaakaan (Eli hieman huonompaa) ei saa tilalle ilman välimaksua, koska tulisi Jimssille liian kalliiksi. Ei kai se nyt asiakkaan ongelma ole jos muistien hinnat nousee? Ei kai tämä nyt ihan oikeasti näin voi mennä?
Kyllä se vaan juuri noin tuntuu menevän takuuasioiden kanssa Jimms’illä vaikka muuten hyvä lafka onkin.

Itsekin heidän kanssa takuuasioista vääntäneenä (ja sittemmin tyydyttyä huonoon lopputulokseen, sillä kyseessä oli ainoastaan n. parista kympistä). Käytännössä vastuu vieritetään kuluttajalle eli jos Jimmsillä ei ole mahdollista selvitä kuivin jaloin (=ilman tappioita), niin maksumiehenä toimii kuluttaja. Esimerkiksi jos ostat prossun Boxedina Jimmsiltä, niin turha koittaa saada sitä takuuseen ilman alkuperäistä jäähyä.
 
Kyllä se vaan juuri noin tuntuu menevän takuuasioiden kanssa Jimms’illä vaikka muuten hyvä lafka onkin.

Itsekin heidän kanssa takuuasioista vääntäneenä (ja sittemmin tyydyttyä huonoon lopputulokseen, sillä kyseessä oli ainoastaan n. parista kympistä). Käytännössä vastuu vieritetään kuluttajalle eli jos Jimmsillä ei ole mahdollista selvitä kuivin jaloin (=ilman tappioita), niin maksumiehenä toimii kuluttaja. Esimerkiksi jos ostat prossun Boxedina Jimmsiltä, niin turha koittaa saada sitä takuuseen ilman alkuperäistä jäähyä.

Uskoisin että tässä on ehkä lievää väärinkäsitystä olemassa.
Kun henkilö ostaa jonkun tuotteen kaupasta niin kauppa itse ei pidä toista tuotetta varastossa takuussa määriteltyä aikaa. Kun tuote tulee takuuseen kauppa kertoo mitä tuotteen tekijä tai tukkuri on kaupalle kertonut (esim. miten tuote pitäisi pakata, miten mahdolliset viat pitäisi dokumentoida jne).
Kun tukkuri / valmistaja saa tuotteen se päättää tuleeko korvaavaa tuotetta, rahaa vai yhtään mitään. Eli kauppias itse ei toimi kuin välikätenä.
Jos valmistaja/tukkuri esim. toteaa että tuotteen mukana pitäisi tulla alkuperäinen pakkaus tai kaikki osat (esim. sekä ratti ETTÄ polkimet) niin ei kauppias asialle mitään paitsi kertoa asiakkaalle miten pitäisi toimia.

Tosin JOS kauppias toteaa että ainoa keino on maksaa paljon lisää rahaa uudesta tuotteesta (vanhaa tuotetta ei saa toimivana takaisin, rahoja ei palauteta, vanha tuote on lähetetty maahantuojalle/valmistajalle jne) tai lähteä pois ilman mitään korvausta vaikka tuote oli viallinen ja takuu voimassa silloin kannattaa kääntyä kuluttaja-asiamiehen puoleen.
 
Tämä keissi menee jo hieman kummalliseksi. Eli tuota lähes vastaavaakaan (Eli hieman huonompaa) ei saa tilalle ilman välimaksua, koska tulisi Jimssille liian kalliiksi. Ei kai se nyt asiakkaan ongelma ole jos muistien hinnat nousee? Ei kai tämä nyt ihan oikeasti näin voi mennä?

Hei ja kiitos palautteesta! Mikäli kaipaat lisätietoa tapaukseesi liittyen, suosittelemme ensisijaisesti ottamaan yhteyttä asian käsittelijään vastaamalla alkuperäiseen viestiketjuun (sähköposti). Valitettavasti alkuperäistä muistia ei ole enää saatavilla, jolloin suoraa takuuvaihtoa ei voida tehdä.

Vaihtoehdoksi jää siis kaupan purku ja alkuperäisen kauppahinnan palautus täysimääräisenä tai yllä olevan mukaisesti vaihto välirahalla kelpuuttamaasi vaihdokkiin. Kuten tuossa mainittiinkin, niin tuotteen vaihdosta ei tosiaan saa koitua yritykselle kohtuuttomia kustannuksia. Asiasta löydät tarvittaessa lisätietoa myös alkuperäisessä sähköpostiyhteydenotossasi viittaamaasi kuluttajaneuvojan ohjeistuksesta.

Huomioithan myös että aina maksettaessa välirahaa vaihdosta tuotteen takuu alkaa alusta, toisin kuin ilman välirahaa.
 
No jos ei ole antaa korvaavaa tuotetta tilalle niin sitten rahat takaisin, se määrä mitä oot aikoinaan maksanut ja tyytyä sitten siihen? Eikait tuossa muuta vaihtoehtoa.

Täytyy nyt katsoa mitä tuo isäntä vielä keksii, mutta itse jätän nyt aiheen täällä tähän. Hän saa jatkaa Jimssin kanssa sähköpostitse, niin ei tule sotkettua kahdessa paikassa.
 
Uskoisin että tässä on ehkä lievää väärinkäsitystä olemassa.
Kun henkilö ostaa jonkun tuotteen kaupasta niin kauppa itse ei pidä toista tuotetta varastossa takuussa määriteltyä aikaa. Kun tuote tulee takuuseen kauppa kertoo mitä tuotteen tekijä tai tukkuri on kaupalle kertonut (esim. miten tuote pitäisi pakata, miten mahdolliset viat pitäisi dokumentoida jne).
Kun tukkuri / valmistaja saa tuotteen se päättää tuleeko korvaavaa tuotetta, rahaa vai yhtään mitään. Eli kauppias itse ei toimi kuin välikätenä.
Jos valmistaja/tukkuri esim. toteaa että tuotteen mukana pitäisi tulla alkuperäinen pakkaus tai kaikki osat (esim. sekä ratti ETTÄ polkimet) niin ei kauppias asialle mitään paitsi kertoa asiakkaalle miten pitäisi toimia.

Tosin JOS kauppias toteaa että ainoa keino on maksaa paljon lisää rahaa uudesta tuotteesta (vanhaa tuotetta ei saa toimivana takaisin, rahoja ei palauteta, vanha tuote on lähetetty maahantuojalle/valmistajalle jne) tai lähteä pois ilman mitään korvausta vaikka tuote oli viallinen ja takuu voimassa silloin kannattaa kääntyä kuluttaja-asiamiehen puoleen.
Siitähän ei kuitenkaan käy kiistäminen, etteikö Jimms toimisi säännösten/lakien mukaisesti. Tässä tapauksessa kuitenkin ongelman aiheuttaa tavaran poikkeuksellinen arvonnousu, jolloin kuluttajan ei ole mahdollista saada korvaavaa tuotetta maksamatta välirahaa, vaikka rikkinäinen tuote onkin takuunalainen. Entäs tilanteessa, jossa valuutan arvo olisi laskenut merkittävästi - tällöinkään ei kaupan purku alkuperäisellä ostohinnalla olisi kovinkaan mairitteleva tilanne kuluttajan osalta.

Omasta mielestäni myyjän tulisi kantaa se riski edellämainitussa tilanteessa, sillä mielestäni kuluttajan ei tarvitsisi huolehtia kyseisistä asioista vaan voisi olla varma siitä, että voi käyttää ostohetkellä ostamaansa tuotetta huoletta vähintään sille määritellyn takuuajan/virhevastuun piirissä olevan ajan verran.

Toki antamani esimerkki täydellisestä myyntipakkauksen sisällöstä on vaatimus, joka on sallittua mutta sen kohtuullisuudesta voi olla montaa mieltä. Jos prosessorin (jonka arvo voi olla esimerkiksi 300€) takuu evätään puuttuvan vakiojäähyn (arvo maksimissaan 5€) takia, niin kyllähän sekin vähän hullulta tuntuisi. Itse olen ehkä liian tottunut asioimaan valmistajien kanssa suoraan RMA:lla, jolloin korvaavan tuotteen saa melko heppoisesti joten tästä syystä olen laittanut vakiojäähyt menemään/lahjoittanut enemmän niitä tarvitseville. Lieneekö käytäntö samallainen myös muilla jälleenmyyjillä? Noh, onneksi tällä hetkellä takuullisia Boxed-prossuja ei ole itselläni nurkissa.
 
tai yllä olevan mukaisesti vaihto välirahalla kelpuuttamaasi vaihdokkiin
Tätä mahdollisuutta ei ollut vielä maaliskuussa, jolloin ehdotin takuuseen lähettämäni näytönohjaimen vuotavan loopin uusimista. Olisin mielelläni maksanut erotuksen paremmasta vesijäähystä ja hoitanut asennukset itse. Kortin hinta vain sattui nousemaan niin, että mielummin palauttivat rahat eikä jäähyn vaihtoon suostuttu.
 
Elikkäs tartteisin Intel Coffee Lake i7-8700K prosessorille ->
Intel Coffee Lake i7-8700K, LGA1151, 3.7 GHz, 12MB, Boxed - 359,90€
jonkun hiljaisen ja tehokkaan prossujäähdyttimen, hinta ei saisi nousta kattoon.
Olen tällä hekellä laittanut ostoslistalle ostetuimman ja parhaimmat pisteet saaneen Cooler Master Hyper 212 EVo prossujäähdyttimen -> Cooler Master Hyper 212 EVO -prosessorijäähdytin - 31,90€
Riittääkö se?
Prossu on siis tulossa peli ja koulu käyttöön GTX 1060 6GB pariksi.
 
Elikkäs tartteisin Intel Coffee Lake i7-8700K prosessorille ->
Intel Coffee Lake i7-8700K, LGA1151, 3.7 GHz, 12MB, Boxed - 359,90€
jonkun hiljaisen ja tehokkaan prossujäähdyttimen, hinta ei saisi nousta kattoon.
Olen tällä hekellä laittanut ostoslistalle ostetuimman ja parhaimmat pisteet saaneen Cooler Master Hyper 212 EVo prossujäähdyttimen -> Cooler Master Hyper 212 EVO -prosessorijäähdytin - 31,90€
Riittääkö se?
Prossu on siis tulossa peli ja koulu käyttöön GTX 1060 6GB pariksi.

Se on ihan yhtä hyvä kuin se 18€ id-cooling.
Jos on tuota luokkaa rahaa, osta macho:
Tuotehaku - Jimms.fi
 
Utelisin seuraavaa: Onko jimmyn mahdollista ottaa myyntilistoille Xiaomi Mi Pad 4:ää (mielellään LTE-mallisena), jahka niitä alkaa pyöriä Euroopan suuntamilla?
 
Onko Chieftec CDP-120ITX mahdollista saada listoille?
 
Vaivasin aikaisemmin kysymyksellä Gigabyten Aero-läppäristä mutta mites tuo ASUS ROG Zephyrus M GU501? GM501 ja GX teillä onkin jo listoilla mutta onko tätä halvinta GU mallia tulossa?

ROG GU501 | Laptops | ASUS USA

Saisiko Thermaltaken Level 20 XT koteloa tuotteistettua jo ennakkotilauksia varten? :)

Näistä ei kumpaakaan ollut vielä saatavilla, katsotaan uudemman kerran jos ja kun ilmestyvät tukkureiden listoille!
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 460
Viestejä
4 496 848
Jäsenet
74 209
Uusin jäsen
merts

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom