Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Kysellään!

Edit: kyllä taitaa computexin uutuudet olla enempi vähempi to do -listalla - kunhan jostain saatais :) (pätee sekä lisäinfoon että itse tuotteisiin...)

Kiitokset, huhujen mukaan lähes identtinen X470-i kanssa, joka on vähän liian tyyris. Tämän ku sais hyvään hintaan niin siinä olisi mATX omistajillekki parhaimpia emolevyjä, koska nykyisissä virransyöttö on todella ala-arvoista.
 
Oi @Mr RT tuu pelastamaan perjantaimme ;)
Edellisestä viestistä tuli viime viikolla vuosi :itku:
 
Ilmeisesti nettisivujen alakategorioissa on nyt joku häikkä, asiasta on ilmoitettu webmasterille!
 
Mulla vaihtui MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G -> Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6GB GDDR5 takuuhuollon seurauksena. Pari viikkoa sitten lähentin tämän gtx 1060 takaisin tuuletittimen hajottua. Miksi vaihto toiseen saman sarjan korttiin joudun maksamaan 230e hintaeron kun tuota windforce mallia joutunut nyt kolmatta viikkoa odottamaan?
 
Mulla vaihtui MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G -> Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6GB GDDR5 takuuhuollon seurauksena. Pari viikkoa sitten lähentin tämän gtx 1060 takaisin tuuletittimen hajottua. Miksi vaihto toiseen saman sarjan korttiin joudun maksamaan 230e hintaeron kun tuota windforce mallia joutunut nyt kolmatta viikkoa odottamaan?

Sinäänsä merkillistä kun tuo windforce maksaa 359€ ja kallein vastaava kortti maksaa 409€ jolloin hintaeroa on vain 50€...
 
Oi @Mr RT tuu pelastamaan perjantaimme ;)
Edellisestä viestistä tuli viime viikolla vuosi :itku:
Kivoja oli. En tosin itse jaksanut päätäni vaivata - olen huono pähkinöiden ratkaisija.




頑丈会員?Jos tukijäsen on se mitä haettiin, niin tuo ei kyllä sitä tarkoita. 頑丈 on vahva, tukeva (jykevä), luja jne., 会員 on kyllä jäsen.
 
Sinäänsä merkillistä kun tuo windforce maksaa 359€ ja kallein vastaava kortti maksaa 409€ jolloin hintaeroa on vain 50€...
Älä muuta sano kun ei tässä vaihtoa tehtäisi esim gtx 1070 jossa tämän ymmärtäisin. Lisäksi tämä odotus vaihdokille on jo omasta mielestä kohtuuttoman pitkä aika. (29.5 lähetin kortin takuuseen)
 
Mulla vaihtui MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G -> Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6GB GDDR5 takuuhuollon seurauksena. Pari viikkoa sitten lähentin tämän gtx 1060 takaisin tuuletittimen hajottua. Miksi vaihto toiseen saman sarjan korttiin joudun maksamaan 230e hintaeron kun tuota windforce mallia joutunut nyt kolmatta viikkoa odottamaan?

Itse epäilisin että kyse on seuraavista seikoista:

- Takuuhuolto => tuote saapuu Jimm's:n, siellä testataan ja todetaan ei toimi, lähettävät eteenpäin valmistajalle joka testaa, tekee päätöksen ja laittaa tiedon Jimm's:lle joka sitten toimii sen perusteella ja tämä ei maksa asiakkaalle mitään.

- JOS haluaa korvaavan tuotteen heti ja nyt Jimm's voi myydä sen (koska se on heidän rahoistaan pois) tai todeta "odota X viikkoa kunnes valmistaja vastaa meille, lähettää korvaavan tuotteen ja lähetämme sen sinulle takaisin". Mikäli asiakas haluaa tuotteen heti hän joutuu maksamaan ja Jimm's saa (ehkä) myöhemmin korvaavan tuotteen minkä voi myydä B-stokkina. Luonnollisesti tässä katsotaan alkuperäistä (970 GTX) tuotetta ja sen arvioitua hintaa / tehoa tällä hetkellä kun päätöstä tehdään.

- Teoriassa (ainakin ennen) asiakas oli oikeutettu pyytäessään saamaan jonkun korvaavan tuotteen käyttöönsä siksi aikaa kun joutui odottamaan mikäli odotusaika muuten venyisi kohtuuttomaksi (päälle 2 viikkoa). Pienemmät liikkeet noudattivat tätä käytäntöä, isommat (esim. Anttila jne) eivät. Tämä korvaava tuote oli ns. huonoin mahdollinen (halvin) mikä nyt toimi. Eli käytännössä sinulle jokin kortti mikä käy PCI-E väylään ja millä saa 2D kuvaa näkyviin, 3D bonusta. Luonnollisesti asiakas palautti tämän korvaavan tuotteen kun sai takuukorjatun tuotteen itselleen.

- Teoriassa (ainakin ennen) jos palvelu oli super hyvää ja omistaja (ei työntekijä, joka ei päätöstä voi itsenäisesti tehdä) näki vian nopeasti ja pystyi määrittelemään että tuote menisi takuuseen hän saattoi antaa heti korvaavan vastaavan tuotteen. Tätä tapahtui harvemmin, mutta hyvälle asiakkaalle mahdollista.

Erimieltä saa olla, mieluusti perustelujen kera ja lopullisen selityksen antaa luonnollisesti Jimm's itse.
 
Kiitos selvennyksestä kai se vaan on sitkeesti sitten odotettava tai ostettava uusi kortti.
Lähtökohtaisesti korvaava tuote on sama kuin alkuperäinen jos sitä on saatavilla. Aikaisemmassa takuuvaihdossanne tuota GTX970 mallia ei ollut enää saatavilla joten teille laitettiin korvaavaksi tuotteeksi ominaisuuksiltaan ja suoritustehoiltaan vastaava. Uudessa tapauksessa tuota saamaanne GTX1060 on siis todennäköisesti vielä saatavilla, vaikkakin viiveellä, joten teille tilattiin tukkurilta uusi. Jos korvaavan tuotteen tässä tapauksessa vaihdettaisiin johonkin toiseen malliin niin tällöin emme voi ilman välirahaa vaihtaa tuotetta toiseen malliin.
 
Vuoden se kesti prkl, ja nyt lähti RMA hakemus vetämään peliohjaimesta (RB nappi pimeni). Eilen tuli vuosi ostopäivästä, onneksi näissä sentään 2v takuu.

Käsitelkääs äkkiä, että saa maanantaina teillepäin. :D
eiköhän takuuosasto käsittele tapauksen nopeasti. :) Vasteaika ei pitäisi olla pitkä tällä hetkellä.
 
Lähtökohtaisesti korvaava tuote on sama kuin alkuperäinen jos sitä on saatavilla. Aikaisemmassa takuuvaihdossanne tuota GTX970 mallia ei ollut enää saatavilla joten teille laitettiin korvaavaksi tuotteeksi ominaisuuksiltaan ja suoritustehoiltaan vastaava. Uudessa tapauksessa tuota saamaanne GTX1060 on siis todennäköisesti vielä saatavilla, vaikkakin viiveellä, joten teille tilattiin tukkurilta uusi. Jos korvaavan tuotteen tässä tapauksessa vaihdettaisiin johonkin toiseen malliin niin tällöin emme voi ilman välirahaa vaihtaa tuotetta toiseen malliin.
Eniten se välirahan määrä vaan hämäs siinä että miksi se on niin suuri? Ellei se korvaava ole jokin tehdaskorjattu mitä ette voi myydä uutena.
 
Tuosta EVOsta on foorumitarjous olemassa joka löytyy tosiaan viestiketjun ensimmäiseltä sivulta. Tuosta PRO versiosta laitan tuotteistuksellemme viestiä, että saisko viilailtua. :)
 
Eniten se välirahan määrä vaan hämäs siinä että miksi se on niin suuri? Ellei se korvaava ole jokin tehdaskorjattu mitä ette voi myydä uutena.
Siinä on katsottu alkuperäisen näytönohjaimen tilauksen perusteella nykyarvo. Nykyarvo perustuu tuotteen oletettuun elinikään, vähentämällä ostohetken arvosta tuotteesta saatu käyttöhyöty. Alkuperäiselle tilatulle tuotteelle siis lasketaan siitä saatu käyttöhyöty, jonka pohjalta määräytyy sen nykyarvo tai toisin sanoen sen jälleenmyynti arvo tänä päivänä. Tapauksessanne siis jos korvaava näytönohjain olisi vaihdettu johonkin toiseen malliin, niin silloin olisi uuden näytönohjaimen hinnasta vähennetty alkuperäisen tilauksen näytönohjaimen nykyarvo.
 
Hei tyypit! Meidän videonikkari-in training aikoo tehdä pätkän vesijäähyn huoltamisesta ja nesteen vaihdosta huomenna. Nyt on mahdollisuus päästä vaikuttamaan! Mitä nestettä kirkkaan tilalle?

Vaihtoehdot: Tuotehaku - Jimms.fi

IMG_20180618_175428__01_small.jpg
 
Eli yleinen mielipide kallistuu tuohon siniseen, nimenomaan läpikuultavaan? Check!
Video ilmestyy Youtubeen tässä jossain kohtaa, kanavan voi ottaa jo nyt seurantaan! youtube.com/jimmspc
 
Tuli pistettyä tilausta vetämään viime kuun lopulla (27.5.) katellu tässä vähän aikaa että lähtiskö tulemaan :hungry: Mutta yhtä kolmesta tuotteesta odotetaan vielä ennenkuin voidaan lähettää, mutta tuotteen sivut ovat hävinneet. Eli missäpäin mennään?

Edit: Sinistä looppiin!
 
Viimeksi muokattu:
Tuli pistettyä tilausta vetämään viime kuun lopulla (27.5.) katellu tässä vähän aikaa että lähtiskö tulemaan :hungry: Mutta yhtä kolmesta tuotteesta odotetaan vielä ennenkuin voidaan lähettää, mutta tuotteen sivut ovat hävinneet. Eli missäpäin mennään?

Edit: Sinistä looppiin!

Moi! Laittaisitko tilausnumerosi esim yksityisviestillä, chat-palvelussa tai sähköpostilla nii tarkastetaan mikä tilauksen tilanne on. :)
 
Osallistuaksesi lisää tilauksesi lisätietokenttään FOORUMIARVONTA

Edellytyksenä on, että tilaus on toimitettu. Ei ostopakkoa

En varmaan ymmärrä tätä oikein. Miten voi olla "ei ostopakkoa", jos tilaus kuitenkin pitää olla toimitettu? Vanhoihin tilauksiin en kyennyt lisäämään mitään tekstiä.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 438
Viestejä
4 496 044
Jäsenet
74 206
Uusin jäsen
Taru.nen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom