Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsehän katoin että nyt on linkki kasassa kun tuli se "kiitos kun katsoit" mutta näköjään jatkuikin sitten vielä siitä..
Ei jatkunut. Itse sain tuon pari kertaa väärin vaikka huijasin ja exporttasin tekstitykset. Hyvä pähkinä!
Ei jatkunut. Itse sain tuon pari kertaa väärin vaikka huijasin ja exporttasin tekstitykset. Hyvä pähkinä!
Ihmettelin tässä tätä 126GB muistikittiä 114e hintaan.
https://www.jimms.fi/fi/Product/Sho...8gb-ballistix-sport-lt-ddr4-2400mhz-cl16-1_2v
https://www.jimms.fi/fi/Product/Sho...rival-500-moba-mmo-pelihiiri-16-000-dpi-musta
Taitaa ol muutama painike liikaa tuotekuvaukses
No niin joku Turkulainen käy nyt viemässä noille Juhla Mokkaa. Eihän tuota Katriinaa juo kettukaan.
Aika hyvin tuntuu moccamasteri vielä kykenemään luvattuun alle 7min per pannu keitto nopeuteen.
Jimm's:in mainiot porukat, onko mitään tietoa toimitusajasta jos pistää sisään tilausta Cougar:in QBX -kotelosta?
Kysymys tuosta tarjoushiirestä: Onko se oikea- vai vasen-kätinen? Yksi tai parikin kuvaa näyttää vasen-kätiseltä, mutta pari muuta kuvaa taas oikea-kätiseltä.
https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/124855/80vf006umx/lenovo-14-yoga-910-kannettava-tietokone-hopea
Olisko tuosta värkistä tulossa gunmetal väriävaihtoehtoa myyntiin? On nätti kuin sika pienenä nimittäin.
Kysymys tuosta tarjoushiirestä: Onko se oikea- vai vasen-kätinen? Yksi tai parikin kuvaa näyttää vasen-kätiseltä, mutta pari muuta kuvaa taas oikea-kätiseltä.
Ihme nappikauppaa.. Nyt jostain Kiinasta kontillinen rihkamaa myyntiin niin ei lopu ihan heti.
Saisko Jimmy listoille shock mountteja muillekkin mikrofoneille kuin Blue Snowbalille? Itseä kiinnostaisi joku Audio-Technica 2020:n kanssa yhteensopiva kapistus kyseinen mikrofoni löytyy myös teidän valikoimasta niin eikös se menis yks yhteen? Myös tämmöiset popkillerit kelpaisi
*Kyseinen versio Rode WS2
@Jimm's teiltä kun saa Thermaltaken Core P5 -avomallia niin hommatkaapas tuon lasiversio joka julkaistiin muutama päivä sitten.
Edit: itse asiassa jos/kun saatte tuota myyntiin asti niin pistäppä yksityisviesti. Laitan saman tein tilaukseen.
Harmi Mutta kiitos tiedosta. Vähän jo ennakoin asiaa ja pistelin eilisessä vesivermeitä tilaukseen nykyistä koteloa varten. Teiltäkin muutama palanen Pitää kyttäillä näitä tulevia lasikoteloita jatkossakin.On to do-listalla, mutta toistaiseksi tukkurilla ei tätä ole :/
Tuotteistuksessa sanottiin, että tuskin tulevat ainakaan ihan lähiaikoina valikoimiin.Millonka mahdatte saada duckyjä valikoimiin uudestaan?
Mites mahdollisesti iotech-single's days tarjousta?
Tämä tässä, vastatkaas nyt Verkkokaupan tarjouksiin
Erä SSD-levyjä (mitä oli mm. Assemblyilla kesällä myynnissä) olisi kiva, kiitos vielä kerran levystä. Toinen voisi tulla kaveriksi
Ostohousut olis silitettynä jalassa..
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Kyl maistus 6700k setti!
Prossu oli tarjolla tiistaina jo6500/6600K/6700K prossu tarjoukseen verkkiksestä napatun emon kylkeen!
No niin oli mutta enpä saanu ostettua, olin liika hidas!Prossu oli tarjolla tiistaina jo