MrFoxZet
R♿ T Virallinen™ Autisti
Ei kyllä tuo tunne on vaan ne peräpukamat mitä tästä istumisesta on sulle aiheutunuViimeine tarjous on pleikkari mä tunnen sen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kyllä tuo tunne on vaan ne peräpukamat mitä tästä istumisesta on sulle aiheutunuViimeine tarjous on pleikkari mä tunnen sen
Cooler Master MasterCase Pro 3, ikkunallinen mATX -kotelo, musta (Valvojaistarjous! norm. 119€)MATX huudettu jo monta kertaa ... halpakin ois kelvannut.
no prkl joo ... mennyt ohi, mutta turhan arvokas tohon mitä meinaan rakentaa.
Kirjanmerkkipalkista hiirellä klikkailen uusimpaan viestiin, ei tarvetta F5:lle. Ikinä.Menikö monella F5 puhki?
Kuuluu asiaanHuoh koko foorumi tukossa.
Mulla toimii varsin hyvin, kun muistelee sitä miten paskasti muro toimi joskus valvojaisissa.Huoh koko foorumi tukossa.
Joo, viimeset murovalvojaiset oli ihan kauheeta, sivu latautu onnistuneesti ehkä kerran muutamassa minuutissa.Mulla toimii varsin hyvin, kun muistelee sitä miten paskasti muro toimi joskus valvojaisissa.
Hommatkaa parempi perkele.Onpa hidas tää keitin.....
Onpa hidas tää keitin.....
Miten ton saa toteutettua?Kirjanmerkkipalkista hiirellä klikkailen uusimpaan viestiin, ei tarvetta F5:lle. Ikinä.
Eli ihan niin kuin täällä nyt?Joo, viimeset murovalvojaiset oli ihan kauheeta, sivu latautu onnistuneesti ehkä kerran muutamassa minuutissa.
Osaat varmaan kirjanmerkkejä luoda?Miten ton saa toteutettua?
https://bbs.io-tech.fi/threads/sinae-hyoedyt-siitae-mitae-jimms-tietaeae-jimms-pc-n-oma-ketju.727/unread
Täällähän toimii vallan mainiosti. Välillä heittää errorin, ja kun refreshaa kerran tai pari ni taas toimii. Se oli ihan toivotonta sillon joskusEli ihan niin kuin täällä nyt?
Jimms ämpäreitä ilmaiseksi?
Ilmaiset kahvit kyllä kelpaisiÄlä prkl, legenda kertoo et meidän emoyhtiö jossain periferiassa jakoi ämpäreitä
Hyvät oli tarjoukset omasta mielestä! Kiitos Jimssille!Hei tyypit! Vaikkei ihan kaikkiin toiveisiin pystytty tänään vastaamaan, niin kaikki otettiin kyllä harkintaan ja katsotaan sitten mitä voidaan blackfridayna toteuttaa
Myymälästä saa selectaa, lasketaakse?Ilmaiset kahvit kyllä kelpaisi
Hä... joko tää loppu...
Onko se toi bundle?Tosiaan viimeinen kahvinen tarjous lisätään suoraan jimmyn etusivulle
Jotain tällästä ajattelinkin, mutta pää ei enäö toimi tähän aikaan. Kiitti/unread
Perkele. Vasta viikko sitten tilasin muisteja (otin kalliimmat) ja SSD:tä (en ottanut) lukuun ottamatta tuon setin, eikä kiinnosta kikkailla.Tosiaan viimeinen kahvinen tarjous lisätään suoraan jimmyn etusivulle
Perkele. Vasta viikko sitten tilasin muisteja (otin kalliimmat) ja SSD:tä (en ottanut) lukuun ottamatta tuon setin, eikä kiinnosta kikkailla.
Vai kiinnostaako?