Mihinkäs nuo Roccatin Kone Pure Owl-Eye hiiret hävisi sivuilta? ![Eek :eek: :eek:](/styles/default/xenforo/smilies/emojione/eek.png)
![Eek :eek: :eek:](/styles/default/xenforo/smilies/emojione/eek.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiinnostais myös joku 14/10mm kirkas petg putki.Moi, laitatko tarkemmat tiedot/tarpeet vaikka asiakaspalvelun sähköpostiin, niin tiedustellaan mitä on saatavilla!
Kiitos! Valitettavasti kun teidän sivuilla luki ettei ole vahvistettu, olin pakotettu tilaamaan muualta.Kyllä ja kyllä![]()
No nyt näköjään löytyy. Eilen illalla ei näkynyt kuin tuo B-stockissa oleva.
No nyt näköjään löytyy. Eilen illalla ei näkynyt kuin tuo B-stockissa oleva.![]()
Onko nuo Logitechin kesätarjoukset miten pitkään voimassa?
En tiedä olenko sokea, mutta kuinka pitkään tuo BenQ 24" XL2411 -näytön tarjous on voimassa?
Tänään mitään ...... tarjolla?![]()
Onko teillä RJ45 verkkokaapelia missä olisi klipsun päällä suoja tämän tyylisesti?
![]()
Vastaavakin käy ja pituutta saisi olla 10m.
Minulla on tylsää, joten vastaan Jimm'sin puolesta.Vastaisiko Jimms tähän viestiin?![]()
Minulla on tylsää, joten vastaan Jimm'sin puolesta.
Verkko - Kaapelit - Jimms.fi
Taikasana on snagless.![]()
Pitäisköhän itekin sijoittaa..1440p 144hz ips:ää gsyncillä tarjoukseen?
Välitetään tämä toive eteenpäin.1440p 144hz ips:ää gsyncillä tarjoukseen?
Jep. Uusi sarja tulossa luultavasti vuoden loppuun mennessä. EK is announcing Modular Liquid Cooling - ekwb.comMitä on tapahtunut EKWB Predatoreille? Onko ne vedetty myynnistä?
Välitetään tämä ehdotus eteenpäin niin katsotaan saadaanko aikaiseksi!Olisko mahdollista saada jimmsiltä iotech-tarjoukseksi 1700 ryzen bundlee (emo+prossu+muisti)? Teillä, kun oli noita ryzen bundleja viel muutama päivä sitte tarjouksessa, mutta ei kerenny ostamaan.
![]()
Moi,
Tiedättekö milloin Cooler Master Masterkeys PBT mallit ovat tulossa valikoimiinne?
Kiinnostais myös joku 14/10mm kirkas petg putki.
Asiasta kolmanteen. Olisko teidän kautta mahdollista saada noita Alphacoolin Eisbecher pumppu + reservoir settejä? 250 ja 150mm koolla näkyy olevan
Alphacool Eisbecher D5 250mm Acetal inkl. 1x Alphacool VPP655
Alphacool Eisbecher D5 150mm Acetal inkl. 1x Alphacool VPP655
Pistätkö vaikka yv:llä viestin että mistä, koska ei tuota löydy edes listattuna kovin monesta paikkaa vielä ja kaikkialta mistä katoin oli sama hinta.
TP-Link TL-WA830RE Range Extender, 300Mbps, Wireless-N
Onkos tälle jotain toimitusarviota. Jos saatavuus nolla, niin saako valikoimaan noin saman hintaisia toistimia, irrotettavilla antenneilla.
TP-Link TL-WA830RE Range Extender, 300Mbps, Wireless-N
Onkos tälle jotain toimitusarviota. Jos saatavuus nolla, niin saako valikoimaan noin saman hintaisia toistimia, irrotettavilla antenneilla.
Tämä käy mainiosti, kiitoksia.Tätä mallia ei valitettavasti enää saa, soveltuisikohan tää Asus? Asus RT-N12 D1, langaton N-300 3 - in - 1 router/access point/range extender, 2.4GHz, 802.11n - 34,90€
Minulla on tylsää, joten vastaan Jimm'sin puolesta.
Verkko - Kaapelit - Jimms.fi
Taikasana on snagless.![]()
Soon vissii jälleen Jimmyntai? Pistäkääs poijjaat Corsairin H110i-jäähyä Jimmyntaitarjoukseen!
Saatteko Thermaltake Core P1 TG "koteloa" tarjolle?
Mikäs on juttu, kun ostin parisen viikkoa takaperin teiltä TP-Link TL-SG105, 5-porttinen kytkin, 1Gbit - 24,90€ tämän. Ja mulla on netti yhteys 350/20 ja ton kanssa nopeus on vain n 95mb/20 mutta kun tota ei ole välissä niin nopeudet ovat sen 350/20. Hidastaako tollanen oikeestikin noin paljon nettiä?
Palaako laitteessa portin kohdalla kuitenkin tuo vihreä merkkivalo 1000M -yhteyden merkiksi, vai onko valo keltainen 10/100M merkkivalo?Mikäs on juttu, kun ostin parisen viikkoa takaperin teiltä TP-Link TL-SG105, 5-porttinen kytkin, 1Gbit - 24,90€ tämän. Ja mulla on netti yhteys 350/20 ja ton kanssa nopeus on vain n 95mb/20 mutta kun tota ei ole välissä niin nopeudet ovat sen 350/20. Hidastaako tollanen oikeestikin noin paljon nettiä?
Valitettavasti ainakaan tällä hetkellä näistä tuota valkoista versiota ei ole saatavilla.Benq Zowie EC1-A tai Benq Zowie EC2-A rottaa ei vissiin enää saa valkoisena?
Mikäs on juttu, kun ostin parisen viikkoa takaperin teiltä TP-Link TL-SG105, 5-porttinen kytkin, 1Gbit - 24,90€ tämän. Ja mulla on netti yhteys 350/20 ja ton kanssa nopeus on vain n 95mb/20 mutta kun tota ei ole välissä niin nopeudet ovat sen 350/20. Hidastaako tollanen oikeestikin noin paljon nettiä?
Tähän saatiin vastausta että ainakaan tällä hetkellä ei ole tiedossa Ryzen bundleaOlisko mahdollista saada jimmsiltä iotech-tarjoukseksi 1700 ryzen bundlee (emo+prossu+muisti)? Teillä kun oli noita ryzen bundleja viel muutama päivä sitte tarjouksessa, mutta ei kerenny ostamaan.
![]()
Voisiko tulla Jimmsiin jotain Barrowin vesijäähykamaa?
Onnistuisikohan ddr4 muistit osioon saada lisää suodattimia DDR4 - Muistit - Jimms.fi
Siellä on nyt merkki ja hinta, joita kumpaakaan en tarvitse suodattaa, tärkeämpiä olisi vaikka GB , Mhz ja miksei myös CL jos noita on helppo lisätä...
Tuska löytää tuolta listasta tällä hetkellä oikeaa GB ja Mhz.