Mihinkäs nuo Roccatin Kone Pure Owl-Eye hiiret hävisi sivuilta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiinnostais myös joku 14/10mm kirkas petg putki.Moi, laitatko tarkemmat tiedot/tarpeet vaikka asiakaspalvelun sähköpostiin, niin tiedustellaan mitä on saatavilla!
Kiitos! Valitettavasti kun teidän sivuilla luki ettei ole vahvistettu, olin pakotettu tilaamaan muualta.Kyllä ja kyllä
No nyt näköjään löytyy. Eilen illalla ei näkynyt kuin tuo B-stockissa oleva.
No nyt näköjään löytyy. Eilen illalla ei näkynyt kuin tuo B-stockissa oleva.
Onko nuo Logitechin kesätarjoukset miten pitkään voimassa?
En tiedä olenko sokea, mutta kuinka pitkään tuo BenQ 24" XL2411 -näytön tarjous on voimassa?
Tänään mitään ...... tarjolla?
Onko teillä RJ45 verkkokaapelia missä olisi klipsun päällä suoja tämän tyylisesti?
Vastaavakin käy ja pituutta saisi olla 10m.
Minulla on tylsää, joten vastaan Jimm'sin puolesta.Vastaisiko Jimms tähän viestiin?
Minulla on tylsää, joten vastaan Jimm'sin puolesta.
Verkko - Kaapelit - Jimms.fi
Taikasana on snagless.
Pitäisköhän itekin sijoittaa..1440p 144hz ips:ää gsyncillä tarjoukseen ?
Välitetään tämä toive eteenpäin.1440p 144hz ips:ää gsyncillä tarjoukseen ?
Jep. Uusi sarja tulossa luultavasti vuoden loppuun mennessä. EK is announcing Modular Liquid Cooling - ekwb.comMitä on tapahtunut EKWB Predatoreille? Onko ne vedetty myynnistä?
Välitetään tämä ehdotus eteenpäin niin katsotaan saadaanko aikaiseksi!Olisko mahdollista saada jimmsiltä iotech-tarjoukseksi 1700 ryzen bundlee (emo+prossu+muisti)? Teillä, kun oli noita ryzen bundleja viel muutama päivä sitte tarjouksessa, mutta ei kerenny ostamaan.
Moi,
Tiedättekö milloin Cooler Master Masterkeys PBT mallit ovat tulossa valikoimiinne?
Kiinnostais myös joku 14/10mm kirkas petg putki.
Asiasta kolmanteen. Olisko teidän kautta mahdollista saada noita Alphacoolin Eisbecher pumppu + reservoir settejä? 250 ja 150mm koolla näkyy olevan
Alphacool Eisbecher D5 250mm Acetal inkl. 1x Alphacool VPP655
Alphacool Eisbecher D5 150mm Acetal inkl. 1x Alphacool VPP655
Pistätkö vaikka yv:llä viestin että mistä, koska ei tuota löydy edes listattuna kovin monesta paikkaa vielä ja kaikkialta mistä katoin oli sama hinta.
TP-Link TL-WA830RE Range Extender, 300Mbps, Wireless-N
Onkos tälle jotain toimitusarviota. Jos saatavuus nolla, niin saako valikoimaan noin saman hintaisia toistimia, irrotettavilla antenneilla.
TP-Link TL-WA830RE Range Extender, 300Mbps, Wireless-N
Onkos tälle jotain toimitusarviota. Jos saatavuus nolla, niin saako valikoimaan noin saman hintaisia toistimia, irrotettavilla antenneilla.
Tämä käy mainiosti, kiitoksia.Tätä mallia ei valitettavasti enää saa, soveltuisikohan tää Asus? Asus RT-N12 D1, langaton N-300 3 - in - 1 router/access point/range extender, 2.4GHz, 802.11n - 34,90€
Minulla on tylsää, joten vastaan Jimm'sin puolesta.
Verkko - Kaapelit - Jimms.fi
Taikasana on snagless.
Soon vissii jälleen Jimmyntai? Pistäkääs poijjaat Corsairin H110i-jäähyä Jimmyntaitarjoukseen!
Saatteko Thermaltake Core P1 TG "koteloa" tarjolle?
Mikäs on juttu, kun ostin parisen viikkoa takaperin teiltä TP-Link TL-SG105, 5-porttinen kytkin, 1Gbit - 24,90€ tämän. Ja mulla on netti yhteys 350/20 ja ton kanssa nopeus on vain n 95mb/20 mutta kun tota ei ole välissä niin nopeudet ovat sen 350/20. Hidastaako tollanen oikeestikin noin paljon nettiä?
Palaako laitteessa portin kohdalla kuitenkin tuo vihreä merkkivalo 1000M -yhteyden merkiksi, vai onko valo keltainen 10/100M merkkivalo?Mikäs on juttu, kun ostin parisen viikkoa takaperin teiltä TP-Link TL-SG105, 5-porttinen kytkin, 1Gbit - 24,90€ tämän. Ja mulla on netti yhteys 350/20 ja ton kanssa nopeus on vain n 95mb/20 mutta kun tota ei ole välissä niin nopeudet ovat sen 350/20. Hidastaako tollanen oikeestikin noin paljon nettiä?
Valitettavasti ainakaan tällä hetkellä näistä tuota valkoista versiota ei ole saatavilla.Benq Zowie EC1-A tai Benq Zowie EC2-A rottaa ei vissiin enää saa valkoisena?
Mikäs on juttu, kun ostin parisen viikkoa takaperin teiltä TP-Link TL-SG105, 5-porttinen kytkin, 1Gbit - 24,90€ tämän. Ja mulla on netti yhteys 350/20 ja ton kanssa nopeus on vain n 95mb/20 mutta kun tota ei ole välissä niin nopeudet ovat sen 350/20. Hidastaako tollanen oikeestikin noin paljon nettiä?
Tähän saatiin vastausta että ainakaan tällä hetkellä ei ole tiedossa Ryzen bundleaOlisko mahdollista saada jimmsiltä iotech-tarjoukseksi 1700 ryzen bundlee (emo+prossu+muisti)? Teillä kun oli noita ryzen bundleja viel muutama päivä sitte tarjouksessa, mutta ei kerenny ostamaan.
Voisiko tulla Jimmsiin jotain Barrowin vesijäähykamaa?
Onnistuisikohan ddr4 muistit osioon saada lisää suodattimia DDR4 - Muistit - Jimms.fi
Siellä on nyt merkki ja hinta, joita kumpaakaan en tarvitse suodattaa, tärkeämpiä olisi vaikka GB , Mhz ja miksei myös CL jos noita on helppo lisätä...
Tuska löytää tuolta listasta tällä hetkellä oikeaa GB ja Mhz.