• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Pelit Shenmue 3 (Epic) 0€

Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 740
Tuolla siis tulee joka päivä ehkä jouluaattoon asti uusi ilmainen peli tarjolle.
 
Liittynyt
12.06.2018
Viestejä
40
Näköjään 58 peliä Epiciltä saanut enkä yhtä ainuttakaan ole pelannut. En ole edes asentanut niiden launcheria.
Vaikka olen missannut useamman viikon niin minulla on näköjään 157 peliä. Asensin ensimmäisen, ja toistaiseksi ainoan niistä viime viikolla ('Control') ja pelasin 1½ tuntia. Hieno kokemus RTX'llä mutta ei ollut ihan minun kaltainen peli.
 

pq

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
794
Vaikka olen missannut useamman viikon niin minulla on näköjään 157 peliä. Asensin ensimmäisen, ja toistaiseksi ainoan niistä viime viikolla ('Control') ja pelasin 1½ tuntia. Hieno kokemus RTX'llä mutta ei ollut ihan minun kaltainen peli.
238 peliä jos en väärin laskenut löytyy omasta kirjastosta. Eikä pennin jeniä ei ole tullut maksettua tai ole suunnitelmissa maksaakkaan :tongue:
Itse ainakin tykkäsin Subnauticasta ja Shadowrun kolmikosta (Returns sarjan ensimmäinen, Dragonfall ja Hong Kong seuraavat) eli noita voisin sikäli ainakin suositella kokeilemaan jos sattuu omasta kirjastosta löytymään.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
732
Vaikka olen missannut useamman viikon niin minulla on näköjään 157 peliä. Asensin ensimmäisen, ja toistaiseksi ainoan niistä viime viikolla ('Control') ja pelasin 1½ tuntia. Hieno kokemus RTX'llä mutta ei ollut ihan minun kaltainen peli.
Control oli minusta loistopeli. Upea kenttäsuunnittelu ja artistinen tyyli, jonka huomaa etenkin kun pelaa vähän pitemmälle. Combat minusta se heikoin osa-alue. Ja Ahti tietysti. Toinen lisäosa oli myös hyvä, toinen ei niinkään.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 740
Mä en ole ihan kaikkia Epicilta ottanut mitä olen nähnyt, koska Epicissa noita ei voi suodattaa jos ei niitä ole pelannut. Ja ihan heti en tuota oivaltanut, niin tuolla on monia täysin turhia mitä en varmasti koskaan pelaisi. Eiköhän joskus tuonne Epiciin tule optioksi piilottaa noita pelejä tuolta listalta. Toki se varmaan on pitkään toivottu feature. Näyttää mulla jotain 70 peliä tuolla. Nää ylimmät on ne joita olen pelannut. Muutama muu voi olla mitä en ole pelannut mutta jotka voisivat olla mielenkiintoisia.

1639756899217.png

Juuri nyt tuli Neon Abyss.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 638
Viestejä
4 222 154
Jäsenet
71 073
Uusin jäsen
Maker's Marq

Hinta.fi

Ylös Bottom