P c L A Y E R
Team Ryzen
- Liittynyt
- 13.12.2016
- Viestejä
- 4 585
Joo katselin ton DF:n arvion ja siinäkin kehui alkuperäisiä tankkikontrolleja. Ehkä pitäisi koittaa sitten tuota RTX versiota.
Tämä. Itellä on kans pari kertaa käyny tämä.Toinen on tallennus. Muutamaan otteeseen painanut lataus kun piti tallentaa. Ja kun ei varmistusta kysellä niin..
Kyse henkilöistä jotka ovat tämän demon takana. Toivottavasti projekti etenee maaliin joskus.Tähän on kuulemma palkattu grafiikkatiimiin jotain tomb raider -faneja, jotka muutama vuosi sitten teki sitä tomb raider II:n remakea mikä jäi kesken. Työnjälki näkyy kyllä hyvin koko ajan kaikista yksityiskohdista.
Hyvä kun korjasit tämänEi itseasiassa olette väärässä.
Nicobass on lähes yksinään vastuusta tuosta TR2 Remaken tekemisestä mutta ketkä tätä TR trilogiaa tulivat tekemään ovat eri fanit.
Giovanni Luccalla oli tässä jokuen vuosi oma faniprojetki TR3:sta ja hänet palkattiin Lead Artistiksi tähän ja sitten Kondrad joka on tehty omia Lara Croft taideteoksiaoli toinen joka vastasi uusien hahmojen ulkonäöstä tässä.
Mutta hieno catch oli kyllä tekijöiltä palkata niitä vanhoja faneja pelitiimiin vaikka ei toi moderni peliohajus kyllä hyvä ole, en tiedä edes voisko sitä saada hyväksi tässä pelimoottorissa.
Seison korjattunaEi itseasiassa olette väärässä.
Nicobass on lähes yksinään vastuusta tuosta TR2 Remaken tekemisestä mutta ketkä tätä TR trilogiaa tulivat tekemään ovat eri fanit.
Giovanni Luccalla oli tässä jokuen vuosi oma faniprojetki TR3:sta ja hänet palkattiin Lead Artistiksi tähän ja sitten Kondrad joka on tehty omia Lara Croft taideteoksiaoli toinen joka vastasi uusien hahmojen ulkonäöstä tässä.
Mutta hieno catch oli kyllä tekijöiltä palkata niitä vanhoja faneja pelitiimiin vaikka ei toi moderni peliohajus kyllä hyvä ole, en tiedä edes voisko sitä saada hyväksi tässä pelimoottorissa.
itseasiassa veikkaan että noi on upskaalattu AI:lla ylöspäin eivät ole ihan orginaaleja kuitenkaan en muista paljon ne resot oli silloin 90 luvulla 240 tai 360 korkeintaan niin aikamoista pikselimössöä ne välivideot olivat alkuperäisten kohdalla.Välivideoihin olisivat saaneet vähän panostaa eikä pitää originaaleina.
Digital Foundry mielestä ainakin Command & Conquer oli aikanaan parhaiten tehty remasteritseasiassa veikkaan että noi on upskaalattu AI:lla ylöspäin eivät ole ihan orginaaleja kuitenkaan en muista paljon ne resot oli silloin 90 luvulla 240 tai 360 korkeintaan niin aikamoista pikselimössöä ne välivideot olivat alkuperäisten kohdalla.
Tästä kohdasta voi vertailla
Command and Conguerin remasterissa ei oltu edes tuota tehty.
Toisin fanit varmaan tekevät noikin sitten uudestaan ei vain AI:lla resoa ylös:
Ollut aika yleinen vika jo 2023 puolella ja taitaa olla vieläkinMulla ei muuten Epicin versiossa saavutukset toimi vissiin ollenkaan. Olen jotain ihan mielenkiinnosta kokeillut tehdä ja katsonut vielä jälkikäteen, että meni oikein mutta edelleen 0/269. Eipä sinänsä ole koskaan nuo kiinnostaneet, mutta tässä olisi jopa ollut jotain ideaa tavoitella niitä.
Ok, ei ole itsellä aiemmin tullut vastaan, mutta hyvä tietää jatkossa. Muistaakseni esim. Alan Wake 2 ei ollut ongelmia. Ja normisti en tosiaan edes paljon tota saavutus listaa katsele. Nyt vaan tuli huomattua kun tässä nuo kiinnosti. No tämä oli vissiin sen halvemman hinnan kääntöpuoli, kun maksoin tuosta sen 16 euroa Epicissä rewardien ansiosta.Ollut aika yleinen vika jo 2023 puolella ja taitaa olla vieläkin
This is serious known bug of Epic, happens to all the games with Epic achievments. Its some internal problem with cloud sync when game is running. You need after certain period of time (i think is around 40 minutes) fully restart the game, let it sync with cloud and some achievs pops up after relaunching the game
Tuo oli ensimmäinen isompi bugi mikä tuli vastaan, eli lisärin kentät ovat väärässä järjestyksessä. Kaksi ensimmäistä kenttää ovat alkuperäisessä viimeisiä ja myös saavutus lisärin läpäisystä tulee jo toisen kentän jälkeen.Onneksi tässä toimii huijauskoodit, olisi muuten jäänyt Unfinished Business kesken. Tulee siinä ensimmäisen kentän lopussa noin 6 pahaa örkkiä kimppuun ja energiaa oli noin 1cm, käytin sitten levelin skippaus koodin niin hyppäsin egyptin kenttään ja napasahti myös saavutus tuosta koodin käytöstä. Ei ollut kyllä mistään kotoisin tuo ensimmäinen dlc kenttä, todella sekava ja liikaa taistelua.
Itseasiassa nuo kentät ovat nytten siinä järjestyksessä missä niiden on pitänyt alunperin olla mutta 90 luvulla oltiin laitettu helpommat tasot ensin.Tuo oli ensimmäinen isompi bugi mikä tuli vastaan, eli lisärin kentät ovat väärässä järjestyksessä. Kaksi ensimmäistä kenttää ovat alkuperäisessä viimeisiä ja myös saavutus lisärin läpäisystä tulee jo toisen kentän jälkeen.
Eipä käynyt itsellä mielessä että tuota voi käyttää tämmöiseenkin, mutta kiitoksia vinkistä!Vinkkinä myös että L3+R3 aktivoi photomoden, jolloin pystyy helposti lentelemään ympäri kenttää etsimässä sitä viimeistä piilossa olevaa avainta.