Jokohan tähän peliin on tullut ultra wide tuki, että voi palata pelin pariin?
Uusimmassa päivityksessäei asiasta ollut mainintaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jokohan tähän peliin on tullut ultra wide tuki, että voi palata pelin pariin?
servun paikat täyttyivät ennen kuin ukko oli valmis.
Toissa päivityksessä tuli...Jokohan tähän peliin on tullut ultra wide tuki, että voi palata pelin pariin?
Tämä muutos kannattaa tehdä.
Ei ollut mitään vaikutusta, fps täysin sama
Ei muutes edes ole tuota riviä listalla.
Jo melkeen viikko sitten tuli mielestäni päivitys, jossa itse pelin grafiikka-asetuksiin lisättiin tuo depth-if-field-säätönamiska.
EDIT. Ja itelläni kyllä nousi FPS tuon depth of fieldin tiputtamisen myötä, ehkä 20 ruutua.
Energiahan seMikä tuo ENG-statsi on?
Energiahan se
Ahaa. Mullakin tuo supporter pack ja ihmettelin kun perseestä putkahti tuore omena, jonka vielä söinkin.Eile yöllä kun kaverin kanssa pelattii se päätti vääntää jöötit keskelle tietä niin sieltä tulikin ananas?
Olikohan bugi vai joku easter egg jne?
Iha hyvä kyl ku meiltä oliki ruuta vähän vähissä.
Edit: Kaverilla onkin se supporter pack niin siinä ilmeisesti joka respawnin ensimmäinen jööti sisältää yllätyksen.
Onkos tämä nyt samankaltainen kuin alkuperäinen DayZ, että saa koko ajan olla pelko persiissä että nurkan tai kukkulan takaa tulee joku laittamaan kylmäksi? Onko mitään peaceful-servuja tai onko tuossa yksinpelissä mitään järkeä?
Monesti oon nähnyt tuolla tyyppejä jotain polttopuita hakkaamassa yms. Eivät yhtään odota että joku tulee ja tappaa. En kyllä aina ole sitten viitsinytkään, jättänyt tekemään askareitaan.Ei kauhee helpolla vastaan porukkaa tule, lentokenttä bunkkerit yms on suurin todennäkösyys törmätä johonki toiseen pelaajaan
Onkos tämä nyt samankaltainen kuin alkuperäinen DayZ, että saa koko ajan olla pelko persiissä että nurkan tai kukkulan takaa tulee joku laittamaan kylmäksi? Onko mitään peaceful-servuja tai onko tuossa yksinpelissä mitään järkeä?
Epic-asetuksilla fps 37, mediumilla 47 Eikö tämä pyöri tämän paremmin tässä vaiheessa, vai onko tuolla jokin asetus tai muu, joka vaikuttaa niin paljon?
Omalla serverillä saa vaikeutettua botteja/zombeja yms. Tai damagea lisättyä niihin. Ite laittanut omalla serverillä 0,6x damaget niiltä.26h ite nyt jauhanut. rupee varusteet löytyy liian nopeasti.
Sais kyllä vielä vaikeuttaa noita botteja tai jotain...
Nimenomaan. Hieman meinaa olla tylsää juosta ympäriinsä. Toivoa, että tulisi ensi viikolla.Olis aika toivottu ominaisuus jo, jaksais kuluttaa yhtä iltaa siihen että juokset seuraavaan paikkaan tutkimaan
Tämän näen early access pelien suurimpana ongelmana: jaksaako ihmiset enää pelata peliä, kun se on lopulta valmis? Suurin mielenkiinto kun on käytetty kehitysvaiheessa.Nimenomaan. Hieman meinaa olla tylsää juosta ympäriinsä. Toivoa, että tulisi ensi viikolla.
Meinaa alkaa itsellä jo tympimään peli kun ole oikein sisältöä, mutta hyvään tahtiin ovat sitä lisänneet.
Tuohan näiden EA pelien ongelma monesti on. Pelaajia tulee aluksi hemmetisti ja kehittäjät saa rahaa, mutta sitten määrät hiipuu ja rahat hiipuu.Tämän näen early access pelien suurimpana ongelmana: jaksaako ihmiset enää pelata peliä, kun se on lopulta valmis? Suurin mielenkiinto kun on käytetty kehitysvaiheessa.
Itse pyrin pelaamaan ea-pelejä hillitysti, jottei pääse kyllästymään. Varsinkin tuo ajoneuvojen puute on tehnyt tästä toistaiseksi aikamoisen vaellussimulaattorin, mikä alkaisi ainakin itseäni tympimään, jos pelaisin tätä joka päivä.Tuohan näiden EA pelien ongelma monesti on. Pelaajia tulee aluksi hemmetisti ja kehittäjät saa rahaa, mutta sitten määrät hiipuu ja rahat hiipuu.
Alkaa kehittäjien mielenkiinto laskea ja uudet suunnitelmat jo painaa päälle ja pelin kehitys lopulta tyssää.
Moniko EA peli on oikeasti valmistunut ja pitänyt suosiotaan valmistumisen jälkeen?
Ei toki välttämättä koske tätä peliä. Tässä pelissä on potentiaalia ja itse tykkään tämän tyylisistä.
Mä olen paskonut mm. purkinavaajan, suklaapatukoita, SVD-lippaan.. Kultaisen desert eagelin viimeks...
Oletko paskantanut lipasta tuohon Eagleen? Minulla tuli vastaan lauma tsombeja ja iso virne naamallani kiskaisin samaisen uloste-dessun esiin vain huomatakseni, että joka laukauksen jälkeen pitää sujauttaa uusi kuti chamberiin, koska eihän siihen ollut lipasta