Kun menee uudelle servulle kannattaa ensimmäisenä avata menu ja laittaa serveri suosikkilistalle. Löytyy seuraavallakin pelikerralla. Tuo serverihaku tässä pelissä on kyllä melkoinen aikakone 2000-luvun alkuun
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä meinaat? Kyllähän ne näkyy jos ne on näkösällä.On kyllä paska lootti systeemi tässä kun sitä ei ilmeisesti edes näe, tutkitaan vain jotain laatikoita ja kaappeja.
Mitä meinaat? Kyllähän ne näkyy jos ne on näkösällä.
Mikä lootti tässä on näkyvillä? Mitä oon videoita katsellu niin pelkkiä laatikoita ja kaappeja tutkitaan, niissäkin se tapahtuu niin että painetaan nappia ja hahmo "tutkii"
No ite ainakin oon löytänyt esim vaatteita ja aseita ihan maasta jotka on näkyvillä. Ja työkaluja yms. Mutta suuremman osan muista tavaroista löytänyt kaapeista yms. Mut ihan kivalta peliltä vaikuttaa kyllä tämä. Mielenkiinnolla odotan miten peli kehittyy tästä. Tähän varmaan on tulossa ajoneuvot mukaan jossain välissä?
Mikä lootti tässä on näkyvillä? Mitä oon videoita katsellu niin pelkkiä laatikoita ja kaappeja tutkitaan, niissäkin se tapahtuu niin että painetaan nappia ja hahmo "tutkii"
Pitäisikö noita aseita löytyä helpostikin moninpelissä? Mitä itse tuossa moninpelissä samoillut toista tuntia niin paikat vaikuttaa kolutuilta ja lähimpänä asetta olleet 9mm patruunat joita oli pari askia jonkun huoneen pöydällä.
On kyllä paska lootti systeemi tässä kun sitä ei ilmeisesti edes näe, tutkitaan vain jotain laatikoita ja kaappeja.
Pitäisikö noita aseita löytyä helpostikin moninpelissä? Mitä itse tuossa moninpelissä samoillut toista tuntia niin paikat vaikuttaa kolutuilta ja lähimpänä asetta olleet 9mm patruunat joita oli pari askia jonkun huoneen pöydällä.
Juu keihäillä olen toistaiseksi joutunut pärjäilemään, tosin vain villisikoja ja raskaammin asestettuja pelaajia vastaan Tiedätkö spawnaako tuota aseloottia jatkuvasti lisää noihin paikkoihin, vai onko ne siellä pelin alusta lähtien kunnes joku hakee pois ja uutta ei sinne tule?Tuntuu olevan aseet suhteellisen "loogisesti" tässä pelissä. Loogisella tarkoitan sitä mistä niitä voisi kuvitella "oikeastikin" löytyvän. Eli lähes minkään normaalin asuinhuoneiston keittiön pöydällä ei ole rynnäkkökivääriä. Sen sijaan joidenkin latojen yms vinteiltä voi löytyä kivääreitä ja haulikoita. Ns. military-grade aseet löytyvät paikoista, joissa selvästi on ollut jotain armeijatoimintaa, eli bunkkerit ja vastaavat alueet. Poliisi-asemilta löytää 9mm aseita(M9, MP5) ja haulikoita, sekä kevyempiä pistoliivejä ja mellakkakypäriä.
Alkuun pääsee kun craftaa pari keihästä ja heittelee zombeja otsaan niillä.
Juu keihäillä olen toistaiseksi joutunut pärjäilemään, tosin vain villisikoja ja raskaammin asestettuja pelaajia vastaan Tiedätkö spawnaako tuota aseloottia jatkuvasti lisää noihin paikkoihin, vai onko ne siellä pelin alusta lähtien kunnes joku hakee pois ja uutta ei sinne tule?
Inventory näyttää kaikki esineet mitä on poimittavissa mukaan. Kätevää.Vaatteita, aseita, crafting-materiaalia (esim. lyijylevyjä, teippiä) sekä muita pikkuesineitä kuten lääkkeitä. Näitä kaikkia olen ihan itse löytänyt muualta kuin kaapeista eli tieto on varma. Silmä käteen vaan niin kyllä niitä löytyy.
Ilmeisesti shelteriin voi spawnata aseen kanssa jos fame riittää?
Voit rakentaa storagen johon saa mahtumaan aikalaillakin tavaraa. Kannattaa tosin piilottaa ne hyvin, eikä missään nimessä laittaa niitä aivan shelterin viereen. Tänään olen jo useamman storagen ryöstänyt kun ovat olleet aivan teltassa kiinni.
Ei tule, itse tänään etsin melkein tunnin yhtä omaa storagea, kun oli piru vie päässyt unohtumaan tarkka sijaintiAivan, näin sen crafting-menussa mutten tullut ajatelleeksi mikä sen tarkoitus on Tuleeko tuosta merkki karttaan samaan tapaan kuin shelteristä?
Miten toi storage toimii? Craftasin sen laatikon mutta en keksinyt miten sinne tavaraa saisi.
Tämä muutos kannattaa tehdä.
Aivan käsittämätöntä kuraa tuo pvp. Tuurilla saa tapella ku ukot warppailee mihinsattuu. Scum suomi servuki piti pistää vaihtoon ku ovea avatessa sekunnin viive. Ja ei en ollut ainoa. Meitä oli 5 kaveria samaa todistamassa.
Onko tätä enemmän pelanneilla suositella jotain hyviä servuja missä warppailu ja lagi olisi minimaalista?
Joku pyöritelly ongelmitta 950m:llä, eihän se oo kun ostaa ja kokeilet sen alta 2h ja jos ei pyöri ni refundiin
Kappas, kyllä se sitten varmaan jotenkin pyörinee omallakin perunalla. Pääasia, että saisi edes sellaiset FPS-lukemat, ettei liikkuminen yms. töki
Oli kyllä sen verran turha ja tylsä tekele että huhhuh... Vahvasti ehdolla vuoden paskimmaksi
Tämä herätti munkin mielenkiinnon, eipä oikee oo Pubg eikä Fortnite kiinnostanu ollenkaan mut täs olis enemmän tällästä simulaatiomaisempaa menoaJaa, mitä noita videoita olen katellu niin tuhat kertaa mielenkiintosemman ja monipuolisemman näkönen omaan makuun kuin esim yksikään battle royale-sonta.
Olen aiemmin kiertäny nää survival mmo-paskeet kaukaa, varsinkin jos sanat battle ja royale liitetään siihen, mutta tämä näyttäää erilaisuutensa vuoksi jo paljon kiinnostavammalta.
Jos craftaa ton varastolaatikon niin saako kaikki sieltä pöllittyä kamat jos sen vaan löytää?
Saako useammalle servulle tehtyä ukon samaan aikaan? Olisi kiva tulla tuonne Suomi servulle sekoilemaan, mutta toisella servulla on full gear äijä, eikä sitä haluaisi menettää turhaan