SCUM - Open World Prison Riot Survival (8/2018)

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
511
Eilen tosin multia kävin pellailemassa, ja aikahan siinä vierähti. Mieleen tuli vain (dayz-pohjalta) että mitenkähän tässä tuo lootin spawnaaminen tapahtuu multissa? Pari kylää kävin läpi eikä sielä mittään ennään ollu, ja käyty oli ennen minua. Pitääkö servuboottia oottaa kieli pitkällä ennenko vaikuttaa lähteä parempia lootteja katteleen, vai onko tässä erilainen systeemi ko esim. just dayz-modeissa?

Pelottavan koukuttava peli on tämä...
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
22
Vanhojen DayZ Mod ja Arma -communitypelien kaihossa pistimme porukalla pystyyn servun ja Discordin suomalaisille SCUM pelaajille. Servun pelaajamäärä on 64. Toistaiseksi ilman salasanaa, mutta se otetaan käyttöön heti kun vakipelaajia on riittävästi, näin vältytään myös servuja vaihtelevilta hakkereilta. Browserista löytyy "SCUM Suomi" IP:176.57.174.23:28102, sekä discordista https://discord.gg/p4FVtc4
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
77
Aivan käsittämätöntä kuraa tuo pvp. Tuurilla saa tapella ku ukot warppailee mihinsattuu. Scum suomi servuki piti pistää vaihtoon ku ovea avatessa sekunnin viive. Ja ei en ollut ainoa. Meitä oli 5 kaveria samaa todistamassa.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Joo, tänään on ollut tota warppailua selkeesti. Alkaa vissiin pelaajamäärät näkyä. Eiköhän ne kohta reagoi.

Tässä on muuten hauskaa kun tuolla kohtaa jonkun, voi homma mennä rauhallisestikin. Istuskeltiin notskilla hetki jonkun tyypin kanssa, se oli selkeesti rauhallisin aikein liikkeellä, kun lähestyi välillä polvistuen. Ok, mulla luotiliiviä, kivääriä ja haulikkoa, sillä joku harava kädessä. :D
 
Liittynyt
04.08.2017
Viestejä
156
Oiskohan 3 tuntia tätä nyt takana. Warppailu on perseestä ja kyllähän tää selkeästi kaipais jo tässä vaihessa joitain ajoneuvoja. Zombin kanssa yllättävän kuumottava ensi kohtaaminen kun sellainen käveli yöllä taloon jota olin loottimassa. Robotit myös ihan hauska lisä mielestäni. Ihan mielenkiintoista nähdä minkälainen tästä tulee kun kehitystä tapahtuu.
 

Aku79

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 085
On kyllä paska lootti systeemi tässä kun sitä ei ilmeisesti edes näe, tutkitaan vain jotain laatikoita ja kaappeja.
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
193
Turhan nopeasti saa hyvät kamat. 2h pelikellossa ja nyt jo haulikko ja AK47 johon 4 täyttä lipasta. Lisäksi nippu kuteja muihin aseisiin. Noilla mineraali- ja vitamiinitasoilla ei taida vielä olla mitään merkitystä?
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
On kyllä paska lootti systeemi tässä kun sitä ei ilmeisesti edes näe, tutkitaan vain jotain laatikoita ja kaappeja.
Mitä meinaat? :confused: Kyllähän ne näkyy jos ne on näkösällä.
 

Aku79

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 085
Mitä meinaat? :confused: Kyllähän ne näkyy jos ne on näkösällä.
Mikä lootti tässä on näkyvillä? Mitä oon videoita katsellu niin pelkkiä laatikoita ja kaappeja tutkitaan, niissäkin se tapahtuu niin että painetaan nappia ja hahmo "tutkii"
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
No ite ainakin oon löytänyt esim vaatteita ja aseita ihan maasta jotka on näkyvillä. Ja työkaluja yms. Mutta suuremman osan muista tavaroista löytänyt kaapeista yms. Mut ihan kivalta peliltä vaikuttaa kyllä tämä. Mielenkiinnolla odotan miten peli kehittyy tästä. Tähän varmaan on tulossa ajoneuvot mukaan jossain välissä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 493
Mikä lootti tässä on näkyvillä? Mitä oon videoita katsellu niin pelkkiä laatikoita ja kaappeja tutkitaan, niissäkin se tapahtuu niin että painetaan nappia ja hahmo "tutkii"
Kyllä laatikoiden ja kaappien lisäksi on irrallaan tavaroita ainakin tasoilla ja pöydillä. Poliisiasemien hyllyistä/pöydiltä on tullut napattua pistooleita, lippaita ja panoksia. Lisäksi kulhoja/kattiloita yms tykötarpeita löytyy keittiöiden työtasoilta.
 

Jahve3

Staff
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 256
No ite ainakin oon löytänyt esim vaatteita ja aseita ihan maasta jotka on näkyvillä. Ja työkaluja yms. Mutta suuremman osan muista tavaroista löytänyt kaapeista yms. Mut ihan kivalta peliltä vaikuttaa kyllä tämä. Mielenkiinnolla odotan miten peli kehittyy tästä. Tähän varmaan on tulossa ajoneuvot mukaan jossain välissä?
FEATURES PLANNED FOR VERSION 1.0
The following features are not yet in SCUM and are planned as a part of the Early Access period. The timing and depth of these features are subject to change base on community feedback and development realities.

Metanarrative Gameplay [Primary / Secondary Missions, Side Quests, End Game Content]
Functional Vehicles + Different Vehicle Types
Female Characters
Fortifications/Bases Functional
Safe Zones Implemented
Advanced Visual Character Customization
Advanced Combat System [Martial Arts + Improved Weapons Control and Movement]
All Soft Skills and Skill Levels Fully Implemented
Advanced Crafting System
Rebellion Experience System
Advanced NPC and Animal AI
Additional NPC and Wildlife Sets
Advanced Team Mechanics
Additional Network Events
Advanced Fame Point System
Additional Weapons and Gear
Larger Urban Areas
Ongoing Optimization
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 001
Mikä lootti tässä on näkyvillä? Mitä oon videoita katsellu niin pelkkiä laatikoita ja kaappeja tutkitaan, niissäkin se tapahtuu niin että painetaan nappia ja hahmo "tutkii"
Vaatteita, aseita, crafting-materiaalia (esim. lyijylevyjä, teippiä) sekä muita pikkuesineitä kuten lääkkeitä. Näitä kaikkia olen ihan itse löytänyt muualta kuin kaapeista eli tieto on varma. Silmä käteen vaan niin kyllä niitä löytyy.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
538
Pitäisikö noita aseita löytyä helpostikin moninpelissä? Mitä itse tuossa moninpelissä samoillut toista tuntia niin paikat vaikuttaa kolutuilta ja lähimpänä asetta olleet 9mm patruunat joita oli pari askia jonkun huoneen pöydällä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 493
Pitäisikö noita aseita löytyä helpostikin moninpelissä? Mitä itse tuossa moninpelissä samoillut toista tuntia niin paikat vaikuttaa kolutuilta ja lähimpänä asetta olleet 9mm patruunat joita oli pari askia jonkun huoneen pöydällä.
Tuntuu olevan aseet suhteellisen "loogisesti" tässä pelissä. Loogisella tarkoitan sitä mistä niitä voisi kuvitella "oikeastikin" löytyvän. Eli lähes minkään normaalin asuinhuoneiston keittiön pöydällä ei ole rynnäkkökivääriä. Sen sijaan joidenkin latojen yms vinteiltä voi löytyä kivääreitä ja haulikoita. Ns. military-grade aseet löytyvät paikoista, joissa selvästi on ollut jotain armeijatoimintaa, eli bunkkerit ja vastaavat alueet. Poliisi-asemilta löytää 9mm aseita(M9, MP5) ja haulikoita, sekä kevyempiä pistoliivejä ja mellakkakypäriä.

Alkuun pääsee kun craftaa pari keihästä ja heittelee zombeja otsaan niillä. :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
134
On kyllä paska lootti systeemi tässä kun sitä ei ilmeisesti edes näe, tutkitaan vain jotain laatikoita ja kaappeja.
Tavaraa löytyy kyllä irtaallaan ja lootti löytyy suht loogisista paikoista. Navetasta löytää yleensä lapion tai talikon, vessan kaapista särkylääkettä ja vaatteita makuuhuoneen sängyiltä, lattioilta, kaapeista jne. Eikä kuten Dayzissä että vessasta löytyy haulikko ja makuuhuoneesta kumisaappaat:D

Kannattaa itse kokeilla eikä vain katsoa videoita:tup:

Pitäisikö noita aseita löytyä helpostikin moninpelissä? Mitä itse tuossa moninpelissä samoillut toista tuntia niin paikat vaikuttaa kolutuilta ja lähimpänä asetta olleet 9mm patruunat joita oli pari askia jonkun huoneen pöydällä.
Mitä alueita/rakennuksia olet tutkinut? Hyvät aseet löytyy paikoista joita vahtii robotit. Jonkun haulikon tai pistoolin saattaa toki löytää muualtakin. Tunnin reissu lentokentälle ja on koko porukalla varusteet kunnossa.

Itsellä taitaa olla ~10h pelattuna, pari kertaa tullut kuolema. Tuo fame-pisteisiin perustava respawn on sekä hyvä että huono systeemi. Toisaalta se vähentää päätöntä juoksemista kartan toiselta puolelta ja samalla itsemurhalla teleporttaamista mitä porukka teki Dayzissä. Toisaalta se johtaa taas siihen, että hotspottien lähellä porukka spawnaa sheltereihinsä ja samat viholliset jotka juuri tapoit, juoksee vangin asussa parin minuutin päästä uudelleen tappelemaan, osa jopa AK-47 kädessä. Ilmeisesti shelteriin voi spawnata aseen kanssa jos fame riittää?

Tuo metsästäminen on suht hauska lisä ja pitää helposti isonkin porukan ruokahuollon kunnossa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
538
Tuntuu olevan aseet suhteellisen "loogisesti" tässä pelissä. Loogisella tarkoitan sitä mistä niitä voisi kuvitella "oikeastikin" löytyvän. Eli lähes minkään normaalin asuinhuoneiston keittiön pöydällä ei ole rynnäkkökivääriä. Sen sijaan joidenkin latojen yms vinteiltä voi löytyä kivääreitä ja haulikoita. Ns. military-grade aseet löytyvät paikoista, joissa selvästi on ollut jotain armeijatoimintaa, eli bunkkerit ja vastaavat alueet. Poliisi-asemilta löytää 9mm aseita(M9, MP5) ja haulikoita, sekä kevyempiä pistoliivejä ja mellakkakypäriä.

Alkuun pääsee kun craftaa pari keihästä ja heittelee zombeja otsaan niillä. :)
Juu keihäillä olen toistaiseksi joutunut pärjäilemään, tosin vain villisikoja ja raskaammin asestettuja pelaajia vastaan :btooth: Tiedätkö spawnaako tuota aseloottia jatkuvasti lisää noihin paikkoihin, vai onko ne siellä pelin alusta lähtien kunnes joku hakee pois ja uutta ei sinne tule?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 493
Juu keihäillä olen toistaiseksi joutunut pärjäilemään, tosin vain villisikoja ja raskaammin asestettuja pelaajia vastaan :btooth: Tiedätkö spawnaako tuota aseloottia jatkuvasti lisää noihin paikkoihin, vai onko ne siellä pelin alusta lähtien kunnes joku hakee pois ja uutta ei sinne tule?
En tiedä. Server restartissa tietysti lootti spawnaa ainakin, mutta en tiedä onko respawnille joku timer. "Decay" ainakin löytyy ja väittäisin sen olevan jotain 15-30min välillä. Varusteita ei voi siis jättää leiriin maahan säilöön.
 

WonderShare

Kahvimu Selänne
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
05.10.2017
Viestejä
233
Vaatteita, aseita, crafting-materiaalia (esim. lyijylevyjä, teippiä) sekä muita pikkuesineitä kuten lääkkeitä. Näitä kaikkia olen ihan itse löytänyt muualta kuin kaapeista eli tieto on varma. Silmä käteen vaan niin kyllä niitä löytyy.
Inventory näyttää kaikki esineet mitä on poimittavissa mukaan. Kätevää.
 
Liittynyt
04.08.2017
Viestejä
156
Ei tätä kyllä hirveästi innosta pelata tuon warppailun takia :< korjauksia odotellessa.
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
193
Ilmeisesti shelteriin voi spawnata aseen kanssa jos fame riittää?
Voit rakentaa storagen johon saa mahtumaan aikalaillakin tavaraa. Kannattaa tosin piilottaa ne hyvin, eikä missään nimessä laittaa niitä aivan shelterin viereen. Tänään olen jo useamman storagen ryöstänyt kun ovat olleet aivan teltassa kiinni.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
134
Voit rakentaa storagen johon saa mahtumaan aikalaillakin tavaraa. Kannattaa tosin piilottaa ne hyvin, eikä missään nimessä laittaa niitä aivan shelterin viereen. Tänään olen jo useamman storagen ryöstänyt kun ovat olleet aivan teltassa kiinni.
Aivan, näin sen crafting-menussa mutten tullut ajatelleeksi mikä sen tarkoitus on:D Tuleeko tuosta merkki karttaan samaan tapaan kuin shelteristä?
 
Liittynyt
23.04.2018
Viestejä
105
Oli kyllä pelin ensikäynnistyksen jälkeen ihmettelyä, että mitäs hemmettiä tässä pitää tehdä. Sitten löytyi ystävällisiä ihmisiä, jotka jeesasivat ja kertoivat miten mikäkin funktio toimii. Ei muuta kun military baseille sun muihin loottitaivaisiin ja yhtäkkiä olikin äijä aseistettu hampaisiin asti.

Ajattelin pelata pari tuntia, steamissa näyttää nyt 7 tuntia. Sellainen peli.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Miten toi storage toimii? Craftasin sen laatikon mutta en keksinyt miten sinne tavaraa saisi.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
538
Tämä muutos kannattaa tehdä.
Kyllä tuo aika hyvin vähenti sitä tasaisin välein tulevaa nykimistä.

Onko tätä enemmän pelanneilla suositella jotain hyviä servuja missä warppailu ja lagi olisi minimaalista?
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
22
Aivan käsittämätöntä kuraa tuo pvp. Tuurilla saa tapella ku ukot warppailee mihinsattuu. Scum suomi servuki piti pistää vaihtoon ku ovea avatessa sekunnin viive. Ja ei en ollut ainoa. Meitä oli 5 kaveria samaa todistamassa.
SCUM Suomi on saman firman hostaama kuin millä viralliset serverit pyörivät, eli myös samat ongelmat vaivaavat. Ei ole servuraudasta tai kaapelista kiinni, vaan riippuu lähinnä pelaajamääristä ja mitä servulla tapahtuu, bugeja ja servuja kuormittavia muistivuotoja on varmasti lukemattomia. Me käynnistellään tuota uudelleen sen mukaan miten porukka warppailee ja chatti/discordi louskuttaa. Tänään saatiin jo 60/64 pelaajaa, pääosin suomalaisia :tup:

Onko tätä enemmän pelanneilla suositella jotain hyviä servuja missä warppailu ja lagi olisi minimaalista?
Jos suomicommunity kiinnostaa niin:

[FI] SCUM Suomi - discord.gg/p4FVtc4
176.57.174.23:28102
64 players
https://discord.gg/p4FVtc4
 
Viimeksi muokattu:

Excelsior

Näkymätön
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
56
Servu tuntuu kannattavan boottia säännöllisesti, esim jos lentokentällä on paljon porukkaa niin tuntuu lagaavan jossain vaiheessa.

Kyllä tämä hyvä peli on varsinki hintaisekseen.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
SCUM Suomi tiedot lisätty avauspostaukseen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
937
Moitimme:
- Serverit perkeleen lagisia, PvP ihan ajanhukkaa tällä hetkellä
- Sama ongelma lootin kanssa kuin DayZ:ssä aikoinaan, voit kaluta läpi kokonaisen kylän löytämättä juuri mitään hyödyllistä (tyyliin kynttilän ja pipon, kyllä nyt kelpaa taistella rynkkyjä vastaan)

Kiitämme:
- Paskantamis/kusemis-animaatiot
- Karhun pään ja kädet voi pukea päälle
- Robotit oikeasti pelottavia, varsinkin kun ne reagoivat näköhavaintojen lisäksi myös ääneen
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Tykkään kyllä itse just tuosta, ettei joka savimajasta löydy rynkkyä panoksineen. Enemmänkin high risk-high reward, pitää mennä hyviä kamoja hakemaan paikasta, jossa potentiaalisesti on muitakin ja/tai robotit vartioimassa. Tai sitten koittaa tappaa joku jolta lootata, jälleen high risk..

PUBG:ssä ainakin turtuu ihan täysin nykyään noihin parempiin aseisiin, kun on kaikkien paskahuussien lattiat niitä täynnä. Aiemmin niitä oli selvästi harvemmassa, jolloin löytämisen riemuakin oli vielä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
937
Ei niitä rynkkyjä panoksineen joka paskahuussissa tarvi olla, mutta olisi se kiva silti löytää 15min etsimisen jälkeen jonkinlainen tuliase, vaikka sitten joku kökkö pistooli tai epätarkka vanha haulikko. Kunhan ei tarvitse aina ruveta lapiota heittämään kun tulee joku sissi vastaan.

PUBG on mennyt ihan täysin arcade-meiningiksi, tyyliin 3min laskeutumisesta niin kaikilla on jo rynkyt, sitä tuskin haluaa tähän kukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Hitto, kovasti kiinnostelis tää mutta ei taida mitään mahkuja olla, että pyöris 960M:llä :( Ja vielä ei uutta konetta ole hankinnassa.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
484

Joku pyöritelly ongelmitta 950m:llä, eihän se oo kun ostaa ja kokeilet sen alta 2h ja jos ei pyöri ni refundiin :tup:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381

Joku pyöritelly ongelmitta 950m:llä, eihän se oo kun ostaa ja kokeilet sen alta 2h ja jos ei pyöri ni refundiin :tup:
Kappas, kyllä se sitten varmaan jotenkin pyörinee omallakin perunalla. Pääasia, että saisi edes sellaiset FPS-lukemat, ettei liikkuminen yms. töki
 
Liittynyt
23.04.2018
Viestejä
105
Kappas, kyllä se sitten varmaan jotenkin pyörinee omallakin perunalla. Pääasia, että saisi edes sellaiset FPS-lukemat, ettei liikkuminen yms. töki
Itselläni pyörii high-asetuksilla 970-ohjaimella ihan sulavasti. Välillä pientä tökkimistä mutta ei pahasti - voinee myös johtua serveristä. Niiden kanssa on tuntunut olevan välillä enemmän tai vähemmän myös ongelmaa.
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Oli kyllä sen verran turha ja tylsä tekele että huhhuh... Vahvasti ehdolla vuoden paskimmaksi
 
Liittynyt
22.06.2017
Viestejä
91
Ostin pelin tätä lankaa luettuani eikä parin tunnin pelisession jälkeen ainakaan vielä ole kaduttanut. Loottiminen kyllä aika tylsää puuhaa pikku kylänpahasissa kun ei juuri mitään fiksua löydy mutta military baset yms. "High risk = high reward" varsin hauskoja jos siellä muitakin pelaajia saattuu olemaan.

Nettikoodissa ja servereiden vakaudessa kieltämättä aika paljon parantamisen varaa. Crafting systeemistä ei kauheasti sanottavaa kun vielä aika vähän tullut sitä harrasteltua.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 068
Oli kyllä sen verran turha ja tylsä tekele että huhhuh... Vahvasti ehdolla vuoden paskimmaksi
Jaa, mitä noita videoita olen katellu niin tuhat kertaa mielenkiintosemman ja monipuolisemman näkönen omaan makuun kuin esim yksikään battle royale-sonta.
Olen aiemmin kiertäny nää survival mmo-paskeet kaukaa, varsinkin jos sanat battle ja royale liitetään siihen, mutta tämä näyttäää erilaisuutensa vuoksi jo paljon kiinnostavammalta. :think:
 
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
418
Jaa, mitä noita videoita olen katellu niin tuhat kertaa mielenkiintosemman ja monipuolisemman näkönen omaan makuun kuin esim yksikään battle royale-sonta.
Olen aiemmin kiertäny nää survival mmo-paskeet kaukaa, varsinkin jos sanat battle ja royale liitetään siihen, mutta tämä näyttäää erilaisuutensa vuoksi jo paljon kiinnostavammalta. :think:
Tämä herätti munkin mielenkiinnon, eipä oikee oo Pubg eikä Fortnite kiinnostanu ollenkaan mut täs olis enemmän tällästä simulaatiomaisempaa menoa
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 183
Mulle tulee vähän mieleen kyllä Arma tästä :D Tosin enemmän arcadea :)
 

saami

luumu.eu
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
519
17h tullut pelailtua peliä ja vaikuttaa hyvältä. Arma 2 & 3 epokkia pelanneena vaikuttaa lupaavalta. Myös tullut Dayz yms survival pelejä pelattuja.
Suosittelen vahvasti mikäli survival pelit kiinnostaa.

Toivottavasti tähän tulisi jotain majan rakennus hommia tulevaisuudessa.

Lykkäsin myös luumu servun pystöön, tervetuloa viihtymään ja pelailemaan.

176.57.171.138:33202 Tällä hetkellä slotit 20, mutta tarpeen vaatiessa nostetaan niitä. Tein myös Discord servun kyseiselle palvelimelle, että siellä voi ideoida lisää. https://discord.me/luumuscum

edit; ei näköjään toimi vielä discord me linkki.

https://discord.gg/95R9Rgj
 
Viimeksi muokattu:

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Mullakin 17h jo täynnä. Joku tän pariin aina vetää. Tosi hienoja maisemiakin välillä, pakko jäädä fiilisteleen.

Liityin tuonne SCUM Suomi -serverille myös. Aika hyvin löytyi kamaa heti kärkeen, vasta tunti takana siellä. Jonkun lahtasinkin jo kun kyykin teltassa paskalla ja kuulin ulkoa rapinaa... :bored:

Edellisellä serverillä oli joku 13h jo pysynyt äijä hengissä, kun päätin vetää all in ja mennä sinne tehtaalle katteleen. No ei siinä kauaa mennyt kun oli 20 zombia ja iso robotti niskassa. :vihellys:

Jos craftaa ton varastolaatikon niin saako kaikki sieltä pöllittyä kamat jos sen vaan löytää?
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
249
Saako useammalle servulle tehtyä ukon samaan aikaan? Olisi kiva tulla tuonne Suomi servulle sekoilemaan, mutta toisella servulla on full gear äijä, eikä sitä haluaisi menettää turhaan :p
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 125
Jokohan tähän peliin on tullut ultra wide tuki, että voi palata pelin pariin?
Uusimmassa päivityksessäei asiasta ollut mainintaa...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 340
Viestejä
4 198 582
Jäsenet
70 892
Uusin jäsen
hysteri

Hinta.fi

Ylös Bottom