Screenshot-ketju

Horizon forbidden west (ps4 pro)

west.jpg


west2.jpg


west3.jpg


west4.jpg


west5.jpg
 
Borderlands 2, PC

Onkohan sitä ihan kaikki kotona?

49520_20220307191238_1.png


49520_20220318140419_1.png
Kannattaa muuten tuunata BL2 grafiikoita ReShadella tai Nvidian omalla. Saa huomattavasti Elävämpää ja sarjakuvamaisempaa grafiikkaa. Reshadeen löytyy valmiita filttereitä BL kakkoseen.
 
Matrix Awakens Demo PC

1.png


2.png


3.png


Saa nähdä, milloin avoimen maailman pelit alkavat oikeasti näyttämään tuolta. Vaatii tällä hetkellä kyllä sekä lisää optimointia että vääntöä koneesta :D
 
Viimeksi muokattu:
Borderlands: The Pre-sequel, PC. Kevyttä hurahudsta nyt tullut näihin, pitää ostaa jossain vaiheessa BL3 ja Tiny Tinakin kunhan tulevat sopivaan aleen :). Kiire nuilla ei ole kun pelkästään digi-viihdettä on jonossa leffojen, sarjojen, kirjojen, sarjisten sekä pelien muodossa joksikin vuodeksi vaikkei ostaisi yhtään uutta :D.

261640_20220410112736_1.png


261640_20220410181025_1.png

261640_20220411121617_1.png
 
Deus Ex: Mankind Divided ( PC ) . Tässä on kyl paljon hienoja paikkoja, jotka näyttää hyvältä ja toimii. Paljon erinnäkösiä ympäristöjä ja jotenki loppuun asti mietittyjä juttuja.

Vähän sekaisin oleva kirjakauppa.
337000_20220310222857_1.png

Yksi monesta "modernista" mainoksesta. Versalife lääkeyhtiö mainostaa laillista speediä.
337000_20220313204635_1.png


Utulek complex, eräänlainen ghetto johon augmentoidut viedään Tsekissä.
337000_20220328231130_1.png


Vertikaalisesti ja horisontaalisesti toimiva alue, tuntuu jotenki älyttömän valtavalta just sen takia, että vähän joka suuntaan pystyy liikkumaan monessa kerroksessa ja reittejä on paljon. Vihuja ehkä harmittavan vähän tän kokoselle alueelle.
337000_20220403181325_1.png
 
The Ascent on tarjonnut aika komeita näkymiä.
Karttasuunnitteluun on panostettu hemmetin paljon ja tekijöillä on cyberpunk-genre aikalailla hallussa. Ite peli oli aika puuduttava keskivälin jälkeen ja aikalailla buginen.

20220407191005_1.jpg

20220402213815_1.jpg
 
Viimeksi muokattu:
The Crew 2, PC. En ole ihan hetkeen, enkä kahteenkaan, pelannut. Kaikkea uutta "shaibaahan" tähän on tullut :)

I'm singing the rain...
The Crew 22022-5-14-18-17-14.jpg


Vegasin kaduilla

The Crew 22022-5-14-18-44-54.jpg


Maastoa pukkaa

The Crew 22022-5-14-19-7-10.jpg
 
Borderlands: The Pre-Sequel, PC

Improvement through experimentation
261640_20220513153242_1.png


Groovyyy

261640_20220525182005_1.png


Helios

261640_20220527160833_1.png
 
Borderlands: The Pre-Sequel (Claptastic Voyage DLC), PC

Tron?
261640_20220604164520_1.png


Matrix :D

261640_20220604155904_1.png


Happy, happy.. Joy, joy

261640_20220605135119_1.png


Toto, I’ve a feeling we’re not in Kansas anymore.

261640_20220612101711_1.png
 
Viimeksi muokattu:
Kingom Come: Deliverance (PC)

Uudelleenpeluu, karvan verran pysty nostaan asetuksia, mutta ei merkittävästi 1080 -> 3060TI vaihdon jälkeen, sen verran droppailee edelleen FPS ettei ole mukava enää tuosta ylöspäin nostaa vaikka pääasiassa pysyykin yli 60.

Tässä pelissä kyl tuo valaistus on jotenki kohillaan vaikkei mikään RT peli olekkaan. Tuokin oikealla oleva pimeä kuja vähän kuin yllätti kun olin menossa sinne, että mites näin pimiää tuli ja piti ihan palata takaisin katsomaan että paistohan se aurinko nyt vielä hetki sitten. Aamuaurinko on vielä siis matalalla.
379430_20220921193657_1.png


Aamuaurinko ku heittää ensisäteitään nii on monesti metsässä ihmeissään miten hienolta voi peli näyttää.
379430_20220921192958_1.png

Ja onhan tässä ihan hienot skriptatut välivideotkin.
379430_20220920215245_1.png
 
Trails of Cold Steel 2:sta muutama kuva.
The Legend of Heroes_ Trails of Cold Steel II_20210601162635.jpg

Mennäänkö taistelun jälkeen shoppailemaan ja syömään vaahtokarkkeja?
The Legend of Heroes_ Trails of Cold Steel II_20210424144035.jpg

Oi Claire, olet kuin kauniin eteerinen enkeli!
The Legend of Heroes_ Trails of Cold Steel II_20210602004937.jpg

Se ääliö Rean yritti väkisin tunkea meidän kanssa kylpyyn. Lol miten nolo tyyppi!
 
Pistän vielä muutaman kuvan Trails of Cold Steel 2:sta, niin sitten ei tarvitse enää.
The Legend of Heroes_ Trails of Cold Steel II_20210601155216.jpg

Hei, olen Emma-neito, kaunis ja rintava velhotar!
The Legend of Heroes_ Trails of Cold Steel II_20210601160134.jpg

Kihihii, olen povekas opettajatar Sara ja tykkään oluesta!
The Legend of Heroes_ Trails of Cold Steel II_20210429024043.jpg

Vähän outo tunne ikään kuin joku tarkkailisi minua varjoista...
 
Kingom Come: Deliverance (PC)

Tässä pelissä kyl tuo valaistus on jotenki kohillaan vaikkei mikään RT peli olekkaan. Tuokin oikealla oleva pimeä kuja vähän kuin yllätti kun olin menossa sinne, että mites näin pimiää tuli ja piti ihan palata takaisin katsomaan että paistohan se aurinko nyt vielä hetki sitten. Aamuaurinko on vielä siis matalalla.

Itse asiassa siinä on käytössä yksinkertainen vokseleihin perustuva RT toteutus ja tämän avulla esim metsän puihin ja pensaisiin saadaan hyvin aidolta näyttävä varjostus. Sen enempää tekniikasta tietämättä ilmeisesti pienempien objektien varjot tuottavat haasteita.

Sparse voxel octree global illumination (SVOGI), also known as voxel GI, is a global illumination solution based on voxel ray tracing. It does not require prebaking or manual setup of bounce lights or light volumes.

Konsolissa voi kokeilla seuraavaa komentoa, jolla saa vielä näyttävämmät varjot, mutta ainakin itsellä peli kippaa 1 ja 2 asetuksella joko heti tai hetken tallustelun jälkeen. 0 on oletus. Saisi ainakin hienoja screenshotteja...

e_svoTI_IntegrationMode = X

GI computations may be used in several ways:

0 = AO + Sun bounce

Large scale ambient occlusion (static) modulates (or replaces) default ambient lighting. Single light bounce (fully real-time) is supported for sun and projectors (use '_TI_DYN' in light name) This mode takes less memory (only opacity is voxelized) and works acceptable on consoles.
1 = Diffuse GI mode (experimental)

GI completely replaces default diffuse ambient lighting.
Two indirect light bounces are supported for sun and semi-static lights (use '_TI' in light name) Default ambient specilar is modulated by intensity of diffuse GI
2 = Full GI mode (very experimental)

Both ambient diffuse and ambient specular lighting is computed by voxel cone tracing. This mode works fine only on good modern PC.

 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 344
Viestejä
4 553 368
Jäsenet
74 959
Uusin jäsen
sorjonen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom