Screenshot-ketju

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 804
A Plague Tale: Innocence (PC)





Tunnelmallinen peli jossa on pieniä puzzle pähkinöitä mukana ja kivointa että ei ole pelkkää hiipimistä vihollisia väistelen vaan pelin edetessä varusteet paranee että tarpeen vaatiessa voi mennä sieltä mistä aita on matalin mutta tämä taas syö kallisarvoisia resursseja että siinäkin pitää olla tarkkana.

Edit: Muropaketti tyrmäsi pelin lopun todella kehnoksi ja itse olen vasta 9 chapterissa menossa ja niitä tietääkseni on 17 yhteensä että saapi nähdä, toistaiseksi tykänyt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 637
@91danger91 Jep, ja koska se oli Nvidian "the way it's meant to be played" titteli, niin se on yksi ani harvoista peleistä tuolta ajalta jotka tukee Temporal AA:ta. (Nvida TXAA).


4xTXAA + Reshade SMAA + pikkuriikkisen lumasharpenia tekee kuvanlaadusta aika erinomaisen.

Myös esim. tekstuurien laatu näin vanhaksi peliksi on yllättävän hyvä. Visuaalisesti edelleen komea paketti :)
 
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
593
Täytyy sanoa et aika hyvännäköinen peli 6 vuotta vanhaksi =D
Niin on. Minusta tässä taitaa olla edelleen parhaimman näköinen meri videopeleistä. Karibianmeri luotu tosi aidon näköiseksi. Tässä ja Originissa parhaimman näköiset vedet Assassin's Creedeistä.

Assassin's Creed IV: Black Flag (PC)
Assassin's Creed IV Black Flag 16.11.2019 18.12.01.png


Se mikä ei ole vanhentunut hyvin sitten yhtään, on susipaska taistelumekanismi.

Sääli myös ettei noita kaikkia Jackdawn päivityksiä enää saa, El Impoluto figureheadin tarvitsisin että saisin laivan näyttämään Black Pearliltä.
 
Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
196
Call of Duty MW


Kampanjan alusta, komeesti pyörii 5120*1440 resolla.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 637
Red Dead Redemption, Xbox 360





Päätin antaa R*:lle aikaa puunata RDR2:n PC version kuntoon ja pelata sillä aikaa RDR1:n uusiksi ja ei kyllä kaduta.. Perkule kun oli unohtanut miten timanttinen peli kysessä. :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
293
Ghost Recon Wildlands (PC)

Innostuin pitkästä aikaa pelaamaan tätäkin ja mielijohteesta :vihellys: menin tilaamaan Breakpoint Wolves Editionin. :btooth:

Tom Clancy's Ghost Recon® Wildlands2019-12-2-0-37-43.jpg


Tom Clancy's Ghost Recon® Wildlands2019-12-2-0-55-21.jpg
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
757
Esohan se kyseessä, reshadella mukavemmaks värit ja settings tiedostoa muokkaamalla vähän paremmaks laatua. Ihan nätti peli noin vanhaks

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
585
Pitkällisten konffailujen jälkeen alkaa Nier: Automata näyttämään halutulta.

Asiaan vihkiytyneet tietävätkin, että pelin engine targetoi oletuksena 1600x900 resoa ja PC porttaus on muutenkin varsin kehno, joten korjailtu modeilla:
FAR - FAR (Fix Automata Resolution) - v 0.7.0.23 [Auto-Update Fixed?] - (1/6/18) :: Special K - "Kaldaien's Mod"
Widescreen UI fix, 32:9 versio - WSGF • View topic - NieR: Automata Stretched UI Fix?
LOD fix - https://www.nexusmods.com/nierautomata/mods/21
HD texture pack - NieR Automata - Texture Pack V0.75 - 2019 Update
Mieltymyksien mukaiset reshade konffit Nvidia Experiencellä / Anselilla (clarity + sharpness + color)

NieR_Automata 13.1.2020 22.42.jpg
NieR_Automata 13.1.2020 23.44.jpg
(kuvat pakattu noin neljännes-/viidennesosaan alkuperäisestä, jotta mahtuu foorumille, mutta muuten koskemattomia)
 

Chloe

Mestari
Team AMD
Team NVIDIA
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 700
Jaa tällanenkin onnistuu että saa ns. oman hahmon :tup:

Final Fantasy XV (PC)

 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
194
Witcher: Enchanced Edition, PC

Tämäkin on ollut jo iät ja ajat (kuten myös kakkonen ja kolmonen), jäänyt vaan vaiheeseen kun tuli vähän rynnittyä aikoinaan eteenpäin. Kunnes tuli paikka vastaan, jossa tulee quest-mobilta selkään sata-nolla :). Josko nyt Geraltille hieman levuja aluksi

Parit barghestit

20900_20200118165647_1.png



Geralt ottanut hieman kuppia

20900_20200119155216_1.png
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 507
A Plague Tale: Innocence

Pahoittelut OSD:n unohtumisesta kuviin. On kyllä todella nätti ja tunnelmallinen peli. Tosin mikään muu peli tai rasitusohjelma ei ikinä ole saanut tätä näytönohjainta hörppimään jopa 180 wattia piikkeinä ja lämmöt sen mukaiset tässä pelissä.

kuva1.png

kuva2.png
kuva3.png
 
Viimeksi muokattu:

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 507
AC Odyssey PC

Täytyy sanoa, että tuo Mykonos on kyllä kaunein pelissä vastaan tullut saari tähän saakka. Tutkittavaa kyllä riittää vielä.


20200223192844.jpg


20200223195602.jpg


Muitakin upeita paikkoja kyllä löytyy.

20200223194733.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
585
Epic storen ilmaispelinä kun on tällä hetkellä Assassin's Creed Syndicate, niin pitihän se kokeilla miten toimii 32:9 monitorilla ja uudella 2080 Superilla.
Yllättäen toimii ihan out-of-the-box eikä tarvinnut resoluutiota säätää (ja säädöt eivät edes tue 32:9, joten parempi olla koskematta), modeja asennella tai puukotella tiedostoja.
Iso peukku näin vaivattomasta yhteistyöstä pelille, jota tuskin vuonna 2015 suunniteltiin käytettäväksi näin ja kun vertaa moneen tuoreempaan peliin, joita joutuu modailemaan.

Assassin's Creed Syndicate 22.2.2020 16.22_edited.jpg


Lisäksi pelijonossa vielä vuoroaan odottavaa Controlia piti myöskin kokeilla, että miltä se ray tracing näyttää.
Render resoluution puukotus .inin kautta 3413x960, DLSS päälle, laatuasetukset maksimiin ja RT medium on vielä "pelattava" n. 55-65fps.
Vaatii 32:9 monitorilla .ini puukotuksen lisäksi multi-monitor patchin Control - PCGamingWiki PCGW ja FoV changerin r/widescreengamingforum - CONTROL FOV Changer

Control 0.0.299.4648 (FINAL_release) 24.2.2020 21.25_edited.jpg
 

P c L A Y E R

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 730
Epic storen ilmaispelinä kun on tällä hetkellä Assassin's Creed Syndicate, niin pitihän se kokeilla miten toimii 32:9 monitorilla ja uudella 2080 Superilla.
Yllättäen toimii ihan out-of-the-box eikä tarvinnut resoluutiota säätää (ja säädöt eivät edes tue 32:9, joten parempi olla koskematta), modeja asennella tai puukotella tiedostoja.
Iso peukku näin vaivattomasta yhteistyöstä pelille, jota tuskin vuonna 2015 suunniteltiin käytettäväksi näin ja kun vertaa moneen tuoreempaan peliin, joita joutuu modailemaan.



Lisäksi pelijonossa vielä vuoroaan odottavaa Controlia piti myöskin kokeilla, että miltä se ray tracing näyttää.
Render resoluution puukotus .inin kautta 3413x960, DLSS päälle, laatuasetukset maksimiin ja RT medium on vielä "pelattava" n. 55-65fps.
Vaatii 32:9 monitorilla .ini puukotuksen lisäksi multi-monitor patchin Control - PCGamingWiki PCGW ja FoV changerin r/widescreengamingforum - CONTROL FOV Changer

Onko Controlissa siis tuki muillekin DLSS resoille, kun ylesimmille 16:9 resoille? Taitaa olla eka peli, jika tukee myös uw resoja DLSS:llä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
585
Onko Controlissa siis tuki muillekin DLSS resoille, kun ylesimmille 16:9 resoille? Taitaa olla eka peli, jika tukee myös uw resoja DLSS:llä.
DLSS resoluutio määritellään render resoluutiolla, oletuksena peli antaa vaihtoehdoiksi 2/3 tai puolikkaan resoluution (tuetuilla oletusresoluutioilla, muokkaamalla .ini:stä pelkän output resoluution DLSS vipu ei tajua sopivia render resoluutioita).
Vakiona Control ei tue kuin max 21:9 resoluutioita, joten seikkailemalla asennuskansioon ja avaamalla renderer.ini löytyy nämä samat säädöt tekstimuodossa, jolloin asettamalla m_iOutputResolutionX/Y ja m_iRenderResolutionX/Y pystyy määrittelemään nämä arvot itse

Ehkä Nvidian sivu selittää tämän DLSS toiminan paremmin https://www.nvidia.com/en-us/geforce/guides/control-graphics-and-performance-guide/

To provide extra flexibility, NVIDIA DLSS in Control includes a new option that allows users to select the underlying target render resolution -- effectively a DLSS quality knob. Upon selecting NVIDIA DLSS, users can choose from one of two Render Resolutions. The lower of the two provides the biggest performance boost, while the other emphasizes higher image quality. This flexibility allows gamers to tune to their preferred experience.

On a 16:9 monitor, the available DLSS options at each resolution are:
3840x2160: Scale to 2560x1440 or 1920x1080
2560x1440: Scale to 1706x960 or 1280x720
1920x1080: Scale to 1280x720 or 960x540
 
Viimeksi muokattu:

P c L A Y E R

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 730
DLSS resoluutio määritellään render resoluutiolla, oletuksena peli antaa vaihtoehdoiksi 2/3 tai puolikkaan resoluution (tuetuilla oletusresoluutioilla, muokkaamalla .ini:stä pelkän output resoluution DLSS vipu ei tajua sopivia render resoluutioita).
Vakiona Control ei tue kuin max 21:9 resoluutioita, joten seikkailemalla asennuskansioon ja avaamalla renderer.ini löytyy nämä samat säädöt tekstimuodossa, jolloin asettamalla m_iOutputResolutionX/Y ja m_iRenderResolutionX/Y pystyy määrittelemään nämä arvot itse

Ehkä Nvidian sivu selittää tämän DLSS toiminan paremmin https://www.nvidia.com/en-us/geforce/guides/control-graphics-and-performance-guide/

To provide extra flexibility, NVIDIA DLSS in Control includes a new option that allows users to select the underlying target render resolution -- effectively a DLSS quality knob. Upon selecting NVIDIA DLSS, users can choose from one of two Render Resolutions. The lower of the two provides the biggest performance boost, while the other emphasizes higher image quality. This flexibility allows gamers to tune to their preferred experience.

On a 16:9 monitor, the available DLSS options at each resolution are:
3840x2160: Scale to 2560x1440 or 1920x1080
2560x1440: Scale to 1706x960 or 1280x720
1920x1080: Scale to 1280x720 or 960x540

Eikös se mennyt kuitenkin niin, että se ns AI training pitää tehdä erikseen eri resoille... Tuon takia DLSS optiota ei peleissä yleensä edes pysty aktivoimaan kun 1440p ja 2160p resoilla, kun se training vie kuitenkin ilmeisesti aikaa ja rahaa.

En ole itse edes koko DLSS:ää toki käyttänyt, mutta noin olen asian ymmärtänyt olevan, mitä olen lukenut aiheesta.

Edit: Itse itselleni vastaten. Uudemmat DLSS toteutukset, jotka on tehty uudemmilla algoritmeillä tms. eivät nöemmä ole enää lukittuina tiettyihin resoihim, vaan toimivat millä resolla vaan. Controlissa on käytetty DLSS "1.9" joten siinä on jo laajempi tuki resoille. Uusin 2.0 versio on käytössä vain Wolfenstein Young Bloodissa. Ilmeisesti DLSS on nykyään aika hemmetisti parempi kun ne ekat rävellykset, joita nähtiin mm. BF5 ja Metro Exoduksessa.

 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
84 380
Viestejä
1 732 728
Jäsenet
37 529
Uusin jäsen
Pazzzat

Hinta.fi

Ylös Bottom