Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Quad Coret näkee jo painajaisia tuosta alueesta.Assassin´s Creed: Origins, PC
Alexandria
Sori offi kysymys mutta onko tässä miten pitkä kampanja?Call of Duty: WW2 (PC)
Epic storen ilmaispelinä kun on tällä hetkellä Assassin's Creed Syndicate, niin pitihän se kokeilla miten toimii 32:9 monitorilla ja uudella 2080 Superilla.
Yllättäen toimii ihan out-of-the-box eikä tarvinnut resoluutiota säätää (ja säädöt eivät edes tue 32:9, joten parempi olla koskematta), modeja asennella tai puukotella tiedostoja.
Iso peukku näin vaivattomasta yhteistyöstä pelille, jota tuskin vuonna 2015 suunniteltiin käytettäväksi näin ja kun vertaa moneen tuoreempaan peliin, joita joutuu modailemaan.
Lisäksi pelijonossa vielä vuoroaan odottavaa Controlia piti myöskin kokeilla, että miltä se ray tracing näyttää.
Render resoluution puukotus .inin kautta 3413x960, DLSS päälle, laatuasetukset maksimiin ja RT medium on vielä "pelattava" n. 55-65fps.
Vaatii 32:9 monitorilla .ini puukotuksen lisäksi multi-monitor patchin Control - PCGamingWiki PCGW ja FoV changerin r/widescreengamingforum - CONTROL FOV Changer
DLSS resoluutio määritellään render resoluutiolla, oletuksena peli antaa vaihtoehdoiksi 2/3 tai puolikkaan resoluution (tuetuilla oletusresoluutioilla, muokkaamalla .ini:stä pelkän output resoluution DLSS vipu ei tajua sopivia render resoluutioita).Onko Controlissa siis tuki muillekin DLSS resoille, kun ylesimmille 16:9 resoille? Taitaa olla eka peli, jika tukee myös uw resoja DLSS:llä.
DLSS resoluutio määritellään render resoluutiolla, oletuksena peli antaa vaihtoehdoiksi 2/3 tai puolikkaan resoluution (tuetuilla oletusresoluutioilla, muokkaamalla .ini:stä pelkän output resoluution DLSS vipu ei tajua sopivia render resoluutioita).
Vakiona Control ei tue kuin max 21:9 resoluutioita, joten seikkailemalla asennuskansioon ja avaamalla renderer.ini löytyy nämä samat säädöt tekstimuodossa, jolloin asettamalla m_iOutputResolutionX/Y ja m_iRenderResolutionX/Y pystyy määrittelemään nämä arvot itse
Ehkä Nvidian sivu selittää tämän DLSS toiminan paremmin https://www.nvidia.com/en-us/geforce/guides/control-graphics-and-performance-guide/
To provide extra flexibility, NVIDIA DLSS in Control includes a new option that allows users to select the underlying target render resolution -- effectively a DLSS quality knob. Upon selecting NVIDIA DLSS, users can choose from one of two Render Resolutions. The lower of the two provides the biggest performance boost, while the other emphasizes higher image quality. This flexibility allows gamers to tune to their preferred experience.
On a 16:9 monitor, the available DLSS options at each resolution are:
3840x2160: Scale to 2560x1440 or 1920x1080
2560x1440: Scale to 1706x960 or 1280x720
1920x1080: Scale to 1280x720 or 960x540
Crysis on edelleen yksi hienoimmista peleistä IMO
Hienoja hetkiä Tomb Raidereista. Yllä TR 2013, alla Shadow of the Tomb RaiderTomb Raider (2013) PC