Sinun perustelusi ovat edelleen tasoa "Trust me, bro!"
Olen kyllä aika paljon perustellut kaikkia noita mun kirjoituksia, joten en nyt kyllä lähtisi huutelemaan mitään "trust me bro":ta.
Jos joku syntyy ilman jalkaa, niin onko tämä ei-toivottu asia? Onko tämä ihminen sitten alempiarvoinen kaikkien niiden mielestä, joiden mielestä jalan puuttuminen on ei-toivottava ominaisuus?
Homous on ei-toivottava ominaisuus esimerkiksi lisääntymisen kannalta, joka näillä himokristityillä tuntuu olevan sen maailman tärkein asia. Se ei silti tarkoita, että he olisivat alempiarvoisia.
Kuinka monta kertaa nämä pitää oikein käydä läpi?
Sairaudet, tai muut niihin rinnastettavat asiat, ovat eri asioita. Niistä on haittaa sille henkilölle itselleen, jolloin se motivaatio pyrkiä korjaamaan tilanne tulee siitä halusta auttaa ihmisiä. Kyse ei ole siitä, että yksijalkaisuutta pidetään jotenkin alempiarvoisena asiana, vaan siitä, että halutaan auttaa niitä henkilöitä liikkumaan.
Mutta homous, kuten täällä olen jo useita kertoja todennut,
ei rinnastu sairauksiin. Siitä ei aiheudu niille homoseksuaaleille mitään suoraa haittaa, se ei ole mikään sellainen tila, joka pitäisi korjata. Joten henkilöillä kuten Räsänen se motivaatio ei todellakaan ole noiden auttaminen, koska ei ole mitään missä he tarvitsevat apua, vaan se, että he pitävät sitä homoutta alempiarvoisena asiana. Hitto, ainoa asia, minkä takia homoudesta voi olla jotain haittaa homoille on juurikin Räsäsen kaltaiset henkilöt, jotka pitävät niitä homoja alempiarvoisina ja sitten kohtelevat heitä sen mukaisesti. Mutta tuo ei tarkoita, että homous pitäisi korjata, vaan se tarkoittaa, että Räsäsen kaltaisten ihmisten pitäisi korjata oma asenteensa.
Lisäksi homous ei mitenkään estä lisääntymistä. Jos homot haluavat lisääntyä, he voivat. Ovat aina voineet ja nykyajan teknologialla siihen on vielä useampia ratkaisuja. Eli tuo ei ole mikään peruste sille, että sitä homoutta pitäisi lähteä korjaamaan jonain sairautena.