Myydään Samsungin 830 256gb SSD x2- joensuu

Tuote: Samsungin 830 256gb SSD x2
Hinta: 30
Tuote ostettu (mistä ja milloin): jimms todennäköisesti
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei, ei
Muuta huomioitavaa: löytyi kaapin pohjilta joulusiivouksen yhteydessä. Olleet pääkoneessa kiinni joskus aikoja sitten. Tyhjennetty. Kunto näytti olevan hyvä samsungin softalla. En muistanut ottaa infoja talteen. Myydään vaan noudolla ja molemmat kerralla
Myynnissä myös torissa!

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): joensuu
Toimitustapa: vain nouto
Maksutapa: käteinen, mobilepay

IMG20251219131518.jpg

IMG20251219131541.jpg

Voin tietenkin postittaa mutta en voi taata, että tulee perille ennen joulua.
tuskin tulee ennen joulua kun postittaa tässä vaiheessa näin lähellä joulua, mut ei mulla oo kiire, joten jos sulla ei oo rahoilla kiire (ettei tarvi niitä tänään just saada) niin voitaisiin tehdä kaupat joulun jälkeen vaikka, mutta sopia jo nyt että kaupat tulee.

eli hp+postit oon tarjoamassa

tuskin tulee ennen joulua kun postittaa tässä vaiheessa näin lähellä joulua, mut ei mulla oo kiire, joten jos sulla ei oo rahoilla kiire (ettei tarvi niitä tänään just saada) niin voitaisiin tehdä kaupat joulun jälkeen vaikka, mutta sopia jo nyt että kaupat tulee.

eli hp+postit oon tarjoamassa
Sopii, mutta jos on ok niin mahdolliset noudot menee sun edelle?
Maanantaina jos pakettiautomaattiin vie niin todennäköisesti ennättää tiistaina perille asti vielä. Voin siis paketin viedä ennakkoon jo huomenna pakettiautomaattiin niin maantaina iltapäivästä lähtee sitten sieltä.

Sopii, mutta jos on ok niin mahdolliset noudot menee sun edelle?
Kyllä se on ihan reilua niin. Toki noudot pitää ottaa ensisijaisesti huomioon.
Jos sä sen joulukiireiltä ehdit maanantaina postittaa niin käy se, ja sitten voin siirtää rahat tilillesi vaikka sunnuntain aikana.
Mutta yhtä hyvin käy postitus joulun jälkeen.

Kyllä se on ihan reilua niin. Toki noudot pitää ottaa ensisijaisesti huomioon.
Jos sä sen joulukiireiltä ehdit maanantaina postittaa niin käy se, ja sitten voin siirtää rahat tilillesi vaikka sunnuntain aikana.
Mutta yhtä hyvin käy postitus joulun jälkeen.
Juu ennätän koska ei ole mitään joulukiireitä kun en ole nyt viimeiseen 5 vuoteen oikeaa joulua viettänyt vaan vaimon kanssa päätettiin, että omassa rauhassa tehdään ruuat valmiiksi ja syödään sitten kun haluaa. Tehdään kaupat ja laittelen huomenna paketin automaattiin niin lähtee sitten maanantaina heti kun tulevat tyhjentää sitä.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 684
Jäsenet
80 919
Uusin jäsen
Aaro T.

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom