Myyty Samsung Odyssey G7 32' 1440p/240hz -- Forssa

Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
243
Tuote:Odyssey G7 32'
Hinta: 250 myyty 200€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Gigantti 11/21
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä kuittiin, ei takuuseen
Muuta huomioitavaa: Myydään uuden tieltä pois. Paneeli vaihdettu takuuhuollossa 08/23 kun alkoi yläreunoista paistaa taustavalot läpi. Uudessa ruudussa ei havaittavissa. Vasemmassa yläkulmassa saattaa pilkkopimeässä, mustalla taustalla vähän näkyä pientä valoa, en tiedä voi olla paneelin reunakin. En ole käytössä huomannut enempää kuin pari kertaa. Täytyy olla todella spesifit olosuhteet. Mutta ainakin yhdessä kohtaa ehkä havaittavissa. En ole ajanut mitään testikuvia. Pikselivikaa en ole havainnut.

Näyttö tykkää myös välillä mennä mustaksi ja sitten palata takaisin ja yläkulmaan pomppaa lähteen nimi ihan kuin olisi vaihtanut kanavaa tai lähdettä. Tekee joskus alt-tabatessa tai satunnaisesti käytössä. Voi olla Displayport kaapelissa vikaa tai asetuksissa. Olen itse ajanut täydellä höökällä 240hz/1440p/10bit värit. Internetin mukaan saattaa liittyä lämpenemiseen, voi auttaa vähentää resoluutiota, värejä, vasteaikaa tai säätää G-Synciä. Itselläni kuitenkin harvoin tehnyt tätä, ei niin paljoa, että häiritsisi.

Näyttö on muuten toiminut hienosti kaksi vuotta, temppuilee harvoin. Joystick-nänni toimii ja näyttö toimii.

Mukaan kokolailla täysi myyntipakkaus. Joitain lippulappuja ja virta-tiili ja piuha. HDMI-kaapelia ei ole, yksi ylimääräinen DP-kaapeli käytössä olleen lisäksi mukaan. Mukana tulee myös USB-B kaapeli tietokoneyhteyttä varten, mutta lyhyempi kuin normaalisti koska tarvitsin itse pidempää. Jalassa on ruuvit valmiiksi kiinni ja laatikossa on neljä ruuvia joita olen itse käyttänyt monitorivarren kanssa näytön omalla VESA-adapterilla. Kuvasta puuttuu näytön taakse tuleva "koristerengas", mutta sekin tulee mukaan.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):Forssa
Toimitustapa:Ensisijaisesti nouto, mutta voin tulla vastaan lähelle kasvotusten tai postittaa viimeisenä keinona. Postipaketti lähtee ennakkomaksua ja postikuluja vastaan näytön omassa laatikossa. Seassa on jonkun verran pehmusteita, mutta Posti on Posti.
Maksutapa: Käteinen, Mobilepay, OP tilisiirto


Kuva: 20231215_081110.jpg20231215_080936.jpg20231215_080846.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.01.2018
Viestejä
146
Onko sulla win asetuksissa hdr päällä? Saattaa tehdä sitä että "sammuu" ja menee päälle näyttö
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
243
Onko sulla win asetuksissa hdr päällä? Saattaa tehdä sitä että "sammuu" ja menee päälle näyttö
Ei pitäisi olla, tuossa on sen verta alkeellinen tuo HDR tai lähinnä local dimming etten ole käyttänyt. Mutta nyt kun mietin, tuolla asetuksissa vois olla miljoona ja yks asiaa mitkä saattais vaikuttaa, LOCAL DIMMING On tai Auto, Adaptive Sync ja skaalausasetukset winukassa. DPn väärä versio valittuna tai johto. En jaksanut ikinä alkaa sen kummallisemmin testaamaan, teki sen niin harvoin ja vain hetkellisesti. Oikeastaan lähinnä vain välillä alt-tabatessa riippuen kuinka hankala peli kyseessä. Itse pelatessa en muista, että olisi montaa kertaa vetänyt mustaksi jos ollenkaan.

En kyllä varsinaisesti jaksaisi tätä kaivaa laatikosta enää testiinkään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 186
Viestejä
4 215 104
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom