• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Watch7 40/44mm + 2kpl lisärannekkeita kaupan päälle (Lisävaihtohyvitys tarjous)

Mullakin venyi kkv:n kautta tehtävä reklamaatio jo niin kauan, että en tiedä olisinko jaksanut edes tehdä. No nyt näyttäisi tosiaan tulevan molemmat rannekkeet ja vielä kuulokkeetkin kaupan päälle. Ei näissä käänteissä näköjään pysy perässä, kun ensin luikerrellaan vastuuta pakoon ja yritetään tarjota 10% alekoodia, mutta lopulta annetaan rannekkeet ja vielä pyytämättä ylimääräiset kuulokkeet. Uskomatonta, mutta totta. :D
 
Samsungin kaupassa voittaa aina. Piste.

Ne jotka itki, etten tilaa enää koskaan sieltä, niin älkää.

Jää meille muille enemmän halpaa elektroniikkaa 👌

Ei todellakaan ole kaiken vaivan (ajankäyttö) arvoista. Useita puheluita, vääntöjä (umpisurkeassa) chatissa, lopulta reklamointi luottokortin kautta sekä kkv:lle, jonka jälkeen alkoi tapahtumaan.

Enkä usko että Samsung olisi tehnyt asialle mitään ilman että heille on lyöty painetta myös muualta kuin kuluttajilta.

Vaikka nyt tuleekin (tarpeettomat) kuulokkeet korvaukseksi, meni itsellä luotto ko. firman suoramyyntiin sekä ylipäätänsä asiakastukeen joka on yhtä hyödyllinen kuin kampa Kekkosella.
 
Ei todellakaan ole kaiken vaivan (ajankäyttö) arvoista. Useita puheluita, vääntöjä (umpisurkeassa) chatissa, lopulta reklamointi luottokortin kautta sekä kkv:lle, jonka jälkeen alkoi tapahtumaan.

Enkä usko että Samsung olisi tehnyt asialle mitään ilman että heille on lyöty painetta myös muualta kuin kuluttajilta.

Vaikka nyt tuleekin (tarpeettomat) kuulokkeet korvaukseksi, meni itsellä luotto ko. firman suoramyyntiin sekä ylipäätänsä asiakastukeen joka on yhtä hyödyllinen kuin kampa Kekkosella.
Itse kirjoittanut viestin viestiä tai valitusta mihinkään. Sama lupaus rannekkeista ja kuulokkeista tännekkin tuli. Ajankäyttö nolla.

Kiitos kuitenkin teille jotka jaksoitte vääntää josse siitä oli kiinni.
 
Nyt tuli sähköposti, että perässä tulee molemmat rannekkeet ja lisäksi hyvityksenä Buds FE:t. Ihan hyvä diili :)

Edit. Olikin jo puitu moneen kertaan, katsoin viestien aikaleiman pieleen.
 
Sähköpostissa mainittu ET-SVL30SWEGEU viittaa "Fabric" rannekkeeseen, vaikka meidänhän piti saada Athleisure ranneke tuon Milanesen kanssa???
Kerrassaan pöyristyttävää, onneksi on kuluttajansuojan numero vielä tallessa....

/s
Laitoin tästä reklamaation jo aiemmin. Paska on paskaa.
 
Pari kelloa tilasin ja tälläviikolla oli tarkoitus kysellä rannekkeiden perään.
Kiva yllätys saada 4x rannekkeita ja parit kuulokkeet reilulla satkulla. (Ja tieten pari kelloa)
 
Olen jopa tyytyväisempi, jos tilalle tulee se fabric band (ET-SVL30SWEGEU) eikä athleisure, kuten viestissä lukee. Tilasin sen kangasversion sillä 80 €:n kupongilla, ja kokemus on ollut tähän mennessä aika positiivinen.
 
Nyt laittoivat vielä kaavakkeen, jolla saisi sen puuttuvan trade-in hyvityksen (oli enemmän kuin tilauksen arvo). Jotain isompaa tapahtunut, kun kaikki asiat nytkähti nyt samaan aikaan liikkeelle. Varmaan joku Suomen päässä havahtunut tilanteeseen.
 
13€ tulossa 57€ kellovaihtolaitteesta, jossa eivät katsoneet olevan vikaa. Tilauksen hinta miinus vielä postikulut. Ei kai se voi näin mennä, kun ei tilatessa missään sanottu, että hyvityssumma on korkeintaan tilauksen arvo? Pisteet meni kokonaan hukkaan, niitä käytin.
 
13€ tulossa 57€ kellovaihtolaitteesta, jossa eivät katsoneet olevan vikaa. Tilauksen hinta miinus vielä postikulut. Ei kai se voi näin mennä, kun ei tilatessa missään sanottu, että hyvityssumma on korkeintaan tilauksen arvo? Pisteet meni kokonaan hukkaan, niitä käytin.
Mulle siis maksettiin nuo puuttuvat rahat vastaavassa tapauksessa.
 
Joo pitää lueskella mitä kautta kannattaa valittaa. Tuskin saa mitään ainakaan chatin kautta.
Ite laitoin chatin kautta ja ei tahtonu ymmärtää ongelmaa. Lopulta sano että laittaa eteenpäin viestiä. Kattoo tuleeko ikinä viestiä. Silleen toi on aika siellä meh tasolla, kun oman postimaksu möhläyksen (otin 13e kotiin toimituksen, enkä ilmasta toimitusta postiin) ja hyvityksen saamatta jälkeenki jäis maksaa joku 30e+wanhan kellon. Etenki jos sieltä vielä tulee noi rannekkeet+kuulokkeet, niin jo kuulokkeiden myynnillä saa ilmasen upgraden+ilmaset rannekkeet, että.... meh :D. Toki kaikki kotiinpäin.

On kyllä semi sysyipåaska toi chatti tällä hetkellä, ku menee käännön läpi ja tuntuu, että vaikka kirjottaa enkuks, niin vastapuoli ei taho ymmärtää yksinkertasta asiaa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 016
Viestejä
4 864 408
Jäsenet
78 501
Uusin jäsen
minaaw

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom