• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Watch7 40/44mm + 2kpl lisärannekkeita kaupan päälle (Lisävaihtohyvitys tarjous)

Kyselin kanssa perään. Sain 10% alekoodin ja tällaisen vastauksen:

"Haluan vakuuttaa, että olemme tietoisia Galaxy Watch 7 -kampanjan Milanese- ja Athleisure-rannekkeisiin liittyvästä ongelmasta ja pahoittelemme vilpittömästi tästä aiheutuvaa haittaa. Voit olla varma, että seuraamme tilannetta aktiivisesti ja pyrimme ratkaisemaan sen mahdollisimman nopeasti. Saat sähköpostitse päivityksen parhaasta mahdollisesta ratkaisusta heti, kun meillä on lisätietoja."

Saas nähdä miten käy.
 
Aikaisemmin mullekkin tarjottu 10% koodia mutta nyt sain tänään tälläisen vastauksen :D

Screenshot_20250708_144452_Proton Mail.jpg
 
Piti vielä tuolla whatsappissakin koittaa kysellä ja siellä tiedettiin, että ensi viikolla olisi tulossa lisää. Saapa nähdä, katevaraus ainakin oli jo kortilta poistunut.
Ihmeiden aika ei ole ohi, kello tuli. Vaati vielä yhden chättäilyn ja imein vaihdon tuossa välissä.
 
Minullekin saapui toinen kello tänään. IMEI meni väärin alussa ja väännöstä huolimatta (tai sen ansiosta, ota tuosta asiakaspalvelusta selvää) asian sai ratkaistua. Halpaa lystiä oli kun itselle ja puolisella alle satkulla sai päivitettyä uudet kellot.
 
Jaa, olin ihan tyytyväinen siihen 80 €:n alennuskoodiin ja luulin, että homma oli jo sillä selvä. Halusin käyttää sen tänään, koska sen voimassaoloaika on vain 30 päivää.
Joudun näköjään itsekin laittamaan toimitusjohtajalle viestiä.
1752015039486.png
 
Jaa, olin ihan tyytyväinen siihen 80 €:n alennuskoodiin ja luulin, että homma oli jo sillä selvä. Halusin käyttää sen tänään, koska sen voimassaoloaika on vain 30 päivää.
Joudun näköjään itsekin laittamaan toimitusjohtajalle viestiä.
1752015039486.png
Ja onko varmasti ostoskorissa yli 80 eurolla tavaraa? Ei toimi alle eikä tasan 80e ostoihin vaan pitää muutenkin mennä muutaman euron yli.
 
Kai se on pakko pitää kello ja palauttaa entinen, kun tänään viimeinen palautuspäivä. Eikö tosiaan pysty postin automaatin kautta palauttamaan? Sekä lähetystunnuksella mukana tulleessa lappusessa, että sopimustunnuksella postin sivu heittää erroria. Johtuuko siitä että palautuu Viroon? En oo siis edes tottunut palauttamaan automaatilla, mutta toisessa kaupassa hoitui palautus äsken niin näppärästi ja ei tarttenut mennä kauas.
Nyt tuli vaihtohyvitys luottokortille. Ei tullut luvattua 114€ vaan 58€. Eli näköjään hyvitys voi olla maksimissaan tuotteen hinta ja käytetyt pisteet vähennetään vielä siitä. Tuota ei kyllä missään sanottu. Saa nähdä voisiko edes pisteet saada takaisin.

Kyselin asiaa whatsapp ja ei vielä hyvityksen osalta edennyt. Nyt kyllä sanottiin, että kampanjarannekkeet tulisi, vaikka aiemmin on chatissa ja sähköpostilla sanottu jo 4-5 kertaa, ettei saisi.

Edit: "Varmistakaa, että teemme kaikkemme pysyäksemme aikataulussa" =D

Screenshot_20250707_125927_WhatsApp.jpg


Screenshot_20250707_130653_WhatsApp.jpg
Aha. Jos se tosiaan näin on, niin meni rahat ja pisteet ihan hukkaan. Pääsyy ostoon oli se, että pääsisi entisestä romusta eroon. Ei siitä kukaan maksaisi 57€ saati 50€. Ihmettelin kyllä tätä jo ekassa viestissäni tähän ketjuun. Mutta eikö jollain ollut sama aiemmin, ja sai lopulta koko hyvityksen vaihtolaitteesta? Eli siitäkin joutuu vähintäänkin tappelemaan. Tosi kiva. Olisin palauttanut mutta se voi tulla kalliiksi. Eli nyt on tiedossa ainakin 2 erillistä tappelua Samsungin kanssa tähän tilaukseen liittyen. Pisteet takaisin saatuna hinta olisi kuitenkin yli vaihtolaitteen arvon, mutta pisteiden kanssa vaihtolaitteesta ei saa mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Ja onko varmasti ostoskorissa yli 80 eurolla tavaraa? Ei toimi alle eikä tasan 80e ostoihin vaan pitää muutenkin mennä muutaman euron yli.
Jaa, se voi kyllä olla syynä. Korissa oli tasan 80 €, hups.
No, joka tapauksessa viesti on jo laitettu. Katsotaan, jos koodin sijaan tulevat ne rannekkeet.
Olin unohtanut, että Samsungin verkkokauppa on sen verran hyvin tehty, ettei se edes varoita tästä minimimäärästä, vaan sanoo suoraan, että koodi ei toimi.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt tuli omasta vaihtolaitteesta viesti, että hyväksytty täysmääräsenä (14e.)

Ainoo joka vähän kusi täs (pl rannekkeet, joita en ite ees kaipaa) Oli, että tilasin ton kellon kotiin kuljetuksella, niin siihen meni 13e samsung krediittiä turhaan. En sillo tilatessa löytäny millä sais vaihtettua ilmasen toimituksen ja tilausta pakolla sisään runnoessa jaksanu alkaa säätämään, kun ainoa kulu oli noi kuluvat krediitit.


Ps. Mulla sai tuolta vaihtolaite viestin linkistä -50% lisälaitteista, että jos on tarvetta latureille tms, niin hyvä käyttää. Tuli ittelle tosi hyvään aikaan, kun tarvitsin 65w laturia. Jämä credujen jälkeen 8e posteinee :D
 
Viimeksi muokattu:
Nyt tuli omasta vaihtolaitteesta viesti, että hyväksytty täysmääräsenä (14e.)
Itsellä eka kokemus foxwayn vaihdon kanssa ja toisesta puhelimesta tulisi pienempi hyvitys kun "LCD on epäkunnossa".
Täytyy kysellä pitääkö paikkansa ja hyväksyä 40e tappio jos näin on. Pakkasin kyllä laatikon täyteen pehmikettä, kun kuullut tarinoita että usein tulee rikkinäisestä näytöstä vastatarjous, tuskin kuljetuksessa vaurioitunut.
 
Oma tilaus oli yllättäen peruutettu. Tilauksen käsittelyssä oli joku tekninen vika jonka vuoksi tilaus oli mennyt läpi ilman ranneketta (oliko jollakin täällä sama ongelma, miten tilauksen kanssa kävi?). Tein tilauksen ilman vaihtolaitetta ja maksoin siitä enemmän kuin mitä moni muu täällä. Asiakaspalvelun varmistettu entuudestaan se, että rannekkeet tulevat mukaan tilaukseen, kun tilasin kyseisen kampanjan aikana. Nyt sitten tänään pamahti alla oleva viesti sähköpostiin:

1752238413545.png


Asiakaspalvelusta ei mitään muuta vastaantuloa kuin -20% alennus ja mitään muuta ei kuulemma ole tehtävissä. Myönsivät kyllä aika suoraan, että heidän verkkokaupassaan ollut joku bugi tms., jonka vuoksi osa tilauksista mennyt läpi ilman ranneketta. Sanoin myös, että voin tarvittaessa ostaa kellon ilman ranneketta, kun käyttäisin kuitenkin noita päälle tulevia rannekkeita. Mutta ei kuulemma tämäkään onnistu. Aikamoista vastuun välttelyä, vetosivat eri vaiheissa aina eri syyhyn, miksi tilaus peruttiin eikä sitä voi enää aktivoida:

1) Unfortunately, the item was out of stock, and as part of our system policy, any order that remains incomplete for 2 weeks is automatically cancelled
2) So after reviewing your order, we found that it was placed incorrectly. It included only the watch body without the straps
3) The reason we can’t simply fulfil your original order when the watch is back in stock is because the campaign offering free straps ended once the straps went out of stock. This was a system-wide policy applied to all customers during that promotion.

Pitänee kokeilla laittaa tuonne Pohjoismaiden "toimitusjohtajalle".
 
Nyt tuli omasta vaihtolaitteesta viesti, että hyväksytty täysmääräsenä (14e.)

Ainoo joka vähän kusi täs (pl rannekkeet, joita en ite ees kaipaa) Oli, että tilasin ton kellon kotiin kuljetuksella, niin siihen meni 13e samsung krediittiä turhaan. En sillo tilatessa löytäny millä sais vaihtettua ilmasen toimituksen ja tilausta pakolla sisään runnoessa jaksanu alkaa säätämään, kun ainoa kulu oli noi kuluvat krediitit.


Ps. Mulla sai tuolta vaihtolaite viestin linkistä -50% lisälaitteista, että jos on tarvetta latureille tms, niin hyvä käyttää. Tuli ittelle tosi hyvään aikaan, kun tarvitsin 65w laturia. Jämä credujen jälkeen 8e posteinee :D

Tuo 8e posteineen ei paljoa kerro, kun credittien määrä ja laturin ovh jää epäselväksi.

Saisiko linkin laturiin?
 
Itsellä eka kokemus foxwayn vaihdon kanssa ja toisesta puhelimesta tulisi pienempi hyvitys kun "LCD on epäkunnossa".
Täytyy kysellä pitääkö paikkansa ja hyväksyä 40e tappio jos näin on. Pakkasin kyllä laatikon täyteen pehmikettä, kun kuullut tarinoita että usein tulee rikkinäisestä näytöstä vastatarjous, tuskin kuljetuksessa vaurioitunut.
Ite laitoin ihan priiman laitteen ja jäi montakymmentä euroa saamatta. Hauska sinänsä koska olen aiemmin toimittanut vaihtoon osumaa ottanutta tablettia ja saanut täyden hyvityksen.

Pitääpi kysellä mistä kyse kun jaksaa. Otan noista aina kyllä videot ja kuvat ennen lähetystä.
 
Oma tilaus oli yllättäen peruutettu. Tilauksen käsittelyssä oli joku tekninen vika jonka vuoksi tilaus oli mennyt läpi ilman ranneketta (oliko jollakin täällä sama ongelma, miten tilauksen kanssa kävi?). Tein tilauksen ilman vaihtolaitetta ja maksoin siitä enemmän kuin mitä moni muu täällä. Asiakaspalvelun varmistettu entuudestaan se, että rannekkeet tulevat mukaan tilaukseen, kun tilasin kyseisen kampanjan aikana. Nyt sitten tänään pamahti alla oleva viesti sähköpostiin:

1752238413545.png


Asiakaspalvelusta ei mitään muuta vastaantuloa kuin -20% alennus ja mitään muuta ei kuulemma ole tehtävissä. Myönsivät kyllä aika suoraan, että heidän verkkokaupassaan ollut joku bugi tms., jonka vuoksi osa tilauksista mennyt läpi ilman ranneketta. Sanoin myös, että voin tarvittaessa ostaa kellon ilman ranneketta, kun käyttäisin kuitenkin noita päälle tulevia rannekkeita. Mutta ei kuulemma tämäkään onnistu. Aikamoista vastuun välttelyä, vetosivat eri vaiheissa aina eri syyhyn, miksi tilaus peruttiin eikä sitä voi enää aktivoida:

1) Unfortunately, the item was out of stock, and as part of our system policy, any order that remains incomplete for 2 weeks is automatically cancelled
2) So after reviewing your order, we found that it was placed incorrectly. It included only the watch body without the straps
3) The reason we can’t simply fulfil your original order when the watch is back in stock is because the campaign offering free straps ended once the straps went out of stock. This was a system-wide policy applied to all customers during that promotion.

Pitänee kokeilla laittaa tuonne Pohjoismaiden "toimitusjohtajalle".
Laita valitus sinne toimitusjohtajan osoitteeseen niin saat Samsung Nordicin asiakaspalvelun käsittelemään asiaa ja hoituu luultavasti kerralla.
 
Miten nopeasti porukalla on kuulunut tuolta vaihtofirmasta jotain? Itse laitoin 27.06 vanhan Watch 4 44mm kellon vaihtoon, eikä vieläkään ole kuulunut mitään. Lähetin kellon laatikossa, missä Watch 7 saapui, enkä laittanut sisään mitään lappuja mukaan kun ei tuommoista missään ohjeistettu tekemäänkään. Laitoin vain Watch 7 mukana tulleen lähetystarran pakettiin ja tuntui paketti kelpaavan ainakin postille.
 
Miten nopeasti porukalla on kuulunut tuolta vaihtofirmasta jotain? Itse laitoin 27.06 vanhan Watch 4 44mm kellon vaihtoon, eikä vieläkään ole kuulunut mitään. Lähetin kellon laatikossa, missä Watch 7 saapui, enkä laittanut sisään mitään lappuja mukaan kun ei tuommoista missään ohjeistettu tekemäänkään. Laitoin vain Watch 7 mukana tulleen lähetystarran pakettiin ja tuntui paketti kelpaavan ainakin postille.
No itse laitoin myös Watch4 44mm BT, mutta sen vaihtoarvo oli 1€. Siitä en saanut viestiä, vaikka vaihtoon laitetusta luurista sain. Mutta kun arvo on max tuon 1€ niin en sitä odota.
 
Miten nopeasti porukalla on kuulunut tuolta vaihtofirmasta jotain? Itse laitoin 27.06 vanhan Watch 4 44mm kellon vaihtoon, eikä vieläkään ole kuulunut mitään. Lähetin kellon laatikossa, missä Watch 7 saapui, enkä laittanut sisään mitään lappuja mukaan kun ei tuommoista missään ohjeistettu tekemäänkään. Laitoin vain Watch 7 mukana tulleen lähetystarran pakettiin ja tuntui paketti kelpaavan ainakin postille.
19.6. Jätin vaihtolaitteen postiin. Postin seurannan mukaan toimitettu 30.6. Tänään 11.7. tuli sähköposti, että vaihto on suoritettu ja summa palautetaan minulle. Mutta kun sähköpostista avaa lisätietoja niin sen mukaan laitetta ei ole vielä arvioitu.
 
Miten nopeasti porukalla on kuulunut tuolta vaihtofirmasta jotain? Itse laitoin 27.06 vanhan Watch 4 44mm kellon vaihtoon, eikä vieläkään ole kuulunut mitään. Lähetin kellon laatikossa, missä Watch 7 saapui, enkä laittanut sisään mitään lappuja mukaan kun ei tuommoista missään ohjeistettu tekemäänkään. Laitoin vain Watch 7 mukana tulleen lähetystarran pakettiin ja tuntui paketti kelpaavan ainakin postille.
24.6 sain seiskan ja lähetin wanhan kellon, 30.6 oli vastaanotettu virossa ja tänään tuli viesti, että kaikki ok, laittavat maksuun. En laittanut mitään muita lappuja mukaan, kuin seiskan mukana tulleen postin tarran laatikon ympärille. (oli suunto 7 laatikko, niin sen verta leveä, että mahtu viivakoodi jne 1 sivulle)
 
En sillo tilatessa löytäny millä sais vaihtettua ilmasen toimituksen
Ostin tuon siis 65W Power Adapter Trio black | Samsung Suomi -50% -->25e ja siitä sitten se 17e pois krediiteillä ja perus iolmanen toimitus postin toimipisteeseen.
Ei mulla ainakaan ole vuosiin tarjonnut enää mitään muuta kuin 5€ toimitusta koskaan. Johonkin Jyväskylän tms Giganttiin saisi joskus ilmaisen toimituksen, siinä kaikki.

Eiku nyt näemmä on tuo laturi ostoskorissa. Ekaa kertaa sitten 2023. Koodilla FF7ECO lisätarvikkeista -50%.
Enpä tilaakaan kitupiikkinä, vaikka tarttisin nopeammat laturit. Krediteille on muutakin käyttöä kuten puhelimen vaihto, hinta kuitenkin koodin kanssa 24.5€/kpl ja joskus saanut samoilla spekseillä olevaa laturia Telialta 9€ kpl - alennuskoodi päälle.
 
Viimeksi muokattu:
Kävi samat. 31.3.2025 Tilasin S25 Ultran. Puuttuvat rahat palautuksesta sain lopulta 3.6.
Eli kyllä niiden sieltä pitäisi tulla, kestää vaan aika kauan.
@Dovien @Kahjo Minulle kävi samoin. Maksoin kellosta 18€, lähetin trade-iniin laitteen, jonka arvoksi arvioivat 133€, mutta nyt palauttivat vain tuon kellon hinnan 18€. Eli 115€ jäi vielä uupumaan. Tulivatko siis puuttuvat rahat tuolloin 3.6. ihan itsekseen vai jouduitko kyselemään niiden perään aktiivisesti, että lopulta sait ne?
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä asiakas,

Tilauksesi peruutetaan valitettavasti, koska tilauksesi ei sisällä ranneketta kellolle. Tee tilaus uudelleen mukana tulevalla hihnalla ja ota yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
On kyllä surkuhupaisa tämä Samsungin verkkokauppa ja heidän asiakaspalvelunsa. Myivät kellon ilman ranneketta? 🙄
 
@Dovien @Kahjo Minulle kävi samoin. Maksoin kellosta 18€, lähetin trade-iniin laitteen, jonka arvoksi arvioivat 133€, mutta nyt palauttivat vain tuon kellon hinnan 18€. Eli 115€ jäi vielä uupumaan. Tulivatko siis puuttuvat rahat tuolloin 3.6. ihan itsekseen vai jouduitko kyselemään niiden perään aktiivisesti, että lopulta sait ne?
Piti kysellä perään ja siinä käsittelyssä taisi mennä ainakin 3 viikkoa...
 
Miten toi on ees mahollista? Ts miten se kello tulisi, kun se perus ranneke on kiinni siinä kellossa siellä sinetöidyssä pahvilootassa.....
Tarkoittanee sitä, kun ranneke oli yksi osa hintaa 49€ osalta, ja tuon sai jossain vaiheessa poistettua tilauksesta.
 
Tab S9 oli tarjouksessa, niin ajattelin käydä huutelemassa chattiin noista rannekkeista, jotta saa ainakin -10% koodin. Aspa hetken tutki ja sanoi, ettei ollut lisätty koriin ja sitten selitin, ettei näitä voinut lisätä koriin ja piti lähettää myöhemmin. Sitten lisää tutkintaa ja sanoi, että lisäsi minut listalle, jolle lähetetään rannekkeet heti, kun niitä on taas varastossa. Tiedä sitten miten käy, mutta antoi vielä oma-aloitteisesti -10% koodin, joka menikin heti käyttöön.
 
Minä sain maanantaina tällaisen viestin, kun vastasin Abdelrahmanin säälittävään yritykseen palvella asiakasta. En kylläkään oikein usko, että ottavat kaikkiin yhteyttä. :D

Pahoittelemme vilpittömästi tästä tilanteesta aiheutunutta haittaa. Valitettavasti tilaukseesi liittyvä ilmainen ranneke on tällä hetkellä loppu varastosta, ja työskentelemme aktiivisesti uuden ratkaisun löytämiseksi.
Haluamme vakuuttaa, että otamme yhteyttä kaikkiin asiakkaisiin, joilta puuttuu tähän kampanjaan liittyviä tuotteita ja jotka ovat tehneet tilauksensa oikean kampanja-ajanjakson aikana.
Tavoitteenamme on ottaa uudelleen yhteyttä kaikkiin asiakkaisiin viikon kuluessa käyttämällä tilauksessasi rekisteröityä sähköpostiosoitetta.
 
Tab S9 oli tarjouksessa, niin ajattelin käydä huutelemassa chattiin noista rannekkeista, jotta saa ainakin -10% koodin. Aspa hetken tutki ja sanoi, ettei ollut lisätty koriin ja sitten selitin, ettei näitä voinut lisätä koriin ja piti lähettää myöhemmin. Sitten lisää tutkintaa ja sanoi, että lisäsi minut listalle, jolle lähetetään rannekkeet heti, kun niitä on taas varastossa. Tiedä sitten miten käy, mutta antoi vielä oma-aloitteisesti -10% koodin, joka menikin heti käyttöön.
ECOFF7 -koodilla -30% tableteista ja kelloista, 50% tarvikkeista.
 
ECOFF7 -koodilla -30% tableteista ja kelloista, 50% tarvikkeista.
Kokeilin tota itekkin, mutta ei toiminu tossa s9 tarjouksessa, kun toi toimi kai vaan ei normaali hintasiin. Ite sain kyllä hyvää hyötyä tosta, ku sain halvalla 65/25/15w laturin ja samsungi oman virtapankin, jossa 25w lataus molempiin suuntiin ja kellolle langaton lataus puoleen hintaan. Päälle pojojen käyttö, nii ei montaa euroa tarvinnu maksaa.
 
Eipä ole eskalointi edennyt mihinkään yli viikossa. Edelleen on tilaus peruttu ilman minun lupaa. Työläs paikka.
Täällä aivan sama tilanne. Asiaa olen vienyt eteenpäin sekä chatin asiakaspalvelun kautta että laittamalla viestiä "Pohjoismaiden toimitusjohtajalle". Molemmista suunnista asia viety "eteenpäin", mutta eipä ole asiasta mitään kuulunut.
 
Tilasin toisen kellon 28.6. 83€ hintaan, jolloin luvattiin lähettää 9.7., kuitenkin 14.7. peruttiin. 2h jankutin chatissa ja tarjottiin vain 20% alennuskoodia toistuvasti, jolla voin tilata itse uudelleen. Kello maksaa kuitenkin samsungilla 279€ (muualla esim gigantissa normihinta 169€). Chat ei millään ymmärrä, ettei kelloa saa 20% koodilla samaan hintaan kuin aiemmin tilattu.

Valitan tarvittaessa kuluttajariitalautakuntaan. Imurin akusta olin vääntänyt tosiaan samsungin kanssa 3kk ja loputonta viestin vaihtoa. Kuluttajaneuvontaakin otin välissä yhteyttä, josta ei apua. Lopulta tein valituksen kuluttajariitalautakuntaan ja heti tuon jälkeen tarjosivat, että maksavat koko imurin hinnan mulle takaisin (saa nähdä tuleeko rahat todellisuudessa). Olisi ollut samsungille paljon halvempaa ja helpompaa vaan lähettää se akku kuin maksaa koko imurin hintaa ja käyttää asiakaspalvelun aikaa tähän. Törkeää kyllä tämä systeemi, että ainoastaan ne, jotka jaksavat viedä asiat aivan tappiin asti saavat oikeutta.
 
Minä otin yhteyttä Samsung WhatsApp kautta ja ilmoitin heti kärkeen, että voidaan käyttää englannin kieltä ihan hyvin. Vastaus kyselyyn missä rannekkeet viipyy:

"We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused and truly appreciate your patience. There was an issue with these cases, and we are still working on it. Once we receive a response regarding the status of your extra bands, we will contact you via email to provide you with an update. Thank you for your understanding."
 
Itekki joudun vähän säätämään, kun käytin samsung pojoja niin paljo, että palautuksen kaa hinta meni pl postimaksut miinukselle.... Piti saada 14e, sain 3.66.... Onneksi säätö summat pieniä.

Toisaalta sain tosta tilauksesta viellä ihan mukavat lisähyödyt, kun tilasin virtalähteen ja varavirtapankin -50% koodilla, jonka sai tosta palautus homman linkistä.
 
Kuka on siis tämä toimari johon tässä pitää olla yhteydessä jotta asiaa saa edistettyä?
Kiitos, että olet lähettänyt viestin toimitusjohtajallemme. Koska hänellä ei ole mahdollisuutta vastata sähköpostiin itse, hän on lähettänyt sen meidän osastollemme. Koska tämä tapaus koskee teknistä tukea lähetämme tapauksen eteenpäin Samsung-tukeen, joka tulee olemaan sinuun yhteydessä.
Ei taida paljoa toimitusjohtajaa kiinnostaa yhteydenotot. Taitaa olla yhteydenottolomake pelkkä mainos, siinä missä rannekkeetkin olivat. 🙄
 

Statistiikka

Viestiketjuista
282 474
Viestejä
4 850 927
Jäsenet
78 420
Uusin jäsen
alassa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom