• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Watch7 40/44mm + 2kpl lisärannekkeita kaupan päälle (Lisävaihtohyvitys tarjous)

Olihan siinä selkeä virhe kun piti tulla 150e alennus mut tuli paljon isompi ja lisäksi pysty yhdistää koodin, vaikka ehdoissa todettu ettei voi yhdistää.m
Onhan tuo nyt sanomattakin selvää ettei kyseessä ollut hintavirhe. Ihan normaaliahan tuo on, että pystyy yhdistää 4 eri kampanjaa yhteen tuoteeseen (-150€ Lisävaihtohyvitys, -100€ korista pois, 2 hihnat ilmatteeksi sekä REVIVE30 koodi), että saa ostettua perusmallin ilmaiseksi.

Eikait tuo mikään hintavirhetarjous ollut. Samsung tyhjensi varastot. Varastosaldot ehkä heitti rannekkeiden osalta, mutta ison firman kyllä pitää pitää lupaukset mitä luvataan.
Samsung on tunnettu hyvistä tarjouksistaan verkkokaupassa. Ei kuluttajan pidä edellyttää saavansa vähemmän mitä luvattu.
Miksi tyhjensi varastot? Tuleeko 8-malli nyt tilalle? En kyllä jaksa uskoa että 0e+ hinnoilla kyse olisi jostain tarkoituksellisesta varaston tyhjennyksestä. Tottakait kuluttajalla on oikeudet joita jatkuvasti poljetaan, mutta tässä ehkä kyse jostain muusta, ainakin minun mielestäni. Ja siis tilasin itsellekin kyllä kellon enkä saanut 0e mutta olen silti tyytyväinen ;)

Onhan tuo nyt sanomattakin selvää ettei kyseessä ollut hintavirhe. Ihan normaaliahan tuo on, että pystyy yhdistää 4 eri kampanjaa yhteen tuoteeseen (-150€ Lisävaihtohyvitys, -100€ korista pois, 2 hihnat ilmatteeksi sekä REVIVE30 koodi), että saa ostettua perusmallin ilmaiseksi.
Muissa kaupoissa voisikin olla hintavirhe mutta tämä Samsungin kauppa on käyttäytynyt mainitsemiesi yhdistämisien kanssa ennenkin juuri näin ja ei ole keneltäkään koskaan siihen vedoten tilauksia peruttu. Nyt muuten tuli äsken taas varastoihin täydennystä niin laitoin itsekin pari lisätilausta vetämään.

Muissa kaupoissa voisikin olla hintavirhe mutta tämä Samsungin kauppa on käyttäytynyt mainitsemiesi yhdistämisien kanssa ennenkin juuri näin ja ei ole keneltäkään koskaan siihen vedoten tilauksia peruttu. Nyt muuten tuli äsken taas varastoihin täydennystä niin laitoin itsekin pari lisätilausta vetämään.
Olen hyvin tietoinen asiasta, että Samsung on välillä päästänyt ylivoimasia kampanja comboja läpi, eikä ole näitä tilauksia perunut.

MUTTA, väitätkö muka ihan tosissasi, että sillä hetkellä kun joku jamppa laittoi nämä eri kampanjat sisään, heillä oli tarkoituksena myydä Samsung Watch7 40mm hintaan 18€? Ja tästä vielä alenee hinta, riippuen siitä minkä SER:in lähetit niille (omassa tapauksessa 23€ arvoinen) ja sitten vielä kaiken kukkuraksi saa vielä kaksi ~100€ arvoista hihnaa.

Olen hyvin tietoinen asiasta, että Samsung on välillä päästänyt ylivoimasia kampanja comboja läpi, eikä ole näitä tilauksia perunut.

MUTTA, väitätkö muka ihan tosissasi, että sillä hetkellä kun joku jamppa laittoi nämä eri kampanjat sisään, heillä oli tarkoituksena myydä Samsung Watch7 40mm hintaan 18€? Ja tästä vielä alenee hinta, riippuen siitä minkä SER:in lähetit niille (omassa tapauksessa 23€ arvoinen) ja sitten vielä kaiken kukkuraksi saa vielä kaksi ~100€ arvoista hihnaa.
Mahdoton tietää Samsung tarkoitusperiä. Minulla veloitukset 103.90 ja 67,20 44mm kelloista, ser palautuksista ei voi tietää mitä saa. Toisessa käytetty reward pisteitä myös = ei ilmaisia
Vuoden vanhan watch 6 44mm Samsung arvostaa vaihdossa 14eur arvoiseksi.

Voisi vetää johtopäätöksen?
Launch prices ovat järkyttyvän ylihintaisia?

Viimeksi muokattu:
Tosiaan näemmä tullut lisää tavaraa myyntiin, ja 44mm vihreää Bluetooth -mallia löytyy taas. Näyttää vain, että ylimääräinen 100e alennus on korjattu pois. Eli joko saa ostoskorissa 100e pois kellon hinnasta tai 150e vaihtolaitteen kanssa. Alennuskoodi toimii yhä kumman vain alen lisäksi, kuten kuuluukin.

Vaihtohyvityksen ehdoissa ihan erikseen mainitaan, että tarjouksen voi yhdistää muihin tarjouksiin. Ihan siis Samsungin ehtojen mukaisesti tuon voisi tulkita menneen: 150e lisäale, johon yhdistää yleisen 100e alennuksen ja alennuskoodin.
1000031598.jpg

Tietenkään tämä lisäale ei Samsungilla ollut tarkoituksena, mutta eiköhän $220 miljardin liikevaihdon ja $25 miljardin liikevoiton (2024) lafkalla ole varaa laittaa muutama halpa älykello matkaan, ja mahdollisesti muutamat rannekkeet vielä siihen lisäksi. :kahvi:

Tuota minäkin ihmettelin, että Samsungin ehdoissahan nimenomaan luki, että voidaan yhdistää eri tarjouksiin.
Joo nyt maksaa satasen enemmän (-alennuskoodi) eli +70€ ainakin samalla minkä itse tilasin.

Kyllä itse ihan mielellään ne rannekkeet ottaisin, alkuperästä silikoni ranneketta en pysty käyttään koska aiheuttaa jonkinsortin allergiaa mulla (ainakin watch 4 aiheutti) joten ei se nyt ihan ok oo että Samsung jättäis rannekkeet laittamatta ja tarjois 10% alennusta 70euron rannekkeesta jonka tarvin jotta voin sitä käyttää :lol:

Kannattaa nyt kuitenkin muistaa, että jos rannekkeita ei ole henkilökohtaisesti luvattu niin ainakaan mitään pitäviä perusteita niiden saamiselle ei ole. Tuskin kannattaa kovin raivokkaasti olla vaatimassa niitä tai yli -20% alekoodia.

Kysyn toki itsekin niistä jos ei tule mukana ja laitan kuvan mainoksesta sekä maininnan, että muutkin ovat saaneet niitä. Mikäli eivät niitä suostu toimittamaan, eivätkä anna hyvitystä niin asia on täysin ok, koska minun ostoskorissa ei ole niitä ollut ja olen ihan tietoisesti ja järjissäni suorittanut loppuun asti tilauksen, joka ei sisällä ylimääräisiä rannekkeita.

Sain tässä aamulla kanssa sähköpostiin vastauksen noita rannekkeista, ja tarjosivat 80e lahjakorttia hyvityksenä. Kyselin siis kohteliaasti eilen chatissa näistä, ja aspa teki tiketin taustatukeen.

1000031603.jpg

Sain tässä aamulla kanssa sähköpostiin vastauksen noita rannekkeista, ja tarjosivat 80e lahjakorttia hyvityksenä. Kyselin siis kohteliaasti eilen chatissa näistä, ja aspa teki tiketin taustatukeen.

1000031603.jpg
Eikai tuo "emme voi tällä hetkellä täyttää tilaustasi" tarkoita sitä, ettei kelloa lähetetä?

Itsekin eilen chatissa kysyin asiaa ja avasivat mulle tiketin asiasta. Omalla kohdalla lte kellolle olisi tarvetta ja viime vuonna harkitsin jopa sen ostoa 200-300€ hintaan. Ei vaan raaskinut kun edellinen kello oli tarjouksesta watch 4, en silloin halunnut maksaa lisähintaa 4g:stä.

Eikai tuo "emme voi tällä hetkellä täyttää tilaustasi" tarkoita sitä, ettei kelloa lähetetä?

Itsekin eilen chatissa kysyin asiaa ja avasivat mulle tiketin asiasta. Omalla kohdalla lte kellolle olisi tarvetta ja viime vuonna harkitsin jopa sen ostoa 200-300€ hintaan. Ei vaan raaskinut kun edellinen kello oli tarjouksesta watch 4, en silloin halunnut maksaa lisähintaa 4g:stä.
Eiköhän tuo tarkoita vaan etteivät pysty rannekkeita lähettämään, vähän kapulakieltä taitaa olla.

Itsekin juuri kysyin Samsungin chatista puuttuvista rannekkeista ja Michelle lupasi luoda tiketin asiasta, jään odottamaan 80€ alennuskoodia innolla. 10% alennuskoodi tulikin jo pyytämättä.

Viimeksi muokattu:
Tosiaan varmaan kääntäjän kautta tuo aspan teksti. Kellon pitäisi olla matkalla ihan normaalisti. :)

Hankin tuon kerman/hopeisen kellon, niin en ehkä muutenkaan olisi halunnut valkoisia rannekkeita sen kaveriksi. Pitänee laittaa muutama kiinaranneke tilaukseen tilalle.

1000031603.jpg

Onhan tuo ihan jäätävän hyvä kauppapaikka. Monessa muussa paikassa vedottaisiin ties mihin ihan oikeissakin kaltoinkohtelutapauksissa, mutta nämä lykkäävät 80€ ostelurahaa. Mulla olisi esim robotti-imurin moppeja ostoslistalla.

Olisihan se jo huumorimeininkiä, että 38€:n arvoisilla pisteillä saa älykellon ja vielä kaupan päälle 80€:lla vaikkapa lisätarvikkeita muihin laitteisiin tai SmartTageja yms.

Itsekin tuli kaksi laitettua tilaukseen, toinen ihan käyttöön ja toisen sen takia, että on sitten antaa trade inn ohjelmaan vähän tuoreempaa vaihdokkia tilalle kuin vaihtoon lähtenyt a20s puhelin.. Ja saahan siinä extra laturinkin. Ellen sitten keksi lahjaksi antaa.
Lisärannekkeita en odota saavani, joskin olen jo 3kpl orginaali rannekkeita ostanut lisääkin samsungilta suoraan, silloin kuin heillä ajoittain on se -%50 lisätarvikkeista.. Pari kertaa vuodessa ollut.

Toki tuo milanese ranneke olisi ihan tyylikäs lisä ollut, mutta jääköön välistä.

Itsellä tuo Watch 7 LTE 44mm kello tuli ostettua viime vuonna -30% tarjouksesta, jolloin se taisi jotain 275e tms. maksaa. Minusta ihan hyvä kello kyseessä, varsinkin kun samsung tuotteita muitakin. Kiva etsiä aina oma kännykkä sillä, välllä avata tai sulkea telkkarikin, ja myös sykkeen seuranta ja matka trackkaus tuntuu toimivan hyvin. Itse kyllä kyseisestä kellosta tykkään. Ja toki kestää vettä yms. ja saa musiikit halutessaan korviin lenkillä.
LTE malli jäänyt turhaksi, kun ei viitsi maksaa jotain 5-10e/kk extraa että saisi tuplasimmin kelloonkin.. äkkiä tulee kustannuksia, jos käyttö vain harvoin sille ominaisuudelle.
Akkukesto myös iha ok älykelloksi, ja plussaa siitä että saa virransäästötilassa merkittävän keston eli kestää useammankin päivän pöydällä silloin (ei älytilassa). Tähän myydään myös travel chargereita --> paras malli ehdottomasti tuo missä joku sisäinen 300mah akku ja usb-c liitäntä, eli ikäänkuin powerbank kellolle. Ja toki myös harkitkaa sitä harmaata usb-c varavirtalähdettä samsungilta, missä kellonlatausalusta, vähän kallis mutta hyvä.

Nyt tuli itselleni sähköpostia, että 44mm versio on lähtenyt tulemaan.
Eilen chatissa Sherif vakuutti huonolla suomella että mukana olisi luvatut rannekkeet, mutta saapa nähdä. Pääasia tuossa chatissa oli oikeastaan saada tuo chatti historia talteen, että kyseiset rannekkeet on tosiaan luvattu kellon mukaan ja jos ei niitä tule, niin voi kinuta korvaukseksi lahjakorttia.

Onhan tuo ihan jäätävän hyvä kauppapaikka. Monessa muussa paikassa vedottaisiin ties mihin ihan oikeissakin kaltoinkohtelutapauksissa, mutta nämä lykkäävät 80€ ostelurahaa. Mulla olisi esim robotti-imurin moppeja ostoslistalla.

Olisihan se jo huumorimeininkiä, että 38€:n arvoisilla pisteillä saa älykellon ja vielä kaupan päälle 80€:lla vaikkapa lisätarvikkeita muihin laitteisiin tai SmartTageja yms.
Tämäpä. Itsekin käytin s24 -> s25 vaihdossa saamia pisteitä eli sinällään ilmainen kello. Annoin vanhan tab s6 niin pitäisi tulla vielä 114€ tilille rahaa, ja jos saisi vielä sen 80€ lahjakortin.

Tuo puhelimen vaihtokin oli taloudellisesti vain voittoa, tuli uusi selkeästi nopeampi puhelin paremmalla akulla. Sain 10% takaisin kun chatissa puhuin palautuksesta ja tabletin myin torissa 130€. Eli puhelimen vaihdossa jäin n. 160€ voitolle.

Toisaalta reilu vuoden vanhassa Jet 60 imurissa akku hajosi ja siitä joutunut vääntämään samsungin kanssa jo 2kk. Kolmesti tällä välin on luvattu uusi akku lähettää, mutta sitten aina peruttu. Ei mitään viestiä perumisesta, mutta kun chatissa kysellyt miksi akkua ei ole kuulunut niin Ahmat tms kertonut lähetyksen peruuntuneen. Sanovat, että akulla vain 1 vuoden takuu, mitä itse en kyllä löydä samsungin sivuilla mainittavan. Nytkin tilatessa luki, että kaikilla tuotteilla on vähintään 2 vuoden takuu. Uusi akku maksaisi imurin verran

Kannattaa nyt kuitenkin muistaa, että jos rannekkeita ei ole henkilökohtaisesti luvattu niin ainakaan mitään pitäviä perusteita niiden saamiselle ei ole. Tuskin kannattaa kovin raivokkaasti olla vaatimassa niitä tai yli -20% alekoodia.

Kysyn toki itsekin niistä jos ei tule mukana ja laitan kuvan mainoksesta sekä maininnan, että muutkin ovat saaneet niitä. Mikäli eivät niitä suostu toimittamaan, eivätkä anna hyvitystä niin asia on täysin ok, koska minun ostoskorissa ei ole niitä ollut ja olen ihan tietoisesti ja järjissäni suorittanut loppuun asti tilauksen, joka ei sisällä ylimääräisiä rannekkeita.

Kyse ei ole henkilökohtaisesta kampanjasta tai tarjouksesta, vaan ekstra rannekkeita tarjotaan ihan julkisesti tuohon Samsung Watch 7 tarjouksen päälle, heillä on kampanja tälläkin hetkellä livenä "Top deals" suomenkielisessä osiossa, tarjouksista kymmenes jos puhelimella selaa:

Kampanjan rannekkeet ovat yhteensä kuitenkin 128€ arvoiset (79€ + 49€) ja moni meistä ei luultavasti näe noissa rannekkeissa samalla tavalla arvoa, kuin jos olisi ollut esim 128€ arvoiset Samsung Buds kuulokkeet kaupan päälle.

samsung-watch-rannekkeet-kaupan-päälle.jpg

Kyse ei ole henkilökohtaisesta kampanjasta tai tarjouksesta, vaan ekstra rannekkeita tarjotaan ihan julkisesti tuohon Samsung Watch 7 tarjouksen päälle, heillä on kampanja tälläkin hetkellä livenä "Top deals" suomenkielisessä osiossa, tarjouksista kymmenes jos puhelimella selaa:

Kampanjan rannekkeet ovat yhteensä kuitenkin 128€ arvoiset (79€ + 49€) ja moni meistä ei luultavasti näe noissa rannekkeissa samalla tavalla arvoa, kuin jos olisi ollut esim 128€ arvoiset Samsung Buds kuulokkeet kaupan päälle.

Nuo on tosiaan tiedossa, mutta mikäli näitä ei tule omaan ostoskoriin ja päätät silti tilata tuotteen, niin kyllähän siinä itse hyväksyy sen, ettei nuo tule pakettiin mukaan. Ihan yhtä lailla, kuin tilausvahvistus sitoo myös kauppoja niin kuluttajallakin pitää olla vastuuta siitä, mitä tilaa. Jos tilaaminen on kiinni lisärannekkeista, eikä niitä näy ostoskorissa, niin silloin ei tietenkään tilata ennen kuin on saatu vahvistus siitä, että ne kuuluu mukaan.

Tuossa kuvassa ei näy myöskään mitään tarkempia ehtoja. Jos painaa sieltä Top Dealsin kuvasta niin tuotesivulla ei näy mitään mainintaa näistä rannekkeista. Maininta Top Dealsin kuvassa ei tietenkään sido heitä sellaiseen, että rannekkeet kuuluvat mukaan niin kauan, kuin kuva on esillä, sama mitä koodeja ja hyvityksiä tilaukseen tulee.

Samsungin tuntien hyvityksiä todennäköisesti satelee ja minäkin ottaisin paljon mieluummin 80€ ostelurahaa, kuin kaksi ranneketta, joista vähintään toinen lentäisi vaan turhana kierrätykseen.

Laitoin myös chattiin kyselyn rannekkeista ja aikoivat palata sähköpostilla asiaan.

Ei herunut 80€ alennuskoodia vaan pelkkää 10% koodia tarjosivat, täytyy varmaan koittaa vielä vääntää tuosta aspan kanssa.

Screenshot_20250620_115849_Gmail.jpg

Tänne pamahti täsmälleen sama copypaste viesti. Pistin saman tien vastauksena otetta kuluttajansuojalaista ja virheellisen tuotteen määritelmästä.

Huvittavaa, että yrittävät korvata 128€ arvoisia kaupanpäällisiä 10% alennuskoodeilla, kun jakavat jatkuvasti kaikille 20-30% koodeja uutiskirjeiden ja chatin kautta.

Samsungin kanssa tuntuu olevan ihan tuuripeliä kenen asiakaspalvelijan kanssa on juttusilla, toiset antaa mitä pyydetään ja toiset sitten pihtaavat. Itse pistin tuon ylemmän 80€ alennuskuponki viestin liitteeksi ja vetoan vielä siihen että mainostavat edelleen sivuillaan noita rannekkeita. Katsotaan mitä vastaavat.

Nuo on tosiaan tiedossa, mutta mikäli näitä ei tule omaan ostoskoriin ja päätät silti tilata tuotteen, niin kyllähän siinä itse hyväksyy sen, ettei nuo tule pakettiin mukaan. Ihan yhtä lailla, kuin tilausvahvistus sitoo myös kauppoja niin kuluttajallakin pitää olla vastuuta siitä, mitä tilaa. Jos tilaaminen on kiinni lisärannekkeista, eikä niitä näy ostoskorissa, niin silloin ei tietenkään tilata ennen kuin on saatu vahvistus siitä, että ne kuuluu mukaan.

Tuossa kuvassa ei näy myöskään mitään tarkempia ehtoja. Jos painaa sieltä Top Dealsin kuvasta niin tuotesivulla ei näy mitään mainintaa näistä rannekkeista. Maininta Top Dealsin kuvassa ei tietenkään sido heitä sellaiseen, että rannekkeet kuuluvat mukaan niin kauan, kuin kuva on esillä, sama mitä koodeja ja hyvityksiä tilaukseen tulee.

Samsungin tuntien hyvityksiä todennäköisesti satelee ja minäkin ottaisin paljon mieluummin 80€ ostelurahaa, kuin kaksi ranneketta, joista vähintään toinen lentäisi vaan turhana kierrätykseen.

Laitoin myös chattiin kyselyn rannekkeista ja aikoivat palata sähköpostilla asiaan.

Jos Samsung markkinoi sivuillaan tälläkin hetkellä kaupanpäällisiä rannekkeitaan niin kuluttajasuojalain mukaan tulee heidän ne toimittaa. Ei ole kuluttajan vastuulla etsiä ehtoja, jos niitä ei kuvassa tai kaupantekosivulla ole, niin silloin ehtoja ei yksinkertaisesti ole. Niitä ei voi lisätä myöskään jälkeenpäin.

Ei ole myöskään kuluttajan vastuulla tietää tai olla tietämättä, että kampanjatuotteiden tulisi näkyä ostoskorissa. Joskus myös lähetetään erillisenä lähetyksenä ylimääräisiä asioita.

Postauksessasi ja vastauksessai on paljon misinformaatiota jota halusin korjata, eli:

1. Kyseessä ei ollut henkilökohtainen lupaus, vaan jättikorporaation tarjouskampanja
2. Jos kampanjassa ei ole ylimääräisiä ehtoja, niin silloin mennään kampanjalla jossa ei ole ehtoja
3. Jos ylimääräisiä kampanjatuotteita ei näy ostoskorissa, niin se ei riitä vapauttamaan yritystä kampanjasta, siinä on yksi kuluttajasuojalain suoma ehto.

Samaa mieltä tuosta lahjakortista, se on varsin hyvä kompromissi, toki riippuu mitä itse tarvitsee, joillekkin saattaa ylimääräiset rannekkeet olla taas tarpeellisia.

80€ lahjakortti pitäisi tarjota silloin myös kaikille ketkä eivät mahdollisesti rannekkeita saa.

Joka tapauksessa hyvä diili.

Viimeksi muokattu:
Jos Samsung markkinoi sivuillaan tälläkin hetkellä kaupanpäällisiä rannekkeitaan niin kuluttajasuojalain mukaan tulee heidän ne toimittaa. Ei ole kuluttajan vastuulla etsiä ehtoja, jos niitä ei kuvassa tai kaupantekosivulla ole, niin silloin ehtoja ei yksinkertaisesti ole. Niitä ei voi lisätä myöskään jälkeenpäin.

Ei ole myöskään kuluttajan vastuulla tietää tai olla tietämättä, että kampanjatuotteiden tulisi näkyä ostoskorissa. Vai tulisiko niiden näkyä korissa vai olla näkymättä. Joskus myös lähetetään erillisenä lähetyksenä ylimääräisiä asioita.

Postauksessasi ja vastauksessai on paljon misinformaatiota jota halusin korjata, eli:

1. Kyseessä ei ollut henkilökohtainen kampanja/lupaus, vaan normaali jättikorporaation tarjouskampanja
2. Jos kampanjassa ei ole ylimääräisiä ehtoja, niin silloin mennään kampanjalla jossa ei ole ehtoja
3. Jos ylimääräisiä kampanjatuotteita ei näy ostoskorissa, niin se ei riitä vapauttamaan yritystä kampanjasta, siinä on yksi kuluttajasuojalain suoma ehto.

Samaa mieltä tuosta lahjakortista, se on varsin hyvä kompromissi, toki riippuu mitä itse tarvitsee, joillekkin saattaa ylimääräiset rannekkeet olla taas tarpeellisia.

80€ lahjakortti pitäisi tarjota silloin myös kaikille ketkä eivät mahdollisesti rannekkeita saa.

Samalla pitäisi jotenkin poistaa asiakkaille lähetetyt uutiskirjeet tarjouskampanjasta ja tuhota muut todisteet et moista olisi koskaan ollut. On taas setit :facepalm:

Ehkä siellä markkinointi on viettämässä pyhiä ja päivittää sivut seuraavana arkipäivänä.

Turbo-optimoijat vs moraalipoliisit taisteluun en jaksa osallistua mutta laitetaan tänne vinkki niille jotka hankkivat LTE-version niinkun minä kun muuta ei ollut enää saatavilla. eSim:jä saa muualtakin kuin ahneilta kotimaisilta operaattoreilta esim BNEsim:ltä 3GB "lifetime" paketti mikä ei expiroidu 6e (alekoodilla vielä tosta 15% pois) ja redditin mukaan kello käyttää dataa tuskin edes 100MB kuussa jos ei striimaa musiikkia yms. Eli LTE-kelloon netti muutamalla eurolla ~pysyvästi vs ahneiden kotimaisten operaattorien alkaen 5e/kk paketit. Oma kello vielä postissa niin en pääse testaamaan mutta ymmärtääkseni eSIM profiilin saa siirrettyä kellolle lukemalle QR-koodin Galaxy Wearable applikaatiossa.

Turbo-optimoijat vs moraalipoliisit taisteluun en jaksa osallistua mutta laitetaan tänne vinkki niille jotka hankkivat LTE-version niinkun minä kun muuta ei ollut enää saatavilla. eSim:jä saa muualtakin kuin ahneilta kotimaisilta operaattoreilta esim BNEsim:ltä 3GB "lifetime" paketti mikä ei expiroidu 6e (alekoodilla vielä tosta 15% pois) ja redditin mukaan kello käyttää dataa tuskin edes 100MB kuussa jos ei striimaa musiikkia yms. Eli LTE-kelloon netti muutamalla eurolla ~pysyvästi vs ahneiden kotimaisten operaattorien alkaen 5e/kk paketit. Oma kello vielä postissa niin en pääse testaamaan mutta ymmärtääkseni eSIM profiilin saa siirrettyä kellolle lukemalle QR-koodin Galaxy Wearable applikaatiossa.

Kiitos LTE lifetime vinkistä, mikä tuo 15% koodi on tuohon?

Edit: miten tuolla voi soittaa jos puhelun vastaanottavalla ei ole dataa päällä, kun tuo kai toimii pelkällä datalla? Redditistä löytyi 9kk vanha eSim asennusohje kellolle, kun kaikilla ei toimi, tai ei toimi 4G, niin pitää vaihtaa 3G:lle:

"It took a bit of time to figure out. The watch won't accept QR codes initially. I followed these instructions and got it to work...

Click the 3 line menu bar > Settings > About Galaxy Wear and click the Galaxy Wearable title 5 times to open up a service menu. Click something like Test E-SIM QR which is currently off. It should change to ON.

Now go back and you can scan your QR code of your esim. But you will have to turn on the esim on the phone itself after installation, it might not work from the Galaxy Wear app on your phone. No problem, just open your settings>connections and go to your Mobile Data Plan and enable it and you're set!"

Viimeksi muokattu:
Laitetaan tämä lainaus näistä Samsungin kampanjoista, aina saa hyvän mielen kasvoille.

"Tässä on kyllä taas hyvä esimerkki tuon samsungin kaupan touhusta, kun kuun asennosta riippuen aspa chatista saa joko bannit, 5e alekoodin, 30% alekoodin tai mitä tahansa siltä väliltä. Ja sitten taas tulee oven takaa joku yleiskampanja millä saa kaikesta vielä lisäalen ja vaihtopuhelimesta yli 9000€ hyvityksen."

Kiitos LTE lifetime vinkistä, mikä tuo 15% koodi on tuohon?
ESIMDB15 löytyi esimdb.com sivustolta.
Jätin koodin laittamatta kun en jaksanut kovin kauaa tehdä vertailua eSIM:en välillä kun kelloa ei ole vielä kätösissä sillä idealla jos joku muu löytää vielä paremman diilin. Valtaosa eSIM:istä 30 päivän settejä niin pitää katsoa noita paketteja missä ei aikarajaa.

Nyt kun porukka alkanut saamaan 80e lahjakortteja niin miten olette parhaiten saaneet sen hyödynnettyä? Ei käy alle 80e tilauksiin ja postikuluja ei tuossa huomioida niin ei voi esim. pelkkää 79e hintaista bandia tuolla yksinään ostaa ja mitään euron tuotteita en yllättäen löytänyt varastosta jolla täyttäisi tuon rajan. Ja toki kyseinen lahjakortti myös syö pois alennuskoodien käytön.

Nyt kun porukka alkanut saamaan 80e lahjakortteja niin miten olette parhaiten saaneet sen hyödynnettyä? Ei käy alle 80e tilauksiin ja postikuluja ei tuossa huomioida niin ei voi esim. pelkkää 79e hintaista bandia tuolla ei voi yksinään ostaa ja mitään euron tuotteita en yllättäen löytänyt varastosta jolla täyttäisi tuon rajan.
Itse kun joskus sain eri asiaan liittyen tuollaisen, niin tilauksen loppusumman piti tosiaan olla muutaman euron yli tuon 80€ ennen postikuluja että koodin pystyi käyttämään. Tasan 80€ ei riittänyt. Siitä sitten sumplimaan miten sen käyttää :thumbsup:

Nyt kun porukka alkanut saamaan 80e lahjakortteja niin miten olette parhaiten saaneet sen hyödynnettyä? Ei käy alle 80e tilauksiin ja postikuluja ei tuossa huomioida niin ei voi esim. pelkkää 79e hintaista bandia tuolla yksinään ostaa ja mitään euron tuotteita en yllättäen löytänyt varastosta jolla täyttäisi tuon rajan. Ja toki kyseinen lahjakortti myös syö pois alennuskoodien käytön.
Sampalla on aina välillä kaikki tarvikkeet -30% tarjouksessa tai jos malttaa odotella blackfridayhin asti niin silloin -50%. Niihin ei aleprosentilliset koodit käy, mutta nuo rahamäärälliset pitäisi toimia.

Ei ole myöskään kuluttajan vastuulla tietää tai olla tietämättä, että kampanjatuotteiden tulisi näkyä ostoskorissa. Vai tulisiko niiden näkyä korissa vai olla näkymättä. Joskus myös lähetetään erillisenä lähetyksenä ylimääräisiä asioita.

1. Kyseessä ei ollut henkilökohtainen kampanja/lupaus, vaan normaali jättikorporaation tarjouskampanja

Kuvan otsikossa lukee muuten Watch7 + Milanese Band ja sitten alempana pienemmällä, että Milanese Band ja Athleisure Band kaupan päälle. Ensiksi mainittua ranneketta pitäisi tulla tuon mukaan siis kaksi. :D

Vaikea uskoa, että yksi tarjouskuva sitoisi Samsungia "tarpeeksi", meni mistään tietämätön kuluttaja kuinka laput silmillä tahansa. Olisi mielenkiintoista nähdä kääntyisikö kuluttaja-asiamies tässäkin kuluttajan suuntaan. Kannatan kyllä sitä, että firma on vastuussa mainoksistaan ja sitä myöten oli vähä liian kärkkäät tuumailut aikaisemmin.

En väittänyt kampanjan olevan henkilökohtainen. Mikäli joku on niitä chatista kysellyt ja jos rannekkeiden on sanottu tulevan mukana niin tottakai silloin niitä pystyy paremmilla perusteluilla vaatimaan. Meillä muilla on yksi Top Deals- kuva, jonka alla olevan linkin takaa ei löydy koko kampanjaa.

Ei tuolla tavalla taida tulla päänumeron tekstiviestit tai puhelut kelloon, mikä lienee se ainoa käyttö esimmille kellossa.

Hienoa että antavat lahjakortin koska ehdot tekisi sen ettei tarvi antaa mitään kun useampi tarjous:

Kampanja voimassa 27.7.2025 asti tai niin kauan kuin varastoa riittää osoitteessa samsung.fi. Koskee valikoituja tuotteita. Ei voida yhdistää muihin tarjouksiin. Tarjoukset ja niiden kesto vaihtelevat kampanja-aikana. Katso voimassa olevat tarjoukset osoitteesta samsung.fi.

Hienoa että antavat lahjakortin koska ehdot tekisi sen ettei tarvi antaa mitään kun useampi tarjous:

Kampanja voimassa 27.7.2025 asti tai niin kauan kuin varastoa riittää osoitteessa samsung.fi. Koskee valikoituja tuotteita. Ei voida yhdistää muihin tarjouksiin. Tarjoukset ja niiden kesto vaihtelevat kampanja-aikana. Katso voimassa olevat tarjoukset osoitteesta samsung.fi.
Eipä se noin yksiselitteistä ole, koska kampanjan alussa jo hihnoja oli kyllä tarjolla mutta ilmaiseksi niitä ei kahta saanut koskaan lisättyä niin että ne olisi ollut myös tilausvahvistukssella, vaikka mitään muuta tarjousta ei olisi hyödyntänyt samalla :)

Ihan mielenkiinnosta, paljon pakettien painot teillä joilla paketti postissa. Mietin jos vois siitä päätellä tuleeko rannekkeita

Ittellä 40mm /bt paino 206g

2x 44mm LTE 210g. Ja aspalta tuli, että rannekkeet loppui varastosta ennen kuin tein tilauksen joten en niitä saa.
Ihan mielenkiinnosta, paljon pakettien painot teillä joilla paketti postissa. Mietin jos vois siitä päätellä tuleeko rannekkeita

Ittellä 40mm /bt paino 206g

Missä tuo lukee?

Lukee näemmä juurikin tuolla ihan diilisivun lopussa. Eiköhän tää tällä oo taputeltu, ovat ilmoittaneet että niin kauan kuin varastoa riittää ja varasto on ehtinyt loppua rannekkeista. Turha enää inistä.

Jos haluaa pilkku nussia, niin asterisk (*) ei viittaa sivulla yhtään mihinkään.

Statistiikka

Viestiketjuista
280 286
Jäsenet
78 053
Uusin jäsen
MRe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom