Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvin toimii.Onko joku saanut tässä Google Paytä toimimaan? Mulla vaan valittaa tuntematonta virhettä kun koitan maksaa. Puhelimessa kyllä toimii.
Aukeeko sulla se kortinkuva siihen kun avaat walletin?Onko joku saanut tässä Google Paytä toimimaan? Mulla vaan valittaa tuntematonta virhettä kun koitan maksaa. Puhelimessa kyllä toimii.
Juu aukee. Ihan sama efekti riippumatta näytänkö kelloa maksupäätteelle se kortinkuva näytöllä vai suoraan kellotaulua näyttämällä.Aukeeko sulla se kortinkuva siihen kun avaat walletin?
Onko sul siel asetuksis et maksa walletil ..onks se joku ncf asetus.. ?Juu aukee. Ihan sama efekti riippumatta näytänkö kelloa maksupäätteelle se kortinkuva näytöllä vai suoraan kellotaulua näyttämällä.
Tietenkin on.Onko sul siel asetuksis et maksa walletil ..onks se joku ncf asetus.. ?
Edit.. mul lukee maksa google payl.. se pitää olla valittu
Näkeekö kukaan puhelimen Samsung Health sovelluksessa karttanäkymää reististä joka on juostu puhelimella? Harjoituksen päätteeksi kello näyttää kartan lenkistä, mutta puhelimen Samsung Health sovellus ei sitä näytä vaikka mitä asetuksia kokeilisi muuttaa.
Itse itselleni vastaten, löytyi treeniä valitessa ilmestyvän asetusvalikon alta Kaikki harjoitukset -> ääniopas-täppä poisMistähän sais pois reeneissä kierrosaikojen lukemisen ääneen? Esim lenkillä joka kierroksen jälkeen alkaa monotoninen ääni lukea kuulokkeisiin kierrosajat, vaikka oisinkin kuulokkeet yhdistänyt puhelimeen. Ärsyttävää kun katkee äänikirja aina hetkeksi. En äkkiseltään asetuksista löytänyt sopivaa kohtaa.
Mitä ranneketta oot ostanu? Itse ostin yhden mustan metallisen mutta se on kiinnityskohdasta arviolta millin liian leveä joten ei mahdu oikeasti tähän Watch 4 Classiciin kiinni vaikka nimenomaan tälle sitä ebayssä myytiin.Onkohan noissa ranneke edelleen 20mm? Omaan 4:een ostanu amazonista mustia metallisia rannekkeita (kellomainen, pala-nivelletty ja sitten sellainen metallinen mesh-tyylinen joka magneetilla kiinnittyy/säätyy), ei sitä vakio kumista hullukaan pidä, toisenlaisella rannekkeella istuu paikoileenkin ihan eri tavalla.
aikaisemmin mun watch 4 ja nyt watch 5 niin ne lopetti puhelimessa kävellyn/pyöräillyn reitin näyttämisen. kellosta näkee mikä lenkki tuli tehtyy. Ois kiva että puhelimesta näkis tehdyn lenkin. mistä voisi olla kyse?Onko muilla ollut ongelmaa gps:n kanssa?
Jostain käsittämättömästä syystä mun watch4 lopetti juoksu-harjoituksen aikana sijainnin tallentamisen?
Pyöräillessä ja kävellessä se oikein nätisti ottaa sijainnin ja harjoituksen päätyttyä antaa kartan reitistä mutta just juoksu-harjoituksessa ei. Harjoituksen aikana GPS symboli näyttää että homma toimii niinku pitää muttei vaan silti sitä tallenna. On uusin päivitys sisällä ja kokeiltu käynnistää kello uusiks
Itselleni vastaten. Menee puhelimella samsung healt asetuksiin niin sieltä löytyy sijainti asetukset josta oli täppä lähtenyt pois ilm. Jonkun päivityksen yhteydessä. Nyt näkyy kartta taasaikaisemmin mun watch 4 ja nyt watch 5 niin ne lopetti puhelimessa kävellyn/pyöräillyn reitin näyttämisen. kellosta näkee mikä lenkki tuli tehtyy. Ois kiva että puhelimesta näkis tehdyn lenkin. mistä voisi olla kyse?
UI 5 päivitys ei näytä enää syvää unta oikein...
No, ennen päivitystä näytti syvää unta melkein joka yölle 30-70min, päivityksen jälkeen 0-10min. Voihan se tosin nyt näyttääkin sitten oikeinIhan mielenkiinnosta: Onko sulla joku tarkka referenssi-masiina, jolla mittaat mikä on oikea tulos yössä ja vertaat tätä päivityksen tuomiin mittaustuloksiin?
Mulla taas tuntuu päinvastoin sulavammalta ja vähemmän animaatiota kuin ennen :oPäivitin ja hävisi google fit askeleet widgetti![]()
![]()
Ja käyttö tuntuu tahmealta kun animaatioita hidastettu entisestä, sivu pyyhkäisyt yms.
Tuollaista ei ole mutta ärsyttävästi joka kerta kun kellon laittaa käteen niin tulee Samsung Healthilta ilmoitus että hei josko tänään saisit käveltyä tarpeeksi. En saa, ole hiljaa.
Mitä puhelinta käytät? Täällä S22+ ja watch4. Molemmat hälyttää ja voi valita kummalla vastaa sekä lennosta voi vaihtaa kellosta puhelimeen vaikka bluetooth painiketta painamalla. En ole asetuksia tuolta osalta säätänyt, eli alkuperäiset säädöt käytössä.Onko mitään mahdollisuutta saada tämä sellaiseen tilaan ettei se ottaisi mitään kantaa saapuviin puheluihin? En ainakaan manuaalista löytänyt. Onko niin että puhelut tulevat aina tähän automaattisesti niin että puhelimesta ei pysty edes vastaamaan puheluun? Ainakin äsken meni yksi puhelu ohi vaikka miten yritin puhelimesta siihen vastata.
On kyse yhdestä tapauksesta vai useammasta? Minulla ei ainakaan kahdenkaan puhelimen ja tuon kellon kanssa ole ollut tuollasta ongelmaa.Onko mitään mahdollisuutta saada tämä sellaiseen tilaan ettei se ottaisi mitään kantaa saapuviin puheluihin? En ainakaan manuaalista löytänyt. Onko niin että puhelut tulevat aina tähän automaattisesti niin että puhelimesta ei pysty edes vastaamaan puheluun? Ainakin äsken meni yksi puhelu ohi vaikka miten yritin puhelimesta siihen vastata.
On kyse yhdestä tapauksesta vai useammasta? Minulla ei ainakaan kahdenkaan puhelimen ja tuon kellon kanssa ole ollut tuollasta ongelmaa.
Mutta sitten muutamankin kerran sellainen vastausongelma ollut että BT-korvanapit jäänytkin päälle vaikka kotelossa olleet ja puhelut mennyt sinne. -eihän vaan tälläsestä kyse -vaikka tuolloin kyllä pystyy vastaamaan mutta ihmettelee kun mitään ei kuulu.
Onko vinkkejä miten päivityksen saisi toimimaan? Lataa sen puhelimeen, mutta ei suostu siirtämään kelloon. Useammalla kellolla ja puhelimella samaa ongelmaa.
Mulla meni ainakin tuo älyvapaalta kuulostavat tv-päivitys ongelmitta suoraan puhelimen äppistä kelloon asentumaan.
Sama.
Kai tuossa päivityksessä muitakin juttuja on kuin tuo telkkari -hommaKuulostaa kyllä ihan turhalta ominaisuudelta.
Mulla oli Watch 6:n kanssa samaa ongelmaa. Yritin reilu 10 kertaa ja yllättäen lähti yhdellä kertaa siirtämään. Boottasin kello ja puhelimen useita kertoja kokeillessa. Kun sai vain siirrettyä tuon päivityksen niin sen jälkeen asentui ongelmitta.Onko vinkkejä miten päivityksen saisi toimimaan? Lataa sen puhelimeen, mutta ei suostu siirtämään kelloon. Useammalla kellolla ja puhelimella samaa ongelmaa.
Jösses miten oot sen akun tohon kuntoon saanuLähinnä akun kesto. Tästä 4classic akku jo väsynyt. Eikä jaksa enää pidempiä pyörä reissuja (+100km). Luulisi tuon olevan siinä parempi(tuore akku+pihimpi piiri).
Arveluttaa se että onko lisätty toimintoja Samsung puhelin pakotuksen piiriin. Nykyisin häiritsee eniten tuo maksu painike josta vain Samsung pay ja dnd tilan ei synkronointi. Ilmeisesti dnd toimisi Samsung puhelimella kuhan joko kellosta tai luurista laittaisi.
Muuta vikaahan nykyisessä ei ole, kuin väsähtänyt akku jolla ei mun käytössä pääse edes yhtä vuorokautta enää. Joten korvaavan etsintä menossa.
Ah, itsellä ei ole AOD päällä missään laitteessa. Koen vain häiritseväksi kun silmäkulmassa näyttää että siellä olisi jotain joka kaipaa huomiota.Jaa a. Ihan normaalilla, aktiivisella käytöllä. Jos on rauhallisempi päivä se kestää sen 22h latauksesta seuraavaan(lataan aina samaa aikaa joka päivä)
Mutta joinain päivinä ei vaa kestä. Riippuu paljon tulee käveltyä ja pyöräiltyä.
Töissä myös käytän median ohjaukseen ja joskus sanelen muistiinpanoja jne. Perus ilmoitusten vilkaisun lisäksi. Luuria ei töissä ehdi taskusta kaivaa.
Aod tietysti päällä. Kellonaika pitää nähdä helposti. Ranteen nostolla herätys pois koska sillä se heräilee jatkuvasti turhaa(töissä).
Ai näissä kelloissa on gps? Tuntuupa turhalta kun puhelimessa on se myös ja siinä on isompi akku ja varmasti parempi antenni.Joo, ehdottomasti eniten akkua imee kun on kävely/juoksu/pyöräily missä gps päällä. NYC:ssä kun laitoin kävelyn päälle niin kellosta katosi akku ~90% -> 15% kahdessa tunnissa. Jälkikäteen hoksasin että tämä johtui korkeista rakennuksista jolloin gps-signaali poukkoili ihan miten sattuu
Huomaa kyllä että et paljon älykelloa käytä kun ei ole laitteen ominaisuudet edes selvilläAi näissä kelloissa on gps? Tuntuupa turhalta kun puhelimessa on se myös ja siinä on isompi akku ja varmasti parempi antenni.