Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omassa tulee suomeksi kuinka voin auttaa, muttei suomea kyllä ymmärrä?Siis täh.. nyt huomasin että kellon assitant ymmärtää suomea??? Koskas se on suomea ruvennut ymmärtämään kun google asistant ei tietääkseni tue suomea??
Kyl mulla ymmärtää pääsääntöisesti. vaikka navikoi helsinkiin ja siellä navigoi kluuvin parkkihalliin tai näytä sääennuste. kaveril kans kokeiltiin niin sillä se ei ymmärtänyt kun lontoota...minkähän kieliasetuksen oon kääntänyt... ainoastaan gboard ja wallet lisänä asennettu ja jotain valikoita siellä säädellyt..Omassa tulee suomeksi kuinka voin auttaa, muttei suomea kyllä ymmärrä?
Mul tuntui samalta jossain välissä ja sit olin kerran ilman kelloa ja taas värähti ja sit tajusin että mun ranne narahtaa välilläOsaisko joku kertoa miksi tämä kello värähtelee välillä omia aikojaan, vaikka mitään ilmoitusta ei tule mistään suunnasta ja yhteyskään puhelimeen ei ole katkennut.
Periaatteessa voi olla jokin hetken aikaa näkyvä ilmoitus, esim. whatsapin varmuuskopiointiin liittyvä, tai sitten yhteys katkeaa pieneksi hetkeksi. Samaa olen itse välillä havainnut ja pitäisi muistaa kurkata ilmoitushistoria heti tuon jälkeen.Osaisko joku kertoa miksi tämä kello värähtelee välillä omia aikojaan, vaikka mitään ilmoitusta ei tule mistään suunnasta ja yhteyskään puhelimeen ei ole katkennut.
Jos yhteys puhelimeen katkeaa niin värähtää. Tai jos se alkaa tallentamaan itse jotain kävelyä, niin whkä silloinkin ja kun tallennus loppuu?Osaisko joku kertoa miksi tämä kello värähtelee välillä omia aikojaan, vaikka mitään ilmoitusta ei tule mistään suunnasta ja yhteyskään puhelimeen ei ole katkennut.
Kello on tosiaan värähdelly, kun sen yhteys katkeaa kännykkään ja onkin ollut välillä oiva ominaisuus, jos kotoa lähtiessä kännykkä jääny pöydälle. Mutta kello on värissy vaikka kännykkä ollu aivan vieressä ja heti näin kummastakin, ettei yhteys katkennut. Liikuntaväristykset olen (tietääkseni) ottanu pois ja värinä siis tullut ihan paikallaan ollessaankin. Ei vaan tuu mitään indikaatiota miksi se värisee ja se siis tulee ihan sattuman varaisesti. Tänään sitä ei esimerkiksi tapahtunut kertaakaan.
Muuten kyllä olen tykänny kellosta, kun tuo on nyt muutaman viikon ollut käytössä, varsinkin hintaansa nähden, kun maksoin siitä 69€ antamalla iänikuisen vanhan Moto360 kellon vaihdossa, jonka laturia en löytäny, mutta onneksi kännykällä pystyin antamaan virtaa sille. 40mm kokoisena otin ja on kerrankin semmoinen mukavan kokoinen omaan ranteeseen.
Mikä puhelin, ei auta kelloa jos puhelin on joku oneplus joka tappaa kaikki taustatoiminnot heti.Kyllä tämä kello vaan tuntuu niin bugiselta. Käytän tätä vain juostessa, mutta satunnaisesti otan mukaan kun menen lapsen kanssa ulos jotta näkisin kellosta jos tulee uusi Whatsapp viesti. Mutta vaikka miten asetuksia yrittää muutella, ei kello suostu ranteessa värisemään viestin tultua. Joskus värisi, mutta eipä enää. Luulisi, että edes näin perus asia toimisi aika muitta mutkitta.
Mikä puhelin, ei auta kelloa jos puhelin on joku oneplus joka tappaa kaikki taustatoiminnot heti.
Samsungin puhelin + kello, ongelmia tasan nolla.
Hohhoijaa, onko kenties jäänyt jotain Oneplussasta hampaankoloon?...Itsellä kello ollut kesän kamppiksesta asti Oneplus 8T:n kaverina ja ongelmia tasan nolla. Eikä ole tarvinut mitään custom-säätöjä vääntää kellon tai yleensäkään asennetuille Samsungin taustasoftille.
Mikä puhelin, ei auta kelloa jos puhelin on joku oneplus joka tappaa kaikki taustatoiminnot heti.
Verenpaine- ja EKG-mittaus taitaa uupua. Kivahan nuo molemmat on testata, mutta ei itse ole kyllä jaksanut päivittäin seurailla. Kikkailin itsekkin nuo aikanaan toimimaan OnePlussan kanssa. Nyt kun on Samsungin luuri ollut jo jonkin aikaa, niin ei ole noita tullut käytettyä kertaakaan.Itelle tulossa loppuviikosta Watch4. Harmillisesti käytössä Oneplus puhelin, eli kaikkia toimintoja ei saa käyttöön.
Ajattelin asennella modatut versiot Samsungin health appista, jolla saa edes suurimman osan käyttöön myös ei samppalaisissa.
Kokemuksia näistä?
![]()
[RESTRICTIONS-REMOVED] Samsung Health Monitor - WearOS - Phone 1.3.3.002 - Watch 1.3.2.025 - Root, Age, Country & Restriction Removed - 4th Sept 2024
Hello Everyone, I hope you all are fine... ~~~ WearOS WATCHES ONLY ~~~ ~~~ FEATURES, BUGS & FUTURE WORKS~~~ FEATURES: Works on Samsung Watch4, Watch5 and newer (as mentioned Samsung WearOS Watches), Multilanguage, no root detection, no country...forum.xda-developers.com
Useimmiten nuo taitaa jäädä uutuudenviehätyksen jälkeen manuaaliseen käyttöön jo ihan akunkeston säästämiseksi.
Itse ajattelin ensin että harmittaa kun nuo puuttuu kun on op puhelin, mutta en ole kyllä kaivannut yhtään.Verenpaine/EKG-mittaus toimii aina manuaalisesti...
Verenpainetta varten kello pitää vielä kalibroida oikean verenpainemittarin avulla kolmeen kertaan...
No nyt sain LTE kelloon elisan multisim palvelun. Alussa toimi ihan ok. Whatsup tuli kelloon ihan ok ja puhelut toimi... sit alkoi ongelmat.. laite ylikuumenee kun on lte tilas... akku kuluu silmissä... lueskelin netistä et on vissiin yleinen ongelma. Heti ei ratkaisua näkynyt.. onko vinkkiä?
Mielestäni normin kentässä ulkona kuumenee...noo pitää keksii jotain. Vien gigantin takuuseen.. ois kiva jos ois joku ratkaisuMulla ainakin kotona ollessa on kellolle niin huono kenttä että kuumenee. Se ilmeisesti näkee että kenttä on heikko ja alkaa nostamaan lähetystehoa vaikka onkin vain idlenä. Kun laittaa LTE:n pois kotona niin loppuu kuumeneminen. Ulkona ollessa ei ole mitään ongelmaa kun puhelut päällä.
Eikös tuosta näe millainen signaalitaso on:No nyt sain LTE kelloon elisan multisim palvelun. Alussa toimi ihan ok. Whatsup tuli kelloon ihan ok ja puhelut toimi... sit alkoi ongelmat.. laite ylikuumenee kun on lte tilas... akku kuluu silmissä... lueskelin netistä et on vissiin yleinen ongelma. Heti ei ratkaisua näkynyt.. onko vinkkiä?
Eikös tuosta näe millainen signaalitaso on:
Samsung Galaxy Watch4 / Galaxy Watch4 Classic - View Signal Strength | Verizon
Here's how to view signal strength on the Galaxy Watch4 / Galaxy Watch4 Classic.www.verizon.com
Ilmeisesti Galaxy Watch 4:n uusin softaversio VI3 on brickannut kelloja, joiden akku on kulunut loppuun tai jotka on muuten sammutettu/uudelleenkäynnistetty.
Näiden Reddit ja Twitter threadin mukaan tuo buginen versio on vedetty pois jakelusta ja uusi päivitys on tulossa pian. Ainakin Koreassa Samsung korjaa myös kellot ilmaiseksi.
r/GalaxyWatch - Samsung confirms the update kills some Galaxy Watch4 and offers free repair in South Korea.
Puhelimesta piti muistaakseni vaihtaa Googlen kieleksi englanti niin ilmestyy ladattavaksi kelloon.Ostin Watch 4:n nyt "kun sen halvalla sai". Olen yrittänyt virittää sitä käyttökuntoon tänään. Ainoa asia mikä ei onnistu on Google Assistantin käyttöönotto. En saa sitä minkään ohjeen mukaisesti asennettua kelloon. Play Storesta ei löydy hakusanalla "assistant" yhtään mitään asiaan liittyvää. Onko ideoita mistä ongelma voi johtua? Kellossa on Google-tili.
Mitä tarkoitat Googlen kielellä? Googlen asetuksissa Assistantin kieli on English (United States), mutta Assistantia ei siltikään löydy kelloon.Puhelimesta piti muistaakseni vaihtaa Googlen kieleksi englanti niin ilmestyy ladattavaksi kelloon.
Puhelimen kieli myös englanniksi näköjään.Mitä tarkoitat Googlen kielellä? Googlen asetuksissa Assistantin kieli on English (United States), mutta Assistantia ei siltikään löydy kelloon.
Ei ollut tuostakaan apua. Tosin linkkiä en saanut mitenkään auki kellolla, Play Storessa ei löytynyt edelleenkään hakutoiminnolla mitään. Ihan sama mitä ohjetta kokeilen, lopputulos on aina sama.Puhelimen kieli myös englanniksi näköjään.
r/GalaxyWatch - How to install Google assistant on the Galaxy Watch 4 on unsupported regions
Taistelin ite saman kans. Kun meni kellol play kauppaa ja ales rullas ja ylläpidä sovelluksia niin sieltä se muistaakseni omas löytyiOstin Watch 4:n nyt "kun sen halvalla sai". Olen yrittänyt virittää sitä käyttökuntoon tänään. Ainoa asia mikä ei onnistu on Google Assistantin käyttöönotto. En saa sitä minkään ohjeen mukaisesti asennettua kelloon. Play Storesta ei löydy hakusanalla "assistant" yhtään mitään asiaan liittyvää. Onko ideoita mistä ongelma voi johtua? Kellossa on Google-tili.
Tämän keksin itsekin eilen just ennen nukkumaan menoa. Se Assistant oli tullut sinne jonkun aiemman kellon päivityksen mukana. En osannut sieltä listan pohjalta etsiä, kun oletin sen olevan vielä asentamatta. Kuvaketta kun ei asennettujen ohjelmien valikossa löytynyt. Mutta nyt Assistant vihdoin toimii!.Taistelin ite saman kans. Kun meni kellol play kauppaa ja ales rullas ja ylläpidä sovelluksia niin sieltä se muistaakseni omas löytyi
Ei ainakaan itsellä. Wearable aukeaa eikä pyydä mitään. Päivitystä ei ole tarjolla Play Storessa eikä Galaxy Storessa.Samsung galaxy wearable softa sanoo käynnistettäessä että päivitä, siitä kun klikkaa niin menee google playhyn, mutta sieltä ei voi päivittää kun ei play kaupan mukaan ole päivitystä. Muilla samaa ja miten tämän voisi korjata?
Kun tuli nyt ostettua kun niin halvalla myyvät. En vielä ole saanut, kelloa. Pitääkö bt olla koko ajan päällä tämän ja luurin välillä vai voiko välillä sammuttaa ja tarvittaessa avata/synkrota kuten esim xiaomin yms rannekkeiden kanssa voi tehdä. Ja ilmeisesti gps:n voi disabloida vaikka jotain selittävät että olisi pakko olla päällä? En koskaan luurissakaan pidä sitä päällä.