Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt ois hyvät vinkit kalliita.. uusi kello ja sama navigointi ongelma.. ilmeisesti kyse on mu samppa s21 puhemesta. Mitä mä teen sille et saan toimii. Näköjään maps ohjelmaa ei saa uninstalloitua et voi kokeilla sitä
No ei toimi vaikka resetoin ne maps datat.. nyt huomasin et puhelimen näyttö auki toimii. Näyttö kii. Ei päivity. Näyttö puhelimest auki niin siihe tulee ales lukee haeraan gps signaalia ja sit vasta se päivittyy puh. Sit sammutin bluetootin eli kello pois pelistä. Sama juttu puheöimen kaa eli hukkaa gps signaalin ku sammutaa näytön.. enne kello wear asennusta toimi iha okKannattaa ehkä kokeilla puhelimen Google Mapsin datan tyhjennystä. Myös Google Play Services datan tyhjennystä voi testata mutta tämä muistaakseni poistaa esim. tallennetut Google Pay maksukortit ja parituksen WearOS kelloon, ja kello täytyy resetoida, jotta sen voi yhdistää uudelleen puhelimeen.
Entä sen jälkeen... noin vaikka tunnin päästä kun jättää sen laturiin?Kyllä se aika reilusti lämpenee latauksen aikana.
En ole jättänyt laturiin kovin pitkäksi aikaa. Lataamisen aikana kyllä lämpenee, mutta kyllähän se siinä lataa lisää aina välillä vaikka on täynnä, että pysyykin akku täynnä?Entä sen jälkeen... noin vaikka tunnin päästä kun jättää sen laturiin?
Ei ollu ku laturisJuuri otin omani paketista ja oli akku täysin tyhjä niin pistin latautumaan. Oliko teillä tuotta näytön päällä suojamuovia? Itselläni ei mutta hassua kyllä laturissa taas oli.
Onko tuo Galaxy wearable app tarkoitettu tämän kellon kanssa toimivaksi ohjelmaksi puhelimen kanssa?
En oo tuota keksinyt mutta unintilan saa ajastettua päälle. Mul meni akkua viimeyönä sen kanssa 10%.Saiko jotenkin ohjelmoitua esim. klo 22-06 virransäästön päälle ja sitten taas pois päältä päiväksi?
Mul ne tulee samsung healty ohjelmaan automatikMiten tallennetut harjoitukset saa siirrettyä puhelimeen? Galaxy wearableen niitä ei ainakaan saa siirrettyä tai en ainakaan keksi miten.
Vaatinee varmaankin taas tyypillisesti oman sovelluksen ja varmaan uuden samsung käyttäjätilin?
Yksin puhelu jatkuu.
Onko kukaan saanut jo uutta 4.5 päivitystä?
Tänään tuli mun kelloon.Yksin puhelu jatkuu.
Juuri laitoin lataantumaan kun huomasin tämän viestin.Yksin puhelu jatkuu.
Nopealla testailulla ei mitään eroa, varmaan jotain uusia kellotauluja on?Pankaas sit kommenttia mitä eroa huomaatte kellossa..
Eikös ne watch 5 kellotaulut ole jo aikaisemmin tullut mutta tuliko jotain muita tauluja sitten..Nopealla testailulla ei mitään eroa, varmaan jotain uusia kellotauluja on?
Tai torista alle 100e niin on 3xhalvempi.. .Aika halvalla olisi näemmä 40mm GW4 kärkkäisellä, 149€
![]()
Puhelimet: Älykellot | Karkkainen.com verkkokauppa
Tutustu kattavaan Älykellot -valikoimaamme. Tilaa tuotteet Kärkkäisen verkkokaupasta helposti ja edullisesti!www.karkkainen.com
Jos ajatellaan että 5:n on samanlaisena 300€ niin onko 2x parempi, vai vieläkö 4:ssa olisi 2022 järkeä vai vanhentuuko käsiin välittömästi?
Ja isompi 44mm malli 20€ kalliimmalla myösAika halvalla olisi näemmä 40mm GW4 kärkkäisellä, 149€
![]()
Puhelimet: Älykellot | Karkkainen.com verkkokauppa
Tutustu kattavaan Älykellot -valikoimaamme. Tilaa tuotteet Kärkkäisen verkkokaupasta helposti ja edullisesti!www.karkkainen.com
Jos ajatellaan että 5:n on samanlaisena 300€ niin onko 2x parempi, vai vieläkö 4:ssa olisi 2022 järkeä vai vanhentuuko käsiin välittömästi?
Mun kellossa on kyllä edelleen asennettuna.No nyt uus päivitys sisäl.. jotain pientä viilausta siin on.
Mutta.. en löydä enää google assistanttia play kaupasta.Miksi?
Kiva..Itse en löydä sita assitanttia play kaupasta kun kellosta sitä etsii..Mun kellossa on kyllä edelleen asennettuna.
Mulla taas ei Bedtime mode toiminut kunnolla viime yönä.
Kello värisi viesteistä vaikkei pitäisi.
Minulla on asennettuna, mutta kellon google play ei sitä löydä kyllä jos etsii sieltä. Eikä löydy puhelimellakaan play kaupasta.Kiva..Itse en löydä sita assitanttia play kaupasta kun kellosta sitä etsii..
Voisiko joku muu katsoa löytyykö se tällä uusimmalla päivityksellä..kiitti
Gepsi tekee tuota jos ei saa kunnon signaalia.Eilen lenkillä kello keksi alkuun 1km extralenkin jostain, eli alkupiste oli aika sivussa ja ensimmäinen kilometeri on puoliympyrän muotoinen matka oikeaan alkupisteeseen.
Ei näytä saavan edes muokattua virheitä pois harjoituksista mitenkään?
Kyl mul ainakin puhelin näyttää ajetun pyöräreitin puhelimes ok.. ja kävelyn..Näkeekö kukaan puhelimen Samsung Health sovelluksessa karttanäkymää reististä joka on juostu puhelimella? Harjoituksen päätteeksi kello näyttää kartan lenkistä, mutta puhelimen Samsung Health sovellus ei sitä näytä vaikka mitä asetuksia kokeilisi muuttaa.