• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Samsung Galaxy Tab S7 FE 12.4" 64GB - Proshop - 399.00 €

Liittynyt
07.05.2017
Viestejä
49
Tuote: Samsung Galaxy Tab S7 FE 12.4" 64GB
Tarjoushinta: 399 €
Normaalihinta: noin 500 - 600 €
Kauppa: Proshop
Voimassa: 7.11 - 11.11, rajattu kappalemäärä
Linkki: Samsung Galaxy Tab S7 FE 12.4" 64GB - Mystic Green | Varastossa
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: 12.4" Samsungin WIFI-tabletti ilmeisesti kolmen androidversion päivitystuella, USB3, kynä, myös muita värejä ja versioita (5G) alennuksessa.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 476
Hintaseurannan mukaan tuota on näyttänyt saavan 460-490 eurolla koko ajan toukokuusta lähtien ja tuon pikku hiljaa vanhenevan läystäkkeen hinta käynyt jo vuosi sitten 429 eurossa. Säästäähän tuossa siihen nähden joitakin kymppejä, mutta ei tuo "noin 500-600 €" nyt ihan oikeaa kuvaa mielestäni anna alennuksen suuruudesta.
 
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
646
Kommentti tarjouksesta: 12.4" Samsungin WIFI-tabletti ilmeisesti kolmen androidversion päivitystuella, USB3, kynä, myös muita värejä ja versioita (5G) alennuksessa.
Onko tietoa, mitä kolmen version päivitystuki tarkoittaa? Tuo julkistettiin 2020 Android kympillä, eli onkohan Android 12 sitten viimeinen päivitys.
 
Liittynyt
07.05.2017
Viestejä
49
No joo, pahoittelen virheellisyyksiä ja epätarkkuuksia. Tilanne lähti siitä, että olen viikon verran googlaillut omaan käyttööni tablettia ja tuo tarjous natsasi tarpeeseeni. Ajattelin laittaa sen myös tänne kun olen moisen tarjouspalstan huomannut. Samsungin android-tuesta oli vaikea äkkiseltään löytää varmaa tietoa, tuo tietoni oli joku uutisjulkaisu enkä itsekään tiedä mitä se sisältää. Mitä tulee mainitsemaani hintaan, ajattelin epähuomiossa myös noita 5G-malleja, vaikka tarjouksen otsikkona oli WIFI-malli, siinä mokasin. Ja vanha mallihan tuo tietenkin on, toisaalta riittää minulle tiettyyn tarpeeseen. Uusi "hieno" malli maksaa tuplat ja vuoden päästä sekin on vanha, Androidin osto yleensä ei ole taloudellisesti ajatellen oikein fiksua (elinkaareen suhteutettuna). Oli muuten ensimmäinen tarjousvinkkini ja taisi olla samalla myös viimeinen.
 

ted

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
183
Onko tietoa, mitä kolmen version päivitystuki tarkoittaa? Tuo julkistettiin 2020 Android kympillä, eli onkohan Android 12 sitten viimeinen päivitys.
Tämä kyllä tuli myyntiin 2021 Android 11 -versiolla. Kolmen version päivitys tarkoittanee Android 12, 13 ja 14.

Samsung Galaxy Tab S7 FE - Full tablet specifications

Here's every Samsung devices eligible for four major Android updates

Other Samsung Galaxy devices eligible for three Android updates


Galaxy tablets

  • Samsung Galaxy Tab S7 Plus 5G/4G
  • Samsung Galaxy Tab S7 5G/4G
  • Samsung Galaxy Tab S7 FE
  • Samsung Galaxy Tab S6 5G/4G
  • Samsung Galaxy Tab S6 Lite

No joo, pahoittelen virheellisyyksiä ja epätarkkuuksia. Tilanne lähti siitä, että olen viikon verran googlaillut omaan käyttööni tablettia ja tuo tarjous natsasi tarpeeseeni. Ajattelin laittaa sen myös tänne kun olen moisen tarjouspalstan huomannut. Samsungin android-tuesta oli vaikea äkkiseltään löytää varmaa tietoa, tuo tietoni oli joku uutisjulkaisu enkä itsekään tiedä mitä se sisältää. Mitä tulee mainitsemaani hintaan, ajattelin epähuomiossa myös noita 5G-malleja, vaikka tarjouksen otsikkona oli WIFI-malli, siinä mokasin. Ja vanha mallihan tuo tietenkin on, toisaalta riittää minulle tiettyyn tarpeeseen. Uusi "hieno" malli maksaa tuplat ja vuoden päästä sekin on vanha, Androidin osto yleensä ei ole taloudellisesti ajatellen oikein fiksua (elinkaareen suhteutettuna). Oli muuten ensimmäinen tarjousvinkkini ja taisi olla samalla myös viimeinen.
Tolla hinnalla mielestäni ihan hyvä tarjous, eikä ainakaan näissä Samsungin tableteissa koviin vikaan voi mennä koska on keskimääräisesti parempi päivitystuki vrt. muut android-tabletit.
 
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
90
Hulluilla päivillä tuota sai 299€ hintaan. Siihen nähden tuossa on satanen lisää. Kiitos toki vinkistä, pitää vielä pohtia.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 628
Viestejä
4 206 844
Jäsenet
70 927
Uusin jäsen
enigtastic

Hinta.fi

Ylös Bottom