• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Tab S10 Lite Wi-Fi 128 Gt + Book Cover Keyboard Slim 79,30 € (vaihtohyvityksellä)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko
  • Aloitettu Aloitettu
Klarna voi hyvinkin selittää asiaa juu. "Varaus" tilassa näkyi tuo maksu jonkin aikaa verkkopankissa mutta katosi sitten ilman että maksua meni. Meneekö noilla sit niin, että kaikki Mobilepayllä maksetut tilaukset joita eivät onnistu lähettämään jossain tietyssä ikkunassa perutaan automaattisesti? Ei voi olla noin...??
Itseasiassa juuri pari tuntia viimeisimmän viestini jälkeen tuli postilta ilmoitus, että ovat saaneet tiedon kyseisen laitteen toimitukseen liittyen, eli lähtisi liikkeelle todennäköisesti huomenna. Mielenkuintoista että juuri samana päivänä noita on sitten peruttu..
 
Itseasiassa juuri pari tuntia viimeisimmän viestini jälkeen tuli postilta ilmoitus, että ovat saaneet tiedon kyseisen laitteen toimitukseen liittyen, eli lähtisi liikkeelle todennäköisesti huomenna. Mielenkuintoista että juuri samana päivänä noita on sitten peruttu..
Varmaan mennyt niin, että kun tavaraa on tullut varastoon ja tilauksia ruvettu käsittelemään toimitusta varten niin systeemi on näyttänyt punaista valoa, koska maksussa ongelma. Sitten vaan on härskisti peruttu tilaukset joissa tuo ongelma.

Tai sitten vaan sattumalta osunut samalle päivälle tilauksen lähetys ja maksuikkunan umpeutuminen.

Vähän ihmetyttää että onko tämä tilausten automaattinen peruminen heillä normikäytäntö kaikille tilauksille, jossa Mobilepay maksu ei mene läpi silloin kun tilauksen lähetys venyy. Aika käsittämätöntä hommaa jos noin...
 
En todellakaan merkkaisi ratkaistuksi tai maksaisi laskua ennen kuin koko tilaus on perillä! Herran jestas mitkä väännöt sen jälkeen alkaisi.

Kappas, tänään tuli email Samsungilta, että en ole oikeutettu näppäimistöön koska sitä ei lue kuitissani. Vielä eilen chat vastasi että olen saamassa näppäimistön (ja pyysivät poistamaan Klarna - riitautuksen).

Onneksi täällä varoiteltiin, joten en poistanut riitautusta.

Lähdetäänpä sitten KKV reitille täälläkin.
 
Kappas, tänään tuli email Samsungilta, että en ole oikeutettu näppäimistöön koska sitä ei lue kuitissani. Vielä eilen chat vastasi että olen saamassa näppäimistön (ja pyysivät poistamaan Klarna - riitautuksen).

Onneksi täällä varoiteltiin, joten en poistanut riitautusta.

Lähdetäänpä sitten KKV reitille täälläkin.
Valitettavasti tämä ei ole kovinkaan yllättävää. Onneksi sulla on jo aika hyvää vipuvartta. Voimia ja onnea matkaan.
 
ja sen aikana Torilla ihmiset myyvät uuden laiteen + näppimistö melko samalla hinnalla kuin ostivat
Kävin näppäimistöä itsimässä - kun en saanut itselle, niin oli 300 eurolla Turussa koko paketti myyty Tori diilina! Oli vielä ajatus ostaa ja ottaa itsella näppäimistö ja kokeilla sasmalla hinnalla myydä tabletti etenpäin)

Sitten kun vuoden päästä aika oman myydä niin ei kukaan maksaa 100 euroa enää meille, paitse Samsungin oma kauppa)

Näyttökuva 2025-09-25 130445.png
 
Hyvä että näppäimistöttömät on asiaa ajamassa, jään taka-alalle odottelemaan muiden ajavan etujani..
Pari viestiä Samsungin suuntaan saamattomasta näppäimistöstä - joten kaipa tuo jo riittää.
edit: Ja tosiaan Kuluttajaneuvonnan vastaus on jo toimitettu Samsungille..
 
"Kiitos viestistäsi.

Tulemme katsomaan tapauksesi sen jälkeen kun saamme kuluttajariitalautakunnalta yhteydenoton."

Tämän vastauksen sain juuri heiltä. Eli mennään näköjään sit pidemmän kaavan kautta.
 
Tänne oli nyt paukahtanut Reward -pisteet (Arvo 50,79€).

Eli käytännössä Tabletti + näppäimistö tuli kustantamaan 79,30€-50,79€= 28,51€

Ei ollenkaan paha. :D
 
Tänne oli nyt paukahtanut Reward -pisteet (Arvo 50,79€).
Päivitellyt kanssa sampan sivua, mutta vielä odottelen. Edellisissäkin tilauksissa tullut ~40pv päästä pisteet.
Mitenkäs tuliko muilla trade-in palautuslappua paketissa?
Itsellä ei ja kyselin perään eikä ole kuulunut vielä mitään takaisin.
Katsotaan nyt aikovatko periä sen lisähyvitys kakssatasen takaisin ennenkuin saan palautustarran.
 
Katsotaan nyt aikovatko periä sen lisähyvitys kakssatasen takaisin ennenkuin saan palautustarran
Ei peri. Sain tabletin ja näppäimistön sillä lisäalella käyttämällä tekaistua kellon imeitä. Ensin tuli erroria ja vähän juteltuani as palvelun kanssa lupasivat toimittaa laitteen tolla hinnalla. Valitettavasti en saa Rewards pisteitä kun siinä hätäsesti tilasin ilman heidän tiliä.
 
Täällä on ruvennut tulemaan mitä ihmeellisimpiä viestejä samsungin eri sähköpostiosoitteista. Jokaisessa aivan eri tarina. Ehkä mielenkiintoisin tulleista viesteistä on tämä:

1759142850709.png
 
On kyllä melkoinen pulju tuo Foxway. Tuli viesti, että eivät ole vastaanottaneet vaihtolaitetta, vaikka postin trackingin mukaan paketti viety perille jo melkein kuukausi sitten. Bonarina tällä välin Samsungin tradeins sivulla kyseisen puhelimen hinta-arvio on pudonnut alle puoleen siitä mitä se oli, kun lähetin laitteen foxwaylle.

edit: jaa selvisihän se hinta-arvion pudottaminen. Roskapostissa oli viesti että vaihtoarvoa pudotettu alle puoleen, koska "lcd faulty". No ei tasan varmaan ollut pienintäkään vikaa näytössä ja paketoin laitteen ydinpommin kestäväksi, että ei kyllä kuljetuksessakaan ole kolhiutunut. Onkohan kukaan koskaan saanut Foxwaylta alkuperäistä hintaa ilman keksittyjä vikoja? Aivan käsittämätöntä, että Samsung tekee yhteistyötä tällaisen kusetuspuljun kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Varmaan mennyt niin, että kun tavaraa on tullut varastoon ja tilauksia ruvettu käsittelemään toimitusta varten niin systeemi on näyttänyt punaista valoa, koska maksussa ongelma. Sitten vaan on härskisti peruttu tilaukset joissa tuo ongelma.

Tai sitten vaan sattumalta osunut samalle päivälle tilauksen lähetys ja maksuikkunan umpeutuminen.

Vähän ihmetyttää että onko tämä tilausten automaattinen peruminen heillä normikäytäntö kaikille tilauksille, jossa Mobilepay maksu ei mene läpi silloin kun tilauksen lähetys venyy. Aika käsittämätöntä hommaa jos noin...
Eilen Samsung vastasi sähköpostitse ja antoi alennuskoodin millä sain lunastettua S10 Lite + AI keyboardin siihen 79,30e hintaan kun tein uuden tilauksen. Nyt tosin näyttää että Samsung Rewardseja olisi tulossa vain noin 3e edestä kun alunperin se oli sen yli 50e... mutta ehkä nielen tämän rewards tappion kun nyt eivät vaadi mitään vaihtolaitettakaan.

Edit: Laitoin nyt varmuudenvuoksi maksun Klarnalla ettei maksutapahtuma "vanhene" kuten aiemmin kävi Mobilepayn kanssa...
 
Eilen Samsung vastasi sähköpostitse ja antoi alennuskoodin millä sain lunastettua S10 Lite + AI keyboardin siihen 79,30e hintaan kun tein uuden tilauksen. Nyt tosin näyttää että Samsung Rewardseja olisi tulossa vain noin 3e edestä kun alunperin se oli sen yli 50e... mutta ehkä nielen tämän rewards tappion kun nyt eivät vaadi mitään vaihtolaitettakaan.

Edit: Laitoin nyt varmuudenvuoksi maksun Klarnalla ettei maksutapahtuma "vanhene" kuten aiemmin kävi Mobilepayn kanssa...
Mullekin Ruotsin aspa laittoi tänään tuon koodin ja sain tilauksen sisään. Klarnalla toki myös...

Vaiheessa 1. "tilaus luotu" jumittaa tilaus nyt. Muistaakseni edellinen meni samantien vaiheeseen 3. Ruotsin aspa joka koodinkin antoi lupasi että pistää viestiä eteenpäin että asia hoituisi korkeammalla prioriteetillä, mutta tiedä näistä sitten...
 
Viimeksi muokattu:
Mullekin Ruotsin aspa laittoi tänään tuon koodin ja sain tilauksen sisään. Klarnalla toki myös...

Vaiheessa 1. "tilaus luotu" jumittaa tilaus nyt. Muistaakseni edellinen meni samantien vaiheeseen 3. Ruotsin aspa joka koodinkin antoi lupasi että pistää viestiä eteenpäin että asia hoituisi korkeammalla prioriteetillä, mutta tiedä näistä sitten...
Sama. Tilaus luotu jumii täälläkin.
 
On kyllä melkoinen pulju tuo Foxway. Tuli viesti, että eivät ole vastaanottaneet vaihtolaitetta, vaikka postin trackingin mukaan paketti viety perille jo melkein kuukausi sitten. Bonarina tällä välin Samsungin tradeins sivulla kyseisen puhelimen hinta-arvio on pudonnut alle puoleen siitä mitä se oli, kun lähetin laitteen foxwaylle.

edit: jaa selvisihän se hinta-arvion pudottaminen. Roskapostissa oli viesti että vaihtoarvoa pudotettu alle puoleen, koska "lcd faulty". No ei tasan varmaan ollut pienintäkään vikaa näytössä ja paketoin laitteen ydinpommin kestäväksi, että ei kyllä kuljetuksessakaan ole kolhiutunut. Onkohan kukaan koskaan saanut Foxwaylta alkuperäistä hintaa ilman keksittyjä vikoja? Aivan käsittämätöntä, että Samsung tekee yhteistyötä tällaisen kusetuspuljun kanssa.
Kaksi laitetta palauttanut ilman ongelmia.
 
Kaksi laitetta palauttanut ilman ongelmia.
Oliko nää jotain muutaman euron laitteita vai arvokkaampia? Tuossa mun palauttamassani luurissa oli takalasi paskana minkä olinkin jo alussa raportoinut. Näytössä ei sen sijaan mitään vikaa tai edes naarmuja, mutta "faulty LCD" oli heidän tuomionsa. Netti täynnä juttuja kuinka tuo lafka laittaa ehjille laitteille vikoja, jotta saisivat lunastettua pilkkahintaan.
 
Myös Huawein tabletti meni mukisematta läpi, tosin oli vaan 10€ arvoinen vaikka ehjä olikin
 
Millähän vauhdilla palauttavat laitteen kun en hyväksynyt alennettua hintaa, annoin vielä mennä ajan loppuun enkä keskeyttänyt vaihtoa itse.
 
Millähän vauhdilla palauttavat laitteen kun en hyväksynyt alennettua hintaa, annoin vielä mennä ajan loppuun enkä keskeyttänyt vaihtoa itse.

Samassa veneessä ollaan ja reilu viikko mennyt eikä ole kuulunut mitään
 
Missä vaiheessa nuo samsung rewards - pisteet pitäisi näkyä omalla tilillä? Lasketaanko ne vasta siitä tuotteen vastaanottamisesta vai miten? Vielä ei ole näkynyt..
 
On kyllä melkoinen pulju tuo Foxway. Tuli viesti, että eivät ole vastaanottaneet vaihtolaitetta, vaikka postin trackingin mukaan paketti viety perille jo melkein kuukausi sitten. Bonarina tällä välin Samsungin tradeins sivulla kyseisen puhelimen hinta-arvio on pudonnut alle puoleen siitä mitä se oli, kun lähetin laitteen foxwaylle.

edit: jaa selvisihän se hinta-arvion pudottaminen. Roskapostissa oli viesti että vaihtoarvoa pudotettu alle puoleen, koska "lcd faulty". No ei tasan varmaan ollut pienintäkään vikaa näytössä ja paketoin laitteen ydinpommin kestäväksi, että ei kyllä kuljetuksessakaan ole kolhiutunut. Onkohan kukaan koskaan saanut Foxwaylta alkuperäistä hintaa ilman keksittyjä vikoja? Aivan käsittämätöntä, että Samsung tekee yhteistyötä tällaisen kusetuspuljun kanssa.
Voisit kai mainita mistä tai kuinka vanhasta laitteesta nyt on kyse. Ei lcd faultyyn ulkoista vauriota tarvita. Se tulee myös silloin jos näytössä näkyy vaalealla taustalla kuvan kiinnipalamisesta jälkiä.
 
Viimeksi muokattu:
Voisit kai mainita mistä tai kuinka vanhasta laitteesta nyt on kyse. Ei lcd faultyyn ulkoista vauriota tarvita. Se tulee myös silloin jos näytössä näkyy vaalealla taustalla kuvan kiinnipalamisesta jälkiä.
Oneplus Nord 2 5G. Aika vähällä käytöllä ollut. En huomannut itse minkäänlaista kiinnipalamista ja näyttö oli myös käytännössä naarmuton, koska aina ollut suojakalvo. En ole todellakaan ainoa, joka on törmännyt näihin mysteerivikoihin Foxwayn kanssa. Omassa tapauksessa ei nyt suuri rahallinen menetys, mutta ihan periaatteesta ärsyttää tällainen toiminta.
 
Kaksi tablettia tilanneena, vain toisesta tuli 50 000 pts. Kai tämäkin tarvii viedä kuluttajariitalautakuntaan, jotta asia ratkeaa.. 😬

Noh, odotellaan hetki vielä. Luulisi kyllä pisteiden tulevan samaan aikaan, kun tabletit tilattukin samaan aikaan.
 
Kaksi tablettia tilanneena, vain toisesta tuli 50 000 pts. Kai tämäkin tarvii viedä kuluttajariitalautakuntaan, jotta asia ratkeaa.. 😬

Noh, odotellaan hetki vielä. Luulisi kyllä pisteiden tulevan samaan aikaan, kun tabletit tilattukin samaan aikaan.
Itselläkin pojot tullut vain toisesta, tosin toinen tablettikin tuli varmaan viikkoa myöhemmin, joten luottavaisin mielin odottelen.
 
Oliko nää jotain muutaman euron laitteita vai arvokkaampia? Tuossa mun palauttamassani luurissa oli takalasi paskana minkä olinkin jo alussa raportoinut. Näytössä ei sen sijaan mitään vikaa tai edes naarmuja, mutta "faulty LCD" oli heidän tuomionsa. Netti täynnä juttuja kuinka tuo lafka laittaa ehjille laitteille vikoja, jotta saisivat lunastettua pilkkahintaan.
34e tuli mi12 litestä, ruksin runko/takalasi kohtaan rikki muuten ehjäksi.
 
Mullekin Ruotsin aspa laittoi tänään tuon koodin ja sain tilauksen sisään. Klarnalla toki myös...

Vaiheessa 1. "tilaus luotu" jumittaa tilaus nyt. Muistaakseni edellinen meni samantien vaiheeseen 3. Ruotsin aspa joka koodinkin antoi lupasi että pistää viestiä eteenpäin että asia hoituisi korkeammalla prioriteetillä, mutta tiedä näistä sitten...
No nyt on kohdassa 4. Lähetyksen valmistelu.

Hyvältä näyttää viimein.
 
No nyt on kohdassa 4. Lähetyksen valmistelu.

Hyvältä näyttää viimein.
Sama homma. Kiva käänne jos lähteekin jo tähän kuun alkuun eikä vasta 13. päivä, mikä oli arviona vielä tilausta tehdessä.

Toi 13. päivän arvio on myös kadonnut kun nyt menee laittamaan tablettia koriin, eli ehkäpä tässä uskaltaa varovaisen toiveikas olla että asia etenee.
 
Sama homma. Kiva käänne jos lähteekin jo tähän kuun alkuun eikä vasta 13. päivä, mikä oli arviona vielä tilausta tehdessä.

Toi 13. päivän arvio on myös kadonnut kun nyt menee laittamaan tablettia koriin, eli ehkäpä tässä uskaltaa varovaisen toiveikas olla että asia etenee.
Ja nyt tuli postin seurantatunnus molemmista. 👍🏻

Toinen menee noutopisteeseen ja toinen kotiin... 😆
 
Ja nyt tuli postin seurantatunnus molemmista. 👍🏻

Toinen menee noutopisteeseen ja toinen kotiin... 😆
Noniin tänne tuli myös, pakko se on uskoa että maaliin ollaan vihdoin pääsemässä. :)

Siinä oli tilausta tehdessä jostain syystä molemmille toi toimitustavan/-paikan valinta erikseen. Mulla tulee samaan paikkaan kuten valitsinkin, mutta kahdessa eri paketissa.
 
Näyttäisi olevan taas saatavilla molempia värejä. Banneri mainostaa näppistä kaupanpäälle sekä lisävaihtohyvitystä. Kuitenkaan ei tule mitään kohtaa missä vaihtolaite syötettäisiin eikä näppiksestä puhuta mitään vaikka klikkailee maksukortin tietojen syöttöön asti :rolleyes:
Kampanjan alusta on kulunut jo reilu kuukausi, joten joku jälleenmyyjän kautta Tab 10 Liten ostanut on jo varmaan näppissuojakuorensa saanut (?).
Sitä voi hakea vielä sunnuntaihin 19.10. asti täältä: Galaxy S10 Lite Redeem | Samsung Suomi - ja sivun alalaitaan scrollamalla ja pienen präntin lukemalla tosiaan selviää kampanja-ajan ohella myös se ettei kaupanpäällistä saa (ainakaan tuota kautta) jos on tilannut laitteen Samsungin omasta verkkokaupasta.

Edit: Olisi taas pitänyt lukea kaikkin edellisen kerran jälkeen kirjoitetut viestit... Koodeilla on kikkailtu, näppäimistöjä on saatu, tilauksia on tosin myös peruttu ja kaikkea siltä väliltä.
 
Viimeksi muokattu:
Klarnalla makseneet, päivittyikö teillä vaihtohyvitys laskulle ennen kuin eräpäivä tuli umpeen? Vai makselivatko sitten takaisin Klarnan kautta myöhemmin?

Tuli juuri arvio vaihtolaitteesta ja 17 vrk eräpäivään. Vielä ei näy Klarna lasku mitenkään muuttuneen tästä.
 
Klarnalla makseneet, päivittyikö teillä vaihtohyvitys laskulle ennen kuin eräpäivä tuli umpeen? Vai makselivatko sitten takaisin Klarnan kautta myöhemmin?

Tuli juuri arvio vaihtolaitteesta ja 17 vrk eräpäivään. Vielä ei näy Klarna lasku mitenkään muuttuneen tästä.

Päivittyi klarnalle. N.viikko yleensä mennyt arviosta,että päivittyy.
 
Maksoin Klarnan laskun eräpäivänä, hyvitys ei vielä näkynyt klarnan puolella. pari päivää myöhemmin tuli hyvitys tilille Klarnalta missä vaihtolaitteen koko summa.
 
Klarnalla makseneet, päivittyikö teillä vaihtohyvitys laskulle ennen kuin eräpäivä tuli umpeen? Vai makselivatko sitten takaisin Klarnan kautta myöhemmin?

Tuli juuri arvio vaihtolaitteesta ja 17 vrk eräpäivään. Vielä ei näy Klarna lasku mitenkään muuttuneen tästä.
Kerkesi päivittymään juuri ennen eräpäivää.
 
Samsungin aspa, lupasi palata asiaan ja halusi todisteen että noita on jaettu muille. Kyllähän ne änkytti vastaan että koskee muualta ostettuja, mutta sanoin ettei siinä mainosbannerissa sanota ettei koske samsungilta ostaessa, ja että osa on saanut sen tabletin kanssa.
Niin ei bannerissa mutta kylläkin tavallaan lomakkeen alla pienellä präntillä. Ainakin nyt. Kun lomakkeen 1.9. täytin en scrollannut sivun alalaitaan asti, joten en tiedä lukiko jo silloinkin. Listaa valikoiduista jälleenmyyjistä tuolla ei ole edelleenkään - eikä varsinkaan suoranaista mainintaa ettei koske maahantuojan verkkokaupasta ostettua tuotetta, joten Petepeluri ja Shiraus, täytittekö lomakkeen vai onnistuitteko kikkailemaan näppiksen ostoskoriin ilman lisähintaa?

1000026738.png
 
Viimeksi muokattu:
Dääm ei tullut itse valiteltua jääköhän tässä tyhjin käsin vai onnistuisikohan sitä vielä valittelemalla saamaan :nb:
 
Niin ei bannerissa mutta kylläkin tavallaan lomakkeen alla pienellä präntillä. Ainakin nyt. Kun lomakkeen 1.9. täytin en scrollannut sivun alalaitaan asti, joten en tiedä lukiko jo silloinkin. Listaa valikoiduista jälleenmyyjistä tuolla ei ole edelleenkään - eikä varsinkaan suoranaista mainintaa ettei koske maahantuojan verkkokaupasta ostettua tuotetta, joten Petepeluri ja Shiraus, täytittekö lomakkeen vai onnistuitteko kikkailemaan näppiksen ostoskoriin ilman lisähintaa?

1000026738.png
Valitin bannerista miksi se on siellä jos näppikset onkin loppuneet ja sitä ei missään mainita onko niitä saatavilla vai ei. Mainosta ei saa olla esillä jos se ei pidä paikkaansa.
 
(Anteeksi jos en lue koko ketjua ja muodosta sen perusteella useamman foralaisen krijoitusten pohjalta kokonaiskäsitystä siitä miten on toimittu vaan toivon yhteenvetoa, josta saattaa olla hyötyä muillekin)

1. Onko maahantuojan verkkokaupasta tilattuihin laitteisiinkin tulossa näppiksiä jälkikäteen vaikka Posti on aiemmin hylännyt rekisteröintilomakkeen (Galaxy S10 Lite Redeem | Samsung Suomi) tällä perusteella: "The information provided for your campaign registration is incomplete.. Purchased product from Samsungs web-shop do not go through us. Please contact Samsung for further assistance."?
2. Mitä kautta ja millä menetelmällä valitus saamatta jääneestä lisukkeesta on tehty ja asia saatu korjattua? Tuolla aiemmin on mainittu jopa toimitusjohtajan kontaktointi mutta varmaan lienee myös joku muu sekä asiakkaan että Samsungin vaivaa säästävä tapa (?).

(Edit: ) Lähetin nyt itsekin lsähköpostia "toimitusjohtajalle" viitaten jo annettuihin kuluttajariitalautakunnan suosituksiin sillä se olikin loppujen lopuksi helpointa vrt. esim. jonottelu puhelimessa jollekin satunnaiselle jotain kieltä paremmin puhuvalle asiakaspalvelijalle. Automaattivastauksessa asiaan luvattiin palata seuraavana arkipäivänä. Ahkera toimari... Yhteystiedot ja lomake löytyvät esim. haulla "samsung suomi yhteystiedot" -> email the CEO.
 
Viimeksi muokattu:
Joo, soittelin Samsungille ihan puhelimella ja sain sieltä oikean suomea puhuvan ihmisen kiinni (joskin väärältä osastolta). Ihan vaan tiedustelin että nyt kun ootte niitä kuoria lähettelemässä, miten saan omani. Lupas palata asiaan :D
 
(Anteeksi jos en lue koko ketjua ja muodosta sen perusteella useamman foralaisen krijoitusten pohjalta kokonaiskäsitystä siitä miten on toimittu vaan toivon yhteenvetoa, josta saattaa olla hyötyä muillekin)

1. Onko maahantuojan verkkokaupasta tilattuihin laitteisiinkin tulossa näppiksiä jälkikäteen vaikka Posti on aiemmin hylännyt rekisteröintilomakkeen (Galaxy S10 Lite Redeem | Samsung Suomi) tällä perusteella: "The information provided for your campaign registration is incomplete.. Purchased product from Samsungs web-shop do not go through us. Please contact Samsung for further assistance."?
2. Mitä kautta ja millä menetelmällä valitus saamatta jääneestä lisukkeesta on tehty ja asia saatu korjattua? Tuolla aiemmin on mainittu jopa toimitusjohtajan kontaktointi mutta varmaan lienee myös joku muu sekä asiakkaan että Samsungin vaivaa säästävä tapa (?).

Sekoitat nyt eri kampanjat toisiinsa. Täällä vaaditaan näppäimistöjä Samsungin omilla tuotesivuillaan mainostamasta kamppiksesta, eikä siinä ollut mitään epäselvyyksiä. Niitä ei tarvitse lunastaa erikseen tietystä paikasta tietyn aikaikkunan sisällä.

Olen käyttänyt yhteydenpitokanavina sekä yleistä sähköpostia, että viestiä "toimitusjohtajalle". Onnistuminen vaihtelee kuun asennosta riippuen. Joskus hoituu helposti, joskus kkv:n kannanoton ja pitkällisen viestittelyn jälkeen. Ehkä se voisi olla vinkkinä, että mikäli ensimmäinen valitus ei tuota tulosta, niin saman tien kannattaa laittaa viestiä kkv:lle, jolla saa Samsungiin eri tavalla liikettä. Turha harrastaa pelkkää juupas eipäs- väitteleyä, koska se ei johda muuta kuin pahoitteluihin ja siihen, ettei asialle voi kertakaikkiaan mitään, koska syy x ja y. Nyt näyttäisi, että venkoilut ovat loppuneet vähän alle 2kk kohdalla ja Samsung lähettää kaupanpäälliset niin kuin odotettavissa olikin. Ei ole ainakaan omalla kohdalla jäänyt koskaan tulematta ne mainostetut lisukkeet. Kysymys on ainoastaan siitä milloin ne tulevat. Lopulta siis joutuvat noudattamaan mainoksiaan niin kuin pitääkin. Aikaa ja vaivaa Samsung ei ole halunnut säästää, eikä todennäköisesti halua jatkossakaan.
 
Sekoitat nyt eri kampanjat toisiinsa. Täällä vaaditaan näppäimistöjä Samsungin omilla tuotesivuillaan mainostamasta kamppiksesta, eikä siinä ollut mitään epäselvyyksiä. Niitä ei tarvitse lunastaa erikseen tietystä paikasta tietyn aikaikkunan sisällä.
Jaa, enpä tajunnutkaan että kamppiksia on ollut useita yhtäaikaa päällekkäin - vähemmästkin sekoaa...

"Omista tuotesivuista" (Galaxy Tab S10 Lite 5G Gray 128 GB | Samsung FI) tosin puhuin itsekin ja tuolla oli syyskuussa se yläbanneri, johon käsittääkseni tässäkin keskustelussa viitataan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
291 432
Viestejä
4 983 526
Jäsenet
80 009
Uusin jäsen
greeg

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom