(Anteeksi jos en lue koko ketjua ja muodosta sen perusteella useamman foralaisen krijoitusten pohjalta kokonaiskäsitystä siitä miten on toimittu vaan toivon yhteenvetoa, josta saattaa olla hyötyä muillekin)
1. Onko maahantuojan verkkokaupasta tilattuihin laitteisiinkin tulossa näppiksiä jälkikäteen vaikka Posti on aiemmin hylännyt rekisteröintilomakkeen (
Galaxy S10 Lite Redeem | Samsung Suomi) tällä perusteella: "The information provided for your campaign registration is incomplete.. Purchased product from Samsungs web-shop do not go through us. Please contact Samsung for further assistance."?
2. Mitä kautta ja millä menetelmällä valitus saamatta jääneestä lisukkeesta on tehty ja asia saatu korjattua? Tuolla aiemmin on mainittu jopa  toimitusjohtajan kontaktointi mutta varmaan lienee myös joku muu sekä asiakkaan että Samsungin vaivaa säästävä tapa (?).