Kysäsin asiaa ni meinasivat et menis se takuun piikkiin. Pitänee si lähettää luuria sinne päin huoltoo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysäsin asiaa ni meinasivat et menis se takuun piikkiin. Pitänee si lähettää luuria sinne päin huoltoo
Akulla on 6kk takuu.Semmonen kysymys, että miten kannattaa akku testata luotettavasti (takuun kannalta) niin, että josse heikkenee merkittävästi 2v sisään, niin mulla olisi
Irroitettavilla akuilla on ollut 6kk takuu. Samsungin sivuilla mainitaan akun takuuksi 12kk, mutta ei ole erikseen mainittu onko kyse irroitettavasta vai kiinteästä akusta.Akulla on 6kk takuu.
Ainakin Samsungin valtuutettu huolto väittää että akulla 6kk takuu. Linkkiä sivulle, jossa muuta tietoa? (toki itsellä jo 20kk vanha luuri)Irroitettavilla akuilla on ollut 6kk takuu. Samsungin sivuilla mainitaan akun takuuksi 12kk, mutta ei ole erikseen mainittu onko kyse irroitettavasta vai kiinteästä akusta.
Joillakin valmistajilla kuten Huaweilla on ainakin kiinteän akun takuu sama kuin itse laitteella.
Samsung Product Warranty Information | Samsung Support UKAinakin Samsungin valtuutettu huolto väittää että akulla 6kk takuu. Linkkiä sivulle, jossa muuta tietoa? (toki itsellä jo 20kk vanha luuri)
Luurin näytössä oli sellainen vaakatasossa oleva "kiinnipalanut" raita joka meni takuuseen. Jotain sanoi että saattaa olla joku taustavalon teippi tjsp joka näkyi läpi. Samalla vaihtoivat akun kun kerroin ettei akku kestä yhtään. Pelkkää akkua eivät olisi takuuseen vaihtaneet, mutta näytön vaihdossa tarkistivat vanhan akun tilan ja uusi tuli tilalle.@mRkukov menikö akun vaihto takuun piiriin vai maksoitko itse?
Itsellä kesällä hankittu S7 ja alkaa tuntumaan että akku menee liian nopeasti loppuun.
Tekevätkö muuten nämä akun vaihdot odottaessa tms nopsasti?
Pelleileekö kellään muulla BT yhteys?
Ehkä muistan hämärästi olleen asiasta puhetta ketjussa.....
Parilla eri BT laitteella ollut sitä, että Spotify toisto pysähtyy tyyliin 15 sekunnin ajaksi tai jopa vähän pidempään ja sitten jatkuu.
Musta tosin vähän tuntuu että se on vain Spotify, koska en muista CastBoxin tehneen tätä pitkää podcastia kuunnellessa.
Spotifyssä tapahtuu siis kesken biisin, eli ei ole kyse striimin vaihtumisesta. Jos mietitään miksi CastBox ei sitä sitten tekisi.
Ehkä pitäisi vaan nollata toi Spotify täysin, josko se on vain sen oma uniikki ongelma. Tuntuu muutenkin että toi Spotify for Android on mennyt alamäkeen.
Joo, kai se pitää niin tehdä.Taitaa olla Spotifyn ongelma. Itse kärsin ongelmista Spotifyn kanssa, kun muilla softilla ei ollut ongelmaa. Homman saa korjattua uudelleen asentamalla Spotify.
Joo, kai se pitää niin tehdä.
Kiva vaan aina uudestaan latailla playlistejä yms, tosin eipä siinä kauaa suhise.
Ei ole ensimmäinen kerta kun tarvinnut Spotify nollata.
Mulla muuten alkoi tekemään samaa tässä ehkä viikon sisään.Joo ei se kivaa ole mutta ei sekään ollut kivaa omalla kohdalla kun lopulta ongelmat meni siihen pisteeseen että sporifyn käynnistäminen hyydytti koko puhelimen käyttökelvottomaksi useiksi minuuteiksi. Nyt noin vuosi uudelleenasennuksen jälkeen on toiminu ongelmitta.
Joo ei ole päivämäärää tiedossa S7:lle.Ei oo vissiin oreosta mitään kuulunut? Siis aikataulusta. Se tietohan jo tuli, että S7 tuon päivityksen joskus saa.
Paljonko vois pyytää periaatteessa virheettömästä, paria hiusnaarmua lukuunottamatta( ei oikein näy jos ei valon kanssa katso) perus s7:sta?
Kiitos, laitan 200€:lla kokeiluun.Uutta on saanut parhaimillaan 299€ tarjouksista, nii voit kokeilla kepillä jäätä 250€. 200€ lienee realistisempi arvo.
Näkemättä, mutta lukuisia arvosteluita lukeneena, ei tuossa kolmensadan hintaluokassa taida tällä hetkellä paljon parempaakaan olla tarjolla. Itsekin leikkinyt idealla ja ainoa asia, joka estää ostamasta ko. luuria, on Samsungin bloatware. Jos se ei häiritse, niin varmasti passeli luuri.Mitä mieltä olette, onko S7:ssa paras kamera ja etenkin 4K videokuvaus hintaluokassaan tänä päivänä? Itse olen hieman asiaa tutkiskellut Netissä, ja harva puhelin taitaa etenkään yhtä laadukkaaseen hämäräkuvaukseen kyetä...
1,5 vuotta on luuri ollut käytössä ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Kamera on laadukas ja samoin puhelin muutenkin. Suurin vika, tai siis ominaisuus, on surkea akun kesto. Pikalaturilla tietysti saa nopeasti lisää virtaa ja langaton latauskin löytyy, joten en ole tuohon vielä kypsynyt. Bloatia on, mutta ne saa poistettua käytöstä, eli sekään ei ole haitannut. Erityispeukutus vielä pienehköstä koosta. Mahtuu hyvin farkun taskuun.Hämäräkuvauksen lisäksi tarkennuksen nopeus videokuvauksessa vaikuttaa vakuuttavilta tässä puhelimessa, ei oikein kilpailijat tunnu samaan pystyvän uusillakaan puhelimilla tässä hintaluokassa. Mieluumminhan sitä jonkun uuden keskiluokan mallin ostaisi kuin kaksi vuotta vanhan luurin, mutta jossei löydy niin ei löydy. Kesään mennessä pitänee luuri vaihtaa ja S7 on todennäköisin vaihtoehto tällä hetkellä.
1,5 vuotta on luuri ollut käytössä ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Kamera on laadukas ja samoin puhelin muutenkin. Suurin vika, tai siis ominaisuus, on surkea akun kesto. Pikalaturilla tietysti saa nopeasti lisää virtaa ja langaton latauskin löytyy, joten en ole tuohon vielä kypsynyt. Bloatia on, mutta ne saa poistettua käytöstä, eli sekään ei ole haitannut. Erityispeukutus vielä pienehköstä koosta. Mahtuu hyvin farkun taskuun.
Onko tässä mahdollista katsoa mobiilidatan kulutusta enemmän kuin viimeisen kuukauden ajalta? Tilasin perjantaina Moi-liittymän kun sen sai halvalla. Mutta siinä on 4 gigan kuukausittainen datakatto.
Lataa Mun Moi sovellus ja tarkkaile sitä kautta datan kulutusta? Se näyttää tulevaisuudessa sitten myös useammaltakin kuukaudelta datan.
LiittymätNo juu. Mutta nyt kun katselin ton asetusten kautta niin aina jäänyt alle 4 gigan. Latasin tosiaan jo ton sovelluksen (kortti tulee viikon sisällä vasta tosin). Olikos täällä mitään liittymäketjua erikseen? En ainakaan löytänyt sellaista.