Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei lopu.Jokos näistä S24 sarjalaisista loppu päivitysten tulo? Sillä vaan kun taitaa muilla olla jo Android 15 tuotuna "vanhoille" malleille.
Samsung ei ole eka joka julkaisee, mutta aika absurdia edes ajatella että "tuki loppuisi" jo. Näissähän on markkinoiden pisin päivityslupaus.Jokos näistä S24 sarjalaisista loppu päivitysten tulo? Sillä vaan kun taitaa muilla olla jo Android 15 tuotuna "vanhoille" malleille.
Eipä se enää taida olla, löytyy jo kilpailijoilta ihan vastaavatNäissähän on markkinoiden pisin päivityslupaus.
Eipä se enää taida olla, löytyy jo kilpailijoilta ihan vastaavat
Mutta ei näitä kannata Samsungilla nopeasti odotella, etenkään vanhemmalle mallille. Yleensä vielä ekat versiot bugisia Samsungilla niin voi rauhassa odotella mitä sieltä tulee
Jokos näistä S24 sarjalaisista loppu päivitysten tulo? Sillä vaan kun taitaa muilla olla jo Android 15 tuotuna "vanhoille" malleille.
No ei Samsung nyt siksi sitä päivitystä ole pantannut että jotain testejä sille tekisivät, vaan tasan siksi, että piti nyt väkisin odottaa ensin S25- sarja ulos ennen kun jakavat vanhemmille malleille Android 15 ja uuden OneUI- version. Olisihan tuo ollut jakeluun valmis varmasti jo kuukausia sitten. Helvetin lapsellisista touhua tollanen väkisin venyttäminen.Samsung ei ole eka joka julkaisee, mutta aika absurdia edes ajatella että "tuki loppuisi" jo. Näissähän on markkinoiden pisin päivityslupaus.
Ja aina se ekana oleminen ei ole kovin kannattavaa. Antaa muiden beta-testata uusimmat. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun uusin ei olekkaan ollut vakain.
Kuten tuossa linkkaamassani jutussa sanotaan, vaikka Samsung sanoo laitteiden kestävän alkoholia, ei se välttämättä sitä tee, jos pesu tapahtuu liian usein. En tunne noita aineita sen tarkemmin, mutta kyllähän monen "putsaavan" kemikaalin ominaisuuksiin kuuluu sekin että voi kuluttaa erinäisiä pintoja. Pyyhkeiden valmistajan markkinointipuheet ei ole tae mistään, vaikka Zeiss toki on laatumerkki. Huonon laadun sijaan epäilisin kuitenkin noita pyyhkeitä liian usein käytettynä. Voin toki olla väärässä.Zeissin liinoja näyttää olevan vaikka millaista ja osassa isopropanolia. Kun katsoin noita minun liinoja, niin markkinoidaan puhelimen puhdistukseen. Ymmärtääkseni alla oleva luettelo ei sisältäisi alkoholiakaan.
Samsungin omien ohjeiden mukaan etanoli / isopropanoli pitäisi muutenkin olla siedetty ainesosa.
Minä tulkitsisin, että S24 Ultran pinnoite on vain huonolaatuinen. Ottaen siis huomioon, että vuodessa olisi täysin hävinnyt.
Mulla on ensimmäinen ongelma n. vuoden käytön jälkeen: useamman kerran viime aikoina on bluetooth-toisto jäänyt jotenkin "jumiin" niin että musiikin toisto ei suostu lähtemään missään bluetooth-laitteessa päälle ennen kuin koko puhelimen käynnistää uudelleen. Olen yrittänyt laitteen uudelleen yhdistämistä ja bluetoothin ottamista päälle/pois mutta ei auta. Sama ilmenee autossa ja eri kuulokkeilla: kun painaa play, niin nappi vilahtaa ikään kuin yrittäisi toistaa ja sitten palautuu sekunnissa.