Samsung Galaxy S24 / S24+ / S24 Ultra

Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
254
Kellosta sanoivat samapan chatissa että tilauksen jälkeen pitää toimittaa tilausnumero heille, lisäävät sen sitten sitä kautta tilaukseen.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
72
Lisäyksenä vielä, että hankintapäätöstä tehdessä kannattaa muistaa että amerikkalaisten julkaisujen testit (joita varmaan ilmestyy verkkoon ensimmäisenä) tehdään kaikki Snapdragonilla. Tässä vielä vanhemman Exynos-piirin puhelimella tehty akkutesti joka myös kertoo sen olevan keskinkertainen, toivottavasti S24:stä tulee vastaava: Samsung Galaxy S22 (Exynos) Battery test - DXOMARK
Kaikissa S24 Ultra -puhelimissa pitäisi olla Snapdragon maailmanlaajuisesti ainakin.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
203
Kellosta sanoivat samapan chatissa että tilauksen jälkeen pitää toimittaa tilausnumero heille, lisäävät sen sitten sitä kautta tilaukseen.
No millä tuolta ketään saa kiinni, itse jonottanut kokopäivän livechat yms. ja pelkästään hugo norjasta tai mike ruotsista vastaavat. Eivät he tajua mitään nettisivun epätoiminnasta tai miksi en saisi itse sitä lisättyä koodilla. Tuo kampanjahan käsittääkseni loppuu tänään.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 594
Jotenkin oppinut suhteuttamaan vuosien varella nämä akunkestoon liittyvät lupaukset / ongelmat siten, että loppujen lopuksi ei ole yhtään mitään väli paljonko akku kestää. Se loppuu aina, ennemin tai myöhemmin. Kaikki nykyiset ja menneet puhelimet ovat kestäneet sen aamusta iltaan käytön ja se se riittää. Pidempää kestoa en käytännössä tarvitse. Aivan sama onko kestoaika peruskäytöllä 25 tai 100 tuntia. Illalla lataan puhelimen kuitenkin.
Ei koskaan ole varsinaisesti ollut akunkeston kanssa ongelmaa, virran loppuminen on aina johtunut omasta muistamattomuudesta, eli ei ole muistanut ladata ajoissa. Eli ihan oma vika jos virta loppuu, ei puhelimen.

Eli oma painoarvo akunkestolle on aika lailla 0. kaikki kelpaavat.
Itselle kanssa aika sama, kestääkö se akku sen 20 vai 30 tuntia.

Tuohon muistamattomuutenin liittyen, pikalataus on itselle paljon tärkeämpi ominaisuus, kun joku muutaman tunnin pidempi akkukesto. Kun puhelin lataa itsensä täyteen reilussa puolessa tunnissa ja 10 minuutissa 50%, niin ei sillä ole paljoa väliä, kestääkö se akku 20 vai 25 tuntia, tai onko muistanut illalla laittaa lataukseen vai ei.

On se käsittämätöntä, miten Samsung polkee tässä asiassa ihan paikallaan. On varmaan vaan periaatepäätös olla sitä lisäämättä. Ehkä pelkäävät note 9 akkukatastrofin toistumista tms. Eipä tarvi itse Sampan puhelimia katsella, ennen kun alkavat rivakammin latautua.

Lisäksi menivät vielä poistamaan kaartuva näytön ultrastakin. Kaikki suoralla näytöllä varustetut puhelimet näyttää vaan omaan silmään "kömpelöille" ja vanhanaikaisille tiiliskiville mustine reunuksineen.

Samsungin huippuhetket muotoilun osalta oli omasta mielestä S7:n ja S8:n aikoihin. Ai että S7 edge oli hieno luuri.
 
Liittynyt
23.11.2023
Viestejä
227
Itselle kanssa aika sama, kestääkö se akku sen 20 vai 30 tuntia.

Tuohon muistamattomuutenin liittyen, pikalataus on itselle paljon tärkeämpi ominaisuus, kun joku muutaman tunnin pidempi akkukesto. Kun puhelin lataa itsensä täyteen reilussa puolessa tunnissa ja 10 minuutissa 50%, niin ei sillä ole paljoa väliä, kestääkö se akku 20 vai 25 tuntia, tai onko muistanut illalla laittaa lataukseen vai ei.

On se käsittämätöntä, miten Samsung polkee tässä asiassa ihan paikallaan. On varmaan vaan periaatepäätös olla sitä lisäämättä. Ehkä pelkäävät note 9 akkukatastrofin toistumista tms. Eipä tarvi itse Sampan puhelimia katsella, ennen kun alkavat rivakammin latautua.

Lisäksi menivät vielä poistamaan kaartuva näytön ultrastakin. Kaikki suoralla näytöllä varustetut puhelimet näyttää vaan omaan silmään "kömpelöille" ja vanhanaikaisille tiiliskiville mustine reunuksineen.

Samsungin huippuhetket muotoilun osalta oli omasta mielestä S7:n ja S8:n aikoihin. Ai että S7 edge oli hieno luuri.
Meitä on moneen junaan. Itselle taasen se suora näyttö on ainoa oikea, enkä mutkanäyttöistä puhelinta huolisi. Nyt ensimmäistä kertaa meni Ultra tilaukseen kun viimeinkin jäi se näytön vääntely pois huippumallista. :thumbsup:
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
11
No millä tuolta ketään saa kiinni, itse jonottanut kokopäivän livechat yms. ja pelkästään hugo norjasta tai mike ruotsista vastaavat. Eivät he tajua mitään nettisivun epätoiminnasta tai miksi en saisi itse sitä lisättyä koodilla. Tuo kampanjahan käsittääkseni loppuu tänään.
Joo sama kokemus itselläkin, laitettu live chattiin ja whatsappiin viestiä. Yhden Napoleonin sain kiinni, joka sanoi, että pitää ottaa myyntiosastoon yhteyttä. Noh, myyntiosastoa en oo saanu kiinni.
Melko varmasti en laita tilaukseen, ellei sitä kelloa tuu kaupanpäälle.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 680
Joku insinööritason-juttu tuo pikalataus on. Sitä ei varmaan kukaan epäile etteikö Samsung 15min pikalatausta osaisi toteuttaa jos haluaisi. Hyvin on itsellä nyt viimeiset kolme vuotta kestänyt S21U akku. AccubatteryPro ollut alusta lähtien ja näyttäisi 89% kapasiteetiksi. Kestää heittämällä vielä yhden päivän ilman latausta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
203
Meitä on moneen junaan. Itselle taasen se suora näyttö on ainoa oikea, enkä mutkanäyttöistä puhelinta huolisi. Nyt ensimmäistä kertaa meni Ultra tilaukseen kun viimeinkin jäi se näytön vääntely pois huippumallista. :thumbsup:
Joo, tässä nykyisessä s23u:ssa on ensimmäinen kaartuva näyttö itselläni ja saa kyllä myös jäädä viimeiseksi.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 594
Meitä on moneen junaan. Itselle taasen se suora näyttö on ainoa oikea, enkä mutkanäyttöistä puhelinta huolisi. Nyt ensimmäistä kertaa meni Ultra tilaukseen kun viimeinkin jäi se näytön vääntely pois huippumallista. :thumbsup:
Siitä mutkanöäytöstä ei ole mitään haittaa, joskaan ei hyötyäkään. Ulkonäköön sillä on kuitnekin suuri vaikutus ja reunoilta kaartuva näyttö luo tehokkaan illuusion reunattomasta näytöstä. Toki jos mustat surureunat näytön ympärillä näyttää omaan silmään hyvälle niin mikäs siinä.

Itse uskon Samsungin ratkaisun olevan puhtaasti taloudellinen. Reunoilta kaartuva näyttö on varmasti kalliimpi valmistaa ja suoralla näytöllä saadaan enemmän voittoa per luuri.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
203
Joo sama kokemus itselläkin, laitettu live chattiin ja whatsappiin viestiä. Yhden Napoleonin sain kiinni, joka sanoi, että pitää ottaa myyntiosastoon yhteyttä. Noh, myyntiosastoa en oo saanu kiinni.
Melko varmasti en laita tilaukseen, ellei sitä kelloa tuu kaupanpäälle.
Ainakin mun koodikuvan mukaan tänään olisi vika päivä tehdä tilaus.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
203
Siitä mutkanöäytöstä ei ole mitään haittaa, joskaan ei hyötyäkään.
Vaikeampi laittaa näytönsuojia (ja saada ne pysymään) ja jossain myös väitettiin että tolla kaartevuudella ois merkitystä siihen kuinka helposti näyttöön tulee "micro scratcheja", mitä tähän S23 Ultraan ainakin tulee tosiaan järkyttävän helposti (minkä takia jonkinlainen näytönsuoja on pakollinen).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.01.2021
Viestejä
265
Joo sama kokemus itselläkin, laitettu live chattiin ja whatsappiin viestiä. Yhden Napoleonin sain kiinni, joka sanoi, että pitää ottaa myyntiosastoon yhteyttä. Noh, myyntiosastoa en oo saanu kiinni.
Melko varmasti en laita tilaukseen, ellei sitä kelloa tuu kaupanpäälle.
Samsungin chatin ja koko verkkokaupan toimivuus on vuosia jäljessä (Gigantti, Verkkokauppa, Power). Chatti on oma lukunsa. Jos sieltä parhaimmillaan kymmenien minuuttien jonotuksella saa jonkun kiinni, niin ei osaa tai pysty tekemään mitään. Voi antaa jonkun puhelinnumeron, että soita siihen. Kukaan ei siihen kuitenkaan vastaa. Näistä syistä, vaikka Samsungin tuotteita ostan, niin en osta niitä Samsungin verkkokaupasta.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 594
Vaikeampi laittaa näytönsuojia (ja saada ne pysymään) ja jossain myös väitettiin että tolla kaartevuudella ois merkitystä siihen kuinka helposti näyttöön tulee "micro scratcheja", mitä tähän S23 Ultraan ainakin tulee tosiaan järkyttävän helposti.
Joo no näytönsuojakalvon laitto on varmasti hankalampaa, jos sitä käyttää. Mitään micro scratchingia en ole itse havainnut. Nyt on itsellä 3:s reunoilta kaartuvan näytön omaava puhelin menossa.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 680
Itsestänikin kyllä ihan turhia nuo kalvot. Puhelinta jos pitää taskussa missä ei ole mitään muuta niin ei se pääse naarmuuntumaan. Ikinä ei ole kalvoa ollut enkä ikinä ole mitään "mikro naarmuja" havainnut, vaikka kuin peilaa valoa vasten.
Mutta jokainen tavallaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
203
Itsestänikin kyllä ihan turhia nuo kalvot. Puhelinta jos pitää taskussa missä ei ole mitään muuta niin ei se pääse naarmuuntumaan. Ikinä ei ole kalvoa ollut enkä ikinä ole mitään "mikro naarmuja" havainnut, vaikka kuin peilaa valoa vasten.
Mutta jokainen tavallaan.
Näin minäkin luulin kun oli vielä Oneplus One. Tämä s23u pakotti muuttamaan mielipiteen.
 
Liittynyt
31.12.2021
Viestejä
253
Itsestänikin kyllä ihan turhia nuo kalvot. Puhelinta jos pitää taskussa missä ei ole mitään muuta niin ei se pääse naarmuuntumaan. Ikinä ei ole kalvoa ollut enkä ikinä ole mitään "mikro naarmuja" havainnut, vaikka kuin peilaa valoa vasten.
Mutta jokainen tavallaan.
No S10+ jälkeen on kyllä kalvo pysynyt visusti. Pidin puhelinta oikeasti hyvin, ja muutaman päivän kuluttua näyttöä koristi kulmasta kulmaan asti syvä naarmu. En tiedä sitten onko kehittyneet lasit sen jälkeen, enkä aio kokeilla.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 680
Ihan voin itse kirkkain silmin käsi raamatulla sanoa että viimeisessä kolmessa puhelimessa ei ole ollut naarmuakaan. Ilmeisesti ihmisillä on jotenkin eri käsitys miten sitä puhelinta pidetään, jos moiseen erikoiskovaan lasiin saa jotain jälkiä. Apple tai Samsung tai jotain muuta.
Hyvähän se varmaan on joku suoja laittaa siihen luuriin, kun tietää että se naarmuuntuu.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
203
Ihan kirkkain silmin voin todeta että todella harva varmasti pitää kännykkää niin kukkana kämmenellä kuin itse pidin ja silti noita mikronaarmuja siihen ilmestyi.

Aivan turha ruveta olettamaan toisten kännykänkäytön olevan jotain muuta mitä itse sanovat :cautious:

Ihan voin itse kirkkain silmin käsi raamatulla sanoa että viimeisessä kolmessa puhelimessa ei ole ollut naarmuakaan. Ilmeisesti ihmisillä on jotenkin eri käsitys miten sitä puhelinta pidetään, jos moiseen erikoiskovaan lasiin saa jotain jälkiä. Apple tai Samsung tai jotain muuta.
Hyvähän se varmaan on joku suoja laittaa siihen luuriin, kun tietää että se naarmuuntuu.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 680
Ihan kirkkain silmin voin todeta että todella harva varmasti pitää kännykkää niin kukkana kämmenellä kuin itse pidin ja silti noita mikronaarmuja siihen ilmestyi.

Aivan turha ruveta olettamaan toisten kännykänkäytön olevan jotain muuta mitä itse sanovat :cautious:
Mitä ovat nämä kuuluisat "mikronaarmut"? Miten ne näkyvät? Puhdistat lasin, peilaat valoa vasten, silloinko pitäisi näkyä jotain naarmuja?

edit. Ja jos siis saat kaiken vaivannäön jälkeen näkymään jotain jälkiä niin ketä kiinnostaa.
Puhdistat puhelinta ja peilaat sitä että saat jonkun näkymättömän naarmun näkymään? Kuulostaa ihan järkevältä toiminnalta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
203
Mitä ovat nämä kuuluisat "mikronaarmut"? Miten ne näkyvät? Puhdistat lasin, peilaat valoa vasten, silloinko pitäisi näkyä jotain naarmuja?

edit. Ja jos siis saat kaiken vaivannäön jälkeen näkymään jotain jälkiä niin ketä kiinnostaa.
Puhdistat puhelinta ja peilaat sitä että saat jonkun näkymättömän naarmun näkymään? Kuulostaa ihan järkevältä toiminnalta.
En jaksa enää tästä vääntää, mutta ei tarte paljoa näyttöä puhdistella, riittää että valoa tulee oikeassa kulmassa. Tätä ongelmaa en tosiaan Oneplus Onen kanssa kokenut, ainoastaan tämän s23u:n kohdalla.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 680
En jaksa enää tästä vääntää, mutta ei tarte paljoa näyttöä puhdistella, riittää että valoa tulee oikeassa kulmassa. Tätä ongelmaa en tosiaan Oneplus Onen kanssa kokenut, ainoastaan tämän s23u:n kohdalla.
Näyttää Oneplussassa olevan sama "Materiaali: Corning® Gorilla® Glass" kuin Samsungissa. Mutta ehkä se sama materiaali on sitten heikompaa siinä Samsungissa?

edit. Kävin ihan Oneplussan sivuilta tarkistaa. Joten jostain muusta se naarmuuntuminen johtuu kuin valmistajasta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
203
Näyttää Oneplussassa olevan sama "Materiaali: Corning® Gorilla® Glass" kuin Samsungissa. Mutta ehkä se sama materiaali on sitten heikompaa siinä Samsungissa?

edit. Kävin ihan Oneplussan sivuilta tarkistaa. Joten jostain muusta se naarmuuntuminen johtuu kuin valmistajasta.
Jos lähdet liikkeelle siitä olettamuksesta että toi on todiste siitä että noissa kahdessa puhelimessa on kirjaimellisesti "sama materiaali", niin on tosiaan turha jatkaa tätä keskustelua.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 727
Jos lähdet liikkeelle siitä olettamuksesta että toi on todiste siitä että noissa kahdessa puhelimessa on kirjaimellisesti "sama materiaali", niin on tosiaan turha jatkaa tätä keskustelua.
[offtopic]
Niin ja jos jatkatte keskustelua niin menkää johonkin toiseen ketjuun jatkamaan tota S23U vs. OnePlus one näytön naarmuuntumis jahamista. :smoke:
[/offtopic]
 
Liittynyt
23.03.2023
Viestejä
123
No S10+ jälkeen on kyllä kalvo pysynyt visusti. Pidin puhelinta oikeasti hyvin, ja muutaman päivän kuluttua näyttöä koristi kulmasta kulmaan asti syvä naarmu. En tiedä sitten onko kehittyneet lasit sen jälkeen, enkä aio kokeilla.
Oletko varma ettei ole tehtaalla asetettu kalvo vieläkin paikallaan? Itse harmittelin s10:n helposti naarmuuntuvaa näyttöä vajaa 3 vuotta ennen kuin hokasin että tässä onkin kalvo Kalvon irrottamisen jälkeen ei ole tullut käytännössä yhtään naarmua, vaikka känny kulkenut salilaukussa ja välillä samassa taskussa työkalujen kanssa jne.
 

Lihansyöjä

Tukijäsen
Liittynyt
14.04.2017
Viestejä
91
Tässä nyt satunnaisesti muutamana iltana yrittänyt tilata S24 ultraa, mutta kun ei se kerpeleen JAN2024-koodi vain ole tykännyt toimia ja asiakaspalveluun jonottaminen ei tuntunut tuottavan tulosta, pitäydyn vielä toistaiseksi tässä S22 Ultrassani. En minä sitä kelloa olisi edes pitänyt vaan myynyt pois, koska käsittääkseni akunkesto Watch6:ssa huomattavasti heikompi, kuin jo omistamassani Watch5 Pro-mallissa.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
29
Kellosta sanoivat samapan chatissa että tilauksen jälkeen pitää toimittaa tilausnumero heille, lisäävät sen sitten sitä kautta tilaukseen.
Muistitko ottaa screenshotin? Laita jakoon, jos on. Pitää varmaan tänään vielä tehdä tilaus ja kinuta kelloa myöhemmin.

Sampan sivuilta saa myös Frankin kautta opiskelija-alen 20%.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
800
Mielenkiintoista, näitä viestejä oli ilmeisesti useampikin saanut. Itse en ole Elisalta saanut, vaikka olen asiakas. Kyselin muutamilta kavereilta myös, eikä ole tuollaisia viestejä näkynyt. Pitääkö sitä huomenna kinuta Elisan chatissa kuulokkeita kaupan päälle.
Itse vähän hätäilin ja ostin sieltä asiakkaan omien etujen kautta, missä ei puhuta mitään budseista. Varmuuden vuoksi sitten peruin tuon tilauksen ja tilasin uusiksi sieltä yleiseltä sivulta, jossa lukee, että vain tältä sivulta tilaten saa budsit.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
203
Täytyy alkaa taas 10 jonottaa samsung chattiin ja saada joku suomalainen toivottavasti kiinni. Lupasivat siis tuen/kampanja puolella, että hoitaisivat kellon manuaalisesti tilausnumerolle ja että olkaa yhteydessä myyntitiimiin. No myyntitiimin puolella en sitten saanut enään ketään kiinni koskaan.

Eikö ollut niin, että jos haluaa budsit olisi tänään vika päivä tilata? Kellon suhteen taisi olla tosiaan jo eilen.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
254
Muistitko ottaa screenshotin? Laita jakoon, jos on. Pitää varmaan tänään vielä tehdä tilaus ja kinuta kelloa myöhemmin.

Sampan sivuilta saa myös Frankin kautta opiskelija-alen 20%.
Otin screenshotin. Tapellaan sitten sen avulla jos aihetta on.
 
Liittynyt
31.12.2021
Viestejä
253
Oletko varma ettei ole tehtaalla asetettu kalvo vieläkin paikallaan? Itse harmittelin s10:n helposti naarmuuntuvaa näyttöä vajaa 3 vuotta ennen kuin hokasin että tässä onkin kalvo Kalvon irrottamisen jälkeen ei ole tullut käytännössä yhtään naarmua, vaikka känny kulkenut salilaukussa ja välillä samassa taskussa työkalujen kanssa jne.
Ei ollut kalvoa paikoillaan. Olen tästä 100% varma koska puhelimesta hajosi näyttö jonkin ajan päästä ja lasin murusia irtoili. Mutta jäi sellainen mutu jäi että ensinnäkin herkästi naarmuuntuu ja hajoaakin kohtuu pienestä. Tuossakin näyttö oli kaareva reunoilta, ja reuna otti osumaa ja hajosi. Kalvon kanssa olisi ehkä säilynyt ehjänä, koska ei ollut mikään iso isku kyseessä josta meni särölle.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 594
Vääristää värejä reunalta. Ottaa reunoilta helposti vahinkokosketuksia.

Itse olen innoissani kun viimeinkin lippulaivaluurin saa taas suoralla ruudulla.
Mitään virhepainalluksia ei ole tullut sitten ekojen versioiden. Itsellä ei edes Galaxy S7 edge kanssa ollut mitään kummempaa ongelmaa virhepainallisten kanssa ja sen jälkeisissä puhelimissa ei yhtään ongrlmia.

Mitä se pieni värin vääristymä siellä kaaren kohdalla haittaa? Eihän tuolla kaareutuvalla osalla ole ollut enää aikoihin mitään ns. käyttöä. Oliskohan moto edgessä edelleen, kun nimessäkin se edge mainitaan, mutta muilla valmistajilla se on vain ulkonäköjuttu, jolla saadaan ne mustat reunat piiloon sinne kyljen puolelle ja se kaartuva osa on hyvin pieni.
 
Liittynyt
19.03.2022
Viestejä
22
Täytyy alkaa taas 10 jonottaa samsung chattiin ja saada joku suomalainen toivottavasti kiinni. Lupasivat siis tuen/kampanja puolella, että hoitaisivat kellon manuaalisesti tilausnumerolle ja että olkaa yhteydessä myyntitiimiin. No myyntitiimin puolella en sitten saanut enään ketään kiinni koskaan.

Eikö ollut niin, että jos haluaa budsit olisi tänään vika päivä tilata? Kellon suhteen taisi olla tosiaan jo eilen.
Voiko nuo budsit saada vaikka tilaisi sampan kautta, vai saakohan sen vain jälleenmyyjiltä?
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
203
Voiko nuo budsit saada vaikka tilaisi sampan kautta, vai saakohan sen vain jälleenmyyjiltä?
Luulen, että vaan jälleenmyyjät kuten yleensä noissa. Ainakin vain heillä ollut mainoksena. Eli dna, elisa, verkkis, veikon kone, telia jnejne.
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Voiko nuo budsit saada vaikka tilaisi sampan kautta, vai saakohan sen vain jälleenmyyjiltä?
Ei, vain jälleenmyyjiltä ostamalla. Samsungilta saa kellon koodilla JAN2024, jotka on loppu tällä hetkellä. Myöhemmin kuulemma aspan kautta saa lunastettua tilausnumerolla.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
203
Ei, vain jälleenmyyjiltä ostamalla. Samsungilta saa kellon koodilla JAN2024, jotka on loppu tällä hetkellä. Myöhemmin kuulemma aspan kautta saa lunastettua tilausnumerolla.
Tämä kellohomma tosin loppui mielestäni 20.1 ainakin sen mukaan mitä kampanjakoodissa luki.
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Tämä kellohomma tosin loppui mielestäni 20.1 ainakin sen mukaan mitä kampanjakoodissa luki.
Näköjään, eli BUYNOW koodilla taitaa saada sitten sen 5% alennusta. Ainoa koodi kai mitä nyt on Sampalla.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
1 259
4 vrk julkaisusta ja alkaa olla jo kampanjat lopussa, kannattaa varmaan odottaa black friday:hin jos ei ole jo S24 tilauksessa :D
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
203
Sehän tässä jännittää, että luottaako tohon sampan "lisäämme sen kellon tilausnumerolla" hommaan vai pitääkö tässä tilaa muualtakin puhelin tänään, niin saisi edes budsien kanssa.
 
Liittynyt
27.01.2021
Viestejä
265
Sehän tässä jännittää, että luottaako tohon sampan "lisäämme sen kellon tilausnumerolla" hommaan vai pitääkö tässä tilaa muualtakin puhelin tänään, niin saisi edes budsien kanssa.
Itselläni luottamus Samsungin asiakaspalveluun ei ole kovin korkealla. Jos olet puhelimen jo Samsungilta tilannut, välitön peruminen ei onnistu vaikka Samsungin sivuilla on jopa siihen ohjeet Miten voin peruuttaa tilaukseni? | Samsung Suomi. Puhelin tulee sinulle, jonka palautat ja Samsung palauttaa rahat. Haittapuoli on se, että sinulla on jonkin aikaa rahat Samsungilla kiinni.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.03.2022
Viestejä
22
Harmi tuo BUYNOW koodi ei toimi frankin opiskelija-alennuksen kanssa. Itseäni ei tuo tupla muisti niin paljoa houkuta. Mielummin ottaisin 128gb jos saisi alle kipukynnyksen ostettua perusmallin. Toki voisi nuo budsit myydä mutta en tiedä saako niistä edes 100 euroa sitten kun niitä on paljon torissa myynnissä. Sampalla myös olisi mukava tuo 100 päivän kokeilumahdollisuus. Siinä olisi aikaa ihmetellä jos löytyisi vielä halvemmalla muualta. Ehkä pitää tosiaan sinne black fridayhin odotella. Nyt tuo päivityslupaus on niin pitkä, että ei ole väliä missä vaiheessa sen ostaa ja silti on vielä monia päivityksiä edessä.
 
Liittynyt
23.03.2023
Viestejä
123
Huh, tuli tilattua s24 budsibundlella elisalta. Vähän ostokrapula, mutta ehkä se oli jo perusteltu hankinta kun s10e:llä ikää lähemmäs 4,5v. Luulen että budsitkin tulee hyötykäyttöön.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 056
Sehän tässä jännittää, että luottaako tohon sampan "lisäämme sen kellon tilausnumerolla" hommaan vai pitääkö tässä tilaa muualtakin puhelin tänään, niin saisi edes budsien kanssa.
Loppuuko budsibundle tänään? Jos näin on, voisiko joku postata screenshotin että olis "mustaa valkoisella"?
 
Liittynyt
27.01.2021
Viestejä
265
Jos tätä Bundle Campaign tarkoitit, niin se ei tietääkseni koske Samsung shopista ostettuja puhelimia.
Minulla on Verkkokaupasta kopsattu teksti (ei kuvaa), jossa mainitaan sen tänään 21.1. klo. 23.59 päättyvän.
Gigantti on mukana kampanjassa ja sieltä saa ainakin vielä Samsung Galaxy S24 5G älypuhelin 8/256 GB
klubi hintaan 799€.


Galaxy Buds2 Pro -kuulokkeet kaupan päälle!
Tilaa uusi Samsung S24 -sarjan puhelin 17.1. - 21.1. välisenä aikana ja saat kaupan päälle Samsung Galaxy Buds2 Pro -kuulokkeet! Edun arvo n. 179e. Lunasta kuulokkeet osoitteesta Bundle Campaign 23.1.2024 alkaen, lunastusta varten tulee kampanjasivulle syöttää yhteystietosi, puhelimen IMEI-koodi sekä ostokuitti. Tarjous lunastettava 25.2.2024 mennessä.

Kampanja on voimassa 21.1.2024 klo 23.59 asti.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
203
Tässä ainakin screenshot elisalta.

Tosiaan, edelleen mietin mitä sampan myyntipalvelu sanoo huomenna. Tilaus/tuki puoli ei pysty kuulemma lisäämään niitä, että olkaa myyntipalveluun yhteydessä. Olen siis tehnyt sampalle tilauksen 20 päivä, mikä oli sinne se ns vika päivä.

Hieman tekisi mieli tilata varuiksi elisalta buds2 ja ok hintaan ultra, mutta toisaalta ei jaksaisi sitten palautusrumbia mikäli samppa lähettääkin kellon mukana.
 

Liitteet

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 734
No S10+ jälkeen on kyllä kalvo pysynyt visusti. Pidin puhelinta oikeasti hyvin, ja muutaman päivän kuluttua näyttöä koristi kulmasta kulmaan asti syvä naarmu. En tiedä sitten onko kehittyneet lasit sen jälkeen, enkä aio kokeilla.
Gorillalasit on menneet vuosikausia huonompaan suuntaan. Ovat päättäneet parantaa iskunkestävyyttä sen naarmuuntumisenkeston kustannuksella. S23U:ssa näytön naarmuuntumisenkesto on ihan pohjanoteeraus (Gorilla Glass Victus 2). Toivottavasti tuo uusi Gorilla Glass Armor toisi edes jotain helpotusta tuohonkin.

Itsekin odotellut että milloin saisivat Ultrastakin tuon tarpeettoman ja haitallisen kaarevuuden näytöstä pois, ja nyt sitä viimein olisi saatavilla. Harmi että ajoitus on omalta kantiltani huono sikäli että tuli juuri vuosi sitten päivitettyä S23U:hun. Plus kompromissi optisen zoomin kanssa ei oikein houkuttele, ja titaanirunkoonkin suhtaudun epäilyksellä niin kauan kunnes ulkopuoliset testit osoittaa ettei se heikennä puhelimen jäähdytystä alumiiniseen verrattuna ja aiheuta turhaa throttlailua.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 056
Tässä ainakin screenshot elisalta.

Tosiaan, edelleen mietin mitä sampan myyntipalvelu sanoo huomenna. Tilaus/tuki puoli ei pysty kuulemma lisäämään niitä, että olkaa myyntipalveluun yhteydessä. Olen siis tehnyt sampalle tilauksen 20 päivä, mikä oli sinne se ns vika päivä.

Hieman tekisi mieli tilata varuiksi elisalta buds2 ja ok hintaan ultra, mutta toisaalta ei jaksaisi sitten palautusrumbia mikäli samppa lähettääkin kellon mukana.
Voitko vielä postata tarkan linkin mitä toi "tällä sivulla" on? Pitänee tuon kautta sitten tilata kun samsungilta loppu ne kellotkin.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
1 455
Aikaisemmin ei tuo hyvitys vanhasta puhelimesta näyttänyt oikeita summia ja nyt ku ajattelin jatkaa ostosta niin ei toimi enää toi -20% koodi. JAN2024-koodi antoi kuitenkin -100€ hinnasta pois :hmm:.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 819
Viestejä
4 228 364
Jäsenet
71 108
Uusin jäsen
spinal

Hinta.fi

Ylös Bottom