• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Samsung Galaxy S23 UItra 256GB, Samsung.com, 899€

Liittynyt
10.02.2022
Viestejä
17
Tuote: Samsung Galaxy S23 UItra 256GB
Tarjoushinta: 899€
Normaalihinta: 1449€
Kauppa: samsung.com
Voimassa: ???
Linkki: Osta Galaxy S23 Ultra | Tarjoukset ja edut | Samsung Suomi
Promokoodi: BUYNOW

Kommentti tarjouksesta: Lisää kassalla promokoodi BUYNOW niin hinta tippuu 899€. Huom. ostosivulla mainostetaan vielä lisävaihtohyvitys-kamppista joka on jo umpeutunut. Sain itse lisäksi 50€ lisäalennusta kun olin kirjautunut samsung-tilille.
 
Liittynyt
30.06.2018
Viestejä
107
512GB versio 12GB muistilla 934,15e kun on kirjautunut Samsung-tunnuksilla.
Klarnalla saa 12kk maksuajan ilman lisäkustannuksia.

EDIT: En saanut enää tuohon hintaan kun vaihdoin väriä. :woot:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
104
kirjauduin mutta eipä tarjonnut lisäalennusta... ehkä se menee vielä kassalle mentäessä.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
104
Kyllä vaan tuli 50+100 alennusta vielä, eli 850 jäi ultralle hintaa. Ihan jeppis hinta, kiitti vinkistä. Tuon kamera on aivan huikea...
 
Liittynyt
18.03.2019
Viestejä
306
Tässä näppäillyt tietoja ja näköjään pystyisi antamaan vanhan luurin vaihdossa. Toki tarkastavat lopullisen hyvitettävän summan. Näillä näkymin hinnaksi olisi jäämässä kuitenkin 725€.
 
Liittynyt
02.10.2017
Viestejä
12
Joku lisävaihtohyvitys tohon kai vielä tuli, kun alekoodin jälkeen hinta oli 849e, vanhasta luurista 138e hyvitys ja lopullinen hinta oli 689e.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
79
Joku lisävaihtohyvitys tohon kai vielä tuli, kun alekoodin jälkeen hinta oli 849e, vanhasta luurista 138e hyvitys ja lopullinen hinta oli 689e.
Hmph, 695,70e sanoo 176e hyvityksen jälkeen.
Tekeekö noilla rewardseilla mitään, niitä olisi jo ennestään.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 598
Joo, jotain ekstraa lisävaihdokista tuli. Mulla kanssa tippui Ultran hinta joitain kymppejä vaihtolaitteen lisäämisen jälkeen. Ei siis noussut se korvaussumma, vaan uuden puhelimen arvo laski. Kampanjakoodi myös toimi jo alennettuihin tarvikkeisiin, niin tuli Ultran Clear Cover -kuori mukaan n. 24 eurolla. Oli kokonaisuutena sen verran hyvä diili, että en jäänyt enää odottamaan kummempia BF-tarjouksia.
 
Liittynyt
15.01.2023
Viestejä
9
Onko kukaan saanut yhdistettyä promokoodi ja oman henkilökohtaisen etusetelin, josta saa 80 euron alennusta kun ostaa vähintään 400 eurolla
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
14
Perusmallin hinnaksi tulee 823e vaikka on alennukset + vaihtolaite 114 €. Näyttää pitkään vaihtolaitteen kanssa hinnaksi 709,75 €, mutta ihan lopussa tulee vielä Alvit päälle.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
740
Taas tätä Samsung-paskashowta. Kiinnostaisi kyllä 512/12GB. Olis ihan jeppis päivitys S7:stä.

Garminin kellon sarjanumerosta sanoo että Väärin, vaikka se on oikein. Ei anna laittaa vaihtolaitteeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
14
Joku lisävaihtohyvitys tohon kai vielä tuli, kun alekoodin jälkeen hinta oli 849e, vanhasta luurista 138e hyvitys ja lopullinen hinta oli 689e.
Saitko tilattuakin tuohon hintaan? Itsellä 8/256-malli halvimmillaan 823 €, vaikka on 114 € vaihtolaite mukana. Hinta ei tuon alemmaksi mene, vaikka miten kikkailee. Tuossa hinnassa on jo se 100 e siitä koodista mukana ja 50 e siitä, että on kirjautunut sisään. Vai hyvitetäänkö tuo vaihtolaite laskulle vasta sitten, kun se on hyväksytty?
 
Liittynyt
25.09.2019
Viestejä
3
On kyllä ihme sekoilua taas sivujen kanssa. Itse sain viime yönä 12 jälkeen tilattua S23 Ultra 256GB n. 616€ hintaan kun laittoi vaihtopuhelimeksi vanhan galaxy S9+. Jostain syystä antoi hyödyntää sen 300€ lisähyvityksen vielä sen jälkeen kun hinnaksi oli päivittynyt 999€
 
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
126
Jes, lopulta yksi vanhoista puhelimista meni läpi. Vinkkinä muillekkin niin tuota uutta Galaxy Tab S9 wifi mallia sai sitten 600e hintaan ja tuo BUYNOW toimi myös lisävarusteisiin. Ihan vanhoista luureistakin sai jotain 20e-30e hyvitystä, ei vaan nuo IMEI koodit natsanneet monessa. Kohtalaisen reilua hyvitystä olisi tuosta ipadistakin saanut. Halvin hinta mitä itsellä osunut silmään oli mun mielestä tuosta halvimmasta s9 mallista 750e Elisan asiakasomistajatarjouksena.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
740
Jes, lopulta yksi vanhoista puhelimista meni läpi. Vinkkinä muillekkin niin tuota uutta Galaxy Tab S9 wifi mallia sai sitten 600e hintaan ja tuo BUYNOW toimi myös lisävarusteisiin. Ihan vanhoista luureistakin sai jotain 20e-30e hyvitystä, ei vaan nuo IMEI koodit natsanneet monessa. Kohtalaisen reilua hyvitystä olisi tuosta ipadistakin saanut. Halvin hinta mitä itsellä osunut silmään oli mun mielestä tuosta halvimmasta s9 mallista 750e Elisan asiakasomistajatarjouksena.
595,30€ on minulla hintaa halvimmalla Tab S9:lla 31€ vaihtolaitteella. Kaukana ollaan silti viimevuodesta. Tais olla jotain parisataa. Samsungin tablettikampanjaa oon kyllä odottanut, kun S9 perusmallissakin on nyt OLED-näyttö.
 
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
126
595,30€ on minulla hintaa halvimmalla Tab S9:lla 31€ vaihtolaitteella. Kaukana ollaan silti viimevuodesta. Tais olla jotain parisataa. Samsungin tablettikampanjaa oon kyllä odottanut, kun S9 perusmallissakin on nyt OLED-näyttö.
Jep, omasta laitteesta lopulta hyvitti jotain 12e kun näyttö rikki ja nuo ehjemmät laitteet eivät kelvanneet tuon IMEI sotkun takia. Olisin itse ostanut tuon FE, mutta meni just eilen tarjous umpeen Elisalta. Toivottavasti on hyvä laite, kovasti ainakin kehuttu. Tein nyt vielä erikseen noston tuonne ketjuihin, jos nyt jollakin muullakin sattuisi olevan hakusessa.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
740
Nyt nuo hinnat on nousseet jännästi jollain vitosella niin puhelimen kuin tabletinkin osalta.
Varmaan koska alennusta ei saa enää kirjautunut käyttäjä, vaan koko tuotteen arvo on nyt alempi, tai vastaavaa?
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
508
Saiko Samsung tilille kirjautumalla aina lisäalennuksen vai oliko se vain ekaa tilausta varten? En ymmärrä miksi tuo Samsung tilille kirjautuminen tuo tuon alennuksen.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 598
Aika monta kertaa tuli eilen sahattua 256GB Ultraa ostoskoriin. Ostoskorissa näkyvä summa vaihteli ihan hulluna, mutta ratkaisevaa kai on, mikä muodostui laitteen kuittihinnaksi. Omalla "tilausilmoituksella" (sähköpostissa) se on 830 euroa, mutta uskoisin että osa lisäalennuksen lisäalennuksesta on suojakotelon hinnassa. Jos laitan ne kaikki puhelimen hintaan, niin se olisi 826 euroa. Miten muilla? Jäi jotenkin sellainen käsitys, että aikaisemmin päivällä tullut määrittelemätön lisäalennus riippui vaihtolaitteen arvosta, eli jokin prosentti vaihdokin arvosta tuli suoraan ostolaitteen hintaan hyvityksenä. Äärimmäisen sekava ja kuluttajavihamielinen systeemi joka tapauksessa.
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
508
Aika monta kertaa tuli eilen sahattua 256GB Ultraa ostoskoriin. Ostoskorissa näkyvä summa vaihteli ihan hulluna, mutta ratkaisevaa kai on, mikä muodostui laitteen kuittihinnaksi. Omalla "tilausilmoituksella" (sähköpostissa) se on 830 euroa, mutta uskoisin että osa lisäalennuksen lisäalennuksesta on suojakotelon hinnassa. Jos laitan ne kaikki puhelimen hintaan, niin se olisi 826 euroa. Miten muilla? Jäi jotenkin sellainen käsitys, että aikaisemmin päivällä tullut määrittelemätön lisäalennus riippui vaihtolaitteen arvosta, eli jokin prosentti vaihdokin arvosta tuli suoraan ostolaitteen hintaan hyvityksenä. Äärimmäisen sekava ja kuluttajavihamielinen systeemi joka tapauksessa.
Mielipiteeni: Ei ole niin sekavaa ja ihmeellistä sivua kuin tuo Samsungin verkkokauppa. Hinnat heittelee ihan hulluna, kampanjat joita mainostetaan eivät pidäkään paikkansa enää, tai kampanja-alennus tuleekin vaikka sen piti loppua. En vieläkään ymmärrä miksi saan jotain alennusta kun kirjaudun Samsung tilillä sisään. Kirsikkana kakun päällä satunnaiset käännösvirheet ja kääntämättömäksi kokonaan jääneet kohdat (alennuskoodi -kohta on nykyään ruotsiksi). Aivan uskomattoman surkeasti toteutettu sivusto.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
740
Lisäksi ainakin viime vuonna kävi loppupäivinä ilmi, että chatin kautta kyselemällä sai isolla mahdollisuudella (ainakin ekana päivänä) parempaa alennuskoodia kuin se black fridayn. Aivan hirveä sivu. Jos muuten saatte/saitte 8/256 826€, niin siinä lienee jo mukana jotain vaihtohyvityslisää? Koska satasen kalliimman 12/512 pitäisi saada alle satasen kalliimmalla alennuksilla, ja silti oli halvimmillaan eilen 934€ ilman vaihtoa.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 598
Lisäksi ainakin viime vuonna kävi loppupäivinä ilmi, että chatin kautta kyselemällä sai isolla mahdollisuudella (ainakin ekana päivänä) parempaa alennuskoodia kuin se black fridayn. Aivan hirveä sivu. Jos muuten saatte/saitte 8/256 826€, niin siinä lienee jo mukana jotain vaihtohyvityslisää? Koska satasen kalliimman 12/512 pitäisi saada alle satasen kalliimmalla alennuksilla, ja silti oli halvimmillaan eilen 934€ ilman vaihtoa.
Mietin kanssa tuota chattia, erityisesti kun koko korvauskäytäntö muuttui tyystin toiseksi päivän mittaan. Mutta itse sain aiemmin päivällä tosiaan mainittuun hintaan, mikä oli ihan ok diili. Vaihdokki oli diilissä mukana, mutta tuossa kuitissa se ei siis näy, joten sen hinnan pitäisi olla vertailukelpoinen eri ostajien väillä. Ilman vaihdokkia lienee ollut 850 euroa se edullisin hinta 256-gigaiselle.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
468
Tollanen hinta tuli itselle eilen ennen vaihtopuhelinta. Ilmeisesti sitten reilu kymppi liikaa

1699957470422.png
 
Liittynyt
26.06.2018
Viestejä
89
Diilit vaan paranee.. :)

Sain nyt itselle tilattua 256Gb mallin 721€ hintaan lopulta. Ei varmaan tätä halvemmalla saa tilattua.

- Hinnasta lähtee 50€ pois kun kirjautuu Samsungin tunnareilla
- Toiset 50€ kun pistää jonkun vaihtoluurin sinne sisään. Itse pistin random luurin minkä merkkasin rikkinäiseksi ja vedin random IMEI koodin sisään, sillä sain 1€ vaihtohyvityksen + 50€ lisähyvitys enkä ajatellut lähtellä sinne mitään puhelinta.
- Aspan kanssa kun juttelee, niin antavat 20% alennuskoodin tuohon puhelimen ostoon.

1700472560774.png
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 502
Diilit vaan paranee.. :)

Sain nyt itselle tilattua 256Gb mallin 721€ hintaan lopulta. Ei varmaan tätä halvemmalla saa tilattua.

- Hinnasta lähtee 50€ pois kun kirjautuu Samsungin tunnareilla
- Toiset 50€ kun pistää jonkun vaihtoluurin sinne sisään. Itse pistin random luurin minkä merkkasin rikkinäiseksi ja vedin random IMEI koodin sisään, sillä sain 1€ vaihtohyvityksen + 50€ lisähyvitys enkä ajatellut lähtellä sinne mitään puhelinta.
- Aspan kanssa kun juttelee, niin antavat 20% alennuskoodin tuohon puhelimen ostoon.

Kannattaa varautua siihen, että tuo 51e peritään sitten jälkikäteen, jos et lähetä sinne mitään puhelinta.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
740
Minä olin eilen oikeasti ostamassa Tab S9 Ultraa, ja iPad ei mene läpi. Aspan kanssa juteltua en saanut mitään. Paitsi aikoivat palata asiaan tänään, mutta mitään ei ole sähköpostiin tullut. En tiedä kyllä yhtään, mitä hyvää siellä muka voisi olla. 20% alennuskoodista haaveilin.
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
508
Joo, tämä on ihan sattuman kauppaa vissiin. @Vittee:n viestistä innostuneena menin itsekin kinuamaan 20% alennuskoodia Ultraan. Sain sellaisen sillä ehdolla, että tilaan myös suojakuoren. Noh, alennuskoodi kyllä toimii ilman suojakuortakin, mutta piti sellainen nyt samaan tilaukseen laittaa. Eli S23 Ultra 512Gt mallille tulee hintaa kaikkiaan 760€. Pitkin syksyä olen Samsung alennuksia katellut ja nyt kyllä tuli se selvästi paras ja oli pakko tilata...
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
740
Joo, tämä on ihan sattuman kauppaa vissiin. @Vittee:n viestistä innostuneena menin itsekin kinuamaan 20% alennuskoodia Ultraan. Sain sellaisen sillä ehdolla, että tilaan myös suojakuoren. Noh, alennuskoodi kyllä toimii ilman suojakuortakin, mutta piti sellainen nyt samaan tilaukseen laittaa. Eli S23 Ultra 512Gt mallille tulee hintaa kaikkiaan 760€. Pitkin syksyä olen Samsung alennuksia katellut ja nyt kyllä tuli se selvästi paras ja oli pakko tilata...
Ei kai sitä nyt pakko ole ostaa : D Onko tuossa jotain vaihtolaitelisää? Sehän on vielä parempi kuin ylläolevalla, jos on isompi muisti.
Jaa se onkin enemmän pakko, kun ei anna sitä koodia kuin vasta korissa. No nyt ei pysty enää mitään tekemään Samsungin sivuilla.

Sai lopulta läpi kun suostui lopulta antamaan manuaalisen koodin. 804.68€ 512GB S23 Ultra - surkea lisä nykyisestä puhelimesta tulee myöhemmin. Sinänsä liian halvalla meni puhelin, mutta kun ei muut laitteet mene vaihtolaskurista läpi. Yleensähän noista voi saada enemmänkin vaihtohyvityksenä. Tablettienki 200€ hyvitys on kai päättynyt?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
508
Ei kai sitä nyt pakko ole ostaa : D Onko tuossa jotain vaihtolaitelisää? Sehän on vielä parempi kuin ylläolevalla, jos on isompi muisti.
Jaa se onkin enemmän pakko, kun ei anna sitä koodia kuin vasta korissa. No nyt ei pysty enää mitään tekemään Samsungin sivuilla.

Sai lopulta läpi kun suostui lopulta antamaan manuaalisen koodin. 804.68€ 512GB S23 Ultra - surkea lisä nykyisestä puhelimesta tulee myöhemmin. Sinänsä liian halvalla meni puhelin, mutta kun ei muut laitteet mene vaihtolaskurista läpi. Yleensähän noista voi saada enemmänkin vaihtohyvityksenä. Tablettienki 200€ hyvitys on kai päättynyt?
Tuo minun mainitsema hinta on siis sen vaihtoalen (49€ + 50€ extra hyvitys) jälkeen. Eli maksoin enemmän, mutta hyvitys pitäisi tuoda rahaa takaisin.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 598
Täällä on taas eri vaiheista tilausprosessia otettuja hintoja vertailussa. Jos halutaan verrata vaihtolaitteesta siivottuja hintoja, niin se onnistuu vain tilauksen jälkeen sähköpostiin tulevan tilausilmoituksen hintoja vertaamalla. Itsellänikin puhelimen hinnaksi osoitettiin jossain vaiheessa alle 700 euroa kun siinä oli niitä vaihtohyvityksiä mukana. Mutta itse tilausilmoituksessa siis ~826 € 256GB-mallille.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
740
Sekin vähän vaihtelee, koska mulla oli sähköpostissa 804€ 512GB, mutta siinä on jo mukana sitä vaihtelevaa vaihtohyvitystä ymmärtääkseni. Jos on isompi vaihtoarvo, saattaa tuo olla pienempi. Koska vaihtolaite toi ainakin ennen saamaani koodia (kaikki muut alennukset oli jo) 77€ alennuksen, mutta vaihtoarvo oli 31€. Tai sitten sekin on vakio. Ikävä juttu tietysti jos jotain harmittaa ostaminen ilman 20% koodia. Sen takia itse viime vuonna joutuin perumaan tabletin. Mutta ei minulla ainakaan ollut helppoa saada sitä. Sitä toki vaikeutti että sivu oli käytännössä alhaalla 1.5 tuntia.
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
508
No joo, tottakai nämä hinnat pitäisi toki ilmoittaa ilman vaihtolaitetta. Omat aivot ei tätä oikein edes nyt sisäistänyt, koska annoin vaihdossa täysin arvottoman S9:n, mutta voisihan joku antaa vaikka mitenkä kalliin uuden puhelimen ja saada uuden puhelimen tietenkin vielä halvemmalla, eikä vertailussa ole mitään järkeä.

Omalla tilauksella S23 Ultra 512Gt hinta on siis 808€ ja tossakin on se +50€ lisäalennus vaihtolaitteesta, eli oikeasti hinta olisi vissiin tuotakin vähän korkeampi. Kyllä melkoinen kokemus tuo Samsungin verkkokauppa näiden kaikkien kikkailujen jälkeen...
 

TKR

Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
204
Kannattaa varautua siihen, että tuo 51e peritään sitten jälkikäteen, jos et lähetä sinne mitään puhelinta.
Kannattaa, mutta en tiedä yhtään tapausta, jossa Samsung olisi "perinyt" rahaa tuollaisen 0-10€ arvoisen vaihtolaitteen puuttumisesta. Kaverin kissakin teki saman tempun kerran.
 
Liittynyt
12.04.2017
Viestejä
81
Ultra lähti chatistä ruinatulla koodilla 620€ ( vaihdossa lähtee näyttö naarmuilla oleva a53 256gb, josta sai 151€)

Jäi vähän harmittamaan tuo -50e "kirjautuneena" puuttuminen tuosta kokonaishinnasta..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 502
Ultra lähti chatistä ruinatulla koodilla 620€ ( vaihdossa lähtee näyttö naarmuilla oleva a53 256gb, josta sai 151€)

Jäi vähän harmittamaan tuo -50e "kirjautuneena" puuttuminen tuosta kokonaishinnasta..
Tuon olisi todnäk saanut luomalla uuden tilin.
 
Liittynyt
12.04.2017
Viestejä
81
Millon sen palautuspussin pitäs tulla? Luuri tuli jo viikko sitten
Sain itse tämän ohjeen:

1. Vastaanota uusi laitteesi. Paketissa on palautustarra vaihdon yhteydessä

....

4. Pakkaa vanha laitteesi turvallisesti samaan pakkaukseen, jossa saat uuden laitteesi, tai käytä muuta sopivaa pakkausmateriaalia, ja kiinnitä tarra pakettiin.

5. Vie paketti lähimpään Posti toimipisteeseen viimeistään 14 päivää siitä, kun vastaanotit uuden tuotteen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
229
Sain itse tämän ohjeen:

1. Vastaanota uusi laitteesi. Paketissa on palautustarra vaihdon yhteydessä

....

4. Pakkaa vanha laitteesi turvallisesti samaan pakkaukseen, jossa saat uuden laitteesi, tai käytä muuta sopivaa pakkausmateriaalia, ja kiinnitä tarra pakettiin.

5. Vie paketti lähimpään Posti toimipisteeseen viimeistään 14 päivää siitä, kun vastaanotit uuden tuotteen.
Kysyin juuri asiaa chatissä ja pussit ei ole liikkunut Foxwayltä jostain syystä. Laittoi sinne viestiä, eli ei kannata jäädä odottamaan vaan chattiin kysymään...
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
468
Sain itse tämän ohjeen:

1. Vastaanota uusi laitteesi. Paketissa on palautustarra vaihdon yhteydessä

....

4. Pakkaa vanha laitteesi turvallisesti samaan pakkaukseen, jossa saat uuden laitteesi, tai käytä muuta sopivaa pakkausmateriaalia, ja kiinnitä tarra pakettiin.

5. Vie paketti lähimpään Posti toimipisteeseen viimeistään 14 päivää siitä, kun vastaanotit uuden tuotteen.
sama ohje oli mutta ei mitään tarraa ollut
 
Liittynyt
22.11.2017
Viestejä
11
Samaa kävin kyselemässä chatissa kun palautusmateriaalia ei ole tullut.
Laittavat pyynnön lähettää uuden pussin. Sanoi vielä että 14 päivän aika alkaa uudestaan kun pussi on saapunut.
 
Liittynyt
18.03.2019
Viestejä
306
Ei mulle mitään pussia saapunut. Paketin mukana oli lappu jossa oli ohje lähettää vanha puhelin uuden puhelimen paketissa, ja siellä oli postin palautustarra paketin päälle.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 356
Viestejä
4 234 011
Jäsenet
71 194
Uusin jäsen
shelfman

Hinta.fi

Ylös Bottom