• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Samsung Galaxy S23 UItra 256GB, Samsung.com, 899€

Liittynyt
22.11.2017
Viestejä
11
Ei ole vaihtopuhelimen rahoja näkynyt vaikka 11.12 tuli Foxway arviointi että puhelin on arvioidussa arvossaan.
Onko kukaan vaihtopuhelimen lähettänyt saanut hyvitysrahoja?
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 624
Sama itellä. Luki sähköpostissa että parissa päivässä pitäisi tulla rahojen
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
366
Eikö se mennyt Samsungilla niin päin, että hyvitys vähennetään jo kassalla, ja perivät sitten takaisin, jos ei laitetta lähetetä/eri kuntoluokka?
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
361
Eikö se mennyt Samsungilla niin päin, että hyvitys vähennetään jo kassalla, ja perivät sitten takaisin, jos ei laitetta lähetetä/eri kuntoluokka?
Niin se oli. Se summa jätettiin heti pois kokonaisena kun sen puhelimen osti. Jos laite ei olisi ollut siinä kunnossa, niin eivät olisi maksaneet sitä summaa, eli olisivat perineet takaisin haluamaansa osaa.
 
Liittynyt
22.11.2017
Viestejä
11
Eikö se mennyt Samsungilla niin päin, että hyvitys vähennetään jo kassalla, ja perivät sitten takaisin, jos ei laitetta lähetetä/eri kuntoluokka?
Ei. Maksat hinnan ilman vaihtopuhelimen hinnanalennusta ja tämän jälkeen (jos) lähetät vaihtopuhelimen saat hyvitystä.
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
508
En ole saanut minäkään hyvitysrahoja palauttamastani puhelimesta vaikka Foxway käsitteli hyvityksen jo 20.12. Aivan karsea prosessi Samsungilla tämäkin, kun ensin koko Postin paketti on kadonnut ja minun pitää selvitellä Postin kanssa minne se on mennyt (olivat toimittaneet väärän seurantakoodin Samsungilta). Sitten vastaillaan Samsungin puolelta myöhemmin jollain automaattiviestillä, että pakettikorteissa on ollut virheitä. Kyselin jo aiemmin Samsungin aspasta, että missä hyvitys viipyy ja käskivät odottaa.

Lisäalennuksen (50€) sain siis itse suoraan ostohinnasta, mutta itse laitteen hyvitysarvo (49€) piti tulla luottokortille myöhemmin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 356
Viestejä
4 234 011
Jäsenet
71 194
Uusin jäsen
shelfman

Hinta.fi

Ylös Bottom