• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Samsung Galaxy S23 (599€ / 399€ vaihtolaitteella) samsung.com

Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
526
Noniin, nyt on itselle tilattu 256GB versio ja jäi S21FE 256 vaihdossa maksamaaan 333€.
Yritellääs sitten vielä saada tuo toinenkin lävitse.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 231
Noniin, nyt on itselle tilattu 256GB versio ja jäi S21FE 256 vaihdossa maksamaaan 333€.
Yritellääs sitten vielä saada tuo toinenkin lävitse.
Millä sait hinnan noin alas? Edit: -20% koodilla ilmeisesti. Taidan tilata myös puolisolle tuon 256GB mallin, ilmeisesti nopeampikin kuin 128GB malli.
 
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
442
Jos jollain on -20 % members koodia jota ei aio itse käyttää, niin voin tarjota siitä jotain, olettaen että pystyn käyttämään sen omaan tilaukseeni. Yv:llä yhteyttä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
953
Höh, Samsung membersinkö saa vain sampan puhemimelle? Olisin halunnut kanssa kytätä tarjouksia :confused:
 
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
442
Höh, Samsung membersinkö saa vain sampan puhemimelle? Olisin halunnut kanssa kytätä tarjouksia :confused:
Voi rekisteröityä netissä ilman puhelinta. Mutta ilmeisesti tuon -20 % mobiililaitteesta ei saa heti, vissiin vasta 12 kk edellisen Sampan puhelimen ostosta tjsp.
Edit: ainoastaan Samsung-tilin pystyy näköjään tekemään netissä. Members tosiaan toimii vain sampan luurissa.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
435
Itselle ei ole moista -20% koodia tullut, vaikka olen Membersiä käyttänyt vuosia ja ostanut useita Samsung laitteita. Myöskään tällaista ei ole saanut mistään klikkailtua. Chat sanoi, ettei voi vaikuttaa näihin koodeihin.
 

uffee

Tukijäsen
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
188
Ei näy täälläkään Membersin alla koodia vaikka samppoja itsellä ollut ainakin S4, S10 ja S22+, tosin tuota Members äppiä en ole koskaan asennellut. Samsung tili kyllä jo entuudestaan oli.

Noh, ehkä ei muuteenkaan päivittämisen arvoinen S22+ -> S23 lähinnä näytön koon takia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 433
Voisin olla harmistunut kun aiemmilla alennuksilla, vaihtolaitteella ja chatista ruinatuilla prosenteilla ostin 1 - 1,5 kk sitten S23:n 256gb:n muistilla 519€, mutta helpottaa tuo kun isomman muistin versio silti pidetty kalliina, vain 128gb versiota halvennettiin.

S10:n jälkeen kyllä hyvältä/nopealta puhelimelta S23 vaikuttaa, ja omassa käytössä perusmallin akku kestää yli 3 päivää.
 
Liittynyt
08.04.2017
Viestejä
292
Ei näy täälläkään Membersin alla koodia vaikka samppoja itsellä ollut ainakin S4, S10 ja S22+, tosin tuota Members äppiä en ole koskaan asennellut. Samsung tili kyllä jo entuudestaan oli.

Noh, ehkä ei muuteenkaan päivittämisen arvoinen S22+ -> S23 lähinnä näytön koon takia.
Ne koodit on tulleet vuoden jälkeen S22 julkaisusta, jos on silloin ostanut laitteen ja kirjautunut membersiin.
 
Liittynyt
11.12.2019
Viestejä
268
Mulle chat vastasi että varasto loppu eikä täydennystä tulossa... ei myöskään ottautunut koodiasiaan vaikka sitä kysyin
Tämähän se oikeasti on sama juttu oli viime viikolla alennuksessa olevan tab s9 kanssa. Sai koriin mutta kassalla tuli tuo error. Sitten kun tuli ensi viikolla lisää niin alennus katosi
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
45
Meinasin eilen tilata niin et oisin laittanu käytössä olevan xperia 10 V vaihtoon mut sit ajattelin et myyn sen mielummin eteenpäin ja laitan vaihdossa vanhan.
Nyt ku kaivoin ja latasin vanhan puhelimen ja kävin syöttää IMEI:tä ni tulee tällänen.

operaattoriis.jpg


Huvittavasti muotoiltu.
Mutta siis pitääkö sen vaihtoluurin olla verkossa vai mikäköhän juttu tää on?
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 151
Meinasin eilen tilata niin et oisin laittanu käytössä olevan xperia 10 V vaihtoon mut sit ajattelin et myyn sen mielummin eteenpäin ja laitan vaihdossa vanhan.
Nyt ku kaivoin ja latasin vanhan puhelimen ja kävin syöttää IMEI:tä ni tulee tällänen.



Huvittavasti muotoiltu.
Mutta siis pitääkö sen vaihtoluurin olla verkossa vai mikäköhän juttu tää on?
Luultavasti IMEI on ilmoitettu varastetuksi?
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
45
Luultavasti IMEI on ilmoitettu varastetuksi?
Väitäksää minnuu kotirosvoks!

Mut joo bugi se tuntuu olevan, oon nyt koittanu ostaa noita kaikkii eri värei ja kahella eri luurilla, IMEIT tuntuu välillä olevan ok jos sen typottaa vahingossa ja välillä tulee virhettä vaikka laittaa oikein. Lopussa aina saatavuusvirhe :(
Ois pitäny eilen vaan ottaa 228€ hintaan.
 
Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
446
Vaimo tilas muualta just 599 € hintaan. Ei taida saada palautettuakaan enää. Toki on tuo 599 € jo ihan asiallinen hinta mut alle 400 € on vielä asiallisempi.

Taidan pitää suuni kiinni tästä tarjouksesta. Harmin paikka kun vaihtolaitteitakin olis vielä ollut hyllyssä.
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
53
Sama kokemus kuin Wolffis:lla. Lisäksi myyntichatista aamusta tuli samaa palautetta:
"En valitettavasti voi niihin vaikuttaa sekä S23 laitteista en valitettavasti pysty antamaan lisäalennusta."

Mitäköhän taikasanoja Asmola käytti, että sai koodin pyynnöstä?
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
12
Miksi IMEI numeroa syötettäessä tulee lukemaan "ota yhteyttä operaattoriis"?
Ilmeinen bugi siis.
 
Viimeksi muokattu:

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 231
Sama kokemus kuin Wolffis:lla. Lisäksi myyntichatista aamusta tuli samaa palautetta:
"En valitettavasti voi niihin vaikuttaa sekä S23 laitteista en valitettavasti pysty antamaan lisäalennusta."

Mitäköhän taikasanoja Asmola käytti, että sai koodin pyynnöstä?
Kyllä se koodi oli susi, ei toimi 128GB malliin ollenkaan, 256GB malliin toimii mutta ale vain 30€ (?), S24 toimii ja täysi 20% ale.. mutta chatista irtosi myös 5% koodi joka toimii myös 128GB malliin. Sekopäistä menoa.
 
Liittynyt
19.01.2020
Viestejä
2
Nyt en ainakaan onnistu tuota s23 luuria tilata vaihtolaitteen kanssa. Melki loppuun asti pääsee ja hinnaksi jäisi 382€ mutta "Tuotetta ei ole tällä hetkellä valitettavasti saatavissa verkkokaupassa tai lähelläsi olevasta kaupasta."
Jännästi jos ottaa pois tuon vaihtolaitteen niin sitten tilauksen saisikin tehtyä hinnalla 599€
 
Liittynyt
21.10.2019
Viestejä
8
Aina kun syötän oman IMEi-koodin niin tulee vain teksti "Ota yhteyttä operaattoriisi"

Mikä juttu?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
94
Nyt en ainakaan onnistu tuota s23 luuria tilata vaihtolaitteen kanssa. Melki loppuun asti pääsee ja hinnaksi jäisi 382€ mutta "Tuotetta ei ole tällä hetkellä valitettavasti saatavissa verkkokaupassa tai lähelläsi olevasta kaupasta."
Jännästi jos ottaa pois tuon vaihtolaitteen niin sitten tilauksen saisikin tehtyä hinnalla 599€
Sama juttu.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
435
Aina kun syötän oman IMEi-koodin niin tulee vain teksti "Ota yhteyttä operaattoriisi"

Mikä juttu?
Itse olen huomannut, että tämä tulee, jos puhelin ei ole oikea malli tai kyseessä on dual SIM -puhelin ja pitää laittaa IMEI 2. Voi olla mahdollisesti joku operaattorijuttukin, mutta epäilen että näin on Suomessa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 454
Mene maksamaan ja syötä postinumero. -> "Tuotetta ei ole tällä hetkellä valitettavasti saatavissa verkkokaupassa tai lähelläsi olevasta kaupasta."
Mulla oli alunperin tuo, mutta vaihdoin väriä. Tuon alapuolella oli kyllä silloin tekstistä huolimatta joku vahvista tilaus nappi, mutta en uskaltanut painaa.
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
18
Eilen onnistu 256GB mallin osto vaihtotarjouksella (vaihtoarvo ja -200€ siitä vielä pois), mutta siitä ei ollu sitä -100€ lisätarjousta mikä oli 128GB mallista.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
363
256GB versio ei ole tarjouksessa, mikä ihmeen "lisätarjous" siitä pitäisi tulla? 128GB on kyllä nykypäivänä niin täydellinen turhake, ja vielä lippulaivamallistossa.

Vaihto-ostot onnistuu varmaan heti kun Samsungin olmit herää viikonloppuhorroksesta. Eikä niiltä noi puhelimet lopu mihinkään, enintään tarjouserä, mutta siitäkään ei taida olla mainintaa?
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
18
S22:sta oli 180€ vaihtoarvo ja siihen vielä 200€ lisävaihtoarvo. Eli kun sen laitan vaihdossa jäi 256GB S23 hinnaks jotain 360€
 
Liittynyt
07.06.2023
Viestejä
170
256GB versio ei ole tarjouksessa, mikä ihmeen "lisätarjous" siitä pitäisi tulla? 128GB on kyllä nykypäivänä niin täydellinen turhake, ja vielä lippulaivamallistossa.

Vaihto-ostot onnistuu varmaan heti kun Samsungin olmit herää viikonloppuhorroksesta. Eikä niiltä noi puhelimet lopu mihinkään, enintään tarjouserä, mutta siitäkään ei taida olla mainintaa?
Mulla on ollut reilu vuoden 128GB PUHELIN ja 78GB VAPAANA... välillä ihmetellyt mihin helvettiin ihmiset tarvii tilaa vielä enemmän.Screenshot_20240420_185839_My Files.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 454
Mulla on ollut reilu vuoden 128GB PUHELIN ja 78GB VAPAANA... välillä ihmetellyt mihin helvettiin ihmiset tarvii tilaa vielä enemmän.
Mulla vie järjestelmä 33 gigaa, whatsapp 6 gigaa (seuraavana Audible 3 gigaa) ja valokuvia 46 gigaa, muutama giga videoita. Ja noita valokuvia sentään välillä arkistoin. Ja sovelluksiin vielä lisää.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
91
Mulla on ollut reilu vuoden 128GB PUHELIN ja 78GB VAPAANA... välillä ihmetellyt mihin helvettiin ihmiset tarvii tilaa vielä enemmän.
Mulla täyttyi 256gb keskimäärin vajaassa vuodessa, lähinnä kuvista ja videoista ja ladatuista tiedostoista. Kerran vuodessa pitänyt tyhjentää luuri tietokoneelle. Enkä mielestäni edes kuvaa mitenkään mahdottoman paljoa.
Nyt iPhone ja vain 128gb mutta iCloud käytössä niin itse luuri tuskin täyttyy ikinä siihen pisteeseen että täytyy tyhjentää.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 231
Mulla on ollut reilu vuoden 128GB PUHELIN ja 78GB VAPAANA... välillä ihmetellyt mihin helvettiin ihmiset tarvii tilaa vielä enemmän.
Kun puhelin on pääasiallinen kuvauslaite ja omaat perhettä ja/tai aktiivista harrastusta joita kuvaat niin äkkiä se 128GB täyttyy. Itse asiassa tuo 256GB malli vaihdossa S21-malliin ei olisi yhtään hullumpi edes tuohon 395€ hintaan johon sen saisi, toki 128GB malli 253€ hintaan olisi ollut vielä parempi.
 
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
255
Tilasin sitte Galaxy s23 256gigan mallin. Jäi 511€ hintaa vaihtoluurin kans. Ja samppa jostai syystä pisti 5% alennuskoodin, ku ostoskori kuulemma jääny roikkuu ni käytin senkin koodin. :D
 
Liittynyt
16.11.2017
Viestejä
48
Sehän tässä on että tuota tarjousmallia eli (joidenkin mielestä turhaa) 128 gigaista ei ole tainnut kukaan saada ostettua minkään vaihtolaitteen kanssa, joten mielestäni tämä on samsungilta surkeaa toimintaa. Ja kuten täällä mainittukin niin ollut aikaisemminkin tablettitarjous samanlainen "kusetustarjous". Itsellä uudelle puhelimelle olisi ollut kyllä tarve ja seuraankin ketjua mutta häiritsee nämä huutelijat, jotka kertovat mihin hintaan olisivat saaneet tuotteen mutta eivät ole edes yrittänyt tilausta loppuun laittaa, kun samsungin paskasivut vasta alkaa silloin herjaamaan ja tämä monta keraa myös kerrottu ketjussa. Mutta toivottavasti tulisi vielä laitteita saldoille :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 454
Sehän tässä on että tuota tarjousmallia eli (joidenkin mielestä turhaa) 128 gigaista ei ole tainnut kukaan saada ostettua minkään vaihtolaitteen kanssa, joten mielestäni tämä on samsungilta surkeaa toimintaa.
Mun oma, vaihtotarjouksella, on väitetysti lähetetty. Tylsänä mustana oli varastossa. Ja sivut toimi melko huonosti tilaushetkellä.
 
Liittynyt
16.11.2017
Viestejä
48
Mun oma, vaihtotarjouksella, on väitetysti lähetetty. Tylsänä mustana oli varastossa. Ja sivut toimi melko huonosti tilaushetkellä.
Okei, mukava kuulla että joku edes saanut tilauksen tehtyä. Teitkö tilauksen heti torstaina jo?
 
Liittynyt
27.04.2018
Viestejä
20
Jahas, tuota nettisivun "bugia" korjaillessaan päättivät samalla laskea oman vaihtoluurini arvoa maltillisesti 163€ -> 128€ :thumbsup:
Samanlainnen 42e alennus oli tullut omaan vaihtopuhelimeenkin, vielä kun pystyis tilaamaan ennenku laskevat satasella..................
 
Liittynyt
04.11.2021
Viestejä
42
Valitettavasti S23 on tällä hetkellä loppu varastoltamme ja siksi sitä ei pysty tilaamaan meiltä. Tilaaminen onnistuu tällä hetkellä Gigantista noutamalla, heillä laitteita on varastossaan vielä. Trade-in laitetta ei valitettavasti pysty yhdistämään Gigantin tilaukseen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 969
Viestejä
4 215 800
Jäsenet
70 984
Uusin jäsen
sisu1980

Hinta.fi

Ylös Bottom