Samsung Galaxy S21 / S21+ / S21 Ultra

Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 588
48h päällä. 28 pinnaa akkua. Hyvin tää itelle piisaa. Lopetan tän ketjuun raportoimisen :D
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
549
Ei mitään moittimista akussa. 36 tuntia ollut ensimmäisen latauksen jälkeen käytössä, kunnes akku simahti. SOT 7h14m. Täysi reso, adaptiivinen virkistystaajuus, AOD ja näyttö automaattisella kirkkaudella.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
795
Äsken oltuani jonkin aikaa ulkona kylmässä ilman hanskoja, en saanut sormenjälkilukijaa toimimaan. Piti kostuttaa sormenpäätä, sitten onnistui. Oletettavasti kuivan sormen ja näytön väliin jäävä ilmarako heikentää ultraäänen johtumista.

Ultran kotelo ei ole vielä tullut, aika pirun tarkkana saa olla ettei lipsauta puhelinta näpeistään. Liukas kuin jääpalaa yrittäisi pidellä.

Valokuvien laadun suhteen olen varovaisen tyytyväinen, vaikka en ole perusteellisempaa testausta ehtinytkään tekemään. Se on mainittava, että vaikka olin tietoinen Samsungin tavasta prosessoida kuvia voimakkaasti, niin se pääsi silti vähän yllättämään. Terävöitystä on mielestäni liikaa, eikä sitä ilmeisesti voi säätää mitenkään (paitsi tietysti RAW-kuvissa).
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 588
Eipä tämä juuri kerro mitään akkukestosta. Paljonko tuossa on nyt sitten ollut esim näyttö päällä?
No kukkuu :D Kannattaisko lukea jotain oikeita arvosteluja, eikä meikäläisen omaan käyttöön perustuvia sepustuksia (joita olen kyllä pohjustanut kommentoimalla, että en ole mikään tehokäyttäjä).

Tai sitten kokeilla ihan ite.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 537
No kukkuu :D Kannattaisko lukea jotain oikeita arvosteluja, eikä meikäläisen omaan käyttöön perustuvia sepustuksia (joita olen kyllä pohjustanut kommentoimalla, että en ole mikään tehokäyttäjä).

Tai sitten kokeilla ihan ite.
On niitä arvosteluja katsottu ja luettu. Ei tuossa minun kysymyksessä ollut mitään ihmeellistä ja näytön päällä olo aikoja kysellään muidenkin puhelimien kohdalla kun se antaa parhaan vastauksen siihen että miten akku kestää käytössä.
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 588
On niitä arvosteluja katsottu ja luettu. Ei tuossa minun kysymyksessä ollut mitään ihmeellistä ja näytön päällä olo aikoja kysellään muidenkin puhelimien kohdalla kun se antaa parhaan vastauksen siihen että miten akku kestää käytössä.
Ok :) Minun sepustuksistani ei tosiaan saa mitään muuta käsitystä kuin sen, paljonko akku kestää minun käytölläni.

---

Paskookohan tuollaisella Asuksen Zenbookin mukana tulleella USB-C päisellä laturilla akun.. Ultra tunnistaa sen ainakin pikalataukseksi ja hemmetin vikkelään täyttyy.
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 588
^ Joo. Laitoin mää luurin tilauksen päälle tulemaan varsinaisen laturinkin, mutta toi läppärin laturin piuha on niin hyvin hollilla tässä sohvan kulmalla, missä monasti makaan, niin hyvä kun toimii tuollakin.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Paskookohan tuollaisella Asuksen Zenbookin mukana tulleella USB-C päisellä laturilla akun.. Ultra tunnistaa sen ainakin pikalataukseksi ja hemmetin vikkelään täyttyy.
Miksi paskoisi? Kyllä se luuri ja laturi osaa sen itse säätää oikeaksi, tosin ei nähtävästi täyttä tehoa puskee kun ei lue "super pikalataus"
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 588
Miksi paskoisi? Kyllä se luuri ja laturi osaa sen itse säätää oikeaksi, tosin ei nähtävästi täyttä tehoa puskee kun ei lue "super pikalataus"
En jaksanu ajatella :D Enkä edes kattoa, monen watin laturi toi läppärin laturi on. Eikö nää Sampat tue vaan 25W pikalatausta ja tota äskeistä kirjoittaessa lähinnä tuumasin, mitä nää tykkää, jos törkkäät kiinni jonkun paljon tehokkaamman laturin. Eikö noita muilla luurivalmistajillakin ole 60W saakka näin ulkomuistista...

Mutta joo, toi tosiaan latas varmaan jonkin matkaa vielä nopeammin mitä Oneplus 7 pron oma pikalaturi. Hauska kyllä, jos tostakin vielä nopeutuisi, koska meni tosi vikkelään ~50 pinnasta täyteen. Sitä ennen latasin nopsaan 15 pinnasta puoleen väliin, kun piti käydä välistä asioilla.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
255
Mulla on luuri jälkitoimituksessa, että voiko nuo jo tilata ennakkoon vai pitääkö se tehdä kyseisellä luurilla? Ei oikein aukea tuo ohjeistus, että voisiko ennakkoon tilata nuo pois.
Luurilla joutuu tekemään. Tuonne laitetaan liitteeksi ostokuitti, josta näkee tilauspäivän. Avautuu tosiaan toi tarjouksen tilaus vasta 5. päivä Helmikuuta. Olisin muuten laittanut tilauksen sisään jo tänään.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
795
Luurilla joutuu tekemään. Tuonne laitetaan liitteeksi ostokuitti, josta näkee tilauspäivän. Avautuu tosiaan toi tarjouksen tilaus vasta 5. päivä Helmikuuta. Olisin muuten laittanut tilauksen sisään jo tänään.
Minä laitoin nuo tarjoustuotteet tilaukseen jo eilen. Mistä tuo mainitsemasi päivämäärä on peräisin?
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 588
Ja minä sain jo tänään ne paikannusmokkulat :D Kiusaavat ja lähettävät kahtena eri lähetyksenä noi tuotteet.

Pitää kahtoa mitä noille Budseille tekee. Itellä niille ei oo pienintäkään käyttöä ja emännällekin ostin juuri Senkun vastaavat napit, joten kahteltava varmaan myyntiin laittoa.
 

MaLin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
642
Ja minä sain jo tänään ne paikannusmokkulat :D Kiusaavat ja lähettävät kahtena eri lähetyksenä noi tuotteet.

Pitää kahtoa mitä noille Budseille tekee. Itellä niille ei oo pienintäkään käyttöä ja emännällekin ostin juuri Senkun vastaavat napit, joten kahteltava varmaan myyntiin laittoa.
Eiköhän noista ihan hyvät rahat saa. Testeissä muistaakseni pärjännyt oikein mainiosti.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
255
Minä laitoin nuo tarjoustuotteet tilaukseen jo eilen. Mistä tuo mainitsemasi päivämäärä on peräisin?
Kun yritän tehdä tilausta, tulee vain, että ovat saatavilla 5.2. eteenpäin, eikä tilauprosessia pysty jatkamaan pidemmälle. Eli ilmeisesti ovat muuttaneet tuota? Hieman ihmettelinkin, että miksi sain noi ohjeet vaikka en pysty tuota tilausta tekemään.

Edit: nyt näköjään onnistuu. Aikaisemmin tuli vain "Tämä tilaus alkaa lähettää: 05 helmik. 2021" kun yritti laittaa tilausta, nyt se on siirretty inffoksi. Upeaa suomea.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
62
Ite koitin laittaa ennakkotilaajana nappeja ja tagia tilaukseen niin sanoo että loppuunmyyty? Ei kai tää nyt ihan näin mene että mainostetut edut loppuu ekana päivänä :hmm:
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Akkukesto siis alustavasti yhtä surkea kuin vanhemmissa Samsung S -malleissa. Näyttää että tältä osalta kehitys pysähtyi S7 malliin. Jos tästä on jotain hyvää löydettävissä, niin alkuhypen jälkeen hinnat laskee nopeaan nille jotka jaksavat ladata tiuhaan.

Toki kannattaa huomioida, että puhelin tietää rajat vasta yhden täyden akkusyklin jälkeen. Eli tuommoisen jälkeen voi vasta luottaa % -lukemiin.

---
Itseä ei haittaisi, jos perus s21 olisi millin, jopa 2 paksumpi, jos sillä saisi akkuun 1500 mAh lisää. Ohut liukas luikku ei ole edes hyvä käteen (asia korjattavissa suojakuorilla) .
No ensi vuonnahan pitäisi tulla ne grafeeniakut viimeistään, jotka tuplaa keston.

E: Näköjään ensimmäinen grafeeniakullinen puhelin julkaistaan maaliskuussa, harmi ettei S21 saatu vielä sellaista mukaan. Ei kyllä tee mieli puhelinta nyt ostaa kun tällainen vuosikymmenen teknologinen murros on tänä vuonna tapahtumassa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
62
Ite koitin laittaa ennakkotilaajana nappeja ja tagia tilaukseen niin sanoo että loppuunmyyty? Ei kai tää nyt ihan näin mene että mainostetut edut loppuu ekana päivänä :hmm:
Noniin nyt onnistui. Huh. En olis muuten tähän hintaan puhelinta lähtenyt ostamaan mutta kun samalla sai jotain mille oli tarvetta niin mikä ettei.

Itseä ei haittaisi, jos perus s21 olisi millin, jopa 2 paksumpi, jos sillä saisi akkuun 1500 mAh lisää. Ohut liukas luikku ei ole edes hyvä käteen (asia korjattavissa suojakuorilla) .
Itelle kelpais kyllä puhelin, jossa akku kasvatetaan siihen mittaan että kamerakasvain tasoittuu. Paljonkohan tulis painoa lisää? Toki tuntuu että tää S21U on jo puhelimeksi aika painava, mutta mieluummin painava mutta tasainen puhelin kuin reikä housuissa tai taskussa.
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
494
Vieläkö näissä Samsungin pikalatauksissa on muuten se ominaisuus, että pikalataus toimii vaan kun näyttö ei ole päällä? Puhelinta käyttäessä lataus sitten hidastuu normaaliksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
860
Akun kulutuksen vertailua helpottaa jos asentaa AccuBatteryn. Viikon parin jälkeen kattoo mitä tuo tilasto asiasta kertoo:

 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
795
On muuten herkkä ottamaan naarmua tuo kamerakohouman terävä reuna. Vaikka olen pitänyt puhelinta kuin kukkaa kämmenellä suojakotelon saapumista odotellessani, niin reunasta on jo parista kohtaa pinnoite sen verran rikki, että kirkas metalli näkyy alta.
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 588
Kahta eri panssarilasia kokeiltu ultrassa. Lakkaa toimimasta ainakin sormenjälkitunnistin käytännössä kokonaan ja tällä toisella ei reagoi myöskään muihin painalluksiin normaalisti.. en tiedä pitäskö noiden antaa asettua pidempään, mutta oon muutaman tunnin jälkeen repinyt molemmat veke, kun luuria ei pysty käyttään.

Kai tuo vois olla ilmankin, mutta oon ihan viittä vaille laittamassa tätä takaisin.. pitää pureskella viikonloppu, miten tekee.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Kahta eri panssarilasia kokeiltu ultrassa. Lakkaa toimimasta ainakin sormenjälkitunnistin käytännössä kokonaan ja tällä toisella ei reagoi myöskään muihin painalluksiin normaalisti.. en tiedä pitäskö noiden antaa asettua pidempään, mutta oon muutaman tunnin jälkeen repinyt molemmat veke, kun luuria ei pysty käyttään.

Kai tuo vois olla ilmankin, mutta oon ihan viittä vaille laittamassa tätä takaisin.. pitää pureskella viikonloppu, miten tekee.
Onko molemmat kalvot otettu pois, kun tuossahan on kaksi kalvoa päällekkäin uutena?

En itse kyllä ole Spigenin kuorien kanssa nähnyt mitään tarvetta panssarilaseille, kun tuo suojaa lasiakin.
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 588
Onko molemmat kalvot otettu pois, kun tuossahan on kaksi kalvoa päällekkäin uutena?
Tuossahan oli päällä se suojamuovi, joka minusta oli tarkoituskin ottaa poies, kun ottaa luuria käyttöön. En minä mitään muuta kalvoa oo irroittanut.. Onko sen alla joku muukin suojakalvo, kun en minä huomannu mitään semmosta? :D Ei tää eka kerta ois, kun tupeloin tämmösten kanssa.. :D

Mietin kyllä myös, että mitähän tuosta tuon Spiegenin kuoren kanssa on iloa, mutta kai ajattelin jotain sellaista, että jos tuo sopivassa kulmassa tippuu johonkin ja näyttö edellä, niin ei olis näytön lasi ensimmäisenä vastassa.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
795
Tuossahan oli päällä se suojamuovi, joka minusta oli tarkoituskin ottaa poies, kun ottaa luuria käyttöön. En minä mitään muuta kalvoa oo irroittanut.. Onko sen alla joku muukin suojakalvo, kun en minä huomannu mitään semmosta? :D Ei tää eka kerta ois, kun tupeloin tämmösten kanssa.. :D
Päällimmäisen suojamuovin alla on vielä se varsinainen näytönsuojakalvo. Se pitää ottaa pois ennen panssarilasin asentamista, muuten ei taatusti toimi.
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 588
Noni, kiitos ja anteeksi :D Ei ollu DNA-liikkeen kaiffarikaan sitten ihan ajan tasalla.

No, mulla on nyt sitten 3 noita panssarilaseja täällä himassa. Tarviiko joku? Yks ois vielä ihan paketissa, kun tuli samassa paketissa jostain syystä kaks ja tuo on täysin käyttökelpoinen. Nää pari muuta kertaalleen kiinnitettyä voi olla vähän siinä ja tässä tekeekö niillä enää mitään..

Taas kun ois vaikka kysyny eka, niin ois voinu tuonkin kuus kymppiä käyttää vaikka viinaan..
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
30
Oletko DNA:n asiakas? Käy lukemassa matkapuhelinfoorumin keskustelua ko. luureista. DNA:lla on under the counter -tarjous omille asiakkailleen, jonka jotkin ei-asiakkaat ovat myös saaneet. Keskustelun sivulta 19 poimittuja toteutuneita hintoja:

  • "Soitin normi asiakaspalveluun ja nyt on 256 gb phanttomi ultra tulossa hintaan 1048,32€."
  • "Sellainen mekastus täällä. Pitihän se soittaa ja tilata Ultra 512gb 1178,64€."
Noiden lisukkeina tulevat sitten myös ne langattomat budit ja se lätkä. Ei paha, muttei halpakaan.
Kiitoksia tästä! Tuli soitettua tänään DNA:lle, että lähtisikö vielä tähän hintaan niin myyjä sanoi, että "Jooh asiakkaille voidaan myydä tuolla 1048,32e:llä". Lisänä taitaa vielä tulla ne budsit 10e:llä kunhan vaan saa puhelimen toivottavasti n. 2vk päästä. Kyselin tuosta saatavuudesta niin DNA:n myyjä sanoi, että 22.2. on merkattu, että tulisi varastoon.

Eilen sain ideaksi, että päivittäisikö vihdoin puhelinta 6T:stä ja tuohon 1350e:n en olisi kyllä vaihtanut kun tuon 1000e laitoin henkiseksi ylärajaksi mistä pikkuisen sitten piti joustaa.

Edit:
Ei taida enää saada noita kuulokkeita kun tuolla olikin näköjään teksti "Tarjous koskee ennakko-ostoksia, jotka on tehty Ruotsissa, Norjassa, Suomessa ja Tanskassa 14.1.–28.1.2021 välisenä aikana. "
 
Viimeksi muokattu:

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Onkos täällä kukaan S21-perusmallin omistaja huomannut helmikuun päivityksen (versio AUB3) jälkeen jäätävää akunkulutusta?

meidän testilaitteessa esiintyy jonkinasteinen bugi joka syö jo pelkästään idlenä akkua ihan silmissä. Tein jo täysin puhtaan asennuksenkin laitteelle ja en ottanut mitään backuppeja käyttöön vaan aloitin täysin puhtaalta pöydältä. Akkukesto parani päiväksi jonka jälkeen tuntuu taas hörppivän akkua.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
85
Matkapuhelinfoorumilla on lisää tästä akkusyöntiongelmasta.

Näyttää olevan niin että uusia malleja (ei edes samsungejja) ei kannata ostaa ennen kuin
1. Tuotteen raudan laatu stabiloitunut tuotannossa
2. Pahimmat sw bugit korjattu draivereista ja uusia bugeja ei enää tehdä paljoa alun korjauskiireen väistyttyä.
3. Hinta leikkaantunut 20% alun ostokiiman jälkeen.

Eli jään itse vielä kuukauden seurailemaan S7: lla. Jos s21 on silloin kunnossa menee ostoon, jos ei menee oneolus tai omena ostoon.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 537
Matkapuhelinfoorumilla on lisää tästä akkusyöntiongelmasta.

Näyttää olevan niin että uusia malleja (ei edes samsungejja) ei kannata ostaa ennen kuin
1. Tuotteen raudan laatu stabiloitunut tuotannossa
2. Pahimmat sw bugit korjattu draivereista ja uusia bugeja ei enää tehdä paljoa alun korjauskiireen väistyttyä.
3. Hinta leikkaantunut 20% alun ostokiiman jälkeen.

Eli jään itse vielä kuukauden seurailemaan S7: lla. Jos s21 on silloin kunnossa menee ostoon, jos ei menee oneolus tai omena ostoon.
En nyt lähtisi yleistämään että kaikissa uusissa malleissa olisi heti ongelmia.

Exynoshan se suurin ongelma näissä samsungeissa on.
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
235
Onkos täällä kukaan S21-perusmallin omistaja huomannut helmikuun päivityksen (versio AUB3) jälkeen jäätävää akunkulutusta?

meidän testilaitteessa esiintyy jonkinasteinen bugi joka syö jo pelkästään idlenä akkua ihan silmissä. Tein jo täysin puhtaan asennuksenkin laitteelle ja en ottanut mitään backuppeja käyttöön vaan aloitin täysin puhtaalta pöydältä. Akkukesto parani päiväksi jonka jälkeen tuntuu taas hörppivän akkua.
Joo, todellakin tuon päivityksen jälkeen kuluu akku huomattavasti nopeammin. Varsinkin kun ei käytä puhelinta ja yön aikana häviää 20-30%. Varmasti kaikilla on tuo bugi joka toivottavasti korjataan pian.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Joo, todellakin tuon päivityksen jälkeen kuluu akku huomattavasti nopeammin. Varsinkin kun ei käytä puhelinta ja yön aikana häviää 20-30%. Varmasti kaikilla on tuo bugi joka toivottavasti korjataan pian.
Saatiinkin tähän jo Samsungin suunnalta kommenttia, että luultavasti ensi viikolla olisi korjaavaa päivitystä tarjolla
 

Galaxy

Team H2O
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
986
Jonkinverran tulee itsekin testausta tehtyä töissä ja luulisi että Samsungin kokoisella firmalla olisi rahkeet tehdä jonkinlaista legacy testiä lippulaivalleen. Ihan vaan varmuuden vuoksi katottaisiin että ihan perusjutut toimii, testitulokset näyttää suhtkoht samaa, akkukesto ok, kamera yms yms kunnossa.
 

frez

P90PRO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
125
Nyt on ilmeisesti päivitys julkaistu, ainakin oma laite tuossa alkoi ilmoittelemaan päivityksestä
Joo tuli tännekin. Tarkkaillaan tilannetta.

Edit: ihan puolen tunnin kokemuksella voi jo sanoa, että akku sulaa huomattavasti hitaammin. Pelkällä nettiselailulla olisi jo mennyt monta prosenttia aikaisemmin, mutta nyt ei ole tippunut yhtään.
 
Viimeksi muokattu:

MaLin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
642
Täälläkin viikon ollut nyt ultra. Voin tuossa jossain välissä laittaa AccuBattery Pron statsit mutta vähän reilua 10h se tällä hetkellä näyttää SOT.

Nuo 4k 60fps videot on kyllä upeita. En vaan tajunnut kuin paljon nuo vie tilaa :confused2: No ei siinä otinkin 256 mallin tämä mielessä. Mutta näyttää nyt siltä että pitää vähän upgreidata kodin liittymää nopeammaksi jotta noita ois mukava pilvestä katsella. Nyt 50/50 ni rupeaa olee vähän hidas tähän käyttöön.
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
30
Ei taida enää saada noita kuulokkeita kun tuolla olikin näköjään teksti "Tarjous koskee ennakko-ostoksia, jotka on tehty Ruotsissa, Norjassa, Suomessa ja Tanskassa 14.1.–28.1.2021 välisenä aikana. "
Kyllähän nuo näytti silti saavan ja lämmitti melkoisesti mieltä kun tarjous vain parani entisestään.


Nuo 4k 60fps videot on kyllä upeita. En vaan tajunnut kuin paljon nuo vie tilaa :confused2: No ei siinä otinkin 256 mallin tämä mielessä. Mutta näyttää nyt siltä että pitää vähän upgreidata kodin liittymää nopeammaksi jotta noita ois mukava pilvestä katsella. Nyt 50/50 ni rupeaa olee vähän hidas tähän käyttöön.
Itse otin kanssa tuon 256GB mallin, mutta en usko, että tilan puute tulee kovinkaan pahasti ongelmaksi. Ainakin OP6T:n kanssa aikoinaan tein silleen, että usb-c => usb-a female adapteri ja dumppasin reissussa kuvat + videot usb-tikulle turvaan. Kuvat meni myös pilveen, mutta en kehdannut noita 4k videoita uploadailla huonon netin yli. Löytyy myös usb-c/usb-a to micro-/sd adapteri niin voi heitellä myös kamera kitin muistikorteille jos on tarvetta. Oishan tuo sisäinen lisätila ollut poikaa, mutta kyllä sen kanssa pystyy elämään.
 

MaLin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
642
Miulla tuo on aseteltu kerran viikossa siirtämään kaikki pilveen wi-fin yli. Eli en sinällään tarvitsisi ees tuota 256 mutta hyvä olla. Joku voi korjata mutta oisko tuo luokkaa 400Mt per minuutti tuo 4k60fps.

edit. Ja tietysti reissussa eri homma. Itse varmaan otan riskin että en hävitä puhelinta tjs.
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 187
Sormenjälkitunnistin on kivikautinen tässä S21 mallissa, se ei toimi muuten kuin ilman näytönsuojia. Oneplus saa sen toimimaan normaalisti. Melkienpä voisi poistaa laitteen ominaisuuksista kyseisen toiminnon.
 

MaLin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
642
Jännä kun miulla toimii joka kerta. Yhden kerran oon kahteen kuukauteen joutunut painaa sormen uudestaan.

Edellinen oli s10+. Siinä toimi välttävästi. Mutta iso harppaus kyllä verrattuna siihen.
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 187
Tuskin näytön suojan kanssa? Itsellä takana 10 minuuttia tuloksetona opettamista joka antaa aina vain ilmoituksen "varmista että sormesi peittää koko lukijan". Minun sormet on sen kokoiset että peittyy kyllä, ihmettelen miten lapsi sais sen peittoon.

Edit: suoja poistettuna laite toimii ihan helvetin paljon paremmin, kosketus toimii mukavan kevyestäkin osumasta ja sormenjälkilukija on salaman nopea. Joten näytönsuojat ei vaan toimi tän kanssa alkuunkaan.
 
Viimeksi muokattu:

MaLin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
642
Tuskin näytön suojan kanssa? Itsellä takana 10 minuuttia tuloksetona opettamista joka antaa aina vain ilmoituksen "varmista että sormesi peittää koko lukijan". Minun sormet on sen kokoiset että peittyy kyllä, ihmettelen miten lapsi sais sen peittoon.
No en ole repinyt sitä ylimääräistä suojalasia irti. Eli otin irti vain sen muovin.
Liekkö siulla sitten rikki tai jotain. Itse opetin molemmat peukalot kahteen kertaan niin toimii kyllä kuin ajatus.

s21ultra kyseessä.
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
235
Sormenjälkitunnistin on kivikautinen tässä S21 mallissa, se ei toimi muuten kuin ilman näytönsuojia. Oneplus saa sen toimimaan normaalisti. Melkienpä voisi poistaa laitteen ominaisuuksista kyseisen toiminnon.
S21:ssä on uusin Qualcommin gen2 sormenjälkitunnistin joka toimii ultraäänellä. Taitaa Oneplussassa olla tollanen vanha paska missä se tunnistin ottaa ns. valokuvan sormesta näytön läpi. Mahdollisesti toimii paremmin näytönsuojan kanssa, mutta turvallisuus ja nopeus on ihan hanurista.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
143
Mun mielestä vois ihan suosiolla olla lukija takana, niin toimis ainakin. Oneplus 6:ssa toimi tuommonen lukija aina, sai ihan tahallaa yrittää ettei se olisi sormea lukenut. Tässä näytön alaisessa on lähes toisinpäin, pitää olla sormi täsmälleen oikeassa asennossa, että lukee. Kai tämä on sitten turvallisempi, kun ei omaa luuriaan saa niin helposti auki :D
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 201
Viestejä
4 194 520
Jäsenet
70 871
Uusin jäsen
Hedelma

Hinta.fi

Ylös Bottom