Samsung Galaxy S10-sarja

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 712
Mutta tuonne Samsungin puolelle ei edes ole edes auto-optiota asentaako vai ei?
Jos meinaat Galaxy Storea, niin oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä, sieltä Settings ja Auto update apps kohdasta löytyy valinnat asentaa aina, pelkästään wifissä tai ei ikinä.
 

druidi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
271
Jos meinaat Galaxy Storea, niin oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä, sieltä Settings ja Auto update apps kohdasta löytyy valinnat asentaa aina, pelkästään wifissä tai ei ikinä.
Onhan se tuolla joo ollut. Mutta ei kuitenkaan koskaan ennen niitä ole asentanut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 143
Kyllä se mulle on automaattisesti asennellut. Ei toki aivan välittömästi kun uusi päivitys on saatavilla mutta eipä Play storekaan niin tee.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Minä kyllä taidan ottaa tämän kasvojen tunnistuksella luuri auki vakikäyttöön. Jaksa tökkiä sormea tuohon.

Testasin siis tylsyyttäni nyt vasta ekaa kertaa miten toimii.

Edit. Ja hyvin toimii.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 712
Minä kyllä taidan ottaa tämän kasvojen tunnistuksella luuri auki vakikäyttöön. Jaksa tökkiä sormea tuohon.

Testasin siis tylsyyttäni nyt vasta ekaa kertaa miten toimii.

Edit. Ja hyvin toimii.
Kannattaa käydä lisäksi asetuksista laittamassa päälle lift to wake, niin saa avausprosessista vielä saumattomamman.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Joo pistin jo heti kun intouduin noita asetuksia rämppää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
219
Jahas, ainoa syy miksi oisin S8:n vaihtanut uudelleen Samsungiin oli iiris-skanneri, mutta näköjään se on S10-sarjasta poistettu. Eli nyt ei ole mitään syytä enää pysyä Samsungissa. En tiedä, että luotanko naamaskanneriin samalla tavalla ja S8:lla tuo iirisskanneri on ollut kyllä yksi puhelimen parhaimpia ominaisuuksia. Sormenjälkitunnistinta en ole käyttänyt muuten kuin Pivoa tai muita vastaavia pankkisovelluksia käyttäessä. Sen toiminta on muuten ollut täysin arvaamatonta: koska auennut vahingossa taskussa ja koska joutunut asettamaan sormenjälkeä uusiksi, kun koko ajan on vaatinut salasanaa useamman luennan epäonnistuessa. Ehkä tuo uusi näyttöön upotettu sormenjälkitunnistin toimii paremmin kuin vanha...?
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Jahas, ainoa syy miksi oisin S8:n vaihtanut uudelleen Samsungiin oli iiris-skanneri, mutta näköjään se on S10-sarjasta poistettu. Eli nyt ei ole mitään syytä enää pysyä Samsungissa. En tiedä, että luotanko naamaskanneriin samalla tavalla ja S8:lla tuo iirisskanneri on ollut kyllä yksi puhelimen parhaimpia ominaisuuksia. Sormenjälkitunnistinta en ole käyttänyt muuten kuin Pivoa tai muita vastaavia pankkisovelluksia käyttäessä. Sen toiminta on muuten ollut täysin arvaamatonta: koska auennut vahingossa taskussa ja koska joutunut asettamaan sormenjälkeä uusiksi, kun koko ajan on vaatinut salasanaa useamman luennan epäonnistuessa. Ehkä tuo uusi näyttöön upotettu sormenjälkitunnistin toimii paremmin kuin vanha...?
Itse arvelin niin että puhelimessa ei oikeastaan ole mitään salattavaa niin riittää tuo kasvojen tunnistus. Pankki ja Last Pass on sitten sormenjäljen perässä vielä.

Sormenjälkilukija toimii ihan jees kun luet sen saman sormen kaksi kertaa sinne.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 143
Jahas, ainoa syy miksi oisin S8:n vaihtanut uudelleen Samsungiin oli iiris-skanneri, mutta näköjään se on S10-sarjasta poistettu. Eli nyt ei ole mitään syytä enää pysyä Samsungissa. En tiedä, että luotanko naamaskanneriin samalla tavalla ja S8:lla tuo iirisskanneri on ollut kyllä yksi puhelimen parhaimpia ominaisuuksia. Sormenjälkitunnistinta en ole käyttänyt muuten kuin Pivoa tai muita vastaavia pankkisovelluksia käyttäessä. Sen toiminta on muuten ollut täysin arvaamatonta: koska auennut vahingossa taskussa ja koska joutunut asettamaan sormenjälkeä uusiksi, kun koko ajan on vaatinut salasanaa useamman luennan epäonnistuessa. Ehkä tuo uusi näyttöön upotettu sormenjälkitunnistin toimii paremmin kuin vanha...?
Luotettavammin mikä tahansa sormenjälkilukija itsellä toiminut kuin S8:n iiristunnistin. Se oli todella ronkeli sen suhteen kuinka lähellä puhelinta on ja missä kulmassa pää ja kuinka auki silmät.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
219
Luotettavammin mikä tahansa sormenjälkilukija itsellä toiminut kuin S8:n iiristunnistin. Se oli todella ronkeli sen suhteen kuinka lähellä puhelinta on ja missä kulmassa pää ja kuinka auki silmät.
Minulla ei. Todella hyvin toiminut aina, tosin ehkä poislukien ne tilanteet, kun auringon valo tulee suoraan puhelimen takaa. Ehkä olen aina käyttänyt puhelinta juuri optimaalisella tavalla tuon lukijan kannalta ja ehkä tummanruskeat silmät ovat jotenkin poikkeus.

Omassa S8:ssa voi olla tosin jotain ongelmaa tuon sormenjälkilukijan kanssa, kun se ei oikeastaan koskaan toimi kunnolla. Poistan ja asetan sormenjälkiasetukset uudelleen noin kuukauden välein, kun Pivoon tai S-mobiiliin ei enää pääse, vaikka miten yrittäisi. Käytin hetken Huawein P Smarttia ja siinä en samanlaista ongelmaa huomannut. Siinä oli tosin isompi alue tunnistimelle, liekö sillä vaikutusta?

Mutta tosiaan elin siinä uskossa, että tuo tulee olemaan Sampoissa. S8 on hieman yli 2 vuotta vanha, joten nyt alkaa olla päivityksen aika. Kun tuo iirislukija puuttuu, voin hyvillä mielin katsella myös muita vaihtoehtoja S10:n sijaan, kuten OnePlus 7 Pro:ta tai iPhone 11:sta. Iirislukija oli ainoa proprietary feature Sampalle, jolla itselleni oli väliä ja jolla olisin merkissä 100% varmuudella pysynyt. Kasvojen tunnistukseen en luota, joten toivottavasti tuo sormenjälkien lukemisongelma on minun tapauksessani rajoittunut ainoastaan tähän nykyiseen yksilöön.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 712
Minulla ei. Todella hyvin toiminut aina, tosin ehkä poislukien ne tilanteet, kun auringon valo tulee suoraan puhelimen takaa. Ehkä olen aina käyttänyt puhelinta juuri optimaalisella tavalla tuon lukijan kannalta ja ehkä tummanruskeat silmät ovat jotenkin poikkeus.

Omassa S8:ssa voi olla tosin jotain ongelmaa tuon sormenjälkilukijan kanssa, kun se ei oikeastaan koskaan toimi kunnolla. Poistan ja asetan sormenjälkiasetukset uudelleen noin kuukauden välein, kun Pivoon tai S-mobiiliin ei enää pääse, vaikka miten yrittäisi. Käytin hetken Huawein P Smarttia ja siinä en samanlaista ongelmaa huomannut. Siinä oli tosin isompi alue tunnistimelle, liekö sillä vaikutusta?

Mutta tosiaan elin siinä uskossa, että tuo tulee olemaan Sampoissa. S8 on hieman yli 2 vuotta vanha, joten nyt alkaa olla päivityksen aika. Kun tuo iirislukija puuttuu, voin hyvillä mielin katsella myös muita vaihtoehtoja S10:n sijaan, kuten OnePlus 7 Pro:ta tai iPhone 11:sta. Iirislukija oli ainoa proprietary feature Sampalle, jolla itselleni oli väliä ja jolla olisin merkissä 100% varmuudella pysynyt. Kasvojen tunnistukseen en luota, joten toivottavasti tuo sormenjälkien lukemisongelma on minun tapauksessani rajoittunut ainoastaan tähän nykyiseen yksilöön.

Ainakin S-mobiilin sovellus on bugaillut ties mitä tuon sormenjälkitunnistuksen kanssa tässä tämän vuoden puolella. Milloin kestää ikuisuuden ottaa se sormenjälki, milloin poistaa täysin kysymättä/ilmoittamatta koko sormenjälkitunnistautumisen käytöstä tai jotain muuta vastaavaa. Pivo ei itsellä ole niin aktiivisessa käytössä ollut että osaisin sanoa sen puolelta, mutta ainakaan tuosta S-mobiilista en vetäisi kummempia johtopäätöksiä sormenjälkilukijan toiminnasta. Nyt viimeviikkoina on taas toiminut yhtäjaksoisesti ihan ok, saa nähdä milloin taas hajoaa.

Toi iiristunnistus ainakin itsellä oli S8+:ssa ihan käyttökelvoton, käytännössä siksi että silmälasien kanssa oli todella tarkka siitä missä kulmassa sitä pitää katsella.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
219
Ainakin S-mobiilin sovellus on bugaillut ties mitä tuon sormenjälkitunnistuksen kanssa tässä tämän vuoden puolella. Milloin kestää ikuisuuden ottaa se sormenjälki, milloin poistaa täysin kysymättä/ilmoittamatta koko sormenjälkitunnistautumisen käytöstä tai jotain muuta vastaavaa. Pivo ei itsellä ole niin aktiivisessa käytössä ollut että osaisin sanoa sen puolelta, mutta ainakaan tuosta S-mobiilista en vetäisi kummempia johtopäätöksiä sormenjälkilukijan toiminnasta. Nyt viimeviikkoina on taas toiminut yhtäjaksoisesti ihan ok, saa nähdä milloin taas hajoaa.

Toi iiristunnistus ainakin itsellä oli S8+:ssa ihan käyttökelvoton, käytännössä siksi että silmälasien kanssa oli todella tarkka siitä missä kulmassa sitä pitää katsella.
Okei, no osasyy voi olla myös tuo sovellus. Muistan kyllä aiemminkin sanoneeni täällä foorumilla, että minulla on vaikeuksia saada tuo sormenjälkitunnistin toimimaan, ihan siis yleisellä tasolla puhelimessa. Uskon myös, että silmälasien kanssa voi iiristunnistinta käyttäessä olla ongelmia heijastuksien yms. takia.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Minulla ei. Todella hyvin toiminut aina, tosin ehkä poislukien ne tilanteet, kun auringon valo tulee suoraan puhelimen takaa. Ehkä olen aina käyttänyt puhelinta juuri optimaalisella tavalla tuon lukijan kannalta ja ehkä tummanruskeat silmät ovat jotenkin poikkeus.

Omassa S8:ssa voi olla tosin jotain ongelmaa tuon sormenjälkilukijan kanssa, kun se ei oikeastaan koskaan toimi kunnolla. Poistan ja asetan sormenjälkiasetukset uudelleen noin kuukauden välein, kun Pivoon tai S-mobiiliin ei enää pääse, vaikka miten yrittäisi. Käytin hetken Huawein P Smarttia ja siinä en samanlaista ongelmaa huomannut. Siinä oli tosin isompi alue tunnistimelle, liekö sillä vaikutusta?

Mutta tosiaan elin siinä uskossa, että tuo tulee olemaan Sampoissa. S8 on hieman yli 2 vuotta vanha, joten nyt alkaa olla päivityksen aika. Kun tuo iirislukija puuttuu, voin hyvillä mielin katsella myös muita vaihtoehtoja S10:n sijaan, kuten OnePlus 7 Pro:ta tai iPhone 11:sta. Iirislukija oli ainoa proprietary feature Sampalle, jolla itselleni oli väliä ja jolla olisin merkissä 100% varmuudella pysynyt. Kasvojen tunnistukseen en luota, joten toivottavasti tuo sormenjälkien lukemisongelma on minun tapauksessani rajoittunut ainoastaan tähän nykyiseen yksilöön.
Siis jos sinä haluat varmuuden että puhelimeen ei mennä niin 8+merkkiä pin avaukseen. Ei se iiris tunnistautuminen ole yhtään varmempi kuin mikään muukaan biometrinen tunniste.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 143
Mutta tosiaan elin siinä uskossa, että tuo tulee olemaan Sampoissa. S8 on hieman yli 2 vuotta vanha, joten nyt alkaa olla päivityksen aika. Kun tuo iirislukija puuttuu, voin hyvillä mielin katsella myös muita vaihtoehtoja S10:n sijaan, kuten OnePlus 7 Pro:ta tai iPhone 11:sta. Iirislukija oli ainoa proprietary feature Sampalle, jolla itselleni oli väliä ja jolla olisin merkissä 100% varmuudella pysynyt. Kasvojen tunnistukseen en luota, joten toivottavasti tuo sormenjälkien lukemisongelma on minun tapauksessani rajoittunut ainoastaan tähän nykyiseen yksilöön.
No iPhoneen ei ainakaan kannata sitten vaihtaa jos ei kasvojentunnistukseen luota. Niissä kun ei muita tunnistuksia ole.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Omaan S10 tyrkyllä vaatimaton 1234,37 meganen update.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Heh, muutaman minuutin update vei kolkyt prossaa akkua ja paistoi puhelimen melkeen polttavan kuumaks. Näköjään Spotifyn kaikki offlineen lataillut soittolistat latailee uusiks tässä ny, onneks on vaan joku 700 biisiä niissä. :btooth:
 

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 272
Itelläkin tuo reilu 1200 meganen päivitys. Näköjään uusia ominaisuuksia kameraan.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 764
1234,37Mt näyttäisi täälläkin olevan.

- Kameran parannuksia mm. reaaliaikainen tarkennus, yö ja erittäin vakaa tila.
- Joku linkki windowsiin jutska. Voi katsella viestejä, kuvia yms tietokoneella tai peilata näyttöä
- DeX for PC
- Dynaaminen lukitusnäyttö
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 143
Mitenkäs ihmeessä tuo päivitys on teillä noin iso? Sama päivitys näyttäisi sisällöllisesti kuitenkin olevan. Itsellä S10+.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Mulle ei oo pukannu vielä mitään, S10+ :confused:
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 245
Sain S10e huokeaan 430e hintaan, vielä paketissa 24kk takuuta jäljellä, joten ihan tuore tapaus. Tullut QLED telkkarin kylkäisenä.

Vähän olen tutustunut luuriin googlen kanssa, mutta muutaman kysymys:
- onko tuota "allways on" näyttömoodia mahdollista siis pitää koko ajan päällä, silleen että tosi himmeellä näkyy kello ja notifikaatiot (näin oli aikoinaan suosikkipuhelimessani Nokia N9:ssä). Sit kun painaa "douple tap to wake" niin pääsee lukitus näyttöön katsomaan enemmän tietoja.
- sitten led notifikaation korvaaminen. Ilmeisesti tuon etupuolen linssin ympärille saa jonkun ympäri menevän rinkulan, mutta myös perus led-notifikaatio "vilkkuva vihreä led pallo" on mahdollinen. Mikä on teidän suosikki? Mikä vie vähiten akkua?
- Oliko suositeltavaa joku launcheri asentaa? Viekö ne launcherit yhtään enempää akkua?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 143
Sain S10e huokeaan 430e hintaan, vielä paketissa 24kk takuuta jäljellä, joten ihan tuore tapaus. Tullut QLED telkkarin kylkäisenä.

Vähän olen tutustunut luuriin googlen kanssa, mutta muutaman kysymys:
- onko tuota "allways on" näyttömoodia mahdollista siis pitää koko ajan päällä, silleen että tosi himmeellä näkyy kello ja notifikaatiot (näin oli aikoinaan suosikkipuhelimessani Nokia N9:ssä). Sit kun painaa "douple tap to wake" niin pääsee lukitus näyttöön katsomaan enemmän tietoja.
- sitten led notifikaation korvaaminen. Ilmeisesti tuon etupuolen linssin ympärille saa jonkun ympäri menevän rinkulan, mutta myös perus led-notifikaatio "vilkkuva vihreä led pallo" on mahdollinen. Mikä on teidän suosikki? Mikä vie vähiten akkua?
- Oliko suositeltavaa joku launcheri asentaa? Viekö ne launcherit yhtään enempää akkua?
Always On tarkoittaa sitä mitä onkin eli aina päällä. Itse en ole led-valoa korvannut millään joten en tiedä onko mitään kelvollista korviketta. Nova Launcher on oma suosikki.
 

druidi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
271
Aivan kuin olisi ollut 1,5 gigaa tuo päivitys, mutta saattoi olla tuo yllä oleva 1,2 gigaakin.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Onko 10e:ssä ledi etupaneelissa? :greedy: Koska ainut vitutuksen aihe ollut tässä +:ssa on se ledin puuttuminen. Niinkin simppeli asia jota ei edes tajua kaipaavansa ennenkuin se puuttuu :shifty:

Holy Light - joo se että saa kameran ympärystön vilkkuu. Sille vaan pitää antaa oikeuksia oikein pirusti että en välttämättä työpuhelimeen laittais.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 143
Onko 10e:ssä ledi etupaneelissa? :greedy: Koska ainut vitutuksen aihe ollut tässä +:ssa on se ledin puuttuminen. Niinkin simppeli asia jota ei edes tajua kaipaavansa ennenkuin se puuttuu :shifty:

Holy Light - joo se että saa kameran ympärystön vilkkuu. Sille vaan pitää antaa oikeuksia oikein pirusti että en välttämättä työpuhelimeen laittais.
Ei ole. Missään S10:ssä ei ole notifikaatiolediä.
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 245
NotifyBuddy taipuu led-notifikaation tavoin: Testailen vähän varmaan noita kaikkia, mitkä toimii. Voihan se olla että toi edge-notifikaatio riittää, minkä Samsung itsessään jo tarjoaa.
 

druidi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
271
Ei ole. Missään S10:ssä ei ole notifikaatiolediä.
Käsittämätön ratkaisu jättää pois. Laittais edes jos kerran eivät sitä näyttöön halua laittaa häiritsemästä niin vaikka puhelimen kylkeen tai päätyyn. En käsitä miksi ei laiteta.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539
Käsittämätön ratkaisu jättää pois. Laittais edes jos kerran eivät sitä näyttöön halua laittaa häiritsemästä niin vaikka puhelimen kylkeen tai päätyyn. En käsitä miksi ei laiteta.
Always on display suosio varmaan jättänyt nuo pois.

Toki voi olla merkkejä että ei ole kumpaakaan.
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 245
Itsehän hankin s10e:n juurkin sen takia, että siinä on "allways on". Tämä oli Nokia N9:n parhaimpia ominaisuuksia, yhdessä Meego-käyttöjärjestelmän kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 143
Always on display suosio varmaan jättänyt nuo pois.

Toki voi olla merkkejä että ei ole kumpaakaan.
Always on näkymää pitää tosin tulla tiiraamaan käden mitan päähän että näkee onko siellä jotain kun ledin välkkeen erotti toiselle puolen huonetta. Harmittaa tuon pois jäänti itseäkin.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Aod on oikein jees mutta niinkuin yllä mainittiin niin oli se S8 ja S6 ledi aika loistava. Sen kun erotti pitkästä matkaa että tarviiko kattoa luuria.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539
Always on näkymää pitää tosin tulla tiiraamaan käden mitan päähän että näkee onko siellä jotain kun ledin välkkeen erotti toiselle puolen huonetta. Harmittaa tuon pois jäänti itseäkin.
No jostakin malleista tuo vielä löytyy. Voi sitten valita sellaisen jos se on pakko olla.

Aika pahasti tuo on kyllä silti kuollut, en sitä kiellä. Pitäisi olla vakio ominaisuus kaikilla.

E: Nykyisessä luurissa ei ole ilmoitusvaloa, mutta edellisessä S4 se oli. Muuten hyvä, mutta sinisestä ei oikein nähnyt mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 026
Kaikki tarve ilmoitusledeille, soittoäänille ja luurin värinöillekin katosi, kun hommasi älykellon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 143
Kaikki tarve ilmoitusledeille, soittoäänille ja luurin värinöillekin katosi, kun hommasi älykellon.
Pariksi vuodeksi kunnes kyllästyi pitämään kelloa kädessä kokoajan. Nykyään se on kädessä vain kotoa poistuessa.
 

druidi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
271
Olen viimeksi pitänyt kelloa kädessä joskus yläasteella. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 143
Olen viimeksi pitänyt kelloa kädessä joskus yläasteella. :D
Offtopiciksi menee mutta et ole armeijaa käynyt? Siellä kello oli aika ehdoton kun ei puhelinta saanut ainakaan alokkaana mukana kuljetella. Intin jälkeen oli todella orpo olo kun ei ollutkaan kelloa mutta Galaxy Gear ja sitten Gear S2 ollut kaveri.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
612
Kaikki tarve ilmoitusledeille, soittoäänille ja luurin värinöillekin katosi, kun hommasi älykellon.
Sama homma,ollut jo vuosia ympäri vuorokauden kello rantessa.
Tosi kätevää kun näkee viestit ja kuka soittaa.
 

druidi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
271
Offtopiciksi menee mutta et ole armeijaa käynyt? Siellä kello oli aika ehdoton kun ei puhelinta saanut ainakaan alokkaana mukana kuljetella. Intin jälkeen oli todella orpo olo kun ei ollutkaan kelloa mutta Galaxy Gear ja sitten Gear S2 ollut kaveri.
Mulla oli armeijassa taskukello kun ei tuo ranteen seutu tykännyt remmistä.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
612
Miten vältät rannekkeen aiheuttaman hiostamisen ja kutinan?
Hiostamista ei kesällä pysty oikein välttämään.
Kutinaa ei ole ollut,pesen sen päivittäin.
Ei se nyt ihan joka hetki ole ranteessa jos puhelin on vieressä vaikka telkkua katellessa ja vaijdan rannetta välillä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
458
Miten vältät rannekkeen aiheuttaman hiostamisen ja kutinan?
Itse vaihdoin Galaxy Watchin kumirannekkeen nahkaiseen kun sattui laatikossa yksi sopivan kokoinen lojumaan, niin loppui hikoilu ja kutinat siihen paikkaan. Lisäksi en pidä kelloa niin tiukalla, että ranneke kiristää.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
612
Itse vaihdoin Galaxy Watchin kumirannekkeen nahkaiseen kun sattui laatikossa yksi sopivan kokoinen lojumaan, niin loppui hikoilu ja kutinat siihen paikkaan. Lisäksi en pidä kelloa niin tiukalla, että ranneke kiristää.
Nahkaranneke ei ole hyvä jos urheilee,rupee nopeasti haisemaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 143
Itse vaihdoin Galaxy Watchin kumirannekkeen nahkaiseen kun sattui laatikossa yksi sopivan kokoinen lojumaan, niin loppui hikoilu ja kutinat siihen paikkaan. Lisäksi en pidä kelloa niin tiukalla, että ranneke kiristää.
Gear S2 Classicissa oli nahkaranneke jonka vaihdoin teräksiseen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 378
Viestejä
4 199 993
Jäsenet
70 893
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom