Salaliittoteoriat (Litteä maa, Reptiliaanit, NWO, Illuminati, HAARP ja muut)

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
120
Samanlaista joskus ihmeteltiin 4 hengen porukalla, siitä kyllä aikaa ja näitä oli 3 kpl. Kirkkaalla tähtitaivaalla ja korkealla. Droneja ei ollut vielä kaupallisessa mielessä olemassa ja korkeus muutoinkin (vaikutti) olevan ihan muuta. Kolmion malliseen kuvioon kasaantui aikansa edes takas sinkoiltuaan ja näytti häviävän sekunnissa "avaruuteen". Voi sanoa ettei ollut lentokoneita / helikoptereita, mutta jostain muuta sotilastekniikkaa ehkäpä (Suomen yllä).
Nuo kolmen sateliitin ryhmät vois olla ihan Amerikkalaisia NOSS-satelliitteja, itsekin niitä monesti bongannut:
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 051
Nuo kolmen sateliitin ryhmät vois olla ihan Amerikkalaisia NOSS-satelliitteja, itsekin niitä monesti bongannut:
100% varmuudella satelliitit ei tee silmukoita ja häviä "muodostelmassa" ylös. Niitä kyllä tullut bongailtua usein tuohon aikaan.

Nää on vähän tällasia että vaikea hahmottaa jos ei ole nähnyt.

EDIT:

Tuo NOSS kolmio on kyllä mielenkiintoinen myös ja juurikin ajankohtana oikea, mutta lentorata ja käyttäytyminen aivan eri kaliiperia. Edes radalta alas ajo tms ei selitä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
10
Katoaminen olisi hyvä avata, eli miten katosivat. Siuhahtivat kiertoradalle 115000 km/h, vai himmeten.

Kyse voi olla harvinaisesta luonnonilmiöstä, maavaloista, kaasusta, tms. Mitä olen kasvokkain jutellut ihmisten kokemuksista teeman ympärillä, tällaiset ilmiöt, joissa voi olla kyse luonnollisesta anomaliasta, ovat harvinaisempia. Tää on mielenkiintoinen kokemus.
"Valopallot" vain katosivat, kuin olisivat haihtuneet suht nopeasti pois. Ehkä puiden latvojen tasolla oli enemmän tuulta, joka rikkoi mahdollisen kaasupallon? Mitä nyt selvittelin tuota maavaloa, niin kyseessä saattoi olla ne, ainakin pikainen kuvaus osuu lähelle. Nuo itse havaitsemani pallot olivat alta metrin halkaisijaltaan, mutta olin sen verran kaukana etten osaa sen tarkemmin arvioida.

Tämä tapaus oli tosiaankin outo luonnonilmiö, ei paranormaali tai muutenkaan salaliittoihin liittyvä.
 
Liittynyt
15.07.2022
Viestejä
452
Tulikin mieleen noista valopalloista, että on mulla aikuisiältä yksi havainto itselläkin, vaikka juurkin naureskelin noille "valoille" taivaalla taannoin tässäkin ketjussa.

Taisin olla koiraa käyttämässä pihalla ja olla tupakilla talvisena iltana.
Huomio kiinnittyi juurikin oudosti liikkuvaan pisteeseen taivaalla, korkeutta hankala arvioida/sanoa, mutta arvioin että aika korkealla ja kaukana oli kuitenkin. Kirkkaus oli objektilla samaa luokkaa kirkkaimpien tähtien kanssa. Teki n. 90 asteen suunnan muutoksen ja eteni hyvin nopeasti sen matkan minkä taivaankantta näin. Havainto tuli etelän suunnalta ja ensin suunta oli itään/koilliseen, sitten suunta muuttui luoteen suuntaan hyvin terävästi. Normaalilla isolla, korkealla lentävällä lentokoneella kestää huomattavasti pitempään saman "matkan" eteneminen (=oma näkemä taivaalla). En osaa arvioida enää aikaa jonka näin kappaleen liikkuvan, mutta kyse muutamasta sekunnista kokonaisuudessaan.
Tekniikasta kiinnostuneena ja jotain ymmärtävä, voin 100% varmuudella sanoa, että ei mikään lentokone, helikopteri ja siihen aikaan dronejakaan ei ollut kuin Terminaattorileffoissa.
En usko että kyseessä olisi ollut joku komeetta, tai muu vapaasti matkaava objekti, johtuen juurikin selvästä suunnan muutoksesta, jota ei voi selvittää katselukulmalla, tms.. En myöskään täysin niele selitystä että joku maapallon ulkopuolinen vempele olisi kyseessä.
Eniten kannatan omaa teoriaa, että kyseessä on ihmisen tekemä laite, joko asetekniikkaan liittyvä (esim. ilmakehän ulkopuolinen "ohjus") tai sitten joku lentolaite avaruudessa jonka olemassa oloa ei vieläkään ole kerrottu. Jos korkeus olisi ollutkin matalampi mitä arvioin/luulen, niin asia on siltä kannalta mielenkiintoisempi, koska mitään ääntä ei kuulunut ja ilmiö oli kuitenkin nopea. Esim. 80-luvulla kun hävittäjät rikkoi äänivallia, niin kyllä niistä sai vielä näköhavainnon jysähdyksen jälkeen. Mitä matalemmalla hävittäjä lenti, sitä kovempi jysähdys ja ei se montaa sekuntia kerennyt olla näköpiirissä. Lapsena oli hienoa/ihmeellistä kun kuului ääni, niin se olikin jo mennyt ohi.
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
40
Kerron myös oman toistaiseksi ainoan "ufo-kokemukseni". Tämä tapahtui elokuisena yönä vuonna 2006. Olimme vaimoni kanssa mökillämme ja heräsin yöllä ja kävin ulkona. Kyseessä on metsätontti pienellä paikkakunnalla, joten elokuun pimenevinä öinä näkee pilvettömän tähtitaivaan hyvin, kuten tuonakin yönä olosuhteet olivat. Seisoin hetken verannalla tähtitaivasta katsellen, kunnes huomioni kiinnittyi valopisteeseen joka liikkui hyvin erikoisesti. Valopiste ei juuri olisi tähdistä erottunutkaan muuten kuin liikkeensä ansiosta. Ymmärsin heti katsovani siinä jotain, minkä olemassaolosta emme tiedä tai mitä emme kunnolla ymmärrä. Kohde ei voinut olla satelliitti tai komeetta, koska sen lentorata oli sinne sun tänne. Ihan kuin se olisi halunnut näyttää minulle, että katso mihin minä pystyn. Kohde ei oikein vaikuttanut pallosalamaltakaan, koska se liikkui tavalla joka minulle kertoi jonkin älyllisen ja tietoisen voiman sitä ohjaavan. Valopiste vaikutti olleen ainakin maan ilmakehän välittömässä tuntumassa, ja se suorastaan piti pilkkanaan vetovoimaa ja aerodynaamisia fysiikan lakeja tehden lähes 90-asteen suunnanmuutoksia noin vain.

Ainoa maanläheinen selitys minkä olen tuohon yrittänyt sovitella on se, että kyseessä olisi ollut jonkinlainen salamannopea huipputekninen drooni. Sellaiset voivat lentää erehdyttävän samalla tavoin. Ainoa tässä on, että tuo havainto tapahtui jo vuonna 2006, jolloin tavallisen pulliaisen tietoisuudessa ei droneja ollut vielä olemassakaan.

Olen myöhemmin nähnyt netissä ihmisten kuvaamia videoita vastaavista ja samalla tavoin liikkuvista valopalloista. Omien kokemusteni kautta tiedän, että kyllä ne aitoja ovat, mitä ikinä sitten todellisuudessa ovatkaan.
Tämä viesti palautti muistikuvan, kun istuimme kaverin kanssa rannalla keski-suomessa puolenyön aikoihin, täytyi olla 2006-2007 vuonna syys-elokuussa ja näimme samankaltaisen ilmiön.

Valopallo joka kulki käytännössä siksakkia lensi hiljalleen halki puolen taivaan, kunnes kadotettiin näköhavainto. Kuvio muistutti hieman, kuin piirtäisit ruutupaperille 2 rivin korkeudelle täysin satunnaista aaltoliikettä tehden välillä ihan 90 asteen teräviä kulmia. Muistaakseni valo teki vielä parikertaa täyden ympyränkin tulosuunnasta menosuuntaan.

Tätä on muutaman kerran jälkikäteen mietitty, että mikä se mahtoi olla, mutta ei oikein tulikärpäsiä kummempaa selitystä keksitty, eikä se oikein tuntunut hyvältä selitykseltä. Kummankin tuntemus kuitenkin oli, että kohde liikkui taivaankannella ja näytti hyvin samanlaiselta kuin satelliitti tai tähdet taivaalla. Väriltään pallo oli aikalailla kynttilän liekkiä muistuttava. Itselläni on tapana tuijotella tähtitaivaalle kirkkaina öinä ja taivaan tapahtumat ovat sinällään suhteellisen tuttuja.

Hauska juttu, kun en ole ennen tätä ketjua kurkannutkaan ja herätti sattumalta muiston, jonka varmaan jo 10 vuotta sitten unohtanut.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Tätä kolmen tunnin videota ei vielä ollut täällä. Ja nyt kahden pennin denialistit voivat kommentoida vaikka rävän puolelle. Itse olen videossa noin kahden tunnin kohdalla (siis en todistajana, vaan olen katsonut siihen saakka). Pidän tyylistä ja sisällöstä.

Lisäksi voi olla ehkä tärkein materiaali tästä aiheesta. Kuvia ja videoita on helppo väärentää. Kongressin eteen valan vannovia todistajia vaikeampi.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Tämä viesti palautti muistikuvan, kun istuimme kaverin kanssa rannalla keski-suomessa puolenyön aikoihin, täytyi olla 2006-2007 vuonna syys-elokuussa ja näimme samankaltaisen ilmiön.

Valopallo joka kulki käytännössä siksakkia lensi hiljalleen halki puolen taivaan, kunnes kadotettiin näköhavainto. Kuvio muistutti hieman, kuin piirtäisit ruutupaperille 2 rivin korkeudelle täysin satunnaista aaltoliikettä tehden välillä ihan 90 asteen teräviä kulmia. Muistaakseni valo teki vielä parikertaa täyden ympyränkin tulosuunnasta menosuuntaan.

Tätä on muutaman kerran jälkikäteen mietitty, että mikä se mahtoi olla, mutta ei oikein tulikärpäsiä kummempaa selitystä keksitty, eikä se oikein tuntunut hyvältä selitykseltä. Kummankin tuntemus kuitenkin oli, että kohde liikkui taivaankannella ja näytti hyvin samanlaiselta kuin satelliitti tai tähdet taivaalla. Väriltään pallo oli aikalailla kynttilän liekkiä muistuttava. Itselläni on tapana tuijotella tähtitaivaalle kirkkaina öinä ja taivaan tapahtumat ovat sinällään suhteellisen tuttuja.

Hauska juttu, kun en ole ennen tätä ketjua kurkannutkaan ja herätti sattumalta muiston, jonka varmaan jo 10 vuotta sitten unohtanut.
Omituisin kokemukseni oli tosiaan se, kun huomasin autoa ajaessani eteläisellä taivaalla tähden, joka kiinnitti huomion. Sanoin tästä toiselle ihmiselle, että katsos, on muuten erikoinen tähti. Kun molemmat katsottiin sitä, se teki alaskoukkauksen (kuin J-kirjain) ja ampui ylös avaruuteen.

Erityistä ilmiössä oli se, että huomio kiinnittyi siihen, ja kun kaksi ihmistä katsoivat sitä, "tähti" teki tuon katoamistempun. Tämä tapahtui joskus 2009?
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Tätä kolmen tunnin videota ei vielä ollut täällä. Ja nyt kahden pennin denialistit voivat kommentoida vaikka rävän puolelle. Itse olen videossa noin kahden tunnin kohdalla (siis en todistajana, vaan olen katsonut siihen saakka). Pidän tyylistä ja sisällöstä.

Lisäksi voi olla ehkä tärkein materiaali tästä aiheesta. Kuvia ja videoita on helppo väärentää. Kongressin eteen valan vannovia todistajia vaikeampi.

Eniten kulmakarvoja nostatti tuolla loppupuolella annettu lupaus, että tyhjiöenergia vuoteen 2026 mennessä, ja rahoitusta kyseltiin.

Huomionarvoista on, että rivin oikeassa päädyssä istunut henkilö ei taputtanut.

En kyseenalaista todistajia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Omia kokemuksia ufoista. Yksin ja pari kertaa muiden kanssa nähty noita nopeasti liikkuvia valoja taivaalla mitkä seisahtuu, lähtee kun hauki rannasta ja tekee melkoisia manoovereita mihin ei nykytekniikka pysty.

Kerran kaveriporukalla pysähdyttiin keskellä yötä autiolle maantielle kesällä matkalla lahteen, tupakalle siis. No taivaalle ilmestyi joku valo ei kovin korkealla, mistä keksittiin väläytellä auton (chevy Astro) pitkiä valoja. Sieltä tuli sellaista paiskaria takaisin ettei jäänyt huomaamatta. Mitään ääntä ei kuulunut ja koska tyhjä tie niin kaiket kopterit tms voi sulkea pois.

Yläaste ikäisenä hengailtiin iltasella syksyllä tuolla noin. Sitten taivaalle ilmestyi kolme kolmiota mitkä oli väriltään vihreitä ja muodostelma oli aika tarkka kolmio. Itse asiassa eivät edes lähteneet mihinkään tai tehneet mitään. Tämäkään ei jäänyt muilta huomioimatta koska paikallinen lehti uutisoi aiheesta. Varmaan jostain arkistosta sekin löytyy vaikkei nettiä oikein ollut silloin.

Ihan oikea raketin laukaisunkin olen nähnyt Houstonissa, kolme vaihetta ja morjes. Edellä mainitut jotain muuta kun vinkeät valot mitkä liikkuu nopeasti tai jopa osoittaa suoraan kohteeseen.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Salaliittoteoria: WOKE (ja se hyväksikäyttö)

Alunperin törmäsin tähän vuonna 2011 Occupy Wall Street haastatteluvideolla. Siinä nuori nainen ja nuori mies kertoivat, että heillä heikommassa asemassa oleva päättää (eli nainen) ja vahvemmassa asemassa oleva seuraa mukana (eli mies). "Ai siis ihan kaikessa uskot ja seuraat?" "Joo kyllä, ei sieltä voi tulla huonoja asioita!". Haastattelija oli jostain yleisestä night showsta, (Conan, Jimmy Kimmel, jne.) ja katsoja (myös minä) nauroi oikein makeasti yleisön kanssa. Veikkaan että moni muistaa tämän, koska se kiersi netissä.

Vuonna 2012 olin jo unohtanut koko OWS:n kunnes jotain kautta törmäsin yhden Occupyn "johtajien" blokiin, jossa hän kertoi sen luhistumisesta. Bloki oli uskomatonta luettavaa ja uskon sen olevan aito. Todellakin, lyhyen ajan sisällä koko Occupy Wall Street oli omaksunut woken, eivätkä todelliset aikaan saavat ihmiset saaneet enää ollenkaan tilaa. Kaikilla oli nyt puheoikeus ja siihen rohkaistiin. Sen jälkeen aika kului puheenvuorojen järjestämiseen nykyään Hesarista (ja YLEstä?) tutun arvohierarkian mukaan. Meinaan sitä ympyrää missä on mm. sukupuoli, paino, jne. Se jolle nauraa kaikki paitsi tietyn tyyppiset ihmiset, "hhmm, tässähän on järkeä, en kyllä tiedä mitä, mutta olen hyvien puolella...". Sen jälkeen kokouksissa puhuttiin mm. henkilökohtaisista ongelmista ja muusta henkilökohtaisesta, yhteisön hyvän sijaan, jota todelliset johtajat olivat painottaneet.

No kumminkin, se OWS johtajan/järjestäjän bloki kertoi kuinka he lopulta lakkautuksen jälkeen itkivät yhdessä ringissä toisiaan käsistä pitäen. Merkille pantavaa oli, ettei hän vielä siinäkään vaiheessa syyttänyt ketään, tai huomannut mitään erikoista tapahtuneen. "Kaikki vain meni yhtäkkiä huonosti..."

Pieni sivuhuomautus: "Woke", tai sen syvin ajatus ei ole niin uusi kuin voisi luulla. Pari vuotta sitten näin kommunisti Anna Kontulan kehuvan, että hän on oppinut "woken" (jota myös kulttuuri-marksismiksi kutsutaan) jo 2000-luvun alussa. Hauskasti hän ei silti taipunut nykypäivän woken muottiin, vaan aiheutti jopa useamman kohun vastustamalla sen järjettömiä vaatimuksia! Arvostin häntä hetkellisesti siinä vaiheessa.

Mutta, se miksi aloin tästä kirjoittamaan on että uskon tietäväni vastauksen tähän wokehulluuteen ja vastakainasetteluun jonka häviäjä on selvä, mutta silti se sätkii ja luulee voittavansa:
Väitän että koko woke on psyop jonka Wall Street (rikkaat) keksivät ja toteuttivat yhdessä entisten FBI/CIA agenttien avulla joilla on nykyään yksityisyritykset ja jotka tietävät miten ihmiset toimivat. He yksinkertaisesti halusivat kääntää ajatukset pois rahasta johonkin toiseen asiaan, ja se toimi tehokkaasti.

Niin monia vitsejä, mutta tämä on yksinkertaisuudessaan hauska, kuinka nykypäivänä sitä yritetään käyttää hyväksi:



Koko homma on niin selvästi kohdennettu ns. vasemmistolaiseen mieleen, että ei ihmetytä miten he eivät itse huomaa järjettömyyksiä! "Minä puolustan ihmisoikeuksia!", riippumatta liittyykö mikään ihmisoikeuksiin, tai oma suosikki jossa kaupunkilaisnainen (voi olla myös mies, mutta 80% nainen) ei osaa suhteuttaa asioita alkuunkaan. Yleensä luonnonsuojelussa aivan käsittämättömän pinnallista "foorumiviisautta", jossa ei tajuta prosentteja, ei ymmärretä numeroita tai kokonaisuuksia, ei oikeastaan ymmärretä kuin se ihan lähimmät 2 metriä betonia joka näkyy ympärillä. Aivan vittu käsittämättömiä päättelyketjuja saanut lukea! (Joo ok, tämä oli oma avautuminen vähän eri asiaan)

Viime vuosina muutkin, mm. Venäjä ja Kiina mielellään ovat heittäneet bensaa liekkeihin ja tilanne oli pari vuotta lähes riistäytynyt käsistä. Mutta oletteko huomanneet miten järki on yhtäkkiä alkanut taas ottaa vallan?

Väittäisin että nyt ollaan taas nollakohdassa. Perinteisen median luoma paine on poissa ja tilanne on kohti normaalia. Mistä sitä sitte suuttuu?!

Ps. Toinen hitusen saman tyyppinen salaliitto viime vuosilta on flat earth theory. Siinä ihmiset uskovat että on olemassa joku porukka joka uskoo että maapallo on lätty. Jopa se ensimmäinen uutinen vuodelta 2017 oli vitsi, mutta koska se uutisoitiin totena se uskottiin. Tässäkin ketjussa on naureskelua flat earth theoryyn uskoville, he uskovat että on olemassa porukka joka uskoo maapallon olevan tasainen! Samat ihmiset huomaavat silti heti, että flying spaghetti monster on tarua. Kummatkin ovat samanlaista vitsiä jossa podcastin tekijät hirittävät taustalla kun Trump imitaattori sanoo "Damn globe heads, flat is fun!" Ja silti ihmiset uskovat tuon porukan olevan tosissaan.

Oli silti kätevää muodostaa tuollainen uusi lokero tyypeille joiden uskoo olevan tosissaan, mutta heitä ei tarvitse kuunnella. "Laitetaan vaikka Trumpin kannattajat sinne." Mysteeriksi jää uskovatko ensimmäistä kertaa flying spaghetti monsterista kuulevat sen todeksi?

Ramen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 254
Salaliittoteoria: WOKE (ja se hyväksikäyttö)

Alunperin törmäsin tähän vuonna 2011 Occupy Wall Street haastatteluvideolla. Siinä nuori nainen ja nuori mies kertoivat, että heillä heikommassa asemassa oleva päättää (eli nainen) ja vahvemmassa asemassa oleva seuraa mukana (eli mies). "Ai siis ihan kaikessa uskot ja seuraat?" "Joo kyllä, ei sieltä voi tulla huonoja asioita!". Haastattelija oli jostain yleisestä night showsta, (Conan, Jimmy Kimmel, jne.) ja katsoja (myös minä) nauroi oikein makeasti yleisön kanssa. Veikkaan että moni muistaa tämän, koska se kiersi netissä.

Vuonna 2012 olin jo unohtanut koko OWS:n kunnes jotain kautta törmäsin yhden Occupyn "johtajien" blokiin, jossa hän kertoi sen luhistumisesta. Bloki oli uskomatonta luettavaa ja uskon sen olevan aito. Todellakin, lyhyen ajan sisällä koko Occupy Wall Street oli omaksunut woken, eivätkä todelliset aikaan saavat ihmiset saaneet enää ollenkaan tilaa. Kaikilla oli nyt puheoikeus ja siihen rohkaistiin. Sen jälkeen aika kului puheenvuorojen järjestämiseen nykyään Hesarista (ja YLEstä?) tutun arvohierarkian mukaan. Meinaan sitä ympyrää missä on mm. sukupuoli, paino, jne. Se jolle nauraa kaikki paitsi tietyn tyyppiset ihmiset, "hhmm, tässähän on järkeä, en kyllä tiedä mitä, mutta olen hyvien puolella...". Sen jälkeen kokouksissa puhuttiin mm. henkilökohtaisista ongelmista ja muusta henkilökohtaisesta, yhteisön hyvän sijaan, jota todelliset johtajat olivat painottaneet.

No kumminkin, se OWS johtajan/järjestäjän bloki kertoi kuinka he lopulta lakkautuksen jälkeen itkivät yhdessä ringissä toisiaan käsistä pitäen. Merkille pantavaa oli, ettei hän vielä siinäkään vaiheessa syyttänyt ketään, tai huomannut mitään erikoista tapahtuneen. "Kaikki vain meni yhtäkkiä huonosti..."

Pieni sivuhuomautus: "Woke", tai sen syvin ajatus ei ole niin uusi kuin voisi luulla. Pari vuotta sitten näin kommunisti Anna Kontulan kehuvan, että hän on oppinut "woken" (jota myös kulttuuri-marksismiksi kutsutaan) jo 2000-luvun alussa. Hauskasti hän ei silti taipunut nykypäivän woken muottiin, vaan aiheutti jopa useamman kohun vastustamalla sen järjettömiä vaatimuksia! Arvostin häntä hetkellisesti siinä vaiheessa.

Mutta, se miksi aloin tästä kirjoittamaan on että uskon tietäväni vastauksen tähän wokehulluuteen ja vastakainasetteluun jonka häviäjä on selvä, mutta silti se sätkii ja luulee voittavansa:
Väitän että koko woke on psyop jonka Wall Street (rikkaat) keksivät ja toteuttivat yhdessä entisten FBI/CIA agenttien avulla joilla on nykyään yksityisyritykset ja jotka tietävät miten ihmiset toimivat. He yksinkertaisesti halusivat kääntää ajatukset pois rahasta johonkin toiseen asiaan, ja se toimi tehokkaasti.

Niin monia vitsejä, mutta tämä on yksinkertaisuudessaan hauska, kuinka nykypäivänä sitä yritetään käyttää hyväksi:



Koko homma on niin selvästi kohdennettu ns. vasemmistolaiseen mieleen, että ei ihmetytä miten he eivät itse huomaa järjettömyyksiä! "Minä puolustan ihmisoikeuksia!", riippumatta liittyykö mikään ihmisoikeuksiin, tai oma suosikki jossa kaupunkilaisnainen (voi olla myös mies, mutta 80% nainen) ei osaa suhteuttaa asioita alkuunkaan. Yleensä luonnonsuojelussa aivan käsittämättömän pinnallista "foorumiviisautta", jossa ei tajuta prosentteja, ei ymmärretä numeroita tai kokonaisuuksia, ei oikeastaan ymmärretä kuin se ihan lähimmät 2 metriä betonia joka näkyy ympärillä. Aivan vittu käsittämättömiä päättelyketjuja saanut lukea! (Joo ok, tämä oli oma avautuminen vähän eri asiaan)

Viime vuosina muutkin, mm. Venäjä ja Kiina mielellään ovat heittäneet bensaa liekkeihin ja tilanne oli pari vuotta lähes riistäytynyt käsistä. Mutta oletteko huomanneet miten järki on yhtäkkiä alkanut taas ottaa vallan?

Väittäisin että nyt ollaan taas nollakohdassa. Perinteisen median luoma paine on poissa ja tilanne on kohti normaalia. Mistä sitä sitte suuttuu?!

Ps. Toinen hitusen saman tyyppinen salaliitto viime vuosilta on flat earth theory. Siinä ihmiset uskovat että on olemassa joku porukka joka uskoo että maapallo on lätty. Jopa se ensimmäinen uutinen vuodelta 2017 oli vitsi, mutta koska se uutisoitiin totena se uskottiin. Tässäkin ketjussa on naureskelua flat earth theoryyn uskoville, he uskovat että on olemassa porukka joka uskoo maapallon olevan tasainen! Samat ihmiset huomaavat silti heti, että flying spaghetti monster on tarua. Kummatkin ovat samanlaista vitsiä jossa podcastin tekijät hirittävät taustalla kun Trump imitaattori sanoo "Damn globe heads, flat is fun!" Ja silti ihmiset uskovat tuon porukan olevan tosissaan.

Oli silti kätevää muodostaa tuollainen uusi lokero tyypeille joiden uskoo olevan tosissaan, mutta heitä ei tarvitse kuunnella. "Laitetaan vaikka Trumpin kannattajat sinne." Mysteeriksi jää uskovatko ensimmäistä kertaa flying spaghetti monsterista kuulevat sen todeksi?

Ramen.
Woke on Yhdysvaltain afroamerikkalaisen väestön käyttämä slangisana verbin wake 'herätä' partisiippimuodosta awake. Woke on suomeksi sananmukaisesti 'herännyt' tai 'hereillä oleva'. Termi woke esiintyi jo 1930-luvulla Yhdysvaltain afrikkalaisamerikkalaisessa englannissa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 248
Väitän että koko woke on psyop jonka Wall Street (rikkaat) keksivät ja toteuttivat yhdessä entisten FBI/CIA agenttien avulla joilla on nykyään yksityisyritykset ja jotka tietävät miten ihmiset toimivat. He yksinkertaisesti halusivat kääntää ajatukset pois rahasta johonkin toiseen asiaan, ja se toimi tehokkaasti.
Viime vuosina muutkin, mm. Venäjä ja Kiina mielellään ovat heittäneet bensaa liekkeihin
Ihan hyhä teoria. Joka tapauksessa tämä marxilainen mädätyshän on suurelta osin neuvostoaikaista perinnettä, jossa Venäjä ei ole pelkästään opportunisti vaan kerää aikanaan kylvämäänsä satoa hyödyksi.

tilanne oli pari vuotta lähes riistäytynyt käsistä. Mutta oletteko huomanneet miten järki on yhtäkkiä alkanut taas ottaa vallan?
Tähän taas ei kannata luottaa. Usein jonkinlainen näennäinen järkiintyminen saapuu hetkeksi ja taas hulluus jatkuu. Tilapäinen häiriö johtuu vain jostain kiireellisemmästä aiheesta johon mielipiteenmuokkauskoneisto keskittyy. Maahanmuuttopolitiikan järkiintymistäkin on turhaan toivottu tämän tästä pahimman mokutuksen laantuessa mediassa. Aina se vyörytys silti jatkuu.
 

A_J

Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
286
Salaliittoteoria: WOKE (ja se hyväksikäyttö)

Ps. Toinen hitusen saman tyyppinen salaliitto viime vuosilta on flat earth theory. Siinä ihmiset uskovat että on olemassa joku porukka joka uskoo että maapallo on lätty. Jopa se ensimmäinen uutinen vuodelta 2017 oli vitsi, mutta koska se uutisoitiin totena se uskottiin. Tässäkin ketjussa on naureskelua flat earth theoryyn uskoville, he uskovat että on olemassa porukka joka uskoo maapallon olevan tasainen! Samat ihmiset huomaavat silti heti, että flying spaghetti monster on tarua. Kummatkin ovat samanlaista vitsiä jossa podcastin tekijät hirittävät taustalla kun Trump imitaattori sanoo "Damn globe heads, flat is fun!" Ja silti ihmiset uskovat tuon porukan olevan tosissaan.
Ei ole vitsi. Jotkut liikkeessä varmaankin tekevät hommaa tietoisesti motivaattoreinaan vaikkapa raha, maine ja tussu (vrt. uskonnolliset johtajat). Lähteistettyä dataa vaikkapa täältä: Modern flat Earth beliefs - Wikipedia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 248
Foliopipoja on helpoin hallita, koska niiden vahvistusharhat vie voiton faktoja ja todennäköisyyksiä vastaan.
Tätä tietynlaista foliopipoiksi kutsumaasi vaihtoehtoväkeä on ehkä helpoin ulkopuolisen tahon masinoida, manipuloida ja agitoida hyödyllisinä idiootteina edistämään jotakin agendaa - joko suoraan tai pelleosaston roolissa.

En kuitenkaan sanoisi että helpoin hallita. Helpoin hallittava on ihan tavallinen tyhmistetyn massan edustaja. Tuskin se Kiinan kommunistipuoluekaan kokee helpoiten hallittavina sikäläisiä foliopipoja, vaan parhaita hallintoalamaisia ovat ne hymistelijat jotka tottelevat eivätkä pelkästään sosial creditin vuoksi ja pelosta vaan koska uskovat sen olevan oikein.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Eniten kulmakarvoja nostatti tuolla loppupuolella annettu lupaus, että tyhjiöenergia vuoteen 2026 mennessä, ja rahoitusta kyseltiin.

Huomionarvoista on, että rivin oikeassa päädyssä istunut henkilö ei taputtanut.

En kyseenalaista todistajia.
Se mikä tuosta jäi positiiviseksi, oli se, että tilaisuudessa tarjottiin aineisto, ja asiaa valotettiin yksittäisten todistajien kokemusten kautta.

Toki Greer esitti narratiivia kokonaisuudesta, mutta esitti asian siten, että katsokaa itse.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
515
parhaita hallintoalamaisia ovat ne hymistelijat jotka tottelevat eivätkä pelkästään sosial creditin vuoksi ja pelosta vaan koska uskovat sen olevan oikein
Tämä muuten pisti miettimään. En ole aiemmin tajunnut että sellaisiakin ihmisiä on oikeasti olemassa.. Olen aina ajatellut että ei hemmetti noita ismejä kukaan voi oikeasti ottaa todesta vaan kaikki vain pelaavat peliä henkilökohtaisen edun tavoittelun nimissä ja kaikki pelaajat tietävät sen.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Tämä muuten pisti miettimään. En ole aiemmin tajunnut että sellaisiakin ihmisiä on oikeasti olemassa.. Olen aina ajatellut että ei hemmetti noita ismejä kukaan voi oikeasti ottaa todesta vaan kaikki vain pelaavat peliä henkilökohtaisen edun tavoittelun nimissä ja kaikki pelaajat tietävät sen.
Eihän tarvitse kuin katsoa, mitä koronan aikana tapahtui, ja sellaisetkin tapaukset, joita luuli aika itsenäisiksi ihmisiksi alentuivat aikamoisiksi totalitaristeiksi kannattamaan jos jonkinlaisia dystooppisia keinoja.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
542
Eihän tarvitse kuin katsoa, mitä koronan aikana tapahtui, ja sellaisetkin tapaukset, joita luuli aika itsenäisiksi ihmisiksi alentuivat aikamoisiksi totalitaristeiksi kannattamaan jos jonkinlaisia dystooppisia keinoja.
Tästä on itselläkin kokemuksia. Luulin, että mulla on pystyvä hajuaisti siihen millainen kyseessä oleva ihminen on kun tutustuu, mutta väärässä olin.
 
Liittynyt
23.06.2023
Viestejä
4
Sotateknologia-aiheen keskustelussa ehdotettiin, että tässäkin keskustelussa voitaisiin olla kiinnostuneita seuraavasta videosta, joka on ihan faktantarkastaja CNN raportti, timestampista 03:15 eteenpäin on kiinnostava ja videon pääosuus:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
589
Sotateknologia-aiheen keskustelussa ehdotettiin, että tässäkin keskustelussa voitaisiin olla kiinnostuneita seuraavasta videosta, joka on ihan faktantarkastaja CNN raportti:

timestampista 03:15 eteenpäin on kiinnostava osuus.
Ei taas... On jo ollu täällä.

[EDIT] Eiku se olikin Sota*jotain* ketjussa. Anteeksi!
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
589
Jos se on niin kiinnostava niin voit varmaan tiivistää mitä videossa kerrotaan / väitetään.
Ihan huumorimielessä suosittelen kattomaan. Toi on ainakin näennäisesti (jos on vain parodia CNN-tägin alla, niin todella hyvin piilotettu) CNN:n TV-lähetyksen kopio. Jos se on todellakin CNN:n lähetys, niin juttu menee vielä mielenkiintoisammaksi. Ei sen juttujen todenperäsyyden vuoksi, vaan lähinnä et Miksi tuollainen ohjelma on päätetty lähettää (kylmänsodan aikaan)? Itelle ekana tulee mieleen sotateollisuuden halut (rahaa, rahaa, enemmän rahaa) kun WW2 oli jo loppunut jokunen vuosikymmen sitten ja tuolla ohjelmalla yritettiin pelotella koko kansaa.

Ohjelmassa oli siis myös "aasintuntijoita" naama pokana sanomassa, että venäjä on jo kehittänyt toimivan suunnatunenergian-aseen (tuolle on parempikin suomennus muistaakseni olemassa, mut en nyt muista) ja he myös pelottelivat, että venäjä on jo todennäköisesti kyseisessä teknologissa niiiiiiiiin kaukana, että USA:lta kestää vuosikymmieniä saavuttaa ry... venäjä.

Kun katsot videon ja peilaat sitä vasten nykyisen hypersoonisten ohjus hypetyksen, niin veikkaan, että osumia tulee sen verran paljon et pääsee unohtumaan, toi video on vuosikymmeniä vanha.

Argh... Tuli taas vaiheeksi pirun pitkä viesti...
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 031
Eikös nämä väittämät pidä aikalailla paikkansa?
Vastaan tähän ketjuun, ettei suht vilkkaana käyvä kotimaan politiikka -ketju spämmäänny tällä hörhöilyllä.

Osa Huhtasaaren väittämistä ehkä pitää paikkansa, esim. jos Saaran määritelmä tartuntojen ja leviämisen estämiselle on että rokotteet estävät 100% tartunnoista niin hän on oikeassa. Twiitin viesti on kuitenkin selvä ja typerällä tavalla rokotekielteinen - eihän rokotteen tarvitse estää tartunnan saamista 100%:sesti ollakseen erittäin tehokas ja hyödyllinen. Yksittäisiin Saaran väittämiin en tämän enempää jaksa kuitenkaan haaskata aikaa, sillä hän on täysi hörhö ja salaliittouskovainen:

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 248
Yksittäisiin Saaran väittämiin en tämän enempää jaksa kuitenkaan haaskata aikaa, sillä hän on täysi hörhö ja salaliittouskovainen:
Poliittinen pandemia ei ole vain salaliittoteoria. Tässähän Saara itse käyttää pandemiaa omien etujensa ajamiseen. Useampi ministeri pönkitti omaa valtaansa jatkamalla määkimistä kauan yli tarpeen, moni puhuva pää sai sillä naamaansa esille tyhjää puhuessaan ja vaikka mitä ravintoloita sai kätevästi pois kuleksimasta pysäyttämällä välillä kassavirran kuukausiksi.

Salaliittoteoriaksi homma menee siinä kohtaa, kun esittää että liskomiehet, vapaamuurarit tai Kiinan kommunistipuolue ohjaa toimintaa. Yksittäisten onnenonkijoiden kohdalla kyseessä on vain korruptio ja tavallinen rikollisuus.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 031
Poliittinen pandemia ei ole vain salaliittoteoria. Tässähän Saara itse käyttää pandemiaa omien etujensa ajamiseen. Useampi ministeri pönkitti omaa valtaansa jatkamalla määkimistä kauan yli tarpeen, moni puhuva pää sai sillä naamaansa esille tyhjää puhuessaan ja vaikka mitä ravintoloita sai kätevästi pois kuleksimasta pysäyttämällä välillä kassavirran kuukausiksi.

Salaliittoteoriaksi homma menee siinä kohtaa, kun esittää että liskomiehet, vapaamuurarit tai Kiinan kommunistipuolue ohjaa toimintaa. Yksittäisten onnenonkijoiden kohdalla kyseessä on vain korruptio ja tavallinen rikollisuus.
NWO ja Great Reset, joihin Saara viittaa, ovat salaliittoteorioita.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
NWO ja Great Reset, joihin Saara viittaa, ovat salaliittoteorioita.
Riippuu varmaan, millä tasolla puhutaan, mutta WEF, johon myös suomalaisia poliittisia vaikuttajia on sekaantunut pääministeriä myöden kyllä ajaa tuota ihan hymyssä suin. Toiset pitävät WEF:n tavoitteita mukavan pörröisinä, toiset eivät. Asia riippuu kokonaan siitä, miltä näkökannalta sitä katsoo. Great reset ei siis itsessään ole mikään salaliittoteoria. Siitä voidaan kyllä juontaa jos jonkinlaisia johtopäätelmiä, jotka itsessään voivat tällaisia olla, mutta itsessään se on ihan totisinta totta kyllä. Salaliittoteoriaa ei ole se, että vetää loogisia johtopäätöksiä julkistettujen tavoitteiden todellisista vaikutuksista.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
4 932
Riippuu varmaan, millä tasolla puhutaan, mutta WEF, johon myös suomalaisia poliittisia vaikuttajia on sekaantunut pääministeriä myöden kyllä ajaa tuota ihan hymyssä suin. Toiset pitävät WEF:n tavoitteita mukavan pörröisinä, toiset eivät. Asia riippuu kokonaan siitä, miltä näkökannalta sitä katsoo. Great reset ei siis itsessään ole mikään salaliittoteoria. Siitä voidaan kyllä juontaa jos jonkinlaisia johtopäätelmiä, jotka itsessään voivat tällaisia olla, mutta itsessään se on ihan totisinta totta kyllä. Salaliittoteoriaa ei ole se, että vetää loogisia johtopäätöksiä julkistettujen tavoitteiden todellisista vaikutuksista.
Se, että WEF hallinto tavoittelee jotain great resettiä, ei myöskään tarkoita, että poliittiset henkilöt, jotka tuolla verkostoituu, sitä ajaisi. Meillä tulee jo aika pahasti perustuslaki tuon kanssa vastaan, joten ihan helpolla ei olla täällä tuollaista saamassa aikaan. Sillä tasolla tuo on salaliittoa, että meidän poliitikot, olisi tuossa mukana.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 358
Se, että WEF hallinto tavoittelee jotain great resettiä, ei myöskään tarkoita, että poliittiset henkilöt, jotka tuolla verkostoituu, sitä ajaisi. Meillä tulee jo aika pahasti perustuslaki tuon kanssa vastaan, joten ihan helpolla ei olla täällä tuollaista saamassa aikaan. Sillä tasolla tuo on salaliittoa, että meidän poliitikot, olisi tuossa mukana.
Jollei Marinit ja Saarikot ole irtisanoutuneet tuosta, niin silloin ovat mukana.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 062
Sotateknologia-aiheen keskustelussa ehdotettiin, että tässäkin keskustelussa voitaisiin olla kiinnostuneita seuraavasta videosta, joka on ihan faktantarkastaja CNN raportti, timestampista 03:15 eteenpäin on kiinnostava ja videon pääosuus:
Video on 1985 ja 03:15 eteenpäin on Brainstorm 1983 elokuvasta. Sattumoisin katsoin leffan talvella, koska viimeksi katsonut silloin -80 luvulla tv:stä.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Se, että WEF hallinto tavoittelee jotain great resettiä, ei myöskään tarkoita, että poliittiset henkilöt, jotka tuolla verkostoituu, sitä ajaisi. Meillä tulee jo aika pahasti perustuslaki tuon kanssa vastaan, joten ihan helpolla ei olla täällä tuollaista saamassa aikaan. Sillä tasolla tuo on salaliittoa, että meidän poliitikot, olisi tuossa mukana.
Eihän tuo pidä paikkaansa. Great resetin perusteesejä ajetaan kuin käärmettä pyssyyn joka suunnalla. Parina esimerkkinä mainittakoon vaikkapa yritysrintamalla pakonomaisesti joka paikkaan lykätty ESG-mittaristo ja vaikkapa koko viime hallituksen pakkomielteenä ollut vihreä siirtymä. Molemmat ovat myös suoraan tuohon visioon liitännäisiä asioita.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
4 932
Eihän tuo pidä paikkaansa. Great resetin perusteesejä ajetaan kuin käärmettä pyssyyn joka suunnalla. Parina esimerkkinä mainittakoon vaikkapa yritysrintamalla pakonomaisesti joka paikkaan lykätty ESG-mittaristo ja vaikkapa koko viime hallituksen pakkomielteenä ollut vihreä siirtymä. Molemmat ovat myös suoraan tuohon visioon liitännäisiä asioita.
Okei, yksi myös on talouskasvu, tämäkin myös huono asia? Itse en näe noita huonoina asioina, mutta se että et omistaisi mitään, kaikki menisi autoritääriseksi jne ei tule menemään läpi. Jopa meidän lainsäädäntö on tuota erittäin vahvasti vastaan. Ja jenkit ei tuohon voi koskaan mennä. Ilman vallankaappausta, eli kannattaa varoa Trumpia. Ei kuitenkaankannata ottaa sieltä yksittäisiä teesejä ja sen perusteella vetää salaliitolle ”confirmed” leimaa päälle. Fossiilisista ja korruptiosta kun on ihan hyvä päästä eroon ja fossiiliset antaa liikaa valtaa noille autoritäärisille johtajille.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
16 437
Siirto:
Offtopic:

Suomessa gallupeilla tehdään ennakkosuosikki vaaleihin. Ulkomailla myönnetään pollagandan käsite, Suomessa ei koska onhan meillä myös vapaa ja riippumaton lehdistökin...
Kerroppa nyt ihan oikeasti, että miksi nuo firmat toimisivat noin?

Jos kyseessä on joku “persuvastainen agenda”, niin tuo on juurikin se tapa miten ei pitäisi toimia. Koska tuolla luodaan Persuille todella hyvä momentum vaalien lähestyessä. Puolueen kannatus alkaa raketoimaan juuri siinä vaiheessa, kun puolueaktiivit ja ehdokkaat alkavat tekemään vaalityötä. Tuo on aikalailla parasta motivaatiota tuota vaalityötä varten, puhumattakaan siitä, että se luo todella hyvää mediapöhinää puolueesta juuri vaalien alla. Valaa uskoa niin siihen puolueväkeen kuin puolueen kannattajakuntaankin.

Kun taaskin sille “ennakkosuosikille” tuo on juurikin se paska paikka. Siellä on väki alkanut löysäillä johtopaikassa. Kun kannatus gallupeissa alkaa sulaan, niin mediapöhinä puolueesta on negatiivista. Mitä tekevät väärin, miksi kannatus sulaa, jne. jne.

Eli tää sun teorisointi menee juurikin nurinkurin. Tuollainen galluppifiksaus olis Persujen kannalta erittäin hyvä juttu, ja esim. SDP:n tai Kokoomuksen kohdalla erittäin huono juttu.
 

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
Lisäksi ilmiö toistuu aina riippumatta siitä mitkä puolueet ovat milläkin paikoilla vaaleja lähestyttäessä, eli kärkipaikka sulaa ja muut kirivät. Eli jostain syystä mielipidemittaajat olisivat aina salaliitossa altavastaajan puolella. Välillä kokoomuksen puolella, välillä demareiden puolella, välillä persujen puolella. Tällekin varmaan löytyy sitten jokin järkevä selitys.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
40
Kyllähän tuo Mika Aaltola hohtaa aikalailla ja sekin että näin kovasti on mennyt tunteisiin tietyillä foorumin käyttäjillä niin antaa osaviittaa siitä että jäljillä ollaan
 

inexcess

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.07.2019
Viestejä
2 574
Siirto:

Kerroppa nyt ihan oikeasti, että miksi nuo firmat toimisivat noin?

Jos kyseessä on joku “persuvastainen agenda”, niin tuo on juurikin se tapa miten ei pitäisi toimia. Koska tuolla luodaan Persuille todella hyvä momentum vaalien lähestyessä. Puolueen kannatus alkaa raketoimaan juuri siinä vaiheessa, kun puolueaktiivit ja ehdokkaat alkavat tekemään vaalityötä. Tuo on aikalailla parasta motivaatiota tuota vaalityötä varten, puhumattakaan siitä, että se luo todella hyvää mediapöhinää puolueesta juuri vaalien alla. Valaa uskoa niin siihen puolueväkeen kuin puolueen kannattajakuntaankin.

Kun taaskin sille “ennakkosuosikille” tuo on juurikin se paska paikka. Siellä on väki alkanut löysäillä johtopaikassa. Kun kannatus gallupeissa alkaa sulaan, niin mediapöhinä puolueesta on negatiivista. Mitä tekevät väärin, miksi kannatus sulaa, jne. jne.

Eli tää sun teorisointi menee juurikin nurinkurin. Tuollainen galluppifiksaus olis Persujen kannalta erittäin hyvä juttu, ja esim. SDP:n tai Kokoomuksen kohdalla erittäin huono juttu.
En alennu keskustelemaan litteän maan ja reptiliaanien threadissa ilmiöstä nimeltä pollaganda.

Tilastotieteen ja data-analystiikan alkeetkin ymmärtävä tajuaa, että alla olevassa kuvassa on jotakin perustavanlaatuisesti pielessä. Varsinkin kun tietää mittausten tulleen kolmelta eri kannatusmittausyritykseltä.

Laita oma threadi kannatusmittauksille jos haluat keskustella.

Eduskuntavaalikannatus2019.png
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
16 437
En alennu keskustelemaan litteän maan ja reptiliaanien threadissa ilmiöstä nimeltä pollaganda.

Tilastotieteen ja data-analystiikan alkeetkin ymmärtävä tajuaa, että alla olevassa kuvassa on jotakin perustavanlaatuisesti pielessä. Varsinkin kun tietää mittausten tulleen kolmelta eri kannatusmittausyritykseltä.

Laita oma threadi kannatusmittauksille jos haluat keskustella.
Teet epämääräisiä väitteitä ilman mitään perusteita siitä, että jotku suomalaiset yritykset yrittäisivät salaa jotenkin sorsia Persuja. Tosin et ole vielä edes onnistunut selittämään, että miten helvetissä ne sorsivat Persuja, kerta tuollainen sun ehdottoma galluppien muokkaus olisi Persuille etu, ei haitta.

Että joo, kyllä tämä on täysin oikea ketju tälle keskustelulle.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
4 932
En alennu keskustelemaan litteän maan ja reptiliaanien threadissa ilmiöstä nimeltä pollaganda.

Tilastotieteen ja data-analystiikan alkeetkin ymmärtävä tajuaa, että alla olevassa kuvassa on jotakin perustavanlaatuisesti pielessä. Varsinkin kun tietää mittausten tulleen kolmelta eri kannatusmittausyritykseltä.

Laita oma threadi kannatusmittauksille jos haluat keskustella.

Ei tuollaisella neljän vuoden keskiarvolla gallupeissa verrattuna vaalitulokseen ole mitään merkitystä. Gallup kertoo sen hetkisestä kannatuksesta, ei yritä ennustaa vaalitulosta. Tuon kun ymmärtää, niin poistuu se salaliitto siitä yhtälöstä aika nopeasti.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 039
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
839
Onko kukaan seuraillut viime aikoina redditin ufo-ryhmässä MH370-keskustelua? Juttu pyörii parin, jo vuonna 2014 julkaistun videon ympärillä. Porukka analysoi noita aiemmin huijauksiksi todettuja videoita oikein urakalla. Vaikka en uskokaan alieneiden osuuteen lentokoneen katoamisessa, niin touhua on silti hauska seurata.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
40
Onko kukaan seuraillut viime aikoina redditin ufo-ryhmässä MH370-keskustelua? Juttu pyörii parin, jo vuonna 2014 julkaistun videon ympärillä. Porukka analysoi noita aiemmin huijauksiksi todettuja videoita oikein urakalla. Vaikka en uskokaan alieneiden osuuteen lentokoneen katoamisessa, niin touhua on silti hauska seurata.
onko sinulla nyt niitä kuuluisia todisteita ja lähteitä heittää sille että on todistetusti valheita nuo videot?
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
onko sinulla nyt niitä kuuluisia todisteita ja lähteitä heittää sille että on todistetusti valheita nuo videot?
Todistustaakka on kyllä toisinpäin tällaisten uskomattomiin tapahtumiin liittyvien väitteiden ja "todisteiden" vahvistamisessa. Kuka vain pystyy tuottamaan nykyään sellaisia videoita, mitä tuosta aiheesta Redditissä pyörii. Siellä on myös hyvin tehokkaasti osoitettu jo, että materiaali on feikkiä.

Ei tarvitse kovin paljoa tonkia. Ymmärrän, että on jännä ajatus, että täällä pyörii jotain muun maailman olentoja, mutta ihan jokaiseen täkyyn ei kannata tarttua vain sen toivon vuoksi.

Kone ei mihinkään UFO-välähdykseen kadonnut, vaan se putosi. Onhan siitä nyt herranjestas löydetty jo osiakin.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
839
Tässä parin päivän takainen video, jossa tiivistettynä joitakin esille nousseita seikkoja. Keskustelua käydään edelleen, ja jotkut ovat vakuuttuneita videoiden aitoudesta ja toiset taas pitävät niitä ehdottomasti huijauksina.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
959
Tässä parin päivän takainen video, jossa tiivistettynä joitakin esille nousseita seikkoja. Keskustelua käydään edelleen, ja jotkut ovat vakuuttuneita videoiden aitoudesta ja toiset taas pitävät niitä ehdottomasti huijauksina.
Nää aitoudet on aina hankalia, kun YT-kanavat kuten Corridor Digital pistävät linjoille laadukkaita CGI-feikkejä ufoista...pari kertaa tosin vasta, mutta eipä tuota voi tietää miten laaja ilmiö on.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
839
Nää aitoudet on aina hankalia, kun YT-kanavat kuten Corridor Digital pistävät linjoille laadukkaita CGI-feikkejä ufoista...pari kertaa tosin vasta, mutta eipä tuota voi tietää miten laaja ilmiö on.
Näinhän se on. Kyseiset videot ovat ilmeisesti jo yhdeksän vuoden takaa. Silloinkin toki ilmestyi monenlaisia huijauksia, mutta nämä ovat vaatineet kyllä aikaa. Motiivi kiinnostaisi myös. MH370:n katoaminen oli suuri uutinen ja mysteeri, mikä sinällään riittänee siihen, että joku voisi käyttää paljonkin aikaa johonkin tällaiseen.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
2 690
Joka ajassa on omat Dänikeninsä, ja Bermudan kolmionsa, jokainen kadonnut on aina hyvä paikka kehittää juttuja.
Mitä romanttisempi tarina keksitään, sitä paremmin menee.
Veikkaan että vielä sadan vuoden päästäkin tulee juttuja Estoniasta.
Moni juttu on tietysti hieman tylsäkin, ihmisiä kiinnostaa joku Estonia-salalitto paljon enemmän kuin meriin upotetut kemialliset aseet ja saasteet, enemminkin kaikkea saastuttamista haluttaisiin lisää ihan vaan uhriutumalla "kun enää ei saa tehdä mitään!" ja selvää tulossa olevaa tuhoa ilmastomuutoksen takia koitetaan vähätellä sanomalla sitä huijaukseksi, joku saa rahaa, kuka? ;-) Eläimien kohtelua halutaa vähätellä, "joojoo, kyllä sitä nyt eläimistä pidetään huolta mutta kuka ajattelisi persumiestä, maailman kiusatuin laji!" ;-D
 
Liittynyt
14.03.2017
Viestejä
182


Sieltä voi lueskella fiktiota kaverista, joka väittää olevansa "UFO crash retrieval" -ohjelmassa. Jos ei muuta, niin menee hyvänä iltalukemisena.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Meksikon alienruumiit keissistä parempaa videota. Sääilmapallo? Next Level petkuhuijus? Misinformaatio blackops?



Enpä kovin suurta painoa laittaisi tyypin jutuille, joka on aiemminkin osoittautunut huijariksi ihan samasta asiasta. Muualla netissä taas on jo hyvin näytetty, että luut, joista nuo on koostettu, on eri eläinten ja ihmisen luita uudelleenaseteltuna.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 580
Viestejä
4 205 000
Jäsenet
70 920
Uusin jäsen
Bruski

Hinta.fi

Ylös Bottom